Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

5.5.2010 KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1........................................KP 59
neulainen............yk 3........terot..........................KP 35/53-90
Kirsikka09....... ...yk 3........clomit........................KP 35/30
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 31/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 29/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit........................KP 26/26-28
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron.................KP 26/28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 25/27-35
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 22
Nasu-80.............yk 13........................................KP 21/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 21/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 21/PP7
Jessie82............yk 14.........................................KP 16
Krizze.................yk 2v........................................KP 11/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 9/30
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit..........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
sasuma..............yk 14
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 24/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget...........KP 18/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 11/29
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 49
memmiliini...........01/09......................................KP 27/28-40
Teto....................yk 3.................inssi, Luget.......KP 25
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 19/23-28


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit...............KP 12




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)






_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.


 
Täällä näyttäis olevan tiukat paikat monella... siispä peukutan kovasti!!!



ON:Anteeksi taas tämä napastelu... Mulla on taas epätoivo huipussaan. Eilen soitti se gyne sieltä yksityiseltä ja kerroin ettei teroista ollut mulle mitään tehoa, ainakaan näillä näkyvin... Noh.... laittoi mulle sitten lähetteen menemään OYSin lapsettomuuspuolelle. Tai alustavasti kiireellisenä huone 2seen (hormoonipuoli)... Kesän aikana pitäisi tulla kutsu sinne. Meinasi että siltä käsin on paras ratkaisu lähtä tätä mun soppaa lähtä purkamaan. Ilmeisesti sillä prkleen kapselilla on ollu muhun tosi huono vaikutus kun ei enää pienet määrät hormoonia riitä käynnistämään mun elimistöä. Kivahan se sillain on sille puolen päästä kun ajattelee rahan menoa mutta kun se on vaan niin hirveän kaukainen asia mulle vielä tässä vaiheessa. Se kesän aikana voi maximissaan tarkoittaa jopa ½ vuotta. Tän kuun lopussa pitäis syödä yksi terokuuri vielä ihan vaan "varan vuoksi". Gyne ei alkanut mulle määräämään tässä vaiheessa mitään muuta lääkitystä kun ei vielä ole ollut aika sille kilpparikontrollille... Sekin olis tuossa 19.5... Ja perjantainen menen sitten sinne TKhon... vien näytille kaikki ne paperit mitä sieltä yksityiseltä tuli ja toivon että siellä osattaisiin ottaa mut nyt vakavasti eikä vain hymyillen pyöriteltäis päätä... Toivon että ne sieltä nyt määräis mulle jotain troppia :ashamed:
 
Kipinäkenkä: Mulle vois päivittää YK:ksi 15 ja KP 21/36.. Kiertopäivät voi tosin vielä heitellä ku ei oo ollu kun nyt vasta kahdet kuukautiset keskenmenon jälkeen..

Peukkuja paljon kaikille joilla alkaa olemaan testipäivä lähellä :heart: ja :hug: tädin yllättäneille.
 
Dpo 12, aamulla tuli vähän tuhrua :( Tässäköhän tämä oli tämäkin yritys... Miehän pistin vielä viime tiistaina ja perjantaina pregnyliä 1500ky luteaalivaihetta pidentämään, ja hoitaja sanoi että tämä luultavasti saa menkat myöhästymään, joopatijoo. Miullahan tuli lugejenkin jälkeen vähän tuhrua läpi, juuri dpo 12 silloinkin. Ilman lääkkeitähän miulla ekassa inssissä alkoi tuhru dpo 10... Että hyvinpä pitenee luteaalivaihe!

Minen ala, meillä loppuu rahat, menee jo päälle 3000 euron tämän vuoden puolella jos tässä kuussa vielä inssiä yritetään, sitten tulee kyllä viimeistään stoppi :'(
 
