Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Tetolle täältä kanssa pahoittelut :hug: Mä ajattelisin asian niin, että teidän on nyt sitten tarkoitus saada omilla soluilla se vauva :heart: Mä kans murehdin niitä "hukkaan" heitettyjä rahoja jos tää inssi ei tuota tulosta, mutta taas jos tärppää, nin on se kaiken sen arvoista..
Kipinäkenkä mä niin toivon et se haamu siitä pian vahvistuu :heart:
On: Oireet siis loppu kuin seinään, nyt on enää sellasia menkkajuilintoja ja tissit kipeenä, mut se taitaa olla pregnylin tekosia. Ava:lta käskivät testata vasta lauantaina, mutta en todellakaan odota niin kauaa. Keskiviikkona ajattelin testata, ellei täti kurvaa kylään. Sais todellakin pysyä poissa |O
Jotenkin tosi lohduton olo, että tässäkö tää nyt sit olis.. Tähän inssiin loppuu meidän yritys, eikä omin avuin vauvaa aikaseks saada :snotty:
Mutta onneks mulla on jo kaks mahtava poikaa :heart:
 
Ihanaa, kipinäkenkä! :heart: Nyt vaan toivotaan että plussa vahvistuu!

ON: Kp 29, dpo 11. Mitään oireita ei ole, ehkä parempi niin... Eipähän tule sitten kuviteltua mitään. Viime kierrossa oli kaikenmaailman mahanippailut yms yms ja toiveet kerkes jo olla korkeella. Nyt yritän pitää jalat maassa. Kauhee funssa! :( Luojan kiitos tuli vasta nyt, eikä oviksen aikaan. Ois taatusti jääny pupuilut aika vähiin, vetää niin heikoksi. Testin teen varmaan perjantaina ellei menkat ala ennen sitä.
 
Pahoittelen, nyt tulee vaan omaa napaa ennen töihin lähtöä. Mielessäni oli saada ehkä vastaavia kokemuksia ja mihin ne sitten ovat johtaneet.
Eli. Nyt tuli CB:n digiOVIStestiin (ei ollu muita testejä...) hymynaama, eli plussahan se. Jotain hormonia ainakin elimistössä on...
Ainoan kerran olen tohon värkkiin saanut plusssan pistettyäni 5000 IU Pregnyliä (älkää kysykö miksi olen silloin testannut... :snotty: ), joka on siis HCG:tä. Voiskoha, oiskohan....?

Pelottaa alkaa kyllä mitään kuvittelemaan, pettymys on sitten niin helvetin iso jos huomenna piirtyykin testiin vain yksi viiva....

Eihän testi voi reagoi Lugeihin?! Mitenhän tässä kestää järjissään siihen asti, kunnes pääsen apteekkiin sitä oikeaa r-testiä ostamaan. :eek:
 
Eiköhän tuo nyt juuri ole sitä. Noista hormonien vaikutuksesta en osaa sanoa mtn.. :)

Itellä oikean munasarjan jomottelut jatkuu ja nyt myös vasemmalla, mikä sinällänsä on ihme, koska sinne ei oikein kehity noita "rakkuloita." Tosin kyllä edelleenkin harmittaa, ettei mulla ollut seurantaultraa. Auttaiskohan se enää?
Tuosta munasarjojen kipuilusta, oikea tosiaan eilen ja tänäänkin jomottelee niin, että ottaa ihan jalkaan.. Normaalia??? Siis mulla särkee ihan nivusia ja jalkaa tuon jomottelun seurauksena-- on nyt päivä päivältä lisääntynyt muutaman päivän..
Ovistestit edelleen ilman plussaa ja haalenemaan päin, mutta päätin nyt kuiteskin testailla ainakin kp 20 asti, katson, mitä viivoille tapahtuu.. Tänään taas haalenemaan päin... Huoh!

Rupeen kyllä kallistuu siihen, että clomit eivät auttaneet ja ovuloimaton kierto. :headwall:

Mukavaa päivää kaikille!
 
Heippa kaikille taas vähään aikaan :wave:

:( pahoittelut kaikille, joille taas täti tullut luvatta kylään :hug:

Ja varovaiset onnittelut Kipinäkengälle ja kovasti vaan plussan vahvistumista sinne!! :heart:

ON: mulla siis pitkä kierto jatkuu ja aloin viime viikolla taas popsimaan teroja sen 10pvn ajan. Josko se uusi kierto nyt lähtis käyntiin.. Ja tässä toivottavasti pian alkavassa kierrossa aion syödä niitä teroja 2tbl k.15-24pv gynen ohjeen mukaan. Todennäköisesti terot on liian laimea lääke mulle, vaikka 2tbl ottaisinkin. Yhdellä tero-tbl:llahan mulla on aina tullu menkat 15-24kpäivillä, joten en oota ihmeitä noilta teroluteilta tälläkään kertaa..

