Hakutulokset

  1. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Minut myös saa siirtää taustaileviin! Kovasti tsemppiä muille ja suuresti onnea plussanneille sekä jaksuja piinaviikkolaisille. :flower: :flower: :flower:
  2. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Nyt ottaa kupoliin :kieh: :'( Oon ollu loppu- ja alkuviikosta niin hirveässä flunssassa, että pupuilut jäi ihan tyystin väliin tässä kierrossa. Tänään kp 14 eli ei varmaan enään mitään mahiksia tärpätä vaikka tässä vielä sänkyhommiin pääsisikin... Mulla alkaa olemaan jo usko menetetty koko...
  3. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Onnea minime plussasta!!! Itsekin pyrin kymppi lasissa samaan tässä kierrossa! :) Huomasin aloitettuani "disperin-kuurin", että varsinaiset kuukautiset jäivät todella lyhyiksi ja niukoiksi (kuukautisia ennen tuli viikon ajan enemmän ja vähemmän veristä vuotoa). Yleensä tuhrutteluvuoto...
  4. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    No niin, tänään alkoi menkat. Kp 1/27-28, yk 10 :|
  5. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Hei kaikki ja onnea plussanneille! Alkuun, mitäs se taas tarkoitiikaan tuo lyhenne "pp"? :p Sitten, mulla menossa kp 29/27-28. Tiputteluvuoto alkoi n. viikko sitten eli jos ei menkat tänä iltana ala, niin sitten huomenna. Luin juttuja disperinin käytöstä raskautumiseen ja ajattelin nyt...
  6. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Yk 9 pärähti käyntiin flunnaisissa tunnelmissa ja tänään kp 3/27-28. Jokohan tuota varailis aikaa gynelle, kun ei tämä touhu näytä johtavan mihinkään. :| Onnea Silent plussasta! Ihanaa! :heart:
  7. M

    Vauva- ja yrittäjyyskuume

    Jos osto osoittautuu kannattavaksi ja mahdolliseksi, menisi se lapsensaannin edelle. Eli voisin lykätä raskautumista. Työ olisin melko hektistä ja seisomatyötä, joten raskaudesta ja omasta jaksamisesta riippuisi sitten se, että kauanko jaksaisin hoitaa itse työtä kahvilassa, paperihommia...
  8. M

    Vauva- ja yrittäjyyskuume

    Kiitos viesteistänne! Vieras: Toinen näistä tietääkin jo vauvahaaveistani. Tieto tästä yrityksen ostosta tuli ihan viikko takaperin, emmekä ole vielä päässeet sen enempää keskustelemaan tästä vauva+yritys yhtälöstä. Ja tietenkin myös sen kolmannen osapuolen tietoon täytyy tämä asia tuoda...
  9. M

    Vauva- ja yrittäjyyskuume

    Laitetaanpa tämä teksti tännekin, kun tuolla toisella palstalla menee nuo keskustelut niin hirveetä vauhtia alaspäin: Eli olen haaveillut omasta yrityksestä jo siitä lähtien, kun parikymppisenä valmistuin ammattiin. Nyt viimeiset 8kk on yritetty esikoista, tuloksetta. Vauvakuume on melko...
  10. M

    Vauva- ja yrittäjyyskuume

    ^^
  11. M

    Vauva- ja yrittäjyyskuume

    Olen haaveillut omasta yrityksestä jo siitä lähtien, kun parikymppisenä valmistuin ammattiin. Nyt viimeiset 8kk on yritetty esikoista, tuloksetta. Vauvakuume on melko kova. Nyt olisi jonkinlainen tilaisuus ostaa valmis yritys (kahvila). Minulla olisi pari kaveria kimpassa tässä projenktissa ja...
  12. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kävin tänään antamassa virtsanäytteen tk:ssa ja pikatesti näytti puhdasta eli ei siis virtsaputkentulehdusta. Oli näköjään parantunut ihan veden, karpalokapseleiden ja c-vitamiinin ansiosta, sillä niitä vetelin eilisen illan samalla kun melkeen kyyneleet silmissä istuin pöntöllä. Paheni...
  13. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Eilen iltapäivästä alko tuntumaan kummallista lievää jomotuksen ja vihlonnan tunnetta alavatsassa. Vessassa ei tarvinu ravata, mutta ilmaa kyllä tuli ulos :/ Tänään sitten ku aamulla heräsin ja meni vessaan, niin tuli se inhottava tunne, ku tuntuu ettei saa kaikkea virtsattua vaan joutuu ihan...
  14. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Pidetään peukkuja Mahdotontako =) Itellä alkaa taas olla käsillä hetket, jollon ovis toivonmukaan tapahtuu. Mitenkähän sitä sais vähän vaihtelua ja piristystä tuohon sängyssä ahertamiseen, ku menny niin suorittamiseksi koko homma tässä kuukausien saatossa? :ashamed: Maiseman vaihtokaan ei...
  15. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Täällä kp 2/27-28, yk 8. :/
  16. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Minulta vois poistaa tuon vyöhyketerapian, ku eipä siellä ole tullu käytyä enään. Homeopaatille menen huomenna ja luultavasti sinnekin viimestä kertaa... Ei näytä olevan apua näistä vaihtoehtohoidoista. Homeopaatti kyllä painotti, ettei kolmen kuukauden perusteella voi vielä mitään sanoa. Kait...
  17. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    No kylläpä nyt tökkii tää kone... Eli tulin vaan kertomaa, että tänään pe 15. päivä kp 1-27/28. |O Hyvät yöt!
  18. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Tiputtelu taas jälleen kerran alkanut täällä... :/ Eli uus kierto lähtenee käyntiin 3-4-päivän sisällä. Taas kävi näin.
  19. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kp näyttäis olevan kohillaan ja yllätyin ihan itekki, kun jo kp 20 menossa. Niin se aika vaan kuluu. Näinä päivinä pitäis alkaa tiputteluvuoto, jos on alkaakseen. Valkovuoto on vaan ollu tosi runsasta ja paksua... Mistähän sekin johtuu? Vyöhyketerapiassa en oo käyny pariin kuukauteen, mutta jos...
  20. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kp 5/27-28, yk 6 siis pyörähtänyt käyntiin. Jäänyt ihan taka-alalle tämä ketjun lukeminen ja ehkä vauvakuumekin hieman laantunu, kun on tajunnut, ettei se raskautuminen ihan noin vain tapahdukkaan. Nooo, hyvillä mielin lähtään uuteen kiertoon ja vuoteen :) Onnea kaikille plussanneille...

Yhteistyössä