Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Moi! :wave:

Macy, hienoa, että oot pystynyt kääntää tilanteen niin, että nyt odotatte syksyä toiveikkaina :) Ja se on ihan parasta, että ootte nyt miehen kanssa samalla aaltopituudella hoitojen suhteen. Se on tosi tärkeää. :hug:

LMLB, tuo syntymättömän lapsen rukous on niin kaunis ja koskettava, että (vaikka en olekaan kristitty) joka kerta kun sen lukee, tulee vedet silmiin. Huokaus, jotenkin niin kamalan epäreilua, että toisille annetaan kaksin käsin ja toisilta vaan otetaan... Mutta toivottavasti tämä kesä on tehnyt teille hyvää ja olette saaneet (ja onhan tässä vielä aikaa jäljellä) kerättyä voimia syksyyn. :hug:

Melargia, Ihanaa, kun oot saanut rentoutua nyt kesällä ja tehnyt mitä huvittaa =) Jatka samaan malliin, vielä on kesää jäljellä! :D (Luoja miten oikeesti vihaan sitä biisiä...;)) :hug:

Mites se kahvihommeli? Nähdäänkö jo nyt kesällä vai jätetäänkö syksyyn, kun ihmiset alkavat ehkä enemmän aktivoitua täällä? Mulle on edelleen ihan sama, mulle käy tapaaminen pienemmälläkin porukalla ja saahan sit myöhemmin mukaan tulla, jos päätetään nähdä uudestaankin. Tai sit jätetään syksyyn ja katotaan, olisko enemmänkin porukkaa linjoilla. :)

Mie oon Melargian tavoin ollu ihan kesäfiiliksissä ja on toooosi hyvää tehnyt tää tauko. :) En oo paljon palstoillakaan roikkunut, mutta nyt aattelin että vois jo pikkuhiljaa vähän aktivoitua. Femareita oon popsinut joka kierrossa ja nyt on just oviskivut menossa (hymynaaman sain eilen) ja pieni toivo taas orastaa... Kunnes taas menkat sit alkaa. Mutta ei se tunnu nyt niin pahalta kuin keväällä, kun tietää että syksyllä heti on apua luvassa. Kun meille ei kuitenkaan juuri onnistumismahiksia luomusti ole annettu. Mutta tottakai silti pitää yrittää! :D

Voikaa hyvin ja rentoutukaa! :)
 
Hei Rowan!! Kiva kuulla sinusta :)

Sielläkin kuulostellaan olevan kyllä kesätunnelmissa :cool: Hyvähyvä :)

Minä jotenkin vaan niiiiiiin tykkään kun on lämmintä ja aurinko paistaa ja tuntuu kuin olisin taas elossa! Eli olen kyllä Rowan sinun kanssa samaa mieltä että polin kesätauko on kyllä hyvä asia. Mutta tämä kesän on vaan aivan liian lyhyt aika, minun mielestä...

Minä olen edelleen messissä kahvittelutapaamiseen ja minulle kyllä käy nyt kesälläkin tai vaikka sitten vasta syksyllä. Pitäis itse asiassa joku päivä lähtee sinne kaupunkiin käymään, vähä shoppailemaan :D
 
Heipsistä vaan :wave:

Tänne ei mitään ihmeellistä, väriä vaan otettu pintaan (lue: palanu) ja nautittu vaan kesästä :cool:

Tuli nyt tässä ihan vastoittain se kaks vuottakin täyteen, wuhuuu :( Eli karummin kolmas vuosi alko............. Joo eihän se vielä oo paljoa moniin verrattuna, mutta taidetaan nyt virallisesti kuulua siihen porukkaan joka tarttee hoitoja raskautuakseen...

Mitä muille kuuluuu?!!

