11-hoidot

Oma napa: Maanantaina puregon-annosta lisättiin, ja nyt olen laittanut sitä 150, ja tänään pitäisi aloittaa orgalutran.. Vähän jännittää, tuo pistäminen ei ole minulle kovinkaan helppoa, mutta kaippa se siitä.. Olo ei ole sen kummempi, kun aiemminkaan, vähän maha turvoksissa ja väsyttää, mutta mahakaan ei ole enää kipeä, onkohan siellä edes tapahtunut mitään? No, huomenna taas ultraan, eli ensi viikolla olis sitten punktio, jänskää!
BuBu Mitä sulle ultrassa sanottin ja mikä olo nyt?
 
Mulle vois päivittää pas viikolle 16/17. Alkioiden laadusta ei ole tietoa, toivon että kirje sairaalasta tulis pian niin pääsis tutkimaan asiaa..

Onnea hymynaamasta Peppi1981! Toivotaan että alkiot selviää! Sori en muista nyt että paljonko teillä oli pakkasessa? On se varmasti kamalaa odottaa sitä tietoa selviämisestä.. Näistä hommista ei kyllä dramatiikkaa puutu! :)
 
Täällä palstalla on vipinää. Hyvä niin, jotenkin näitä asioita on helpompi kestää kun sellaisia jotka ymmärtää tilanteen omakohtaisesti.

Asiasta tietämättömillä kun voi olla aika erikoisia juttuja... Olikohan se tuolla Kiukkuketjun puolella, kun joku kertoi että ihmiset on alkaneet kysymään suoraan laskettua aikaa kun on kertonut olevansa hoidoissa...

Yksi ystäväni, joka tietää näistä meidän hoidoista hiukan, kertoi aivan vakavalla naamalla, että "Kamalaa kun serkku on näissä hoidoissa ja niillä meni VUOSI ennenkuin tulivat raskaaksi! Ajattele niin PITKÄÄN!" Mietin että kannattaako tuohon edes vastata. :kieh: Ilmeisesti sellaisen ihmisen on vaikea tajuta jolla on iso lapsilauma ja tullut aina kertalaakista raskaaksi...


Onnea plussanneille! :flower: Jenna, Katjuska ja Jessie ovat tuolle onnekkaiden listalle päässeet viime kirjoittelujeni jälkeen! Toivottavasti pino kasvaa!

Voimia ja lohtuhalit neganneille! :hug:

Toivelintu: Toivottavasti pas onnistuu! Minusta tuntui jotenkin oudoimmalta kun piti vaan odottaa passia, ainakin minulle on jollain tavalla on helpompaa kun jotain tapahtuu, vaikka se sitten olisi näitä sumuja ja piikkejä sivuvaikutuksineen. Meilläkin pas aloitettiin (julkisella) negavuodon jälkeisten menkkojen alkaessa, olin varautunut että pitää odottaa välissä kahdet joten oli iloinen yllätys että oli noin. Vaan negaahan sieltäkin meille tuli. : / Nyt olis sitten plussa tilauksessa tuoresiirrosta!

Kaarne: Ihanaa! Plussa! :flower: Nyt toiset perässä samassa imussa!

Mansikkatyttö: Kiva että teillä pas tulossa "pian"! Toivottavasti aika rientää kun kevät tulee ja toivottavasti se tuo hedelmällisyyttä meille kaikille! =)

Garfield: Minä en ole uskaltanut ikinä testata etukäteen. Haluan aina kuvitella ja toivoa mahdollisimman pitkään että olisin raskaana.

Syssy: Tuo on ihan totta, että ekaan hoitoon lähtee jotenkin pystypäin ja onnistumaan, mutta mulla jo tämä toinen tuntuu aika ajoin valmiiksi tuhoon tuomitulta. Onnistumistarinat tuovat kuitenkin toivoa. Valoa on vielä! *Yrittää tsempata*

AdAstra: Onpa kurjaa tuo kaverisi käytös! Mulla on myös yksi tosielämän vertaistuki. En todella tiedä miltä toisesta tuntuisi jos jompikumpi meistä plussaisi ja raskaus etenisi... Kaverini oli jo kerran raskaana, mutta sai sitten keskenmenon. :'( Jotenkin haluan uskoa että jaksaisin iloita hänen puolestaan ja hän minun. Vaan aika näyttää - ja toivottavasti tuo molemmille vauvan.

