Hakutulokset

  1. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Crinonelle löytyi käyttäjä. Tsemppiä kaikille!
  2. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Joo, ei tosiaan kannata omin päin lähteä lääkkeitä muuttamaan! Aattelin, jos täällä on crinonen käyttäjiä. Kaikille kun ei luget sovi.
  3. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei, täällä vanha palstalainen tervehtii. Tuli täällä joskus kirjoiteltua. Mulla on yksityisellä tehdyistä hoidoista jäänyt kaksi pakkausta Crinonea 8%. Niissä päiväystä 4/19. Haluaisin lahjoittaa, muutoin joudun viemään apteekkiin hävitettäväksi. Kallis tuote, löytyisikö täältä joku, joka...
  4. G

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Millainen näkemys teillä on onnistumisen mahdollisuuksista usean hoidon jälkeen? Kuinka kauan / montako hoitoa kannattaa yrittää? Meillä takana 4 icsi/ivf hoitoa + 1 keskeytynyt hoito (kysta munasarjassa). Ajatus on kokeilla vielä kerran omilla soluilla ja sitten lahjasoluilla. Välillä mietin...
  5. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei, tälle "vanhalle palstalleni" tiedoksi, että meidän tarina on edennyt yksityiselle hoitoihin Helsinkiin. Siellä yksi hoito viime keväänä (tuoresiirto, nega, ei passeja). Tänä syksynä yksi keskeytynyt hoito (kysta munasarjassa, taas). Ajatuksissa tehdä yksi hoito omilla soluilla ennen...
  6. G

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, täällä uusi lahjasoluhoitoihin menevä. Takana tuloksettomia ivf ja icsi hoitoja. Mietin kannattaako lahjasoluhoitoihin mennä. Paraneeko todennäköisyys? Meillä taustalla ehkä omien munasolujen huono laatu ja endo. Osaako joku kannustaa, miksi jatkaa lahjasoluilla?
  7. G

    Jo kokeneempia ivf/icsi-kävijöitä

    Olen pitänyt taukoa täältä 2+:sta kun en ole jaksanut uusien yrittäjien innokkuutta ja energisyyttä. Enkä sitä, että iso osa heistä vain "käy" palstoilla ja poistuu vilkutellen hoitamaan pienokaistaan. Itse jää sitten aina vaan roikkumaan. Mutta tällä palstalla on hieman eri tunnelma, joten...
  8. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei, soitin keskussairaalan vaihteeseen. Siellä kerrottiin, että klinikka aukeaisi viikon päästä, eli 15.8. Mahtaa olla ruuhkaa puhelimessa, kun me kaikki (ja monet muut) ryntäämme soittamaan... :) Muistattehan, että Joensuussa toimii myös Simpukan ryhmä, jos kaipaatte kahvitteluseuraa...
  9. G

    11-hoidot

    mansikkatyttö: jos vielä luet palstaa, laitoin sulle yksityisviestin
  10. G

    11-hoidot

    iinamiina: laitoin yksärin
  11. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä on tehty varmistusnega testit. Viimeksi tänä aamuna. Soitin klinikalle ja P. oli taas niin ihanan symppis. Minä ja mieheni jäämme nyt hoidoista tauolle toipumaan, emme jaksa uuteen yritykseen. Ehkä syksyllä palaan kuvioihin. Käyn katselemassa teidän uutiset varmaan kuitenkin. Mutta...
  12. G

    11-hoidot

    Hei, minut voi kokonaan poistaa listalta. Jäädään tauolle, ei tätä jaksa. Ehkä syksyllä jatketaan. Voimaa teille kaikille, ja aurinkoista kevättä.
  13. G

    11-hoidot

    Täälläkin eilen, pp12 nega testattu.
  14. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei Rowan, joo testasin, kirkas nega.... pitkittyy tämä piina, kun vuotoakaan ei näy. Huomenna uusiksi ja sitten vielä torstaina jos ei vuoto ala. Luget voi tosiaan pitää vuodon poissa. Niin kävi mulla viimeksi, mutta toisaalta ekalla kerralla vuoto tuli lugeista huolimatta. Miten vaan voi...
  15. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    LMLB: hienolta kuulostaa. Tuo vaihe on jännä. Niin paljon asioita tapahtuu pienessä ajassa. Mulla oli ekassa punktiossa kipuja. Pahensin sitä jännittämällä. Toiseen punktioon sain rauhoittavan esilääkkeen (kanyyliin ennen kun mitään muuta tehtiin), kun oli kertonut kivuistani. Tämä toinen kerta...
  16. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikka kaikille, miten teillä menee? Täällä ollaan raastavan epätietoisuuden tunnelmissa. Sunnuntaina aion testata, tiistaina varsinainen testipäivä. Hätäpäissäni tein jo eilen testin, nyt harmittaa. Negahan se tietysti oli (pp9). Hyvä Rowan kun kävit Päivin luona. On oikein hyvä kun...
  17. G

    11-hoidot

    Heidh: voimia sulle, on tää kaameta. Minäkin roikun täällä kesken työpäivän... Ikään kuin se vastaus löytyisi täältä.... Eihän se löydy. Eilen testasin negan (pp9). Ihan ärsyttää, kun testasin, olin typerä. Nyt odottelen sununtaihin. Mulla ei mitään oireita, ei mitään, suuntaan eikä toiseen...
  18. G

    11-hoidot

    Pahoitteluni ja lämpimiä ajatuksia kaikille neganneille. Teitä (meitä?) on taas aivan liian paljon. Kaarnelle onittelut. Aika aikaisin sait plussan. Nyt alkaa itseä jännittää testaaminen. Kävin tänään apteekista ostamassa muutaman testin. Eipä taida tulla mitään siitä pyhästä...
  19. G

    11-hoidot

    Aika moni piiniskaveri pahoissa tunnelmissa. :( Voimia lähettelen teille! Tosiaan lentokielto on vasta loppuraskaudesta, eikä silloinkaan jos olo on hyvä ja lääkärin mielestä ok. Itse olen niin uupunut näihin hoitoihin, että lukitsen itseni varmaan kaappiin, jos plussa tulee. Ei mitään...
  20. G

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    LMLB: hyvältähän tuo kuulostaa. Sulla on hyvä vaste lääkkeeseen. Annos ei ole kovin suuri, mutta rakkuloita on tullut hyvin. Sieltä voi tosiaan lähteä vielä joitain pieniä mukaan kasvuun, joten tuo 6+6 ei välttämättä ole lopullinen luku. Ihan kaikkia ei aina ultrassa välttämättä nähdä, joten...

Yhteistyössä