Lämpimiä päiviä toivottelen kaikille :)
Terveisin: Auringosta kovasti nauttiva :cool:
 
Täällä odotellaan innokkaasti syksyä ja tulevia hoitoja. Itsekkin onnistuin polttamaan itseni jo kolme kertaa tämän kesän aikaan joten eiköhän se tälle kesälle riitä.

Minulle kuuluu myös työrintamalla uutta, sanoin itseni irti vihdoin useamman kuukauden sairasloman jälkeen, rupesi tämä minun iki-ihana bipo oireilee sen verran voimakkaasti että päädyttiin jopa aloittamaan uusi lääkitys joka kylläkin joudutaan purkamaan ennen hoitoja, mutta hyvä vaste saatiin aikaan joten raskauden jälkeen tiedetään mikä toimii :) Nyt lähdetäänkin näiden hoitojen kanssa samaan aikaan selvittelee mikä miusta voisi tulla isona :D

Aurinkoista loppukesää kaikille :)
 
Heimoi!! :wave:

Joo alkaa pikkuhiljaa ajatukset kääntyä syksyyn ja hoitojen jatkumiseen. Kyllä tää kesä on tehnyt niin hyväääää! =) Ylihuomenna alkaa odotettu miehen 3 viikon loma ja lähdetään reissuun viikoksi. Mie olenkin jo kesän aikana pariin otteeseen reissannutkin, mutta kiva päästä yhdessäkin vähän muualle. Ensi viikolla ajattelin soitella myös Päivi L.:lle ja sopia aikaa IVF-keskusteluun, jonne siis pitää miehen kanssa mennä ennen hoitojen alkua. Kun kävin Päivin luona toukokuussa, hän sanoi että on jo elokuussa töissä ja voidaan tulla jo silloin juttelemaan. Tietääkö kukaan muuten polin aukeamispäivää?

Ihanaa, Melargia, kuulla että edelleen kesänautiskelut ovat jatkuneet. :D Tää kesä onkin ollut aivan mahtava kelien suhteen. Eipä juuri valittamista! Meillä tulee kans kuukauden päästä tuo 2 v täyteen. Femarit mulla on ollukin nyt käytössä kesän ajan, tässä kierrossa viimeistä kertaa ennen hoitojen jatkumista. Eipä oo tulosta tullut, mutta onneksi nyt kesällä oon osannu ottaa sen asenteen, että syksyllä saadaan isompaa apua. Aika positiivisella mielellä oonkin nyt syksyn suhteen, kun kesällä olen oikein imenyt itseeni positiivista energiaa. :D Saa nähdä, miten ryminällä sit tullaan syksyllä alas...

jauhopeukalo, oi, kolme palamiskertaa per kesä lienee tosiaankin jo ihan riittävä määrä! Mutta sehän muuttuu rusketukseksi... ;) Tsemppiä sulle ammatinvalintaselvittelyissäkin, kyllä sie jotain itelles sopivaa keksit! Ja tuo on tosiaan hyvä, että on löytynyt sopiva lääke tuohon bipoon, ei sit tarvii miettiä ja etsiä sopivaa siihen samaan syssyyn heti raskauden jälkeen.

Mitäs muille?
 
Moikka kaikille tasapuolisesti !:hug:

