Hakutulokset

  1. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    sannis: mulla oli eilen alustava synnytystapa-arvio. Lääkäri vain kokeili emättimen kautta lantioluita ja häntäluuta (ei sattunut yhtään) ja sitten ultralla mittailtiin kokoa ja painoa ja tsekattiin asento. Vauva oli raivotarjonnassa, mutta vielä aika ylhäällä eikä lähellekään kiinnittyneenä...
  2. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Sylintäydeltä onnitteluja kaikille vauvansa saaneille minultakin!! Ihanaa :D Siitäpä alkaa sitten uusi vaihe ja uudet kujeet =) Synnytys alkaa tosiaan jo lähestyä ja olla mielessä! Käytiin eilen lääkärineuvolassa, jossa ultrattiin myös. Poju varmistui pojaksi. Alateitse synnytetään, jos...
  3. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Talvista maanantaita mammat! Tänä aamuna olikin jo ihan kunnon pakkanen, mittari näytti aamulla -15 astetta ja lumi "narskuu" kengän pohjissa! :xmas: Minua kiinnostaisi kysyä teiltä näin viikon alkuun IsyyslomaG: miten pitkiä isyyslomia teillä aiotaan pitää heti vauvan synnyttyä? Me...
  4. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Heipparallaa! Hitsi, mitähän Enielle ja kaksosille kuuluupi... Poks 34 ja eikun käppäilemään kirkkoon kauneimpia joululauluja kuuntelemaan (ja ehkä laulamaan...)! Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille ja teretulemast uusille! =)
  5. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Täälläkin pitkästä aikaa on maa kauniin valkoisena. Sen kunniaksi pitää lähteä pikku kävelylenkille :) Ens viikolle on tänne Tampereen seudullekin luvattu jopa -20 astetta pakkasta ja lumisateita :O Enie: tsemiä jännittävään päivään! Mimonmami: hui, veri säikäyttää aina. Toivottavasti...
  6. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Huomenta mammat! Tänä aamuna itkeskelin ja oli tosi alakuloinen olo enkä edes tiedä miksi... Mutta se meni ohi, kun tulin lukemaan teidän juttuja :) Jutut koskettavat ja tuntuu lohduttavalta ajatella, että meillä kaikilla on ihan samoja fiiliksiä ja tuntemuksia mm. pelkoja, yksinäisyyttä...
  7. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Huomentapäivää! Halaukset, onnittelut ja hyvää vointia Väpälle ja pikkuiselle :heart: Sormustesti näytti tyttöä (hitsi kun en muista enää loppuiko liike siihen vai lupailiko useampia lapsia...), ultrassa näytti pojalta ja sykkeet on huidelleet n. 130-150 välillä ja masun muodosta ovat...
  8. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Heipparallaa mammat pitkästä aikaa! :wave: Muutosta selvittiin kunnialla ja lomakin jo alkoi. Nyt kun nettikin vihosta viimein toimii niin pitää ihan ekana lueskella teidän jutut tässä kaikessa rauhassa... kevätesikoinen ja poju 32+4
  9. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Moro! :wave: Teidän hienoja masuja oon täällä töissä ihaillut! :D Eilen käytiin pankissa nostamassa asuntolaina ja allekirjoittamassa kauppakirjat. Nyt sitä ollaan sitten 25 v. velkavankeudessa... tuntuu ihan järjettömältä ja kuitenkin tosi järkevältä :D Vointeja mammat...
  10. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Jahas ja himoista vielä: mulla on tää sama suklaan ja roskaruuan himo niinkuin aina tähän aikaan vuodesta. Ja välillä tulee hirvee mieliteko hedelmiin, marjoihin, salaattiin ja ylipäätään kaikkeen "tuoreeseen". Seksikin himottaa välillä enemmän kuin koskaan, mutta ne himot tuppaa hiipumaan usein...
  11. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Heips! Eilen poksahti 31 :D Kiitos kaikille meitä muuttavia mammoja tsemppaaville! Tsemppiä tarvitaan! Hikka: en ole minäkään ollut tietoinen miltä vauvan hikottelu tuntuu ja onko täällä vielä edes hikoteltu... pitääpä alkaa kuulostella tarkemmin nyt kun vähän tietää miltä sen pitäis...
  12. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Tiukun äiti: voi että... varmasti väsyneenä kaikki tuntuu vielä raskaammalta ja tulee helpommin pahamieli :hug: Luulis nyt miehes tajuavan, että sun pitää saada levätä enemmän nyt kuin normaalisti ja ettei hän voi vaan jättäytyä sivusta katsojaksi omassa perheessä. Päinvastoin. Voimia ja haleja...
  13. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Ananaskirsikka: voi raasu... selkäkivut on kyllä kauheita!! Ootko koittanut helpotuksesti laittaa jotain lämmintä selälle, esim. kaurapussia tai jotain sellaista, jos sulla sattuu olemaan... Vauvan tarjonta: meillä keinuu poju kans riippukeinussa poikkitilassa. Sf mitta oli 30 viimeks...
  14. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Enie: ai niin - just kun pääsin kehumaan Ferronolia aamulla, niin nyt oli mullakin tipahtanut rauta-arvot 109... että semmosta. Neuvolassa täti tuumasi, että mun lähtöarvoilla ei tarvi vielä huolestua (120 paikkeilla normistikin). Luonto hoitaa että veri ohenee ja pääsee hyvin virtaamaan...
  15. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Pinkgreen: juu, sinähän se olit :D ! Jeps, pysytään me vaan työnjohtotehtävissä ja ruokahuollossa muuttopäivinä ;) Oskari Olematon: joop, se joku hiivasta kysellyt olin minä. Ja lahjakkaasti unohdin tänään neuvolassa kysäistä asiasta. Vitsi, kun ei pää käy täysillä!!:headwall: Unohtelen...
  16. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Huomenia! :) Minä olen käyttänyt nestemäistä rautalisää Ferronol. Minusta se on aika hyvänmakuinen ja siitä ei ole mulle ainakaan tullut mitään vatsa ym. vaivoja. Ja mikä parasta: se toimii! Nyt on pysynyt mulla arvot n.120-125. Siinä on verrattain hyvä määrä (21 mg) rautaakin...
  17. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Heipsan mammat! Tervetuloo uudet mammat! Olipas paljon ehtinyt tulla taas monta sivua kuulumisia! Hitsi, kun ei työkiireiltä kerkiä vielä kunnolla hengailemaan täällä :D noh, reilun viikon päästä sitten... "Mielenkiintoista" tietoa on tosiaan tullut esille mm. synnytystapa-arvioista...
  18. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    majeca: teretulemasta! Osalla onkin tosiaan jo viikot sitä luokkaa, että alkaa jo jänskättää ja tapahtua! Tuli mieleen, että mää en ole vielä montaa kertaa edes tuntenut supistuksia :| kivuliaita sellaisia en kertaakaan. Saas nähä syntyykö poju kuitenkin kesään mennessä :laugh...
  19. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    30 POKS! :wave: Mukavaa sunnuntai-iltaa ja viikon aloitusta kaikille! :D
  20. K

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Heips! :wave: Löysin kuin löysinkin hupullisen toppatakin ja kaveriksi vuorelliset tuulihousut, joissa kiristysnarut lahkeissa! Jippii :D Takki on pitkän mallinen ja ihanasti pitää pepun ja reidet lämpösenä. Voipi hyvin käyttää masun kutistuttuakin. Vaatteet: piristäähän se itteekin pukea...

Yhteistyössä