11-hoidot

No niin, siirrosta kotiuduttu=) Olipahan sekin taas tapaus..rakko ei ollut tarpeeksi täynnä eikä meinanneet löytää koko kohtua. Ei muutakuin lisää juomaan:LOL: Voin kertoa että jonkin verran on tässä tullut vessassa käytyä..vedin varmaan litran 10 minuutissa ja juuri ennen ekaa siirtoa muutenkin tankkasin paljon. Ei kai vaan ollut kerennyt vielä rakkoon asti..:DNo, loppu hyvin, kaikki hyvin..kaikki 18 munista oli saatu hedelmöitettyä (!) ja yksi parhaista siirrettiin. Nyt sitten vaan odottelemaan, ei ole meidän käsissä enää tämän kohtalo. Olo on nyt mainio, varmaankin kun niitä lugeja en ennen siirtoa ottanut..kuinka pian muuten 1 lugen voi laittaa siirron jälkeen? Tosiaan alakautta olen ottanut. Inhottavia sivuoireita kyllä..no tottuupa tähänkin jos sattuu tulemaan raskaaksi (loppuun asti pessimisti kuitenkin)
 
Viimeksi muokattu:
Ja täällä myös yksi siirtyy piinailijoiden joukkoon :D Testipäivä olisi 31.3.

Siirto sujui ongelmitta, yksi loistoyksilö tuikattiin nyt matkaan ja 2 alkiota pakastettiin tässä vaiheessa. Loput 4 kpl jätettiin vielä jatkoviljelyyn, josko niistäkin saataisiin jokunen pakkaseen.

Kysymys muille piinailijoille (ja toki muillekin jos haluvat vastata):
Oletteko alkaneet heti siirron jälkeen noudattaa raskaana olevien ruokavaliota, eli jättäneet kiellettyjä aineita pois vähän niinkuin varmuuden vuoksi?
Mites muuten saunominen, saako kuinka pian siirron jälkeen saunoa?
Miten muuten olette muuttanee elintapoja piinailun ajaksi?
 
Garfield: Voimia ja hyvää kevättä!

Lo: Toivottavasti seuraava hoito on se joka onnistuu!

Leppäkerttu: Tervetuloa mukaan!

Pumppu, Bubu, Sydänveri, Avolavapaku, Meg: Onnea kyytiläisistä!

Pumppu, minä olen noudattanut raskaanaolevan ruokavaliota piinailun aikana, esim. jouluna graavilohi ym jäi väliin. Meillä sanottiin saunomisesta ja uimisesta jokin aikaraja Naikkarilla, mutta en muista... Olisko se ollut että viikko siirrosta pitää välttää? Jos joku muu muistais paremmin?

ON: Sumuja vaan ja väsyttää koko ajan...
 
Silmäterä : Tervetuloa ja tervetuloa myös muut! Yritän pysyä päivittelyssä mukana, mutta laittakaa yv:tä, jos joku on nyt unohtunut.

Neela Naranja : Voimia sulle sumutteluun. Se on rankkaa ja oikeastaan oli minusta rankinta hoidoissa. Odotan kauhulla vaihdevuosia.. siis vuosia........

Pumppu : en ole piinailuaikana noudattanut raskausruokavaliota ja ei ole sairaalastakaan kehotettu siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista ja ihanaa, että en ole ainut. jolla on samoja oireita. Muistaakseni viimeksi ei tuommoista oiretta ollut, joten sen takia olen hermostunut. Onneksi se juilinta väheni ja loppui iltapäivän aikana, mutta silti joka vessa kerta hermostuttaa. Toisen asian minkä huomasin iltapäivällä oli, että kun niistin nenä kunnolla, niin tuohossa oikealla puolen nipisti aika kovasti. No, minulla on vatsa ollut vähän pehmeänä tässä pari päivää, joten tuokin oire saattaa johtua siitä, mutta pikkuisen yllätti. No, täytyy pitää jalat visusti maassa, koska pelkään todella paljon, että jos tämäkään kerta ei onnistu, niin voi mennä jonkin aikaa selvitä siitä.

