Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)



30.6
Cabo..............toinen..................nkl...............33v.
tuulie..............esikoinen.................................28v.
Marika75s.......esikoinen.............Hyvinkää........24v.

1.7
Minotchkin.........toinen................Jorvi...........37v.
Zeenah.............esikoinen.............OYS...........24v.
susanna85.........esikoinen...........TAYS.........24v.
Marta..........esikoinen............SKS..........27v.
omenaruusu.......kolmas..............KOKS.........32v.

2.7
Tipu Topakka......kolmas................??.............??
helise.............esikoinen.................KOKS........21v.
Duudlari..........toinen................TAYS............35v.
Kellokanerva......viides............TAYS
Star86...........kolmas & neljäs..........SatKS....23v.

3.7
Rumo.................toinen...............Kättäri........23v.
Solnushka.........esikoinen..........KOS.............33v.

4.7
Nuu82............esikoinen...............PHKS.........27v.
Sadee80.......neljäs...............HYS..............29v.

5.7
pauliina82...........neljäs..............OYS...........27v.
kopkop....................??................??..............??
Kardemumma......esikoinen..........??...........28v.
FunkyMama........toinen.............Jorvi..........29v.
Ellunaa................toinen............SATKS........20v.
Samanta.............kuudes...........PKKS..........39v.
Amati............seitsemäs.......PKKS.............37v.
Mattila........kolmas........SeKS..............29v.

6.7
tyhmäblondi73.....toinen............TAYS.........36v.
Kanelitäti............esikoinen............??...........24v.
jenu........esikoinen.............TAYS..............18v.
Madrigal........kolmas............OYS..............31v.



7.7
Chili24...........esikoinen.........TAYS...............25v.
NeLa..............kolmas............KYKS..............25v.
Muffin.............neljäs..............HYS................36v.
Liplatus..............??..................??..................??
jendde.........esikoinen........Kättäri.............18v.

10.7
jonttu79........kolmas.................................30v.
dana88.........esikoinen.........OYS...............21v.
Ennu.............toinen..............SATKS...........29v.
Heta-h..........toinen................??...............35v.
mammaksi2010......esikoinen.......VKS.......31v.
monkki.......esikoinen...........SAS

11.7
Maamin82.....kolmas.............SEKS............27v.
Olivia81......esikoinen............Jorvi.............28v.

12.7
Nedra...........kolmas............TYKS.............26v.
SMSM...............kolmas........OYS...............39v.

13.7
elmeri99...........kolmas.........TYKS...........37v.
Piah78...........neljäs.........K-PKS.............31v.
dalailama.......esikoinen..........OYS
Pai80..........esikoinen............Jorvi.............29v.

14.7.
Lumo.............esikoinen....Hyvinkää...........20v.
Marza1970......toinen.........Porvoon aluesairaala......39v.
Tiuhti-81...........kolmas..........KYS............28v.



16.7.
Musta Pantteri....??................??....................??
Toka0710...........toinen.........NKL...............33v.
Kepsukka.........kolmas.........Jorvi............27v.
Ninzuliini..........toinen................??..................27v.

17.7.
Pennonen80......neljäs........KPKS...............29v.
Sherine..............neljäs........NKL..................33v.
Hexuli................viides.........kättäri..............26v.
äiti-79..........kolmas..........Porvoo............30v.

18.7
EricaH...............toinen........TAYS.................28v.
Punaposket82....kolmas......KPKS..............27v.

19.7
Bambina...........esikoinen.......??................26v
Jonskuu84...........??.............PHKS............25v.
Bebek..........esikoinen .......Kättäri...........23v.

20.7.
Aranel.............toinen...............PS..............22v.
Kaneli77........esikoinen............??...............??
Emmy83...........toinen........Porvoon sairaala........26v.

21.7.
Mekkala.......... esikoinen..........TYKS...............29v.
Sussu80...........esikoinen...........NKL................29v.
Miranha............esikoinen...........SEKS..............27v.
Ärrieri...............kolmas............KSKS..............33v.
Retuli82............esikoinen......TYKS...............27v.


22.7.
Von Lin Lin........toinen...........kättäri..............31v.
Rae89..............esikoinen...........??................20v.
Laura-vm86....esikoinen.............PKKS...........23v.
Taatu..............esikoinen.............TAYS...........26v.
kausa..........esikoinen...........KOS................??
Päpsy79...........neljäs................TAYS..............30v.



