11-hoidot

Täällä jatkuu ruskea vuoto, välillä ihan aavistus punaista seassa.. Tänään tullut tiputtelemalla melko usein. Tuntuu tosi epätodennäköiseltä että tästä enää mitään tulisi, mutta toisaalta on paljon tarinoita plussista vuodosta huolimatta.. Menkkakivut ei ole alkaneet vielä, ihan aavistuksenomaista jomotusta.

Mitä olette mieltä, onko mun järkeä testata huomenna (pp9)? Näkysiköhän jo jos olis plussa.. Pääsis tästä epätietoisuudesta. Itkettää kovasti. Toivottavasti saisin tunnin päästä selville alkioiden tilanteen, silloin on soittoaika hoitajalle.

Tsempit muille piinaajille, ei ole herkkua tämäkään osio.. Jaksamista myös muille hoitojen odotteluun.
 
Heippa lyhyesti taustalta. Meillä on maanantaina 14.3. suunnitteluaika julkisella puolella, sitten nähdään miten hoidot jatkuu. Viikonloppuna oli ovulaatio (ihan selkeät merkit munasarjajomotuksineen ja limoineen) ja tietenkin taas miehen kanssa kovasti yritettiin "luomuilla".

Näin viime yönä unta, että kaverini, jolla on lapsettomuustausta ja 4-vuotias adoptiolapsi, oli raskaana. Olin unessa ihan että "ai teillä tärppäsikin luomuna?". Alitajuista toiveiden elättelyä siis ilmassa täällä :D
 
Heips! ja hyvää naistenpäivää :)

Toivelinnulle ja muillekkin. Ite testasin ekan kerran pp8 (+4pv hedelmöityksestä siirtoon) silloin puhdas nega.toisen testasin pp10 ihan hailakka haamu, pp11 eli eilen samanlainen haamu. Eilen kävin myös verikokeessa josa soitin juuri tulokset... tulos: positiivinen Hcg arvo 75, joka kuulemma ihan hyvä.. nyt hieman ihmeissään kun olin aivan varautunut negaan, jätin jopa aamu luget ottamatta kun aattelin alkaapahan menkat sit nopeemmin et olis suurin piirtein ohi ennen sunnuntaita.. pitää alkaa miettimään mitäs vaikutusta tällä on mihinkään ja mitä pitäis ottaa huomioon varsinkin kun lähdemme sunnuntaina Thaimaahan, vähän jännittää että pikkuinen kestäisi lentokoneen paine vaihtelut hyvin.. huh huh ompas nyt sekava olo..

-Jessie ja pikku tatu 4+1 :)
 
Huh, juuri soitin polille ja sain tiedon, että pakkaseen selviytyi 2 blastokysti-alkiota! Nyt helpotti olo. Toki toivon että tästäkin vielä olis plussa mahdollinen.. Mutta hyvä tietää että jos menee perseelleen, niin on ainakin yksi sulatusmahdollisuus, eikä tartte heti mennä uudestaan punktioon!

Ehkä mä sitten odotan testausta vielä pari päivää.. Paljon onnea Jessie plussasta! Viherrän kateudesta myös tuon Thaimaan matkan kohdalla.. :)
 
Kiitos iinamiina! Siirretty ei ollut blasto, vaan neljän päivän ikäinen alkio, kai siis jossain solurykelmävaiheessa?

Ite oon kyllä just mietiskellyt, että 4-päiväisenä siirretty alkio saattais antaa jo plussaa jos olis kiinnittynyt.. Ihan kamala tilanne kun on tota vuotoa! Joka toinen minuutti olen ihan maassa ja tuntuu että tää oli tässä.. Ja joka toinen minuutti ajattelen sitä, että näin on käynyt monelle, ja silti tullut plussa.. Jostain luin että lugetkin saattais aiheuttaa vuotoa.. Sattuu päähän tämä fiilisten vuoristorata.
 