Pumppu: Mie olen jättänyt alkoholin ihan kokonaan, kun tämä kierto alkoi. Vielä eilen söin maksalaatikkoa, mutta taidan jättää senkin kauppaan, mutta muuten en tarkkaile syömisiäni. No, monivitamiineissa syön nyt sellaista versiota, jossa ei ole a-vitamiinia, koska syön kalanmaksaöljy-tabletteja yhden päivässä ja apteekissa sanottiin, että a-vitamiinia ei saa raskaana syödä liikaa.

Otin tänään lugen suun kautta tuossa ennen kahdeksaa, kun olin lähdössä töistä ja kyllä siitä vähän oireita tuli, mutta onneksi vasta tunnin päästä ottamisesta ja olin jo kotona silloin. Päässä heitti, väsytti ja nyt paleltaa. Joten kyllä jatkan suun kautta ottamista, kun on iltavuoro, niin lääkkeen ottamisen välillä ei tule kuin puoli tuntia heittoa. Paitsi sitten kun seuraavana päivänä onkin aamuvuoro, niin sitten lääkkeen ottamisen väliksi ei tule kuin reilu 10 tuntia, mutta ei sekään varmasti niin tarkkaa ole. :)
 
Minullekin on tullut vähän mieleen pitäisikö tässä piina-ajalla olla jotenkin "erilailla"kun normaalisti. Lääkäri ei sanonut mitään, paitsi että ottaa 2 vkoa vähän rauhallisemmin( lähinnä turvonneen olon takia, oli isoja munarakkuloita) eli vältän rankkoja liikuntasuorituksia. Ajattelin ottaa punavinin käyttöön (kuulin että auttaisi kiinnittymiseen) ja muuten syön olen ihan normaalisti. Automaattisesti ehkä alitajuisesti hieman terveellisempää ruokaa..marjoja, puuroa, vihanneksia..Pientä illanviettoa tyttöjen kanssa tiedossa viikon päästä. .kuumeisesti mietin alkoholi"rajaa" illalle. Ihan kuivin suin en aio olla mutta kuitenkin vähäsen ottaa..Onko teillä tähän mielipiteitä?
 
Jaahans ja morjenttes kaikille kp:hen tai pp:hen katsomatta kaikille tasapuolisesti
:D
Maanantaina piipahdin ultrassa tarkistuttamassa tilannetta.
Tänään ovis+ ja soitto tayssiin.
Ens viikon tiistaina tarttis sit ajella sinne hakemaan kyytiläisiä jos jaksavat heräillä uniltaan :)

Nyt nukkumaan ja keräämään voimia viikonloppuun ;)
...lauantaina ojennan auttavan sylini :D lapsenhoitoa tiedossa kooooooko päivälle...
"helppo nakki" tiedossa (niin varmaan :LOL: ) 4 pienokaista hellässä huomassani ikähaarukalla 2-7v...
 
Meg
Minut saa lisätä piinailijoihin. Kävin eilen siirrossa ja mulle siirrettiin yksi TOP alkio. Tiistaina mulla oli punktio ja 20 munasolua otettiin, oisko ollut puolet raakoja tms, niin 10 hyvää sitten, tosin 1 ei lähtenyt kehittyyn eteenpäin, joten 1 siirrettiin nyt ja 8 pakkaseen. (eli neljään siirtoon) Olen tyytyväinen:) Eilen siirrossa kysyin että saako saunassa käydä, ettei ole tulehdusvaaraa kun vasta oli punktio, niin saa käydä ja eilen kävin sitten:) Joskus sitä kyselee "tyhmiä" kysymyksiä, mutta haluan tarkistaa asian. Tuosta alkoholin käytöstä: Eikös se ollut joku tutkimus että hoitojen aikana ei kannata alkoholia ottaa, itsekin olisin piinis aikana punaviiniä vähän ottanut, mutta luovuin sitten siitä, olen välillä ottanut alkoholittoman siiderin, täytyy sanoa että ihan hyviä ovat, mutta koko hoidon aikana en ole alkoa ottanut.

sydänverellä oli hieno saalis! :)
 