23.7.
Fiinukka.........esikoinen...........TAYS............26v.
heidik86.........toinen............KYS

25.7
Pikkumyy-82....ensimmäinen......??................27v.
Sitruunapippuri....toinen..............??...............26v.
Vats.ilm.vauv......viides...............KYS................33v.
Hipsu79...........neljäs................KSKS..............30v.
ephs.........toinen.............SAS...............25v.

26.7
Stemia.............toinen............Hyvinkää..........27v.
Odotan.........esikoinen............EKKS............23v.
Hiipi..................toinen..........KHKS............28v.

27.7
Sirri81..............toinen..............OYS................28v.
kääkkänä.......viides.................E-KKS.........33v.
Hiipi...........toinen.............K-HKS.............28v.
Virpi1980.........neljäs.........OYS.................29v.

28.7
Sankkuli............kolmas...........SATKS.............29v.
IituPiitu77.........esikoinen.............??.................??
zirppa................toinen..............KOS...............24v

29.7
Äitx2................kolmas...............EKKS...........28v.
Juuliai...............toinen..................??.............29v.
Millanen...........esikoinen............Kättäri..........23v.




30.7
Anastacia78........toinen............K-HKS.........31v.
xitian83............esikoinen...........Kättäri.........26v.
pauii...............esikoinen............VAS

31.7
äippä-77.........toinen.......PHKS.............32v.


Aika vielä hukassa
Marie1981.......toinen................??................??
Espoir..................??...................??................??
Kesäkurmitsa...toinen.................??................??


isän näkökulmaa joukossamme edustaa JP-78.

Tuplavauvoja kasvattavat:
Liplatus
sussu80
Star86
:heart:


 
Kevät vaan lähenee, kun jo maaliskuuta eletään :). Ihanaa!

Tänne on iskenyt kunnon väsymysaalto. Mistä lie johtuu, mutta melkein samaa sarjaa on alkuraskauden väsymyksen kanssa. Lauantaina taisi olla ensimmäinen harjoitussupistuskin ja eilen oli koko päivän maha jotenkin tosi kiristävä. Eteenpäin, kun kumartui, niin sellainen kurja kiristävä tunne tuli mahaan. Mut kai se tässä vaiheessa jo kuuluu asiaan, että jostain kohtaa vähän kiristää.

Hankinnoista mulle sattui pikku vahinko noiden 56-60 bodyjen kanssa ja niitä on yhteensä nyt noin 15 tai jotain. Laskin tohon mukaan myös ne, mitkä tulee äitiyspakkauksessa. Niissä on kuitenkin tosi isoja koko eroja valmistajasta riippuen, joten menevät toivottavasti useamman viikon. Mä olen myös pyykinpesun suhteen hyvin tarkka siinä, että koneelliset on aina täysiä, joten mielummin pidän vaihtovaraa kuin koko ajan pyykkään. Mullä on myös kaikki pikkuvaatteet neutriväreissä, joten jos joskus tulee tyttö, niin eipähän tarvi ostaa sitten uusia.

Äitin kanssa katsottiin mun vanhoja vaatteita ja niissä oli muutamat oikein ihanat potkarit. Ja sitten löytyi kolme pussilakanaa (yksi ihana vihreä retro ja kahdet valkoiset), jotka mun mummi on tehnyt aikoinaan. Äiti ei ollut ihan varma, että onko ne mun isän vauvalakanat vai onko mummi tehnyt ne mulle jostain meidän isän vanhoista lakanoista, mutta kummin päin vain, niin tunnearvoa niillä on.

Nyt pitäisi kerätä jostain motivaatio lähteä uimaan, mutta en kyllä tiedä, mistä sen löytäisi. Tekisi mieli vain kömpiä takaisin sänkyyn.

Mukavaa alkavaa viikkoa!
 
Poks 22+0! Näin pitkälle on edetty, huh! Ihanaa! Musta on mahtavaa että päivät kuluu ja joka päivä vauva kasvaa ja on valmiimpi putkahtamaan maailmaan (mutta ei kiitos ihan vielä). Ja ootan jo kovasti ihanan poikaseni tapaamista ja oon ihan rakastunut siihen :heart: (En osaa sanoa/kirjoittaa "häneen" :ashamed: Ei vaan tunnu luontevalta.)