Täältä pikaista päivitystä myös.. Ihanat ilmat tosiaan ollu, tää on vaan jatkuvasti töissä niin tuntuu ettei oo kerenny kunnolla edes nauttia vielä! Reilu viikko ja alkais loma, jos sitä sit jonkun pienen reissun tekis ihan suomen rajojen tälläpuolen.... Pääasia et hetkeks pääsis irtautumaan myös näistä kotihommista :p Ja hyvää on tehnyt tää kesätauko, tuntuu että vieläkin päivittäin on se km mielessä.. sitä vaan miettii että nyt ois jo se maaginen 12 rv:n raja ylittynyt ja ois ehkä uskaltanu kertoilla tuleville isovanhemmille jne.. Vaikka tuon asian käsittely vaikeaa olikin jo alussa niin en olis uskonu että se pyörii mielessä koko kesän...
Ei varmaan huono idea ois käydä itsekin siellä Päivi L:n juttusilla...
Miten muilla tää lapsettomuus on vaikuttanu parisuhteeseen, monet sanoo että se lähentää ja kai se tavallaan on niinkin mutta meillä silti pyörii molemmilla aikalailla sekavat ajatukset tästä kaikesta ja suhteen tulevaisuudesta jos sitä lasta ei tule.. vaikka molemmat rakastaa toisiaan ylikaiken, mut niin.. molemmille tuo lapsi-asia on myös todella iso juttu... Ollaan juteltu et nyt tää syksy ja ens kevät hoitoja... sit mietitään seuraavan kerran tilannetta, luulen etten kuulu siihen ryhmään joka jaksaa useita vuosia käydä tuolla hoidoissa ja toipua pettymyksistä... Eli kevääseen porskutetaan ja sit ollaan taas kerran isojen päätösten äärellä... Se mikä tästä tekee kurjaa on se,että itse voisin uhrata sen biologisen lapsensaannin ja vaikka adoptoida, mut mies ei välttämättä ole samoilla linjoilla asiasta...
:'(
 
Mahtavaa kuulla teistä kaikista =)

jauhopeukalo Siellähän on tehty isoja päätöksiä, mutta varmasti hyviä sellasia :) Toivottavasti löytyy sellainen itselle mieluinen ja sopiva ala, onneks mahdollisuuksia on paljon. Ja hyvä että sopiva lääkitys nyt löytyi, vaikka se ei hoitojen kanssa sovikkaan. Vaikuttaako nuo hoidot (tai siis hormonit) paljoki sinun sairauteen?
Auts, kolmesti on jo aika pahasti :p Ite en oo onneks kovin pahasti polttanu ihteeni, käsivarret kärähti vaan kerran. Mutta se oliki vaan hyvä asia, vaaleni käsikarvat :D Sen verran oon onneks ottanu edellisistä kesistä opikseni ja muistanu aurinkorasvan.

Rowan Kiva kuulla että kesä on ollut hyväksi :) Minä oon varmaan ollu niitä harvoja ihmisiä jotka on oikeesti nauttinu ku on ollu niin lämmintä, tykkääntykkääntykkään!
Silloin toukokuussa oli ainakin etteivät olleet vielä lyöneet lukkoon sitä aloitusta, mutta puhuivat että aukeis jo mahollisesti vkolla 34 tai sitten 35. Korjatkaa jos ois jollain parempaa tietoa!
Minä vähä pelkään kans sitä (päivää) ku todennäköisesti tullaan ryminällä alas.. Tällä hetkellä mieliala on sellanen huoleton ja hällä väliä :whistle:

LMLB Jospa se sinunkin loman aikaan vielä riittää paljon tätä lämmintä ja hyviä kelejä :) Onko pitkäkin loma edessä?
Varmasti se km pyörii pitkään mielessä, varsinkin tällaisella taustalla, jossa jo se raskautuminen tuntuu pieneltä ihmeeltä.. Vaikeita asioita :hug:
Meillä ei niin puhuta tästä aiheesta juuri ollenkaan, mutta voisin sanoa että on se lähentänyt kuitenkin. Se on kuitenkin niin kipeä asia meille molemmille. Itse sanoin miehelle tässä kesällä, että minusta ei ois adoptioon ja kuitenkin meillä on jo nyt tavallaan kaksistaankin ihan hyvä elämä niin sitten hankittais vaan lisää koiria.. Ja miehinen vastaus tähän oli ettei sitä nyt voi vielä ajatella sellasia ja kyllä me lapsi(a) saadaan!
 