HalleB: Hyvä että piikittelyt sujuu!

Peppi: Toivottavasti pääset siirtoon!

Avolavapaku: Mullakaan ei ollut mitään tuntemuksia vatsassa piikiteltäessä, mutta oli siellä silti soluja hyvin kasvanut. Varmasti sinullakin! On muuten hassua kun jostain kohtaa pistettäessä piikki tuntuu mutta jostain muualta taas ei lainkaan. Mulla se tuntuu yleensä vasemmalla puolella vatsaa. Ei satu mutta vähän nipistää. Olen joskus joutunut pistämään verenohennuslääkettä ja silloin oli sama juttu. Mulla on vasemmalla puolella iso endometriooma (kerran leikattu ja pikaisesti takaisin kasvanut) mutta ei tää varmaan siihen liity...

ON: Nyt menossa Synarelat ja Primolut norrit. Päänsärkyjä odottelen ilmestyväksi, viimeksi ainakin Suprecurin kanssa oli monena päivänä tosi jomottavaa särkyä.
 
Avolavapaku: Minun ultrassa: oikealla 7 kpl 9mm rakkuloita. Vasen ei vielä ollut mukana menossa, 6mm isoin 5:stä. Siitä jatkunut pienillä annoksilla, 125IUI ja yhtenä pvänä 150IUI. Olo on ihan OK, vatsa pömppönä ja ja tuntemuksia, että jotain siellä tapahtuu. Huomenna myöskin UÄ :) Toisaalta hirmu into päällä, mut jotenki sitä aina murehtii et onnistuuko kaikki yms. Mites sulla oli kasvua tapahtunu ja oliko monta rakkulaa?


Onnea kaikille plussanneille ja halituksia neganneille myös minun puolesta :hug:
 
Oi, kiitos ihanat naiset onnentoivotuksista! :heart: Onnea tässä kyllä tarvitaankin. Pelko on kova, että täältä vielä romahdetaan jonain päivänä kovalla kolinalla listan häntäpäähän...

Plussapuhuria puhaltelen ja lähetän voimahalit kaikille teille!
 
huoh. täällä menee taas yö valvoessa, tällä kertaa mun pahamielen takia:/ mielessä pyörii vaan nää hoidot jne. sit ku joutuu yksin käsitteleen asiat ku mies on reissussa, ollu siitä asti ku siirto tehtiin:/ eikä oikeen ole ketään kelle puhuis näistä. onneks on sentään tää 11-hoidot:) sit oon itkeny silmät päästä, kaveri sai n.1h sitten 'vahinko'vauvan. tottakai olen onnellinen heidän puolesta mutta jollain tavalla tuntuu niin epäreilulta tää kaikki:/ miks tän pitää olla niin vaikeeta? onko kaikella tosiaan tarkoituksensa? huoh. toivottavasti en nyt pahoittanu kenenkään mieltä tällä. oli vaan pakko tulla vähän purkaan tätä oloa :'( kiitos ja anteeksi
 
******************11- hoidot**********************
11.3.2011

Peppi1981..............2. icsi 2. pas.................siirto 14.3.
Hopping................3.icsi............lyhyt. ..........maalisk.
Sintu74.................3.ivf...............................maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
BuBU......................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
nanniga..................2.ivf................................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................huhtik.
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas......................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.......................huhtik.
Toivelintu.........1.ivf 1.pas...........................vko 16/17
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................toukok.
syssy......................4.icsi.............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Heidh..............3. icsi pas...........1.............11.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............10............
Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............9....16.3 (+ testattu)
Lo...................4.icsi 1.pas........1..............9.............
toivorikas-72...4.icsi:n 1.pas.......1.............8............17.3
Laurella...............3.ivf............1...............7...........
virvatulia.............1.icsi............1...............7..........
Syystoive..............1.ivf.............1..............2...........23.3.


