Hakutulokset

1. G

11-hoidot

Voi teitä testailijoita... :) Jessie, onnea! Itseänikin arvelluttaa, kun on työmatka (=lento) tulossa, että pitääkö se perua, jos plussa tulee. Niinkun se nyt tulis, muka... Mutta ehkä se olisi ylivarovaisuutta. Thaimaahan on kyllä pitkä lento. Toivelintu: mulla ekassa hoidossa alkoi vuoto...
  2. G

11-hoidot

Yksi piinistelijä täällä raportoi... Alkupäivät meni ihan "hällä väliä" tunnelmissa ja kuvittelin selviäni näistä piinipäivistä ajattelematta asiaa sen kummemmin. Mutta, niinpä vaan taas alkaa mieltä piinata. Ahdistaa ja masentaa. Vaikea nousta aamulla jne. Oon varma negasta, nyt on jo sellainen...
  3. G

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

jauhopeukalo: kuulostaa, että sulla on aika reilu pomo. toivottavasti olosi on jo parempi. Melargia: voi itku kun tää on joskus vaikeaa. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Tuohon kysymykseesi en osaa oikein vastata. Solut on hedelmöitetty samaan aikaan. Toinen on vain ollut hieman nopeampi...
  4. G

simpli: :flower::heart::flower:
  5. G

Mulle annettiin ohjeeksi pistellä illalla klo 17, vai oliko se klo 18, jälkeen. Siis ei väliä kuinka myöhään, kunhan ei ennen tuota. Perusteluja en enää oikein muista. Liittyiköhän se jotenkin siihen, kun se pregnylkin (irrotuspiikki) yleensä laitetaan illalla, niin menee samaan rytmiin. En nyt...
  6. G

Rowan: sanotaan, että alkion siirrosta alkaa ns. piinapäivät tai piinaviikot. Alkion siirtopäivä on pp0, seuraava päivä on pp1 jne. pp14 voi testata (jos malttaa odottaa sinne saakka...)
  7. G

Soja: kiitos, tuo oli mukava kuulla, kiitos tsempityksestä. Klinikalla puhuttiin silloin kun meidän hoidot alkoi, että mulle ei kannata siirtää kahta alkiota, kun olen kuitenkin aika lyhyt ja kapoinen. Itsekin ajattelin silloin, että ei koskaan kahta alkiota. Silloin ehkä vielä kuvitteli...
  8. G

11-hoidot

Mizze: kamalaa draamaa. Täällä pidetään sun puolesta toivoa yllä. ON: kaksi alkiota siirretty matkaan. Minut voisi siirtää piinailijoihin. Eilen sulatettu TOP-alkio oli "jämähtänyt", eli ei ollut jaksanut jakautua. Tänä aamuna oli sitten sulatettu kaksi viimeistä alkiota. Kun mulla on...
  9. G

Hei, taas uuden asian edessä... Aina oppii uutta. Nyt on kaksi kyytiläistä matkassa. Olivat eilen ottaneet meidän top-alkion sulamaan, mutta se ei ollut jaksanut jakautua, vaan oli jämähtänyt paikoilleen. Sitä oli tsekattu tänä aamuna. Aamulla oli sitten otettu kaksi viimeistä alkiota...
  10. G

Rowan ja jauhopeukalo: Mulla todettiin vakava työuupumus ja keskivaikea masennus kolme vuotta sitten. Silloin se jäi "hoitamatta". Nyt se on uusinut näiden hoitojen aikana. Tällä kertaa rohkenin aloittaa lääkityksen. Ja psykologilla käyn työterveyshuollon kautta. Lääkärit (fertipolilla ja...
  11. G

11-hoidot

Iinamiina: kiitos, viesti tuli perille!
  12. G

11-hoidot

Iinamiina: mulla hyvin samanlainen tilanne, laitoin sulle yksäriä.
  13. G

Hei Pikkunen: Ihan kaikkiin siun kysymyksiin en osaa vastata, mutta tässä jotain. Se, mitä ekalla kerralla tapahtuu on hyvin riippuvainen teidän tapauksesta. Siellä kerrotaan hoidoista yleensä ja arvioidaan teidän tilanne suhteessa hoitoihin, eli tehdään ns. tilannearvio. Katsellaan myös...
  14. G

11-hoidot

Hei, olen taustaillut, kun ei oikein mitään ole ollut raportoitavaa. Tänään kävin ultrassa. Meillä siis PAS tulossa. Zumenoneja mennyt 11 päivää 2 tabl/päivä annostuksella, mutta limis ei ollut kasvanut hyvin. Nyt annostus nostetaan 3 tabl/päivä ja siirtopäiväksi sovittiin vasta ensi viikon...
  15. G

Hei, mukavaa kun lista aktivoituu taas. Tervetuloa Rowan. Meillä meni kans suurinpiirtein noin, eli syksyllä oltiin yhteydessä klinikalle ja saatiin lähete ja eka käynti oli tammikuulla. Se oli kyllä TOSI raskasta aikaa odotella ja mieliala ei ollut paras mahdollinen. Välillä se on siitä...
  16. G

Morjens kaikille. Täällä on napsittu zumenoneja naamaan. Ensi viikolla ultra. Kovin paljon en ole jaksanut hoitoja ajatella. Hyvä jos muistan zumenonit ottaa, hälytys pitää olla, en muuten muistaiskaan. En tiedä selviääkö alkiot sulatuksesta, enkä oikein jaksa ajatella sitäkään. Meni miten...
  17. G

Melargia: tervetuloa pinoon LMLB: odottelu on kamalaa, muistan tuon vaiheen hyvin. Tsemppiä. mammy: en tiedä JNS-Kuopio yhteistyöstä ON: kävin tänäaamuna klinikalla. Katseltiin tilannetta ja sain ohjeita sihen PASiin. Kierron 2. päivä siis pillereitä naamaan ja kierron 12. päivä sitten...
  18. G

soja: Wautsi WAU!!! :flower:
  19. G

carpalo: mulla alkaa uusi kierto vko 6. Siinä alkaa siis lääkitys kp2. Milloin on alkion siirto, en tiedä. Tää on meidän eka PAS. Mutta meniskö limiksen kasvatteluun suurinpiirtein se pari viikkoa, niin kuin normikierrossakin menee. Ehkä. Silloin siirto vois olla vko 8, eli helmikuun...
  20. G

hunter: samat sävelet. seuraavan kierron alkua odottelen. Ensi viikolla vasta suunnittelukäynti. Sitä seuraavalla pitäisi uuden kierron alkaa. Pelkään kans kovasti että alkiot eivät selviä sulatuksesta ja joudutaan taas uuteen ivf:ään. Kuinkas paljon teillä olikaan pakkasessa? Meillä on kolme...

Yhteistyössä