Jessie hurjasti onnea :) ja hyvää Thaimaan matkaa :)

testit polttelee kaapissa :( en oo ainakaan vielä sortunu

viime hoidossa alko muuten menkat jo pp9 :/ eli niinku huomenna, apua pelottaa
 
Viimeksi muokattu:
Voi teitä testailijoita... :)

Jessie, onnea! Itseänikin arvelluttaa, kun on työmatka (=lento) tulossa, että pitääkö se perua, jos plussa tulee. Niinkun se nyt tulis, muka... Mutta ehkä se olisi ylivarovaisuutta. Thaimaahan on kyllä pitkä lento.

Toivelintu: mulla ekassa hoidossa alkoi vuoto pp11. Silloin kyllä kovasti jännäsin ja googletin kaiken mahdollisen alkuraskauden vuodoista. Hirveä tunne, kun ei tiedä.... Toisessa hoidossa vuoto ei alkanut testipäivään mennessä ja kun testi näytti negaa, niin jouduin jatkamaan lugeja vielä pari ylimääräistä päivää ja testasin uuden negan pp17. Silloin vasta klinikalta "antoivat" luvan lopettaa luget. Nää molemmat oli tuoresiirtoja. Saapa nähdä kuinka mulle tällä kertaa käy. En yhtään ymmärrä, mistä tällaiset erot voivat johtua. Tsemppiä piinaan!
 
Syssy: hyvä että pahin pettymysfiilis alkaa olla takana.. Toivottavasti jo seuraava kerta toisi teille käärön kotiin asti!! Pahoittelut kaikille keillä nega on tullut:( (((((Nanniga ja AnnaD))))))

BuBU ja Vanessa-80 ainakin tervetuloa!!!

Jessille ONNEA plussasta - ja hyvää matkaa! Katjuskalla myös on sama matka - raskauden tiellä ainakin, jos ei Thaimaan ollutkaan:) Voi teitä onnellisia!

Heidih, Toivelintu, Garfield, Punahilkka, Kaarne, Lo, Toivorikas ja Virvatulia, voimia tähän piinaavaan kiirastuleen ja Toiveunelle vielä onnea parista pakasteblastokystasta! Yrittäkää jaksaa ja olla liian aikaisin testaamatta (paraskin puhumaan, aina testannut pp 10 viimeistään...;) Mitkäs teidän tuntemukset on? Mulla on rinnat turpeet, maha pinkee ja ihmeellistä "kutinaa" tuolla alavatsan seutuvilla välillä. Kamalaa itsensä tarkkailua tää kyl on.

SaaraX: hyperit on kyllä ihan tosi ärsyttäviä. Mulla ne on aina riesana ollut ja nytkin tää maha on ihan kamala, kun pitäis peittää kaikilla mahdollisilla kaavuilla, ettei muut ala ihmettelemään ja turhia kyselemään!

Syystoive: toivottavasti siirrettävää olisi!

Pumppu: Miltä ultrassa näytti?

Peppi & Vanessa: rasittavaa kyllä kun ei voi omaan kroppaan aina luottaa.. Muutenkin tuntuu, että oma keho on kyllä tehnyt tällä naistentauti/hedelmöityminen yms. sektorilla aikamoisia ikäviä temppujaan:(

Halle, Lili ja muut hoidon aloittajat: Tsemppiä pistoksiin!

Hyvää NAISTENPÄIVÄÄ naiset :heart:
 
Meg
Pumppu: Joo, samoissa mennään, ensi viikolla pitäisi olla punktio jos hyvin menee kaikki! Loppuviikosta tiedän aikataulut. Mulla ainakin tuntuu että lääke toimii, edelleen pistelen fostimonia 225. Olethan muistanut juoda vettä?

Täällähän on plussa uutisia tullut, onnittelut Jessielle!
 
Hyvää naistenpäivää!

Minulla ei ole kylläkään sujunut naistenpäivä mitenkään iloisissa merkeissä; oikeastaan koko ajan siirron jälkeen on ollut vilhlaisuja munasarjoissa ja alaselässä, nyt viime yönä kipu äityi niin kovaksi, etten saanut nukuttua ja tänään jo verta näyttäytynyt ja vasta pp7 (oikeastaan siirrosta asti Crinone värjäytynyt hieman beigeksi, tänään siis haaleaa verta jo). Eli samoissa epätoivoisissa tunnelmissa heidh ja toivelintu. Kovin suuria odotuksia en edes tähän siirtoon ladannut, mutta tämä on sitten meidän kohdallamme lopullinen niitti perheen kasvamiselle biologisten lasten suhteen, ehkä joskus meillä on vielä sijaislapsi tuomassa helpotusta näihin tunteisiin.