Löysin muuten paljon tietoa siitä alavatsan pistoskivusta, joka iskee ainakin mulle esim. kävellessä. Luulin niitä aluksi supistuksiksi, mutta kyse onkin ligamenttikivuista tai kohdun kiinnikekivuista tai -kannatinkivuista -- en löydä mitään yleispätevää termiä suomeksi, googlettelin englanniksi infoa ("Lower abdominal pain pregnancy" tms). Englanniksi se on "round ligament pains". Eli ne kohtua kiinni pitävät lihakset siellä venyy ja paukkuu, ja ei oo vaarallista. No, tän kai tiesimmekin jo valmiiksi.

Herrajjumala miten paljon väsyttää. Taidan kiikuttaa läppärin työhuoneen sohvalle kanssani. Oli sitten pakko katsoa se ylijännittävä lätkäfinaali eilen :p

Ihanaa viikkoa ja maaliskuuta timanttisille mamoille!

PS. Marta, yritin lähettää sulle yksityisviestiä poikalupauksen päivittämisestä listaamme, mutta sulla on Saapuneet -kansio täynnä! :whistle:
 
Tosiaan on kyllä Marta ihan hirmu noppee näiden pinojen tekemisen kanssa, kiitos siitä :flower:

Vaatehankinnoista Miul äit sano, että just nuita pienimpia 50-54cm vaatteita ei juuri toinna hankkia, että kannattaa satsata sit isompiin. Ja itte ku otan sen äippäpakkauksen ni siinähän tulee kanssa vielä muutamia pienempiä vaatteita. Ja tuskin hirveesti tarttee edes ostaa pienimpiä vaatteita ku anopilta saan varmaan ihan kiitettävän paljon, miehen siskolta ja äitikin kuulema jo innoissaan ostanut ihan suuremman kasan vaatteita :LOL: Voihan se olla, että jos meidän ihanuus vain suostuu paljastamaan kumpaa laatua hän on, niin tulee varmasti ostettua jotain söpöjä pieniä vaatteita :heart:

Liikkeistä Ihan en ole varma, mutta taisi meidän pienen pieni masun ihanuus eilen illalla potkasta äitiä :heart: :heart: Tosin aika pitkään sain sängyssä maata ja odottaa, mutta luulempa, että se eka potku sieltä tuntui, ihanaa :heart: :heart:

Kait se pitäs lähtee valmistautumaan taas tuonne kouluun lähtöön..Illasta menee vielä vähän pidemmäksi kun yksi tentin uusinta on järjestetty koulun jälkeen....

Rae ja Nyytti 19+4 (Puoliväli lähestyy!!!!)
 
taas tuo kuopus ollut vauvoista pienin 48cm hukkui 56cm vaatteisiin.56cm on eniten mutta 50cm muutama vaatekerta.Isommat olleet 50cm syntyessään ja tovin on heiklläkin nuo 50cm vaatteet menny =) Myydään sitten pois jo iso jätti nyt syntyy =)
hipsu 19+1
 
martalle kiitos kaunis uudesta pinosta!! nopeaa toimintaa! :D :flower:

täällä ollaan myös virallisestikin päästy puolenvälin yli, sillä edelleen lasken alkuperäisten mukaan, vaikka ultrassa viikkoja olikin enemmän. se oli kuitenkin yksityinen, joten rakenneultraa odotellaan, muutetaanko sitten LA. eroa oli kuitenkin 9 päivää... :whistle:

liikkeitä aloin tuntemaan viime viikon puolivälissä, se oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä!!! :eek: :D :heart: :heart: nyt tuntuu ihan selkeästi seistessäkin, eli on niitä varmaan pidemmän aikaa jo tuntunut, mutta en vaan ole osannut yhdistää niitä tähän liittyväksi, eka kun on kyseessä. :D mutta on ollut aivan ihanaa, kaikin puolin! nyt alkoi viikon kestävä loma, ja huomenna pääsen pienelle matkalle budapestiin, joten elämä hymyilee!!! :D :heart: :heart:

bambina & vilpertti 20+1 / 21+3?? :heart: :heart: :heart:

(tasan viikko rakenneultraan!)
 
Heippa!