Mies ei oo vieläkään voinu käydä näytettään antamassa, kun työpäivät poikkeuksetta 10-12h :| Mut jospa tuo työtahti kesäkuussa alkais vähän helpottaan, niin miekkoseni vois lähteä vähän aiemmin töistä ja käydä sen näytteen antamassa.
Itsekään en ole sitä fsh:ta käyny vielä otattamassa, ehkä teen sen ensi viikolla.
Mulla nyt alkanut urakalla satelemaan vauvoja lähipiiriin ja loppukuu/kesä tuovat yht. lähes 20 vauvaa lähipiiriin. Ilm. koko Suomessa on tää kevät/kesä suurta vauvabuumia.
Koska mulla on vasta aluillaan nää lapsettomuushoidot, niin tällä hetkellä kestän kohtuu hyvin jatkuvat vauvaantumiset lähipiirissä. En silti tiedä, miten kestäisin, jos olisi yhtä pitkä taival hoidoissa kuin teillä joillakin on :| Toivon todella paljon teille kaikille plussatuulia ja tsemppiä + kovasti jaksamista hoidoissa tarpomiseen :flower:

-Tiijona-
 
Kipinäkenkä sullahan on lupaava tilanne, varovaiset onnittelut myös täältä ja toivottavasti viiva vahvistuu!! Ei ne luget tietääkseni testituloksiin vaikuta =)

Mulla on oviksesta kulunut muutama päivä, ja jonkun sortin mahatuntemusta on aina välillä. Clomit ja eilen aloitetut luget varmaan taas oireiden takana, joten en ole niihin hirveästi kiinnittänyt huomiota. Tänään taas kovasti pyörinyt mielessä nämä kuumeilujutut, pitäis varmaan koittaa keskittyä johonkin muuhun - muuten tulee pitkät kaksi viikkoa!
 
12.5.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1........................................KP 66
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 38/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 36/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit........................KP 33/26-28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 32/27-35
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 29
Nasu-80.............yk 13........................................KP 28/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 28/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 28/PP14
sasuma..............yk 15........................................KP 27/36
Jessie82............yk 14.........................................KP 23
neulainen............yk 3........terot..........................KP 21/53-90
Krizze.................yk 2v........................................KP 18/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 17/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron..................KP 8/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 6/30
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit...........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 31/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget............KP 25/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 18/29
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 56
memmiliini...........01/09......................................KP 34/28-40
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 26/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget........KP 5


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit...............KP 19




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.






 
Täällä edelleen metsästetty ovisplussaa. Kahden haalupäivän jälkeen, näyttää taas viiva voimistuvan.
Mahaa särkenyt tänään koko päivän, eilen munasarjoja juili toden teolla-- otti oikeen jalkoihin ja nivusiin..
Limaa ruvennut tulemaan, tosin ei mitään kirkasta ovislimaa vaan valkoista maitomaista limaa, joka kyllä muistuttaa spermaa.

Tää mahakipu on kuin kuukautiskipua/polttelua, en oikein osaa ees selittää sitä, mutta koko ajan sen tuntee.. :(

Huomenna vielä testailen ovista, joskos tulis sitä plussaa..
 
Kiitos onnitteluista!

Christielle pahoittelut negasta. :hug:

MiiJane76: Vielä se ovis tosiaan ehtii tulla, ihan hyvin! Sillo edellisessä plussakierrossa söin Clomit ja sitten sattuneesta syystä jäi piikittely väliin (ja sekös otti päähän, luulin että peli on menetetty sen siliän tien...). Ovistestejä kuitenkin aloin tekemään ja kyllähän se viiva sitten tummuikin, joskus kp16 aikoihin. Ja sitä edellisessä plussanneessa kierrossa, luomusti, ei tullu kunnon viivaa sitten ollenkaan, mutta plussa r-testiin kp37. Eli siinä kierrossa olin ovuloinut kai aika myöhään koska paria päivää aiemmin r-testi oli vielä nega.

Tsemppiä tikutteluun, se osaa olla aika rassaavaa jos viivat ei ala tummua... Mutta hyvältä nyt näyttää!
 
Onnea kipinäkenkä!! :heart: :heart:

Mulle voisi muuten päivittää kp 22, olen unohtanut tulla tänne sitä kertomaan. Viihdyn enemmän tuolla esikoisten ketjussa, vaikka tätäkin tulee selattua välillä.