******************11- hoidot**********************
18.3.2011


Hopping................3.icsi............lyhyt. ..........maalisk.
Sintu74.................3.ivf...............................maalisk.
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
Heidh..............3. icsi:n 2.pas......................vk 13-14
myy75.....................2.ivf..............................vk 14-15
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
nanniga..................2.ivf................................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.......................huhtik.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas...................huhtik.
Toivelintu.........1.ivf 1.pas...........................vko 16-17
Kaarne....................1.ivf 2.pas.....................toukok.
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas....................toukok.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................toukok.
syssy......................4.icsi.............................toukok. Mörkötys.................2.ivf/icsi........................toukok.
Silmäterä................1.icsi.............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk. MT79.....................2. icsi……….…..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
UnelmaSirpaLeena...2.ivf?

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Laurella...............3.ivf............1...............14...........
Syystoive..............1.ivf.............1..............9...........23.3. Peppi1981............2. icsi 2. pas..2.............4...........29.3.
Avolavapaku.........1. Icsi..........1...............2...........31.3. BuBU...................1.ivf.............1...............2...........31.3.
sydänveri78............1.IVF.........1...............1............1.4.
Pumppu.................1.ivf...........1...............1............1.4.
Meg......................2.ivf............1...............1............1.4.



****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........14
 
Viimeksi muokattu:
avolavapaku, Pumppu, sydänveri ja BuBU onnea kyytiläisten johdosta ja tsemppiä piinailuun!:)

NeelaNaranja kiitos, kun kommentoit:hug: tsemppiä sulle sumutteluun ja väsymykseen!:)

on: Olin heittänyt jo kirveksen kaivoon tämänkin hoidon suhteen..Mutta se yksi iso möllykkä oli kuin olikin kysta ja nyt kooltaan n. 3cm. Sitten siellä oli kasvamassa 7 potentiaalista punktoitavaa! Pistoksia pitää vielä jatkaa pari päivää, maanantaina ultra ja ehkäpä (jos luoja suo) keskiviikkona punktio. Mä oon ihan sekasi ilosta ja onnesta :D Turhan jännää vaan tää touhu : /
 
Hello! Tulin HalleB kattomaan mitä sulle kuuluu, kun ihan samoissa mennään :) Sullahan oli hyviä uutisia, hieno juttu!!!!!
Ite oon tänpäiväisen ultran jälkeen vähän apeammilla fiiliksillä, kun mulla on jo yks iso munis, joka porskuttaa ihan omaa tahtiaan, nyt yli 20mm, ja sit molemmin puolin muutama pienempi 8-12mm... Eli piti päättää, jätetäänkö ton yhden ison varaan, vai koitetaanko kasvattaa pienempiä, että saatais useampi solu, ja toi iso sit menee jos on mennäkseen. Ni päädyttiin sit siihen, että koitetaan kasvattaa noita lukuisampia. Oon vaan peloissani, kun yleensä mulla kaikki on tässä vaiheessa jo olleet paljon isompia... Eli näinköhän tässä käy niin, että jäädään tyhjin käsin, kun pelataan upporikasta tai rutiköyhää :( Mutta en kyllä olis uskaltanut jättää vaan sen yhdenkään varaan... Vaikeeta on. Mut onneks on kuitenkin mahdollista, että noi kasvaa ja jotain tässä tapahtuu... Hmm. Maanantaina uus ultra, sit ollaan viisaampia.

Tsemppiä!!!
Ja samoin jaksamista myös kaikille muille!!!! =)
 
No niin, mut voi poistaa saman tien plussanneista. :'( Tänään pp 18 kävin veritestissä ja hcg-arvo oli enää 46, eli on laskussa. Tapahtui siis hyvin varhainen keskenmeno, klinikalla nimittävät tätäkin kemialliseksi. Miks meille kävi taas näin? :headwall: En enää yhtään luota plussatestiin, se ei ainakaan meillä ole mikään tae mistään. Kolmena eri kertana olen plussan saanut tikkuun, mutta yhtään vauvaa ei ole tullut.
Mutta ei kai auta kuin jatkaa tätä rumbaa. Seuraava siirto joskus toukokuussa. Nyt jään odottelemaan mega-menkkoja. Nekin vielä.
 

Yhteistyössä