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaalakka......2.ivf.................:heart:............kt............14
UnelmaSirpaLeena...luomu..............:heart:.............kt...
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
 
Viimeksi muokattu:
Heidh: voimia sulle, on tää kaameta. Minäkin roikun täällä kesken työpäivän... Ikään kuin se vastaus löytyisi täältä.... Eihän se löydy. Eilen testasin negan (pp9). Ihan ärsyttää, kun testasin, olin typerä. Nyt odottelen sununtaihin. Mulla ei mitään oireita, ei mitään, suuntaan eikä toiseen. (paitsi rinnat edelleen kipeät, niin kuin oli heti lugejen aloittamisesta lähtien). Aiemmilla kerroilla on piiniksen loppuvaiheessa ollut sentään menkkaoireita, mutta ne onkin olleet tuoresiirtoja. Nyt epäilen että tämä PAS hoidon estrogeenilääkitys pitää menkkaoireet poissa. Ja luget vuodon poissa.
 
Peppi jes! On tässä vaan niin paljon huomioonotettavia asioita.. Nyt vaan toivotaan, että pääset siirtoon asti!:)

avolavapaku tsemppiä vielä pistämisiin! Se Orgalutran kirveli mulla inhottavasti.. Tulehan kertomaan ultrakuulumiset!:) ja BuBu kans!

Neela Naranja miks sul menee toi Primolut nor sumujen rinnalla? On tosissaan ihana, ku on tällänen palsta tukena:)

heidih :hug: sitä varten tää on, että saa purkaa omia tuntojaan..mulle on myös tosi raskasta olla yksin kotona sillo, ku on hoito päällä..mies joutuu usein jäämään töihi yöksi, ku työpaikka on sen verran kaukana.. Voimia!

Garfiel :hug: negasta..onneksi on vielä toivoa!
 
Hellou naiset :)
Jospas taas tulis tänne kirjottelemaan. Lueskellut kyllä juttuja täältä lähes päivittäin mutta ollut takki vähän tyhjä niin eipä tuota kirjoittelua ole tullut. Ja mitäpä sitä kirjottamaan kun ei ole mitään tällä rintamalla ollut.
Soittelin äsken lekuriin et jospa sittenkin kokeilis luonnolliseen kiertoon passia oviksen niin sopiessa kohilleen ja jos sattuis ovis menee ohi niin sitten alottais lääkkeillä.
Maanantaina olis sit ultra ja katotaan mitä tehään.

Mukavaa viikonloppua loskan keskeltä
 
Omaa napaa (taas) Ultrassa nyt sitten käyty, maha on ihan pinkeä, ja kipeä pistelyistä. Orgalutran tosiaan kirveli :/ No yksi piikki enää sitä ja sitten se on ohi! Eli maanantaina puntio! Ultrassa näkyi oikealla 3 isoa rakkulaa ja vasemmalla 14, ongelma vaan on, että vasen munasarja on jossain tuolla hankalassa paikassa, saa nähdä, kuinka paljon puntio sitten sattuu. Pelottaa kovasti, jos miehen siittiöt ja mun munasolut ei sovikkaan yhteen, tms ettei saada alkioita ollenkaan..

Oiskohan jollain tietoa, mitä tehdä noille Orgalutran lääkkeille, kun niitä jää nyt sitten 8kpl ylimääräisiä, kun hoppuilin ja hain kaikki mitä lääkäri määräsi? Onko niin, että apteekki korvaa 60% hinnasta?

Kauhea väsymys päällä, johtuuko sekin näistä lääkkeistä?
 
Ultra kuulumisia: Oik. puolella 10kpl 17mm, 2kpl 20mm ja muutama pienempi. (kätilö opisk. ultras) ja vasemmalla puolella n.10kpl 9mm. Eli vasen huonommin reagoinut hoitoihin. (lääkäri kyllä melkein hyppi tasajalkaa kun edellisessä ultrassa toivoi, ettei vasemmalle kehittyskään kerättäviä) Joten näin ollen minua ei nukuteta punktiossa, vasen olisi ollut vaikea punktoida, jonka vuoksi nukutus olisi ollut tarpeen.
Huonot uutiset: lääkäri kysyi keskeytetäänkö hoito suuren hyperin riskin vuoksi. Onneksi löytyi kuitenkin vaihtoehto, että pistän puregonia tänään vain 50IU ja la:ina pregnyliä puoli ampullia. Eli maanantaina 14.3 punktio ja toivon mukaan ke:ina siirto.

