11-hoidot

Meg
sydänveri78: Hieno saalis sinulla!:) Toivottavasti siirtokin onnistuu. Mulla on huomenna punktio, pikkasen jännittää, vaikka toinen kerta minulle.. Palailen asiaan huomenna..

Anteeksi, myös BuBulla hieno saalis!
 
Viimeksi muokattu:
Piti tulla moikkaamaan. Olen seuraillut juttuja lähinnä taustalla.

Isot voimahalit neganneille! Niitä näytti olevan ihan liikaa. Toivotaan että plussapino kasvaa mitä lähemmäksi kesää mennään.

ON: seuraava hoito alkaa lähestyä myös täällä.. Ensi viikolla alkaa pistokset menkkojen alusta riippuen. Reseptit on kaapissa odottamassa koktaililla puregon, orgalutran + kortisoni ja disperiini. Eli uusi kombinaatio.. saas nähdä olisko mitään apua tällä kertaa. NIin ja varmuuden vuoksi tehdään kuulema myös ICSI mun huonohkojen munisten takia.. Eli voi päivittää mulle 2. ivf (tai tällä kertaa icsi), huhtikuun eka tai toka viikko. Hieman mietityttää että onkohan niitä organutraneita tullut jo sitten apteekkiin, toivottavasti. Edellisesti kierroksesta jäi 2 piikkiä jäljelle. eikä tarttis kun 1-2, joten toivotaan et sen verran oisi. avolavapaku jos et tarvitse ylimääräisiä lääkkeitä niin oiskohan niitä voinut maksua vastaan saada jos ei apteekkiin ole moisia piikkejä tullut..? tai en toki tiedä miten onnistuisi toimitus, mutta tuli vaan mieleen kun lukaisin sun viestin.

Tsempit kaikille ja plussajuna käyntiin auringon myötä! :)
 
Ikävää, kuinka paljon negoja on tullut! :hug:

Kaarne: toivottavasti hCG lähtee tuosta nousuun.

Muille piinailijoille pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä, kyllä pitää sanoa että
nämä on ollut elämäni hitaimmin menevät päivät.... ja vielä pitää malttaa testin kanssa
yrittää odottaa.......

ON: tosiaan odottavan aika on pitkä ja itsetutkisteluun on ollut liikaa aikaa... mutta mitään poikkeavaa ei ole ollut... hieman ehkä mahaa nipistellyt ja nyt parina aamuna hieman huipannut ja tullut tuskahiki... hmm... en uskalla yhtään toivoa että nyt olisi onnistanut...
Viime yönä näin kyllä unta, että testiin tuli kaksi viivaa.... toivottavasti tuo uni pitää paikkaansa.

Silmäterä: tervetuloa mukaan! =)
 
Eilen kävin kanssa punktiossa, ihan hyvin meni, hieman oli myöhemmin maha kipeä, mutta muuten ok. 10 munista saatiin, ja tänään pitäisi kuulla, ovatko hedelmöittyneet, ja huomenna mahdollisesti sitten siirto...
myy75, tarkoitus olisi, että tämä olisi meidän ensimmäinen ja viimeinen hoito (tosin voihan tässä mieli vielä muuttua) joten orgalutranit ovat kyllä kaupan. Eikö niitä vieläkään ole apteekeissa? Voihan sitten olla, että mielellään ostavat apteekkiin ne takaisinkin, tarttis varmaan soittaa ja kysyä. Kirjoittele yv:nä, jos tarvitset niitä?
 
Mahtava saalis:wave:Onnea Meg ja avolavapaku! Punktio meni siis hyvin,hieno juttu!Täälä kipuillaan edelleen punktiosta ja aikas petipotilaana..harmittaa kun niin hieno ilmakin..Onneksi siirto vasta to niin pääsen kenties liikkumaankin paremmin:|
 
Meg
sydänveri78: Harmi että petipotilaana, mut parempi levähdellä kuitenkin, ettei mitään tule. Itse yritän rennosti ottaa, aion vaan maata sohvalla ja katsella tv:tä :LOL: ei ole mulla mitään kipuja, mut enemmän nyt tuli verta kuin viimeksi.. Tosin nyt ei enään tule, pari päivää jos tulisi niin olis ihan normaalia. Jännitin punktiota tosi paljon, vaikka toinen kerta jo,välillä sattui, mut ei paha. Hyvän asian takia olen valmis kärsimään. Meillä on sitten samalla päivään siirto, päästään yhdessä jännäilemään:)
 
:hug: Kaikille neganneille.. Olen käynyt jännäämässä täällä muiden piinailijoiden tuloksia ja surullisen monta negaa jo testattu. En ole itse uskaltanut sitten edes testata vielä. Pelkään sitä surua kun toiveet ovat nousseet niin korkeiksi. Tänään siis pp11, niinkuin Laurellakin(toivottavasti sun nega muuttuisi plussaksi)

Anteeksi omanapaisuuteni.. Tuntuu vain niin epäreilulta että tuosta piinailijoiden joukosta ei juuri ole plussia tullut..
 