Melargia sen verran vaikuttaa kyllä ett mielialat vaihtelee hormonien seurauksesta huimasti joka voi johtaa sairausjaksoon, minulla onneks ne ylävireiset jaksot on vaa hypomanioita ja lyhytkestoisia Niistä ei hirveästi haittaa ole, kunhan se ei masennuksen puolelle vajoa. Ylös on taas sitte pitkä ja kivinen tie vaikka pahin meneekin yleensä viikossa-kahessa ohi.

Sain ensiviikolle jo ajan Joensuun seudun työvoiman palvelukeskukseen, että pitkään ei tarvii kotona öhmöttää ku pääsee jo tekemään tälle työttömyydelleen jotain :) Lisäksi keskiviikkona alkaa Zumba niin ajattelin repäistä ja käydä kokeilemassa ;)
 
Tänne kuuluu kiirettä, sillä pihahommia riittää varsinkin näin marja-aikaan ja metsäänkin pitäisi ehtiä. Töissä menee 1-4 iltaa viikossa, joten kotihommat on sitten puristettava hieman tiiviimpään. Masu on litistynyt muutaman sentin ja paino pudunnut pari kiloa hikoillessa ja runsaalla nesteytyksellä. Mitään laihdutuskuuria en tässä vaiheessa jaksa miettiä, mutta painon putoaminen on kyllä ihan tervetullutta.

Käytin nyt tämän kierron alussa loput Clomifenit eli käytin niitä tupla-annoksella kp3-7 lääkärin ohjeen mukaisesti. Hieman on kipuiluja ollut ja mielialaankin tuo annostus hieman vaikutti, mutta kokonaisuus on vaikuttanut ihan hyvältä. En usko tuon kuurin minua auttavan raskautumaan, mutta onpa nyt ainakin kehoa kannustettu toimimaan hieman nopeammin ja ehkä sitten seuraava hoitokierros toisi sen toivotun lopputuloksen. Minuakin kiinnostaa polin aukeamisen ajankohta. Ajattelin myös tuota Päivin luona käyntiä, mutta toivoisin hoitojenkin jatkumista jo seuraavassa kierrossa.

Tänään on kp12/32-35, yk20 käynnissä eikä oviksesta vielä juurikaan merkkejä. Valkovuoto on hieman muuttunut, mutta halut on aika minimissä ja mieliala täsmää enemmänkin loppukierron pms-oireiluun. Olen keskittynyt kaikkeen muuhun kuin vauvakuumeiluun, mutta hieman poltteli ovistestit kaupassa. Olisi mielenkiintoista tikutella älyääkö kehoni toimia olenkaan. Jätin kuitenkin ostamatta, sillä yritän pitää ajatukset stressaamisesta pois.

Mukavaa, että pinossa alkaa olla taas eloa. Toivottavasti saadaan pien myös mukavia uutisia. Plussatuulta ja vauvaliimaa! :wave:
 
Mistään ei tunnu löytyvän tietoa milloin poli aukeaa. :kieh: Onko Päivi L kuitenkin jo tavoitettavissa ja keskusteluaikoja varattavissa?

LittleMissLadyBird > Meillä on lapsettomuus vaikuttanut lähentävästi. En tiedä olisiko asia toisin, jos ei olisi tuota esikoista. Me päätettiin jo silloin alkuun, että seksistä ei tehdä suoritusta vaan touhuillaan fiiliksen mukaan. Luotan siihen, että keho tietää milloin on hedelmöittymiselle otollinen aika ja haluja sitten on. Ovulaatiotestejä olen tehnyt välillä ja positiivinen tulos tuo vain lisää pilkettä silmäkulmaan. Seksielämämme on parantunut entisestään tämän vauvakuumeilun myötä vaikka pettymyksiä on pitänyt käsitellä näinkin paljon. Seksi on oleellinen osa toimivaa parisuhdetta ja vaikuttaa kokonaisvaltaisesti, joten haluamme vaalia sitä. Se on myös miehelle merkittävä keino ilmaista rakkautta ja antaa läheisyyttä ja hellyyttä. Jos seksistä katoaa tunnepuoli, katoaa suhteesta paljon muutakin tärkeää. Lapsettomuudesta on helpompi selvitä, kun parisuhdetta hoitaa itselleen parhaalta tuntuvalla tavalla. Me myös puhumme asioista sitä mukaa, kun tuntuu tarpeelliselta. Koemme asian eri tavalla, mutta olemme onnistuneet puhaltamaan samaan hiileen ja pitämään elämän normaalina tilanteesta huolimatta. Lapsettomuutemme ei näy juurikaan arjessa vaikka välillä kirpaiseekin syvältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Melargia
Hei kaikille!! Täällä taas... Olen käynyt kyllä välillä silmäilemässä palstaa, mutta en ole sitten saanut mitään kirjoiteltua.