Tällä hetkellä vatsa on turvoksissa, arka ja rupeaa jo kävelyyn vaikuttamaan. Yöllä tulee myös heräiltyä tämän takia kun ei kyljellääkään pysty nukkumaan.

avolavapaku samassa tilanteessa jatketaan =) Sulla myös sama homma tuon vasemman munasarjan kanssa ku mulla. Saavat aina ultrassa tehdä töitä, että näkevät edes vähän sen tilannetta. Itsellä väsymystä ollut sumujen aloittamisesta asti.Kovasti myös täällä ajatukset harhailee, että mitä kaikkea tässä vielä voi sattua. Mutta yritän pitää mielen virkeänä ja positiivisena. Mielialallakin kun on vaikutusta.
 
Nyt pitää pommittaa kaikki piinailijat läpi:

Heidh: Voi sua:( Tiedän kyllä tasan tarkkaan tuon kateuden tunteen, kun joku lähipiirissä on raskaana. En mielestäni ole ikävä ja ilkeä ihminen pohjimmiltani, mutta tunnustettava on, että kateus nostaa päätään noilla hetkillä - kai sille ei mitään voi? Pitää vaan käsitellä se parhaalla mahdollisella tavalla. Eihän se tietenkään heidän vikansa ole, että heillä onnistuu ja meillä on näin vaikeaa. Mutta kurjalta se tuntuu silti.

Garfield: Älä vielä luovu toivosta kuitenkaan! Ei välttämättä tuossa vaiheessa vielä näy. Riippuu niin testistä ja kiinnittymisestä jne. jne.

Kaarne: Onneksi yksi plussa ollaan tästä porukasta ainakin saatu!:) Antaa muillekin toivoa!

Lo: Mitäs sulle? Joko testailla meinaat?

toivorikas-72: Miten vuoto?

Virvatulia: Miltäs tuntuu? Meinaatko milloin testailla? Se olis meillä "jo" 7. piinapäivä ja saattais jo haamu näkyä..!? Kävin ostamassa testinkin jo valmiiksi tuonne. Saa nähdä milloin ei kestä enää olla kurkkaamatta tulosta.. Vielä pari päivää sitten oli optimistinen olo kun juili jännästi alavatsalla ja oli pinkeä olo. Nyt on kaikki tuntemukset hävinneet ja myös tuo pinkeä tunne vatsanalueella helpottanut huolestuttavan paljon. 2 kiloa lähtenyt painoakin tässä parissa päivässä. No, mitäpä tätä liikaa vatvomaan. Testiä vaan tekemään niin selvyys tulee hetkessä.....
Syystoive: Sulla tää piina on vasta ihanasti alussa. Silloin kaikki on vielä mahdollista:)

Toivelintu: Harmi kun sulla piinamatka päätyi ikävästi...:( ja Punahilkka -75: Sulle erityishali:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kun olen näin omanapainen, mutta muut asiat ei nyt oikein mahdu pieneen mieleeni :ashamed: Tänä aamuna kun heräsin, oli yllättäen semmonen vahva tunne, etten ole enää raskaana. Ja päivän mittaan kaikki oireetkin on oikeestaan kadonneet. Meen maanantaina vielä veritestiin, mutta enpä usko että sieltä tulisi enää hyviä uutisia. :( Masentaa.
 
Kaarne, se on vain sellaista hermoilua. Minulla ainakin on hermot tiukilla aina piinapäivien aikoihin. Nyt vaan rentoudut ja annat elämän viedä :heart:

Muillekin piinailijoille toivotan voimia. Itsellä ainut tulos vuosien lapsettomuudesta ja hoidoista on se, että hermot on riekaleina.:LOL:
Kolmas siirto oli pahin, juuri se negatulos. Silloin tajusin, että ei meille ole välttämättä apua näistä hoidoista, vaikka olin niin uskonut. No, elämän täytyy vaan jatkua.
 