Punahilkka pp7

P.s. Laurella ihanaa, kun jaksat tsempata meitä kaikkia:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jessie, aivan mahtavaa!! :heart:

Jenna-76, Muistanko oikein, että näit unta ennen raskaustestiä, että saisit kaksoset? Ja nyt olet raskaana kaksosista? On kurja, että olosi on noin epävarma ja tulin miettineeksi, kannattaisiko sinun käydä juttelemassa jonkun kanssa näistä tunteistasi ja mahdollisista peloistasi? Et varmasti ole yksin ajatustesi kanssa. Ja apua saa. Minusta jo yksin tuo unesi kaksosista kuulosti niin kauniilta ja se, että olet raskaana kahdesta tuntuu jo varmalta merkiltä, että kaikki menee hyvin! Jaksa luottaa ja nauttia raskaudestasi. Se ei varmasti ole ihan helppoa rankkojen hoitojen jälkeen ((((, mutta voih... kun edes sen plussan edes joskus näkisi siinä tikussa...))) Tsemppiä sinulle ja pikkuisillesi. Teistä tulee ihana perhe! :flower::)

Muille tsemmmmmmmppiä missä ikinä hoidon vaiheessa olettekin!
 
Viimeksi muokattu:
Lo
Heiii Syssy:wave: Just saman tapauksen olen myös minä bongannut! Ja tiedänpä tapauksen myös jossa vasta se seitsemäs icsi toi vauvan kotiin asti. Ensimmäinen oli plussa heillä ikinä.
Että vielä ei luovuteta!

..pp6 menossa. Eikä oireita ainakaan mainittavaksi asti. Tai ainakaan mitään uusia, mitkä ei uumoilis menkkoja. Veikkaanpa, että ne alkaa sunnuntaina jolloin on se 14 vrk:ta ovulaatiosta.

Onnea Jessie plussasta!! Toivottavasti perässä tullaan =) ja ihanaa reissua!

Ja voimia kaikille piinasisarille ja ihanaa naistenpäivän iltaa!
 
Hei Joku_päivä Kiitos sanoistasi. Näin tosiaan unta kaksosista. Eihän sitä vielä tiedä onko yksi vai kaksi kiinnittynyt, kun lauantai oli vasta virallinen testipäivä. Viikon 13 alussa saan mennä varhaisultraan ja silloin pitäisi nähdä konkreettisesti onko siellä elämää ja löytyykö yksi vai kaksi uuden elämänalkua. Toki olen onnellinen tästä plussastani, mutta en vielä uskalla kovin tuuletella koska viimeksi kävi huonosti. Viimehoidosta siis plussasin, mutta sitten tuli varhainen keskenmeno. Nyt minulla on ensimmäisenä tavoitteenani päästä ohitse siitä päivästä, kun viimekerralla alkoi vuoto. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, kunhan pääsee pari viikkoa eteenpäin. En minä ihan surkupeloissani ole=), päivät sujuu kyllä mukavasti. Pitää nyt vain uskoa, ettei se KM toistakertaa osu kohdalle. Lauantaina testasin vielä viikkonäyttöisellä ja tulos oli ihan oikein: raskaana 2-3 viikkoa.
Toivottavasti sinäkin sen plussan pian nappaat. Mutta yksi asia ei muutu, plussasi tai ei. Se on ultran odottaminen toisensa perään:D, ultrattava asia vain muuttuu.
Jessielle onnea :flower: ja hyvää matkaa. Meilläkin on toukokuussa varattuna löhöloma Kreikassa.
 
Onnea Jessielle plussasta!