Jauhopeukalo, rohkea olet! Tsemppiä uusille urille!

Melargia & Rowan, tervetuloa kahden vuoden rajan tälle puolen...

LMLB, haleja!! Tuntui tosi pahalta lukea kmstasi. Tuo on niin mun pahin pelko. Ystäväni on saanut useita keskenmenoja ja olen ollut jotenkin karusti kiitollinen, että olen se, joka ei onnistu edes tulemaan raskaaksi mieluummin kuin se, joka joutuu palautumaan onnen aallonharjalta syvänteiden kautta takaisin polin jonoon. Anteeksi , jos tämä nyt kuullostaa ilkeältä -en tarkoittanut sitä niin -en nyt vaan osaa ajatustani kertoa järkevästi. Haleja ja voimia -kestää varmasti pitkään, että siitä pääsee yli, jos koskaan pääsee..

Itse olen lähinnä masennellut kesän tämän asian kanssa. Olen ollut jotenkin ihan hurjan turhautunut ja vihainen tälle tilanteelle. Kesätauko tuli minulle niin väärään aikaan, kun edelliset ovikset sattuivat viikonlopuille eikä päästy insseihin. Tässä ollaan nyt yritetty unohtaa koko asia ja keskittyä kaikkeen muuhun. Nyt alkaa olla koiralauma ylireenattu ja kotia remontoitu vähän liikaakin, kun olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä. Ja silti tämä asia pyörii koko ajan mielessä. Ehkä nämä lukuisat vauvauutiset lähipiiristä ovat saaneet mut liian sekaisin... Ja oikeastaan ensimmäistä kertaa koko tämän reilun kahden vuoden yrittämisen aikana olen rehellisesti vihainen. Niin pirun vihainen itselleni ja koko maailmalle -ja niille, jotka valittavat, kun taaaaaaaas kävi vahinko. Teille kaikille kanssasisarille toivoisin niin paljon plussaamisen onnea ja iloa, mutta en jaksais näitä vahinkojensa valittelijoita. Aarg! Moni varmasti tietää tunteen...

Kiitos ja anteeksi taas tästä purkauksesta. Eiköhän tämä tästä, kun saadaan poli auki ja Päivi puhelimen päähän...

Pidittekö muuten kahvitreffit? Minäkin voisin ehkä tulla. Täältä maalta vaan on niin pitkä matka mihinkään....

Hyvää lomaa teille kenellä sitä vielä on jäljellä (Rowan, LMLB...)!!
 
Ja Rowanilta piti vielä kysyä, että onko tuo keskustelu ennen IVFää pakollinen? Siitäpäs mieheni riemastuu. Hän on kyllä täysillä mukana hoidoissa, mutta ei tykkää jaaritella näitä asioita vieraiden (vaikkakin ammatti-) ihmisten kanssa... Jaaritellaan näistä ihan tarpeeksi keskenämme ja parin parhaan kaverin kanssa.
Meillähän olisi siis vielä yksi tai kaksi inssiä edessä, mutta jotenkin mun usko insseihin on täysin mennyt ja haluaisin jo edetä... Tai jos yhden inssin vielä jaksais...
 