Viimeksi muokattu:
tänään hiemat tuhrua havaittavissa, ei onneks paljoo mut kuites oli vähän tullu tossa aikasemmin. koskaan ei ole luget jarruttanu menkkojen alkamista mut nyt taitaa tehä niin. ei jaksa enää uskoa siihen positiiviseen tulokseen:( mieli on niin maassa. ajattelin maanantaina sit testata seuraavan kerran jos menkat ei ala ennen sitä. kyl on tullu tänään taas märistyä, ollu jotenki taas niin herkkispäivä.
meinasin menettää hermoni tänään ku kaveri selitti kuinka ihanaa ku hänen lapsilla on vain alle vuosi ikäeroa, kuinka heistä on seuraa toisille jne jne.. että kyllä ne kannattaa tälleen lyhyellä ikäerolla tehä jne.. ääärrgg. tää kaveri ei tiedä meän hoidoista mut tietää että meillä on vaikeuksia lapsen saannissa.
tsemppiä muille piinailijoille ja parempaa onnea:)
kaarne :hug: älä menetä toivoasi vielä.
 
Täällähän on tapahtunut kovasti! Plussalistakin on vähän pidentynyt plussanneille kovasti onnea!!
neganneille:hug:
Luomuihmeitäkin on näköjään tapahtunut! hienoa, antaa itsellekkin vielä toivoa siitä luomusta...
Täällä taustalla vielä pyöriskelen ja käyn teidän kuulumisia seuraamassa. Meillä kun ei nyt vähään aikaan mitään tapahdu, tätiä vaan ootellaan, parin viikon sisällä pitäis tulla.
uusille tervetuloa joukkoon!!
 
Heidh: Ymmärrän täysin tunteesi. Vaikka on kurjaa myöntää itselleen niin välillä kateudenpeikko mulla ainakin nostaa päätään vaikka olisinkin onnellinen toisen puolesta. Sitä vain pohtii miksi toiset vaan "saavat vahinkolapsia".. Välillä tuntuu että mitä niin pahaa on tehnyt että on tällaista ansainnut, mutta ehkäpä kaikella ei olekaan syvempää merkitystä.. Tai jos on niin se on vielä minulle täysi mysteeri.
NeelaNaranja : Uskon että minusta olisi jo aikaa sitten tullut hullu ellei tällaista foorumia olisi =) Tuntuu todella aivan eriltä lukea toisten kuulumisia ja purkaa omia tuntoja tänne kun tietää että täällä on kanssasisaria. Joskus mieheni on nauranut minulle kun kuulemma ilmeilen paljon kun lueskelen muiden kuulumisia.
Garfield: :hug: Toivotaan vielä parasta.

Kaarne: Onneksi olkoon plussasta!

Laurella : Minullakin on testi jo vessan kaapissa odottamassa. Ajattelin että teen testin ensi viikonloppuna. Milloin sinä ajattelit testata? Tänään jo hypistelin testin käyttöohjeita, ihan niinkuin en olisi tehnyt niitä ennen :LOL:
Mutta mieli on jostain syystä vähän maassa tämän testaamisen suhteen. Jotenkin tuntuu että pitäisi olla Niitä Oireita ja vaikka oikein olen kuulostellut kehoani niin ei enää mitään. Olisin onnellinen jos saisin kauheita öklötyskohtauksia :)
 
Garfield: Odota vielä sunnuntaihin, jospa tulos olisi toinen!

HalleB: Mulla on Primolut nor, koska kierto on niin vaihteleva. Yleensä pitkä. Olen endon takia käyttänyt e-pillereitä pitkiä kausia ilman taukoa (eli menkat n. 2 krt/v). Näiden hoitojen välissä olleet "luomukierrot" kun ei ole tehty siirtoja on olleet viimeisen vuoden sisällä 40-44 pv ja siksi lääkärit nyt yrittää tasoittaa kierron Primolut norrilla.