Heip,

Mun tilannetta ei ainakaan tartte jännäillä: kp 36 ja dpo 13 ja hiukan verta tuli jo vessassa käydessä, joten oiskohan huomenna sitten kp 1, tarvii kattoa, voihan sitä tiputella pari päivää ennen kunnon vuotoa. Vaikka tässä kierrossa oli tosi myöhäinen ovulaatio ja sen puolesta ajattelin jo, että mahdollisuudet voi olla heikommat, niin välillä oli ihan toiveikaskin olo. Nyt ei kuitenkaan oo harmittanut niin paljon kuin pelkäsin, vaan jotenkin tuntuu että seuraavaan kiertoon lähtee jo ihan ok mielin, realistisesti vailla mitään mullistavia odotuksia. Toiveena tietysti olisi että clomiannostuksen nostamisen myötä (eli 100mg ois alkavassa kierrossa annostus päivässä ) oisi sillä vaikutusta ovulaation aikaistumiseen ja mahdollisesti saataisiin eloa vasempaankin munasarjaan... No sen näkee sitten seurantaultrassa kuun puolivälissä.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Ja plussatuulia koko porukalle! :)
 
Toive81 onnee kovasti ovisplussasta :D
Teto :hug: Mä niin tiedän ton tunteen, meillä paukku just 3000e tonne Ava:n suuntaan, ja rahat loppu nyt! Eli meidän tällä erää viimeinen inssi, toivottavasti tärppäis, mutta tuskin meillä sellanen onni kävis, kun kuitenkin oli vasta toinen. Kallista...
On: Kp 20/26-28 on menossa ja mä oon tainnu seota päästäni... Tuntemuksia löytyy jo joka lähtöön.. Enkä mä edes tiedä mitään noista kuumeitten mittailuista mun teen nyt sit sitäkin... (sivistäkää mua, oi te viisaammat) Mulla ollu siis kolme päivää 36,9- 37 lämpö, kun normaalista 36,4.. Kai mä vaan oon kipeeks tulossa.
Ja sellasia repäsykipuja on ollu nyt kahtena päivänä kun nousee ylös, tai tekee äkkinäisiä liikkeitä
:D Nopeet liikkeet on näyttäviä :whistle:
Ja muka kuvottaiskin aamusella ekan parin tunnin ajan... Sanokaa nyt hyvät ihmiset mulle, että nää kaikki "oireet" johtuu niistä fostimoneista ja pregnylistä..
 
Ei oo vielä ovista ja musta tuntuu, että ekan clomikiekan seurauksena tuli vaan naama täytee kamalia finnejä..
Muuten ei juili, eikä mitään. Luulis nyt vähäsen tuntuvan, mutta eih.

Kp on 12.. Jotenkin jo niiiiin väsy tähän hommaan..
 
Kirsikka Voi kurjuus. :( Harmi, kun toinenkaan clomikuuri ei tuottanut tulosta. Monta kuuria sä saat nyt syödä? Edelleen jaksan muistuttaa, että meillä esikko tärppäsi 4. clomikierrosta, joten toivoa on!

niukulle tsempitykset!

Teto Huh, on teillä kyllä menny jo paljon rahaa lapsettomuushoitoihin. :ashamed:

Christie Pidän peukkuja! ;)

ON: kp 25/30-35, dpo 8. Rinnat/nännit ei tullu tässä kierrossa ollenkaan kipeiksi, jota kyllä ihmettelen. :| Yleensä oviksen aikaan/jälkeen tulevat. Nyt kun muistelen niin silloin kun plussasin esikosta niin yksi raskausoireista oli juuri tuo rintojen/nännien kivuttomuus. Tuota ei kuitenkaan voi pitää mitenkään luotettavana.
 
ON: Tkssa käyty.. en tiedä olenko vihainen vai en. Nyt lähti sieltä konsultaatio pyynti gynelle. jostakin syystä tuntuu ettei kukaan halua välttämättä tehdä mitään tai sitten jos haluaakin niin kaikki menee turhan monimutkaiseksi. Ens perjantaina lääkäri soittaa mulle tuliko sieltä gyneltä lupaa aloittaa HRTtä vai odotellaanko vielä mitä ja kuin pitkään. Ei lääkäri halunnut aloittaa mulle vieläkään mitään koska ei oikein tiennyt miten tässä mun tapauksessa pitäisi toimia. Eli ododtellaanpa taas....
 
Heip, mulle saa päivittää kp1, kierron pituus olkoon toi 30 vaikka heitteleekin varmasti vielä. Kiitos!

Diinu: mun mielestä sovittiin, että voin kuusi kiertoa käyttää clomeja, en nyt sitten tiedä, kun tästä kierrosta on tupla-annos, että pitääkö sitten esim. neljännen kierron jälkeen pitää taukoa. Yritän muistaa, että toivoa on vielä! Kiitos kannustuksesta! :)
 
Kirsikka09 tsemppiä uuteen clomi-kiertoon, ja ylipäänsä voimia kaikille tädin kohdanneille!