Ja tervetuloa BuBu ja Vanessa-80 :flower:

Laurella: Mulla on aivan samanlaisia oireita! Maha on niin pinkeä ja pyöreä, että en ole kehdannut töihin laittaa farkkuja ettei tule mitään kysymyksiä.. Ja tuntuu että rinnat on arat ja turpeat. Pelkään vain että tarkastelen omia tuntemuksiani liiankin tarkasti huomioon ottaen että on tosiaan vasta pp4

Mitenkäs muut piinailijat? Mulla on kaapissa 7 testiä odottamassa ja olen jo hieman suunnitellut että testaan silloin 19.3 lauantaina vaikka varsinainen testauspäivä on 21.3. maanantaina. Mutta ajattelin että jos nega tulee niin haluan surra sitä pari päivää kotona peiton alla ja jos kaikki menee loistavasti ja tulee plussa niin saan vapaasti hyppiä riemusta kotosalla :D

Tsemppiä kaikille rohkeille ja ihanille naisille tällä tunteiden vuoristoradalla =)
 
Onnea hirmuisasti kaikille plussanneille!

Ja pettymyksen kohdanneille lohtuhalit ja tsemppiä uusiin koitoksiin!

Itsellä ei homma nyt etene ollenkaan, ensi viikolle piti olla kohdun polyypin poisto
mutta kuinka ollakkaan, lääkäri lomailee niin homma siirtyy kuukaudella
eteenpäin. Just my luck.. No, ei auta itku markkinoilla. Aattelin nyt huvikseni
yrittää sitä ovista kuitenkin tikutella kun jos ei sitä tulekkaan niin voin
pyytää sitten jo suoraan lääkkeellistä passia sitten joskus.
Jos siihen nyt koskaan päästään, tuntuu että hommat vaan mutkistuu
pitkittyessään.
 
Huomenta!

heidih ja Punahilkka, harmi että tekin olette samanlaisissa tunnelmissa kuin täällä.. Tosi vaikea yrittää tsempata kun vuotaa. Toivotaan kumminkin että ihmeitä vielä tapahtuis!

Garfield ja Jessie, eikös lentorajoitukset ala vasta sitten loppuraskauden puolella? Näin olen käsittänyt, mutta enpä mitään asiasta toisaalta tiedäkään :)

Tsemppiä teille Lo ja virvatulia, toivotaan että teidän kohdalla pysyy vuodot poissa!

Kurja juttu -Nella että hommat siirtyy.. Hemmetin lomailevat lääkärit! Kovasti jaksamista odottamiseen...!

ON: Olis vaan niin paljon helpompaa jos tää olis kerrasta poikki, eikä tarttis pähkäillä. Eilen iltaa kohti ruskea vuoto väheni huomattavasti, tänään taas aamulla oli vähän punaisempaa jo. Jonkin verran jomottaa menkkamaisesti, muttei kuitenkaan mitään verrattuna mun oikeisiin menkkakipuihin.. Jos tästä nyt vuoto alkaa, niin mikä päivä mulla sitten on kp1? Mulla ei ole koskaan ollut mitään tuhruttamista, aina alkanut menkat ihan laakista kerralla, niin ei oikein ole kokemusta..

Eilen illalla ei enää itkettänyt, kaippa se tieto pakastealkiosta helpottaa tulevaisuuden ajattelua.

Missähän vaiheessa tässä kannattaa luovuttaa? Vai pitääkö mun vaan työntää noita lugeja ens maanantaihin asti ja sitten vasta hoito on virallisesti epäonnistunut?
 
Aika moni piiniskaveri pahoissa tunnelmissa. :( Voimia lähettelen teille!

Tosiaan lentokielto on vasta loppuraskaudesta, eikä silloinkaan jos olo on hyvä ja lääkärin mielestä ok. Itse olen niin uupunut näihin hoitoihin, että lukitsen itseni varmaan kaappiin, jos plussa tulee. Ei mitään ylimääräisiä riskejä. Joo, tiedän, ihan hullua. Ja varmaan en näin sitten loppujen lopuksi edes reagoisikaan. Nyt vaan on niin peloissaan kaikesta. Olen joskus lentänyt useiden aikavyöhykkeiden yli, ja se on laittanut hormonitoimintani sekaisin. Mutta Thaimaa ei kuitenkaan ole niin kaukana. Eikä Itä-Eurooppa, jonne oma matkani suuntautuu.

