Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Meille syntyi aivan ihana peikko prinsessa 12.7. Neidillä oli painoa 3765 g ja pituutta 51 cm . Isot Onnittelut kaikille jotka ovat jo saaneet ihanat pienokaiset syliin!!! Olen ollut todella huono kirjoittamaan mutta olen seurannut teidän kuulumisia aktiivisesti. Ihana lukea...
  2. N

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Kausalle ja koko perheelle Isot Onnittelut prinsessasta :flower: =) :heart:
  3. N

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Heippa pitkästä aikaa!! Täällä kans yks itkuherkkä äityli, tuntuu et itku on todella herkässä ja ihme raivokohtauksia aina välillä. Mulla on ollu koko raskauden aikana nenä ihan tukossa ja aika monta flunssaa, ei kuumetta tai mitään mut nenä ihan tukossa, pahimillaan illalla. Mites teillä...
  4. N

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Muffin: Mulla myös aika paha närästys melkeen päivittäin mutta onneks rennie auttaa tosi hyvin, esikoisen kanssa oli ihan sama juttu ja alko kans joskus puolen välin jälkeen mutt loppu heti synnärillä =) Täällä muuten kaikki hyvin, maha on aika iso jo ja tavalliset paidat ei kyllä oikeen...
  5. N

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Heippa kaikki! Onnittelut ultrakuulumisista :heart: :heart: Täällä on vähän alkanut supistelemaan ja otinkin asian puheeksi neuvolassa. Neuvolatäti käski soittaa jos alkaa tulemaan useinkin ja sanoin että pitää ottaa rauhallisemmin kotona. Ei ole niin helppoa kun on aika vilkas neiti 1v ja 9...
  6. N

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Olivia81 Mulla on istukka etuseinässä, esikoisen kanssa oli takaseinässä. Ja tällä kertaa liikkeet tuntuu todella paljon huonommin kun istukka on etuseinässä.
  7. N

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Onnittelut kaikille ultrakuulumisista :heart: painosta oli puhe, neuvola on vasta parin viikon päästä mutta luulen että on tullu yhteensä noin 3-4 kiloa =) hankinnoista, musta kaukalo ostettiin, maxi cosi. Oon kuullu siitä tuttavilta hyvää ja sitten tosi kätevää kun menee meidän rattaisiin...
  8. N

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Kiitos Marta uudesta pinosta. Ihanaa ollaan jo Maaliskuussa, kohtahan on kesä jo :) vaatteista oli puhe, meillä oli asikoinen 3620 g ja 52 cm ja 50 cm vaatteet oli kyllä ekat viikot käytössä, 56 oli alussa aika isot mutta nopeasti tulivat nekin käyttöön. En ole vielä alkanut käymään läpi...
  9. N

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    ärrieri piti vielä kommentoida että olen myös ihmetellyt miten liikkeet ei tunnu yhtä hyvin kun esikoisen kanssa ja mulla oli ainakin syy siihen että istukka on nyt etuseinässä ja esikoisen kanssa taka.
  10. N

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Onnittelut kaikille hienoista ultrakokemuksista ja tyttö ja poika lupauksista :heart: :heart: Käytiin eilen 4D ultrassa Helsingin Femedassa ja pienokainen näytti voivan hienosti :heart: :heart: :heart: Meille on tulossa toinen tyttö =) Olemme viikonloppuna menossa häihin ja siskoni...
  11. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Pai80 Mä oon käyttänyt otrivinia joka on tarkoitettu lapsille, se ei ole yhtä vahvaa kun tavallinen otrivin. Mulla on kans pari viikkoa ollut hirvee nuha ja nyt sain sit poskiontelotulehduksen..
  12. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heippa hei kaikki ihanat kanssa odottajat! Dana88 Onneks oot saanu jotain pysymään sisällä, toivotaan ja pidetään peukkuja että alkais loppumaan sun oksentelut. En edes kehtaa valittaa mun oksenteluista jotka on paaaljon lievemmät kun sulla. Kävin eilen neuvolalääkärissä. Paino ihan vähän...
  13. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Mä haluun kans tommosen hienon jutun ku kirjoitan, miten te olette sen tehneet ?
  14. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Kiitos kaikille ihanille odottajille vastauksista. Täällä ei sit jatkunut vuoto eilisen pari hassun tipallisen jälkeen, aika outoo ku tuli tosiaa pari 5 tippaa ja loppu siihen...no hyvä näin =) Me ollaan kans tota kantoliinaa mietitty, esikoisen kanssa ei käytetty ja oon kuullu paljon hyvää...
  15. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille!!! Käytiin 30.12 np ultrassa ja kaikki näytti olevan todella hyvin =) Nyt pelottaa hirveesti kun tuli ihan vähän verta kun olin suihkussa, pelottaa aika paljon kun ei ole ollut vuotoja raskausaikana. Tietääkö joku mistä vois johtua? Olen nyt viikolla 11+4
  16. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Onnea Star86 tuplista, mahtavan joululahjan saitte :heart: :heart: :heart:
  17. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Kipinäkenkä :hug: Toivotaan että toinen on matkassa vielä :heart: :heart: Isot Onnittelut kaikille ultrakuulumisista, ihanaa nähdä oma pieni vauveliini :heart: :heart: :heart: En ole ehtinyt kirjoittelee mutta olen tieteenkin seurannut kaikkien kuulumisia. Täällä on pahoinvointi...
  18. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Tervetuloa mukaan uudet =) ja isot isot onnittelut :heart: äänistä !!!. Von lin lin Paljon voimia :hug: Täällä on ollut noin viikon verran ihan kamalan pahaa oloa, tuntuu että mikään ei maistu eikä pysy sisällä. kiva lukea teidän vinkkejä pahoinvoinnin helpottamiseen, salmiakkia en ole...
  19. N

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Paljon tekstiä tullut, tosi kivaa lukea kaikkien kuulumisia =) Käytiin tänään varhaisultrassa 7+0 viikot ois tänään. Oli kyllä ihana kokemus kun näki miten sydän löi kovaa tahtia ja kaikki oli muutenkin hyvin, kyll sitä on vaan niiiiiiiiiin onnellinen :heart: :heart: :heart: Ens viikolla...
  20. N

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olivia81 Ihanaa :heart: :heart: Paljon Onnea :heart: :heart:

Yhteistyössä