Täällä toivutaan eilisestä punktiosta. Soluja saatiin 14, mikä on tosi positiivista kun 10 ultran perusteella lähdetiin hakemaan =) itse toimenpide sujui nopeasti, mutta oikean puolen keräys otti tosi kipeetä, joten sainkin vielä toimenpiteen jälkeen jonkin verran kipulääkkeitä ja tästä johtuen meni aika sumussa eilinen päivä. Sinänsä hyvä, että kotimatka 250 km sujui nuokkuen :)

Huomenna torstaina olisi sitten siirto vuorossa ja taas pitäisi ajella yhteensä 500 km, mutta mitäpä emme tekisi tämän asian eteen :D Tämän päivän keskityn lepäilyy, koska vatsa edelleen tosi piukea ja hieman kipeäkin.

Tsemppiä ja jaksamista kaikille palstailijoille omiin vaiheisiinne! Yritetään ammentaa voimaa kevätauringosta näiden kipeiden asioiden keskellä :cool:
 
Meg
Pumppu: Hieno saalis sullakin! On teillä pitkä matka, niinkun monillakin, mutta tosiaankin kaiken tekisi tämän eteen! Mekin yllätyttiin positiivisesti kun pe näkyi ultrassa 12 ja sit saatiinkin 20! Eri juttu sit moniko on hedelmöittynyt ym.. huomenna kuullaan se sitten. Sinullakin yhtä aikaa siirto kuin myös sydänverellä Voidaan yhdessä jännittää. Sellaista kysyisin että milloinhan saa käydä saunassa ym.. En muistanut eilen kysyä, mutta luulisi että loppuviikosta? Ettei tule tulehdusta tms..
 
(kopsattu toisesta keskustelusta) Nyt olisi yksi kyytiläinen mukana. Testauspäivä: 31.3.11. Nyt kun aika menisi nopeasti. Meillä ei jäänyt yhtään pakkaseen. Mutta jospa se tämä ainokainen riittäisi. :heart:
 
Sellainen kysymys että onko teille tullut Lugeista koviakin oireita? Mulla aika pahoinvoiva olo..:x(saattaa tietysti olla vielä toipuminen kesken punktiosta) huimausta ja väsymystäkin on. On tämä hoito minulla ollut raskaampi fyysisesti kuin henkisesti. Pumppu : Hatunnosto sulle kun noin pitkää matkaa joudutte kulkemaan. Onnea siirtoon Pumppu ja Meg!
 
Hei!

Oon vähän kirjoitellut tonne pikkukakkosten puolelle , mutta siellä on aika hiljaista....

Tänään sujahti eka piikki vatsamakkaraan :) Tämä on meidän 2.IVF Ja kaiken kaikkiaan 13 hoito. Tämä on onneksi lyhyellä kaavalla niin on paljon "helpompi" kun toi ensimmäinen ivf.
1ivf 5. pas:ta tärppäsi ja meillä on 3v poika.

Täällä on nega aalto oikein riehunut :( :hug: kaikille tasapuolisesti.

Tuntuu ihan kummalliselta lähteä tähän hommaan taas ja kun oli vielä niin lähellä, ettei tarvinut... Joulukuussa tuli luomu+ ensimmäinen ikinä, mutta rv 7 sain keskenmenon,
jotenkin jännitin pistämistä niin paljon, että tuli ihan huono olo ja kun olin pistänyt niin maha meni sekasin. No ehkä tää tästä taas helpottuu.
:attn:Ketäs olis samassa vaiheessa hoidoissa ?? Olis kiva piinailla yhtä aikaa :)

T: Leppis
 
Meg
sydänveri: Otatko luget alakautta vai? Oon kuullut että jos suun kautta niin voi olla huono olo, huimausta ym. Itse aina olen ottanut alakautta.. Kumpikohan on tehokkaampi? Ja onkohan niin väliä jos menee vaikka 14 tuntia, eiks se suositus siis ole 12 tunnin välein, mut aina ei pysty silloin laittaan niitä. Luget on kyllä tosi ällöjä :kieh: Itse aloitan lugekuurin vasta perjantaina.
 
No on se nyt hemmetti. Minne ne plussat oikein karkaa! Negoja ropissut oikein olan takaa. Voimia neganneille.
Onneksi siellä on jo uusia piinailijoita, ettei jännitys lopu. Kyllä nyt olisi jo aika meiningin muuttua tässäkin ketjussa.
Meg Toi parin tunnin heitto lugejen kanssa ei haittaa. On ne aika ällöjä joo, mutta toivottavasti tulee toivotunlainen tulos :)
Leppäkerttu Onnea matkaan hoidoissa. Ikävää, että luomuraskaus päättyi.
 