Toivelintu: mulle on annettu sellainen ohje, saman olen kuullut muilta, että lugeja kannattaa jatkaa niin kauan, kun ne pysyvät vuodosta huolimatta sisällä. Jos vuoto on niin runsasta, että luget valuu ulos, voi lopettaa. Mulla vuoto alkaa aina tuhruttelemalla, ja kierron eka päivä on se varsinainen vuotopäivä, siis silloin kun se runsastuu. Joskus joutuu vaan päättämään, että ehkä se nyt on tänään eikä eilen....

ON: ei mitään uutta. Rinnat mulla on ollu kipeät jo ennen siirtoa, kun on PAS ja luget aloitin paria päivää ennen. Edelleen on kipeät. Ei mitään muita oireita. Ehkä testaan sunnuntaina (tiistai 15. olis varsinainen tp). Samaan tapaan kuin virvatulia, saa viikonloppuna jo sopeuttaa itseään tilanteeseen.
 
Jessie: Onnea plussasta! =)

On: Saa nähä pääsemmekö ollenkaan siirtoon tässä kierrossa. Tänään on jo kp 17 ja ovistesti edelleen nega. Viime kierrossa sain selvän positiivisen tuloksen jo kp 13 ja viime marraskuussa, kun tehtiin eka PAS, testi näytti sentään jo kp 15 positiivista. Vaikka minulle on normaalia, että kerran vuodessa kierto voi olla viikonkin pidempi kuin yleensä, niin silti huolestuttaa, että onko se tämä kierto vai on nyt vain jokin vialla. : /
 
******************11- hoidot**********************
9.3.2011

Peppi1981..............2. icsi 2. pas.................maalisk.
Hopping................3.icsi............lyhyt. ..........maalisk.
Sintu74.................3.ivf...............................maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
BuBU......................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
nanniga..................2.ivf................................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.......................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................toukok.
syssy......................4.icsi.............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Toivelintu.........1.ivf.................1.............9.............14.3
Heidh..............3. icsi pas...........1.............9.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............8............
Punahilkka-75..2.ivf. 1.pas..........2............8........
Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............7............16.3
Lo...................4.icsi 1.pas........1..............7.............
toivorikas-72...4.icsi:n 1.pas.......1.............6............17.3
Laurella...............3.ivf............1...............5...........
virvatulia.............1.icsi............1...............5..........
Syystoive..............1.ivf.............1..............0...........23.3.


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaalakka......2.ivf.................:heart:............kt............14
UnelmaSirpaLeena...luomu..............:heart:.............kt...
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
 
Viimeksi muokattu:
Täällä pp7 ja olen vielä pystynyt olemaan testaamatta. :) Jotenkin oon kuitenkin jo ihan plussatunnelmissa, tyhmä minä.
Tässä oireita, joko oikeita tai kuviteltuja ;) :
- Pissittää 1-2 h välein (ehkä oon vain juonut normaalia enemmän?).
- Aamuyön heräily ja sekavat unet (ehkä vain stressaan testitulosta?).
- Satunnainen yökötys, kun on nälkä (mua kyllä etoo joskus nälkäisenä muutenkin).
- PMS-v*tutusta ei ole ollut (johtunee lääkkeellisen passin estrogeenilisästä?).
Mahaa ei juili. Vuotoa ei vielä näy. Jos nyt tulee nega, niin sit pudotaan kyllä korkeelta ja kovaa.
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Olen vähän pitänyt taukoa palstailusta, kun itsellä ei ole mitään tapahtunut. Tauko on tehnyt ihan hyvää, käytiin pienellä matkallakin ja on ollut ihanaa kun ei ole tarvinnut stressata piikittelyistä ym. Ensi viikolla kuitenkin toivon mukaan päästään tositoimiin, lääkkeet on jo hankittuina.
Plussapino on kasvanut hurjasti, onnittelut kaikille!
Ja piinislistakin näyttää hyvälle, ensi viikolla niitä plussia taitaa tulla lisää!
Itsellä punktio näillä näkymin joko vk. 13 tai 14. Itse toivoisin, että menis viikolle 14, sillä vk. 13 ois tärkeitä menoja...
 

Yhteistyössä