Reissun päältä nopeasti vastailen, että Päiville voi jo soitella. Varasin tänään meille ajan ensi viikolle IVF-keskusteluun. Siitä se sit alkaa. Mandeilalle tiedoksi, että miun käsityksen mukaan se keskustelu on pakollinen ennen hoitojen alkua. Minusta se on vain hyvä, siellä kuitenkin käydään läpi se mitä tulee tapahtumaan, kun ei ole aiempaa kokemusta moisesta. :) Ja ei olla vielä kahviteltu, ajateltiin jos nyt syksymmällä tavattais, kun täälläkin alkaa porukka aktivoitumaan. Tervetuloa mukaan vaan kaikille, jotka haluaisi livenä treffata! =) Me ollaan vielä reissussa tosiaan, ja lomaa jäljellä molemmilla reilut 2 viikkoa. Huomenna kotiin. Sain tänään mieluisan puhelun, töitä tiedossa loppuvuodeksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Melargia
Enpäs kerinnyt olla virallisesti työttömänä kuin päivän ja eilen illalla ku kävin maitoa ostamassa tarjottiin töitä paikasta mihin hain aikasemmin keväällä. Tuntui ihan kuin ois lottovoiton saanu =) Mies odottaa olkapään leikkaukseen pääsyä ja on siksi sairaspäivärahalla. Raha on siis hyvin tervetullutta tähän taloon.
 
Hei,
soitin keskussairaalan vaihteeseen. Siellä kerrottiin, että klinikka aukeaisi viikon päästä, eli 15.8. Mahtaa olla ruuhkaa puhelimessa, kun me kaikki (ja monet muut) ryntäämme soittamaan... :)

Muistattehan, että Joensuussa toimii myös Simpukan ryhmä, jos kaipaatte kahvitteluseuraa vertaisten kanssa.
 
Kiitos Garfield tiedosta! =) Ylläri että se aukeekin jo noin ajoissa, mie aattelin että aikasintaan kuun lopussa. Jeps, saattaa olla linjat tukossa! :D Meillä onkin huomenna edessä Päivi L:n kanssa se IVF-keskustelu, joten eiköhän siellä selviä sit vähän lisää syksyn kuvioista.
 
Heippa, täällähän alkaa jo liikehdintää tapahtua, kun elokuu koitti :)
Saikun vaihteessa miullekin sanottiin tuo 15.8., mutta Päivi korjasi, että poli aukeaa 22.8., ja hänen kauttaan siis saa jo nyt varattua aikoja, soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Ainakin se vähentää sitten puhelinruuhkaa.
 
Moikka taas kaikille! Jospa minäkin vähän kirjottelen kuulumisia... vaikka ei tässä vauva-asiassa ole kesän aikana tapahtunut mitään. Meillä on siis todennäköisesti hoidot alkamassa, kun ei luomuna raskautuminen leikkauksen jälkeen ole onnistunu. Pitänee soitella polille ja varailla aikaa, kunhan aukeaa... Mutta sentään jotain positiivista elämässä löytyy, töitä on keväälle asti ja meille tulee pieni kissanpentu kuun lopulla ( vauvankorvikkeeksi ) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79
Minulla siis kaksi työvuoroa jo tehty ja tänään tunnin päästä seuraavaan. Työmatkaa on onneksi vain 500m nii ei tarvitse pitkää matkaa kulkea. :) Innolla odotetaan jo täälläkin polin avautumista ja jännityksellä odotan miten ne hoidot saa töitten lomaan pujoteltua...
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79
jauhopeukalo onnea uudesta työpaikasta :flower:

Kati- Oi, kissanpentu :heart: Onnea sinulle/teille tulevasta perheenjäsenestä ;)

Kiitos Garfield ja Niiskunen infosta! Juu, voi olla aika linja kuumana ensimmäisinä päivinä polille. "Onneks" ei oo itellä tarvetta ihan ekoilla viikoilla soitella :D

Rowan miten meni keskustelu?