Miukumau: Tervetuloa takaisin. Tosiaan "humoristinen" tuo keli... Eilen liukastelin koiran kanssa peilijäisillä kävelyteillä ja nyt kahlattiin loskassa ja lätäköissä. Jospa se kevät tulisi vähitellen! =)

Avolavapaku: Voiko ne lääkkeet säilyttää mahdollisiin tuleviin hoitoihin? Mua ainakin väsytti nää lääkekoktailit viime syksynä, se voi hyvin johtua niistä. Onnea maanantaille!

Bubu: Toivottavasti hyperiä ei tule vaan pääset punktion jälkeen siirtoon! Muista vaan juoda paljon punktion jälkeen; se ei kuulemma estä hyperiä, mutta parantaa vointia jos nestettä alkaa kertymään.

Kaarne: Varmasti tulee epäuskon hetkiä, mutta pidetään peukkuja että kaikki on hyvin! Jaksamista viikonloppuun!

Heidh: Tsemppiä, toivotaan että plussa olisi kuitenkin tulossa! Mä en oikeesti kestä noita ihmisiä jotka sanoo mitä sylki suuhun tuo... Meillä töissä yksi suunnittelee toisen lapsen horoskooppia, että milloin pitäis sit laittaa tilaukseen. Voi v****! :kieh:

Hanskis: Odotteluahan nää hoidot monesti on. Toivottavasti täti saapuu pian ja ajallaan! ;)

Virvatulia: Oireet on niin tapauskohtaisia. Toivotaan että siellä on rauhallinen pikkutyyppi asettumassa aloilleen!

ON: Sumut jatkuu täällä. Tää Synarela on paljon mukavampi käyttää kun Suprecur, kun tämän ottaminen on vain 2krt/vrk. Vielä ei ole ihmeempiä päänsärkyjä mutta viimeksikin ne tais alkaa n. viikon käytön jälkeen.
 
Hei! pääseekö ketjuun mukaan;)? Täälä meneillään ensimmäinen yritys pitkällä kaavalla IVF miehen huonolaatuisten simppojen takia. Itsessäni ei tiettävästi vikaa..korkeintaan tuola päänsisällä tuntuu välillä olevan:LOL: Punktiopäivä on maanantaina ja julkisella puolella ollaan hoidoissa. Tänään irrotuspiikki..Jännittäviä aikoja elellään..en kyllä usko että ekalla kerralla onnistaa. OOn jo asennoitunu niin ja muutenkin uskon että tämä kolme kertaa kokeillaan julkisella ja se on siinä..Ei nämä hoidot oikein ole minun juttu. Olen 32 vuotias ja jotenkin näen vielä mahdollisena kokeilla myöhemmin..En tiedä miltä näiden hoitojen jälkeen sitten tuntuu. Tällähetkellä punktio pelottaa hirvittävästi. Ihailen niitä joilla on kova tahto ja asenne on "kestän mitä vain jos niin saan lapsen". Itse ajattelen jotenkin niin ,että eihän tätä "pitäisi" kokea. Että suurin osa ihmisistä saa sen lapsen "normaalisti". Mulla tällähetkellä 20 munista bongattiin ultrassa ja olo on aika turpea ja lievä pelko hyperistä on olemassa. Töihinkin pitäisi tänään vielä mennä, onneksi vain 5h. Pelot ja jännitys tunkee mieleen väkisinkin. Mites teidän parisuhde on kestänyt lapsettomuuden? Ja muutenkin kertokaa punktiosta ja onko muita joilta löytynyt enemmänkin noita muniksia, miten ootte jaksellu?
 
MiukuMau toivottavasti maanantain ultrassa näyttää siltä miltä pitääkin! Toivottavasti siirto luonnolliseen kiertoon onnistuu:)

avolavapaku ja BuBU tsemppiä punktioon! Mä luulen, että väsymystä aiheuttaa kaikki tämä. Lääkkeet, ultrat yms..