Mä en aio ainakaan etukäteen ostaa 56cm pienempiä vaatteita vauvalle. kuopus oli syntyessään 4220g ja 51cm ja ne 56cm oli passeleita ekat viikot, tosin jos tulee 3kilonen vauveli niin sitten vois ostaa muutaman vaatekerran niitä 50cm. ja toisekseen meillä on kuivausrumpu,jossa vaatteet vähän kutistuu, tosin en oo vauvan vaatteita siellä vielä uskaltanu kuivattaa.. ja mä meinaan kestoilla vauvan kanssa. oon ostellu jo monen monta kestovaippaa, sisävaippoja ja taskuja..

Nyt ois suunnitelmissa ottaa ompelukone esiin ja ommella vauvelille lakanoita pinnikseen. 3 lakakanaa varmasti riittää, kun ei meillä muutkaan oo normaalisti sänkyä kastelleet ja nopeesti ne saa rummussa kuiviksi jos tarvii..

Nyt oon päättäny etten sitä äippäpakkausta ota. Käyn ostamassa sitten kaikki mitä tarvii kaupasta ja kirpparilta. meinasin huomenna lähtee kirppareille kuopuksen kanssa jos ei vaan keskimmäinen sairastu. Nimittäin esikoinen oli kuumeessa ja tän päivän toipilaana on kotona ja kuopuksella se kuume oli viikko sitten pe ja la...

mut meen ottamaan ompelukonetta esiin. Neuvloin viikonloppuna sinisiä villasukkia vauvalle, ja nyt oon aatellu neuloa samasta langasta lapaset ja jonkinlaisen peiton :)

pauliina ja veikko rv22+1
 
Kato perhana on jo maaliskuu...mä onneissani vielä kirjoittelin helmikuun puolelle :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kardemummma:
Löysin muuten paljon tietoa siitä alavatsan pistoskivusta, joka iskee ainakin mulle esim. kävellessä. Luulin niitä aluksi supistuksiksi, mutta kyse onkin ligamenttikivuista tai kohdun kiinnikekivuista tai -kannatinkivuista -- en löydä mitään yleispätevää termiä suomeksi, googlettelin englanniksi infoa ("Lower abdominal pain pregnancy" tms). Englanniksi se on "round ligament pains". Eli ne kohtua kiinni pitävät lihakset siellä venyy ja paukkuu, ja ei oo vaarallista. No, tän kai tiesimmekin jo valmiiksi.
Liitoskivuiksi noita taidetaan kutsua suomeksi?

Meillä oli tosiaan hyvä, että 56 mahtui edes syntyessään päälle :D

Toivotaan, ettei ketään meistä ala nyt ihan vielä synnyttämään...mä itse suunnittelin siinä kesäkuun lopussa vois :D
 
21+0 :eek: jestas kun aika rientää. :D

Meidän pikkumies on kipeä ja olen tämän ja ainakin vielä huomisen kotona hänen kanssaan,ompahan ollut aikaa järjestellä paikkoja,saatiin huoneidenmuuttovimma eilen päälle.Kaikki makuuhuoneet muutti sisustaansa-En aan meinannut päästä sohvalta ylös kun siihen hetkeksi keikahdin lasten nukkuessa,vähän on selkä jäykkä..
 
Kiitos Martalle uudesta pinosta. Jessus kun nuo kuukaudet menee niin nopeesti ja nyt on jo maaliskuu... Minäkin aamulla tuonne vanhaan pinoon jo vanhasta tottumuksesta kirjoittelin :LOL: . Huomenna ois rakenneultra ja sitä jännään, onneksi mies lähtee "pitelemään kädestä kiinni" :LOL: .



SMSM ja Hippu rv 21+0 POKS.
 
heipparallaa kaikille :)

se olis niinku uus viikko,uus kuukausi(jälleen,aika menee nopsaan)ja uudet kujeet.

minne ihmeeseen se marta päivittelee niitä tyttö ja poikalupauksia kun ei niitä alussa näytä ainaskaan olevan...käyn niin harvoin täällä,että en pysy perässä.

smsm hienoa,sinulla on huomenna se ultraan meno,kovasti odottelen kuulumisia ja ennenkaikkea sitä että millainen se oli se terveystalon ultra.tekeehän sinullekki kätilö sen?minulla se on vasta kuun loppupuolella.jos vaan saan sen päivän töistä enää vapaaksi.mulla jäi se ajan varaaminen sinne aika viime tinkaan.