Lo
Varmistus nega testattu vielä tänään. Menkat alkaa hitaasti, mutta varmasti. Suunnittelu-aika varattu parin viikon päähän. 5 icsi olis tarkoitus seuraavasta kierrosta jos vain suinkin mahdollista. Numeroina tuntuu hurjan suurelta, mutta yritän vain ajatella siirrettyjen alkioiden määrää (4kpl) joista kaksi viimeisintä oli jokseenkaan potentiaalisia.
uuteen nousuun, prkl minä en luovuta!!!!

Miten muilla neganneilla? Onko suunnitelmia jatkon suhteen?

Piinailijoille tsemppiä ja pitkää pinnaa!! Se on ihan kauhiaa!!!!
 
******************11- hoidot**********************
17.3.2011


Hopping................3.icsi............lyhyt. ..........maalisk.
Sintu74.................3.ivf...............................maalisk.
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
Heidh..............3. icsi:n 2.pas......................vk 13-14
myy75.....................2.ivf..............................vk 14-15
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
nanniga..................2.ivf................................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.......................huhtik.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas...................huhtik.
Toivelintu.........1.ivf 1.pas...........................vko 16-17
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas....................toukok.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................toukok.
syssy......................4.icsi.............................toukok. Mörkötys.................2.ivf/icsi........................toukok.
Silmäterä................1.icsi.............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk. MT79.....................2. icsi……….…..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............16....16.3 (+ testattu)
Laurella...............3.ivf............1...............14...........
virvatulia.............1.icsi............1...............14..........
Syystoive..............1.ivf.............1..............9...........23.3. Peppi1981............2. icsi 2. pas..2.............4...........29.3.
Avolavapaku.........1. Icsi..........1...............2...........31.3. BuBU...................1.ivf.............1...............2...........31.3.
sydänveri78............1.IVF.........1...............1............1.4.
Pumppu.................1.ivf...........1...............1............1.4.
Meg......................2.ivf............1...............1............1.4.



****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaalakka......2.ivf.................:heart:............kt............14
UnelmaSirpaLeena...luomu..............:heart:.............kt...
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
 
Viimeksi muokattu:
Garfield : voimia sulle!

Voimia kaikille muillekin neganneille ja koettakaas piinailijat nyt saada kevätkylvölle onnistumisia ;)

Siirretäänkö Kaarne plussanneisiin?

On: minulla siirtyy nyt omasta halusta hoidot toukokuulle, pitää saada laihdutettua yms. :p
 
Viimeksi muokattu:
Garfield ja muut negan saaneet : :hug:

Anteeksi oma napaisuuteni, mutta onko täällä kellään ollut pari kolme päivää siirron jälkeen menkkamaista juilintaa alavatsassa, mutta se on loppunut ja kaikki on mennyt hyvin kuitenkin?

Minulla alkoi eilen se vaihtelevasti ja tänään sitä on ollut melkein koko ajan, hetkittäin helpottaa, mutta pelottaa, että vuoto alkaa hetkellä millä hyvänsä. Tuo luge-mössö onneksi on vain vuotanut, mutta joka kerta kun vessassa käyn, pelkään että muutakin on tullut. Pelottaa, että siirto tehtiin liian myöhään ja tilanne on sama kuin, että alkiot olisi heitetty roskiin. Miehelle en ole viitsinyt mitään sanoa, koska tiedän, että hän pettyy todella paljon, jos nyt kierto olisikin normaali ovulaation ajankohdasta huolimatta ja alkiot menivät hukkaan. Vaikka yleensä en pahemmin ole uskovainen, niin nyt on tullut kyllä joka ilta rukoiltua, että tulisin raskaaksi ja saisimme vihdoin lapsen. Mieskin naurahti, kun kerroin, että olen ajatuksissani puhunut niille alkioille ja toivonut, että edes toinen pysyisi kyydissä ja kasvaisi. Nyt sit tuntuu, koska tuota juilimista on ollut, että turhaa tuokin. :(
 
Samaa kysyisin kuin Peppi1981. Kuinka kauan teillä muilla on mennyt punktiosta/siirrosta, että kipuilua/juilintaa ei ole enää ollut. Välillä jo tuntuu, että pystyy normaalisti kävelemään ja kumartumaan, mutta eilisillasta asti ollut vatsa kuitenkin taas arkana.

Peppi1981 Aivan samanlaiset tuntemukset täälläkin. Viimeksi tänä aamuna puhunut 'yläkerran herralle', että soisi meille pienokaisen. Enkä mitään rukoilija-tyyppiä ole.

Mansikkatyttö Zemppiä laihdutukseen :) - 15kg itsekkin tiputtanut ennen hoitoja.

Garfield :hug:

Lo Mahtava asenne :) Jatka samaan malliin asenteesi suhteen :hug:
 
Viimeksi muokattu:
BuBU ja Peppi Minulla oli menkkamaista juilintaa yli 2 viikkoa punktion jälkeen. Välillä se tuntui helpottavan, kunnes taas jomotteli. Minulla ei ole ikinä ollut kovinkaan voimakkaat menkkakivut, mutta samanlailla se nipisteli plussan jälkeen kun normaalistikkin.
Onnea matkaan, toivottavasti nyt onnistuu.
 

Yhteistyössä