Neela Naranja ok! Sul on sit päinvastoin, ku mulla on 15 kiertoo vuodessa*huokaus* yhtenään saa pms:stä ja menkoista kärsiä:kieh: Mul oli kans edellisessä pitkässä hoidossa Synarela ja oli kolmivuorotyön kanssa parempi, ku tää Suprecur. Mut onneks mun ei tarvii sumutella tätäkään, ku kolme kertaa vuorokaudessa.

on: Selkää ja vatsaa pakottaa, jospa siellä jotain kasvaisi. Tänään 4. pistospäivä.

lisäys: Tervetuloa Sydänveri:flower:
Meillä parisuhde on vain tiivistynyt. Nyt sumujen aikaan tuli suhteemme pahin riita ja säikähdimme kummatkin, että ei anneta hoitojen pilata sitä tärkeintä eli parisuhdettamme. Saimme puhuttua kipeistä tunteistamme ja se puhdisti ilmaa. Onneksi kummatkin haluaa lasta yhtä paljon.
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
12.3.2011

Peppi1981..............2. icsi 2. pas.................siirto 14.3.
sydänveri78............1.IVF.........................punktio 14.3.
Hopping................3.icsi............lyhyt. ..........maalisk.
Sintu74.................3.ivf...............................maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
BuBU......................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
nanniga..................2.ivf................................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................huhtik.
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas......................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.......................huhtik.
Toivelintu.........1.ivf 1.pas...........................vko 16/17
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................toukok.
syssy......................4.icsi.............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Heidh..............3. icsi pas...........1.............12.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............11............
Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............10....16.3 (+ testattu)
Lo...................4.icsi 1.pas........1..............10.............
toivorikas-72...4.icsi:n 1.pas.......1.............9............17.3
Laurella...............3.ivf............1...............8...........
virvatulia.............1.icsi............1...............8..........
Syystoive..............1.ivf.............1..............3...........23.3.


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaalakka......2.ivf.................:heart:............kt............14
UnelmaSirpaLeena...luomu..............:heart:.............kt...
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
 
Viimeksi muokattu:
Meg
Huomenta! :wave: Kiva kun täällä on tullut plussia taas! Kävin pe ultrassa ja siellä näkyi vasemmalla 5 ja oikealla 7, puolet enemmän nyt kuin viimeksi, olo onkin hieman turvonnut.. Ja punktio on tiistaina. To sit mahdollisesti siirto, jos kaikki menee hyvin. Tänään onneksi loppuu lääkkeitten käyttö, eli tänään on kaksi sumuttelua (yksi vielä jäljellä) ja sit pregnyl illalla. Oliks se niin että pregnylin saa auki siitä mustasta merkistä? Mulla on niitä aukasijoita, joilla olen fostimonit aukassu, (sen neste liuoksen siis) niin pitääkö se aukasta niinkuin se neste vai siitä merkistä? Ettei menis se lasi rikki..
 
Olin äsken apteekissa käymässä ja voi sitä tuskaa kun joutu kävelemään ja autossakin piti kipristellä kun oli kuoppaista tietä. Apteekissa käynnin jälkeen tuli kylmän hiki ja alko melkein pyörryttämään ja henkeä ahdistamaan. Alavatsa siis herkillä ja ikäviä vihlaisuja muniksissa..Onko muilla ollut samoja tuntemuksia..Onkohan tämä lievää hyperiä. irrotuspiikkihän oli eilen illalla..Sitten tein varsinaisen emämokan aamulla. olin niin unenpöppörössä että otin vahingossa sumutteen!!!!!! EIKÄ! sit tarkistin äkkiä papereista että tänään piti olla sumuton pv!!Äkkiä niistämään ja ties mitä..toiv. mikään ei nyt menny ton takia pilalle..
Tosiaan 20 munista sielä oli pe ultrassa ja huomenna se PUNKTIO! no, ei sekään jännitä niin kauheesti, kunhan vaan sais tämän turvonneen olon pois. kaiken lisäksi joudun odottamaan omaa vuoroani kauan sillä olen päivän viimeinen punktioitava..mukava odottaa sielä jännittäen itse punktiota ja sit vielä sitä etten pökrää sinne tämän kauheen olon takia..Tästä tuli vähän tämmönen valitusvirsi. Sorry!:ashamed:
 

Yhteistyössä