tänne ei kuulu kummempia,liikkeitä olen nyt viime viikolla alkanut tuntemaan ja aikas paljon vielä,ihan selvästi ne tunnistaa vauvan liikkeiksi.hätäilinkin jo että missä ne viipyy...olenhan kuitenkin jo neljättä tekemässä ;) jos on töissä pitkä pv niin silloin alkaa myös ne ärsyttävät liitoskivut.mutta muuten on ihan hyvä olla.vatsakin kasvaa silmissä =)

mutta ei kai tänne muuta

virpi ja asukki 18+6
 
POKS 22+0
Hurjaa. Tässähän saa kohta täytellä äippärahahakemuksia!

Martalle kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ennu:
Alkuperäinen kirjoittaja kardemummma:
Löysin muuten paljon tietoa siitä alavatsan pistoskivusta, joka iskee ainakin mulle esim. kävellessä. Luulin niitä aluksi supistuksiksi, mutta kyse onkin ligamenttikivuista tai kohdun kiinnikekivuista tai -kannatinkivuista -- en löydä mitään yleispätevää termiä suomeksi, googlettelin englanniksi infoa ("Lower abdominal pain pregnancy" tms). Englanniksi se on "round ligament pains". Eli ne kohtua kiinni pitävät lihakset siellä venyy ja paukkuu, ja ei oo vaarallista. No, tän kai tiesimmekin jo valmiiksi.
Liitoskivuiksi noita taidetaan kutsua suomeksi?
Mä olen yhdistänyt liitoskivut lannekipuihin, siis häpyluiden ja lonkkien löystymiskipuihin. :$ Ja sitten noi kiinnikekivut joksikin muuksi :) Emmätiiä miten ne oikeasti menee, ja mitäs väliä... Kipuja kuin kipuja, mutta ihan siis normaaleja raskausajan harmeja. Ikäviä kylläkin.

Mä katselin tänään niitä tooosi pieniä bodeja. Siis niitä 50cm. Mullei ole niitä koskaan ollut. Pojat ei mahtuneet edes 55cm bodeihin. Jouduttiin alottamaan heti 60cm:stä. Ne oli niin pitkiä. Vaipan kanssa ei saatu neppareita kiinni haaruksista. Mutta tälläkertaakaan en ostanut mitään. Kun en voi, pysty, uskalla... Mä haluan odottaa keskiviikkoista rakenneultraa ensin. Sitten vasta.. Jos ne lupailee että kaikki on hyvin.


 
Kiitos uudesta pinosta Marta! Sinivoittoiselta näyttää toistaiseksi listamme =)
Mä olen haalinut vaatetta jo pienelle ihan liikaa, ja tänään vielä kirpalla kävin ja löyty tosi paljon supersiistejä ja halpoja lisää... Enimmäkseen 62cm alkaen, ihan muutaman 56cm ja 50cm pöksyt ostanu. Meilläkin kaikki vauvat olleet niin isoja,ettei ole ihan pienimpiä koskaan käytetty.
Monilla jo rakenneultra takana, meillä vielä edessä... onneksi kaiken pitäs olla kunnossa, mutta eihän sitä koskaan tiedä rakenteellisesta puolesta. Toivotaan että kukaan ei enää huonoja uutisia joudu kohtaamaan tässä pinossa .

Kääkkis ja lapanen 18+6
 
Martalle kiitos uudesta pinosta :flower: :flower: :flower:

Meilläkään ei ole ikinä tarvittu noita 50 cm vaatteita ja 56 cm on ollut 1-2 asua. Lapset ovat olleet neljän kilon molemmin puolin ja eivät siis ikinä mahtuneet 50 cm vaatteisiin. Toinen juttu minkä muistan, että meillä ei koskaan menneet Tutan puolipotkarit. Ne olivat niin kaposia, että meidän vähän tuhdimmat vauvat eivät niihin mahtuneet. Hassua, kun meidän vauvat ovat aina olleet ISOJA ja nyt ne ovat tuollaisia rimppakinttu-tyttösiä. Vanhin joutui vuosi sit kouluterkan käskystä "lihotuskuurille". Ja ko tyttö on mahdoton syömään: aina notkuu keittiössä ja kyselee, mitä on ruuaksi, eikö se jo ole valmista. Ne geenit, isäänsä tullut :)