Mandeila Kuulostaa kyllä niin tutulle tuo vihan tunne.. Onneks se laantuu joskus, kait..? :hug:


Oonkohan ainut joka ei kovin innolla odota hoitojen jatkumista?! :headwall:
 
Heippa!

Kiva kun alkaa palsta aktivoitumaan ja tuttuja "naamoja" näkyvissä! :wave: Voiskin kohta vaikka alkaa miettiä ihan tosissaan sitä kahvitteluajankohtaa, mistä oli jo keväällä puhetta. Ois niin kiva tavata teidät ihan livenäkin. =)

Päivin luona käytiin miehen kanssa tänään ja sanonpa, että teki hurjan hyvää se keskustelu meille molemmille. :) Käytiin läpi hoito yksityiskohtaisesti ja tunteistakin puhuttiin. Mulla pitäis alkaa menkat ensi viikolla ja sit pitää soittaa polille ja varata eka aika. Ensi viikolla siis polin numerosta voi jo varata aikoja samoina puhelinaikoina kuin ennenkin, näin Päivi minulle sanoi. Muuten poli siis aukeaa 22.8. Jos mennään pitkän kaavan mukaan, niin sumuttelut tai piikki tulee sit 3 viikon päästä menkkojen alusta. Eli eka hoito (punktio ja toivottavasti siirto) meillä on sitten vissiin tuolla lokakuun alkupuolella, jos nyt nää miun menkat alkaa ens viikolla niinkuin pitäisi. Mutta kuten sanoin, tuo käynti teki todella hyvää ja hälvensi huolia ja pelkoja. :)
 
Joko ootte saaneet aikoja varattua? Mie sain ensi viikon keskiviikoksi. Sitten taas vähän viisaampia ollaan, että miten jatketaan ja missä aikataulussa. Vai oliko teistä muita edes nyt heti polin auetessa sinne menossa?
 
Rowan79 > En ole vielä varannut, mutta tarkoitus on tämän viikon aikana soitella. Haluan vielä tehdä toisen testin ennen puhelua ja ajan varaamista vaikka ihan viimeisillä päivillä ei kiertoni olekaan vielä. Nyt taitaa olla kp30/32-35, mutta epäilen oviksen olleen Clomien tupla-annoksen ansiosta hieman tyypillistä aikaisemmin. Oireita on, joten hieman uskallan toiveilla plussan suuntaan. Olen kyllä varautunut pettymykseenkin, sillä se on todennäköisempi.

Närästystä ja etovaa oloa on iltaa kohden. Alkaa kohtauksittain päivän aikana ja sitten illan myötä jää pysyväksi. Rinnat kipuilevat ja ovat epämiellyttävän tuntuiset. Jalkovälissä on kostea olo koko ajan ja kohdun seudulla kipuilee. Olen myös ns. kiihtynyt nollasta sataan sekunnissa pariin otteeseen, mutta muuten on poikkeuksellisen seesteinen olo. Olen lapsenkin kanssa tavallista kärsivällisempi, mutta hermojen palaessa se tapahtuu kyllä sitten nopeasti. Lämmöt ovat tasaisesti 37 ja palelen vaikka sisälämpötila on 23 astetta. Villatakki ja villasukat ovat käytössä, mutta silti tulee käytettyä myös vilttiä sohvalla iltaisin istuskellessa.

Mitä lie toiveajatteluoireilua tuo sitten onkaan. Toivottavasti tulee huomiseen testiin edes haamulainen ja myöhemmin sitten selkeä plussa, ettei tarvitsisi taas alkaa viemään rahoja apteekkiin. Takki on aika tyhjä vaikka olenkin nauttinut kesästä ja ottanut rennosti.
 

Yhteistyössä