Nyt siis kolmas terokuuri menossa, ja tässä kierrossa bongasin jopa ensimmäisen ovulaationkin!! Kroppa alkaa vihdoin toimimaan, ja päästiin onneksi hyödyntämäänkin se ovulaatio. Pientä nippailua on ollut, ja tänään tuli pientä vuotoakin aamulla paperiin. Mutta ei kai se mitään kiinnittymistä voi enää olla? Oviksesta on nyt 7 päivää.
 
neulanen:Voi kuules hyvinkin olla kiinnitymisvuotoa, kiinnittyminen tapahtuu yleensä noin viikko oviksesta. Sulle siis tuleekin jännää viikon päästä, kerrohan jos alkaa ilmetä oireita ja millaisia! =)

Christie: :hug:

MiiJane76:Jee! Sitten vain peittoja heiluttamaan :D

ON:Mulla ei muuten nyt sitten tässä kierrossa pidä yhtään paikkansa noi kiertopituudet, menee pidemmäksi ainakin kp33 jolloin testaan sen negan testiin ja lopetan Luget. Ellei sitten menkat ala valumaan lääkkeiden läpi, voiko niin käydä?Mutta ei tarvitse muuttaa mitään koska uskon ensi kierron olevan ns normaalimpi...
En siis missään nimessä usko tärppiin tähän kiertoon koska ovistestit antoi mitä lystäs. Tais olla vaan irtoamisyritystä kropalla muttei riittänytkään puhti |O Harmittaa vaan kun olin niin tsempissä tähän kiertoon ja se menikin hukkaan, vitsit tekisi mieli lopettaa jo nyt Luget, mutta kuitenkin päässä kolkuttaa entäpä jos kuitenkin...vaikka sydän tuntee ettei :ashamed:
 
Onnea vielä kerran, kipinäkenkä! :heart:

Christie, olen pahoillani. :( :hug:

ON: Niinpä siinä kävi, että eilen illalla (tai oikeastaan yötähän se jo oli) täti kurvasi kylään. Eli mulle voi merkata kp 1/30-35. :ashamed: Clomeja on onneksi vielä kahteen kiertoon, joten peliä ei oo menetetty. Ja tosiaan, kun tuo esikko tärppäsi "vasta" 4. clomikierrosta niin senkään takia en heitä kirvestä kaivoon.
 
14.5.2010 PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1..........................................KP 68
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 39/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop......KP 38/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit..........................KP 35/26-28
E2vm86.............yk 2...........................................KP 34/27-35
niuku.................yk 8...........terot........................KP 31
Nasu-80.............yk 13........................................KP 30/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 30/31-42
sasuma..............yk 15........................................KP 29/36
Jessie82............yk 14.........................................KP 25
neulainen............yk 3........terot.........................KP 23/53-90
Krizze.................yk 2v........................................KP 20/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 19/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 10/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 8/30
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



toive81................yk 7..........clomit, luget.............KP 27/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 20/29
Diinu....................yk 3..............clomit...................KP 2/30-35
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot..................KP 58
memmiliini...........01/09.........................................KP 36/28-40
Christie................yk 3..................clomit, inssi.......KP 28/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget.........KP 7


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit.................KP 21




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)

Toukokuussa: kipinäkenkä (yk 1,5v)





_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.








 
Kiitos kaikille onnitteluista!

toive81: Mie olen kuullut monilta, että vuoto on alkanut Lugeista huolimatta eli läpi voi tulla. Toisilla taas Luget saattaa siirtää kierron vaihtumista. Älä nyt kuitenkaan vielä toivoasi menetä...

Diinulle :hug: Hyvä, että olet tuolla asenteella, uutta yritystä vaan!

Omasta navasta sen verran, että oireita on kohdun juiliminen, tissien ajoittainen aristelu, väsymys, tukkonen olo... Kamalasti en ole alkanut itseäni kuulostelemaan. Ajattelen että siinä se vasta pää sekoo (ihan niinkuin ei muuten muka...) :LOL:
 
Kipinäkenkä Paljon onnea vielä kertaalleen! :flower:

Christie :hug:

Diinu tärppionnea seuraavaan clomi-kiertoon!

toive mulla on ollut luget menneisyydessäkin käytössä ja välillä vuoto on alkanut lugeista huolimatta ja toisinaan taas vasta muutama päivä niiden lopettamisen jälkeen. Toivotaan että sulla ei toteudu kumpikaan vaihtoehto vaan täti pysyis tyystin poissa :)

ON: oviksesta alkaa olla n. viikko aikaa, ja mitään ihmeempiä tuntemuksia ei ole. Täytyy nauttia kauniista kesäisestä säästä, ehkä kuumeilujututkin jää taka-alalle pieneksi hetkeksi :)
 

Yhteistyössä