Minä kävin tänään kierteleen lastentarvikeliikkeitä ihan sillä, että olo alkaa olla jo aika hankala (voi olla, että parin kk:n päästä meikästä ei ole enää shoppaileen) ja halusin kuitenkin päästä itse tekemään tutkimusta enkä vain laittaa miestä asialle. Mä haluun lottovoiton |O Emmaljungan kaksostenrattaat kahdella makuupussilla ja jalkapeitteellä about 1000e, syöttikset 75e/kpl, sitterit 32-60e/kpl, imetystyyny 39-65 e jne jne Ei taida tähän taloon tulla mitään ylimääräistä ja söpöä jutskaa vaan kaikki täytyy miettiä todella tarkkaan. Veti vähän mielen maihin :( En toisaalta ole mikään materialisti, mutta ainahan nuo vauvatarvikkeet olis ihania. Ehkä ostan aika paljon käytettynä. Miten sussun ja starin hankinnat ovat edenneet? Oletteko jo uskaltaneet tehdä ostoksia?

Minulla on keskiviikkona rakenneultra ja äippäpolin lääkäriaika OYSiin. Tietääkö kukaan, miten kauan siellä mahtaa mennä. Ilmoittautumisaika on kello 9, mutta mahtaako lääkäriaika olla siinä heti kohta vai pitääkö varata koko päivä. Minulla toki on aikaa istuskella vaikka koko päivä, mutta mies tietty palaa sen jälkeen töihin (olettaen, että kaikki on ok pikkuisilla).

Nyt happihyppelylle.
 
Liitokset, kiinnikkeet Niin siis ei liitoskivut, vaan kiinnikekivut. On ne eri asia siis juu. Ne liitoskivut on tosiaan siellä keskemmällä ja liittyy jotenkin häpyluuhun ja nivusiin yms. Ja nää kiinnikekivut taas on sivuilla, ja lihaksissa. Mutta siis niiiii ihan pepusta kaikki kivut.

Omanapavalitus En ole yleensä valittavaa sorttia vaan aika perusmyönteinen, mutta tää ei oo mun päivä! Huomaan, että en yksinkertaisesti pärjää 5 tunnin yöunilla (typerä kiekkofinaali!) vaan on huippaava, heikko olo, kuin oisin jonkun pumpulin sisällä. Sit hienosti "unohdin" syödä tai juoda mitään lähes 8 tunnin ajan, ja yhtäkkiä kuntopyöräillessä salilla iski sairaan paha olo, sellainen oksettava ja epätodellinen "kaaosolo", oli yksinkertaisesti pakko lopettaa kesken, mennä venytteleen ja saunaan hengittelemään ja tarpoa kotiin.

Kotona avasin Hesarin, jossa olikin sitten JEE JEE iso juttu kohtukuolemista. "Keskenmenon sijasta aletaan puhua kohtukuolemasta, kun sikiö on 22 viikkoa vanha". Ja mullahan poksuu tä-nään 22+0! Meinasin purskahtaa itkuun ja ahdistuin täysin, ihan kuin koko juttu olis mulle suunnattu pelotteluksi. (Siis en tarkoita ettei tuollaisista aiheista pitäisi kirjoittaa tms, mutta en vaan olis tarttenut tota artikkelia juuri tänään..)

Nyt murjotan sohvalla enkä löydä mitään iloa mistään. Toi paskaloska ja liukkauskin.. Väsyttää ja ahistaa. Jos olisin normaali ihminen, menisin päiväunille, mutta kun mä en harrasta niitä; olen päiväunien jälkeen aina ihan tokkurassa, pahoinvoiva, kiukkuinen ja angstinen koko loppuillan :'(

N'joo, toivottavasti muilla on kivempaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja virpi1980:
smsm hienoa,sinulla on huomenna se ultraan meno,kovasti odottelen kuulumisia ja ennenkaikkea sitä että millainen se oli se terveystalon ultra.tekeehän sinullekki kätilö sen?minulla se on vasta kuun loppupuolella.jos vaan saan sen päivän töistä enää vapaaksi.mulla jäi se ajan varaaminen sinne aika viime tinkaan.
Pitää koettaa laittaa mahdollisimman pian kuulumisia =) . Kätilön suorittama ultra on minullakin ja ilmeisesti kaikilla, joille ultra kunnallisesti maksetaan Oulun Terveystalolle - ja minä kun niin kovasti odotin, et nyt päästään 4d-ultraan :LOL: .



SMSM ja Hippu
 
Kiitos Marta uudesta pinosta. Ihanaa ollaan jo Maaliskuussa, kohtahan on kesä jo :) vaatteista oli puhe, meillä oli asikoinen 3620 g ja 52 cm ja 50 cm vaatteet oli kyllä ekat viikot käytössä, 56 oli alussa aika isot mutta nopeasti tulivat nekin käyttöön. En ole vielä alkanut käymään läpi esikoisen vaatteita mutta odotan innolla että saamme tilaa kaappeihin niin saan alkaa laittamaan niitä sinne. Pitäis olla ihan kivasti sopivia vaatteita , Esikoinen on nimittäin syntynyt kesäkuussa ja kaikki vaatteet tallessa :heart: :heart: . Meillä muuten 4 D ultrassa muuttu laskettu 16.7 kun alun perin oli 21.7 mutta saa nähä muutetaanko se neuvolassa. Tänään ois sit 20+3, ihanaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SMSM:
Alkuperäinen kirjoittaja virpi1980:
smsm hienoa,sinulla on huomenna se ultraan meno,kovasti odottelen kuulumisia ja ennenkaikkea sitä että millainen se oli se terveystalon ultra.tekeehän sinullekki kätilö sen?minulla se on vasta kuun loppupuolella.jos vaan saan sen päivän töistä enää vapaaksi.mulla jäi se ajan varaaminen sinne aika viime tinkaan.
Pitää koettaa laittaa mahdollisimman pian kuulumisia =) . Kätilön suorittama ultra on minullakin ja ilmeisesti kaikilla, joille ultra kunnallisesti maksetaan Oulun Terveystalolle - ja minä kun niin kovasti odotin, et nyt päästään 4d-ultraan :LOL: .



SMSM ja Hippu

jeps,kaikkihan sitä niin kovasti odotettiin,että onko se se 4d vai mikä...olishan se käyny kunnille kalliiksi jos kaikille olisi se 4d ollut.sehän on sikakallis.nooh,pääasia että saadaan kuitenkin vielä massuun kurkistella oli se sitten normi ultra taikka 4d.
 
Viikot poksuu taas, 22+0 :D

Mitään en ole vieläkään hankkinu tulevalle... Katotaan sitten kesemmällä jos jotain uutta ostelis.
Viikko sitten ( vasta ) kerroin äidille odotuksesta... Onnittelihan tuo mutta vastasi kuitenkin että " elä sitten ennää tie ja tiesinkö ettei miun tarvii maalimaa täyttee..." Kyllä korpesi!


a ja öttiäinen

 
Kiitos Marta uudesta pinosta!

Juuri kotiuduin kaupungilta. Olipas siellä vaikka mitä ihanuuksia pikkuihmisille. Mitään en kuitenkaan vielä ostanut. Viikon päästä rakenneultran jälkeen voisi kuvitella, että jotain hankintoja uskaltaisi tehdä. Mummi osti pienelle pienen pienet sukat. Miten ne voikin olla niin pienet? Kävin katselemassa myös vaunuja ja taisin löytää "ne oikeat" <3, täytyy vielä raahata mies kaupoille mukaan katselemaan tilannetta. Nyt on pöydät täynnä esitteitä.
Jalat on ihan turvoksissa ja kipeänä :/ - pelkästä shoppailustako=? -tuskin
Suolaista ruokaa oon koittanut vähentää ja lisätä veden juomista entisestään. Yhdessä aiemmassa raskaudessa on ollut se myrkytys ja osaan kyllä pelätä sitä melko lahjakkaasti. Verenpaine on ollut välillä vaihtelevasti myös korkealla :/ Nyt siis mittailen päivittäin kotona. Saikkua veikkaan olevan luvassa, kun alapaine oli yhtenä aamuna 110. Sukista jää hirveät raidat nilkkoihin, sormukset poistin jo aikapäivää sitten...

T: vatsakas & rakkaustyyppi

 

Yhteistyössä