Diinu kannustavaa kuulla että teillä tärppäs esikoinen 4. clomikierrosta, meilläkin kun on jo 4. clomikierto meneillään ja toiveet ei enää niin korkealla kuin aluksi. Kysyin jo mun lääkäriltäkin kannattaako clomeilla enää jatkaa, kun tärppiä ei ole kuulunut, niin hän oli sitä mieltä että jonkun kuukauden voisin vielä syödä niitä jos haluan. Ne kun näyttävät tehoavan hyvin. Ja koska onnistumistodennäköisyys on parhaimmillaankin kuulemma jotain 15-20 prosenttia (per kierto) tällä menetelmällä niin tärppiä saattaa joutua odottelemaan - jos se on ylipäänsä tullakseen, saa nyt nähdä. Toivottavasti clomit tehoaa teillä toistamiseen!

MiiJane76 tsemppiä oviksen bongailuun! Kirjoitit että sulla ei oo mitään juilintoja vielä; mullakaan ei oo tässä clomi-kierrossa ollut mitään mahajuilimisia, ja silti ultrassa näkyi jo kp 11 iso follikkeli. Ihme juttu, kun aikaisemmissa clomi-kierroissa on mahatuntemuksia riittänyt oviksen tienoilla, mutta nyt ei mitään...

ON: tänä aamuna (kp 13) tuli ovisplussa, ja aamulla lähti eka erä siimahäntiä liikenteeseen. Ovulaatio on oletettavasti huomenna, joten hu vielä pupuilua ja sitten taas kerran jännäilemään. Pitkään jatkunut flunssa alkaa sentään helpottaa.
 
Ja toiveella menee vain kummallisemmaksi... :kieh: Sain siis apteekista ostetulla First signal ovulaatiotestillä plussan kp17. Mun piti eilen vielä sillä testata samaan aikaan eli puolilta päivin ja varmistaa, että LH piikki on menossa ohi. En ehtinyt kun olin koko päivän liipanteessa ja teinkin testin vasta tänään ja tulos vahva plussa |O Ja pakkaa sekoittaa Lugeiden aloitus, koskas sitä uskaltaa aloittaa...Soitin taas lääkärille ja sielläkin jo ihmeteltiin miksi voi näyttää vieläkin plussaa, raskauden suljin pois kun käskivät eli se miinusta, en edes epäillyt raskautta tietenkään. Noh, sovittiin että aloitan Luget sitten maanantaina vaikka piti ne huomenna aloittaa. Kah, mammaksin testpaketti saapui tänään ja siellä kasa liuska ovulaatiotestejä...päätin vielä sillä varmistaa samasta pissasta, että se plussa on oikea niin arvatkaas...tulos negatiivinen!!! :LOL: Vaikka sanotaan, ettei erimerkkisillä kannata testata niin mun järki kyllä kertoo, että jos kerran ovulaatio on tulossa ja testi antaa sen LH piikin niin eikö silloin muidenkin ovistestien luulis antavan edes lähipäivinä plussan?! Valaiskaa viisaammat jos olen nyt ymmärtänyt jujun väärin :D En siis ole saanut mammaksin testillä ovista kiinni. Viimeksi sillä testasin tiistaina kp16 negan ja se oli viimeinen testi ennen tätä päivää. Apteekista ostetulla sain ovisnegan kp15 iltapäivällä, kp 16 aamulla plussan, mutta myöhemmin samana päivänä "oikeaan" aikaan tehtynä miinuksen ja kp17 puolilta päivin plussan ja tänäänki...Voitte uskoa, että jurppii. :p
Mutta päätin nyt järkeillä niin, että kun ovisoireet on olleet niin vahvat ja ne on nyt ohi, luoten tohon keskiviikon ovisplussaan ja aion aloittaa huomenna ne Luget meni sitten saveen tai ei. Jotenkin nyt tuntuu, että joko noi testit antaa mitä sattuu tai sitten mun kroppa ei halunnut nyt tässä kierrossa toimia kuten kuuluisi vaikka on clomikuurikin menossa. Jos tästä kierrosta tulisi raskaus niin se ois jo kummaa, jopa ihme :LOL: Ja sen kyllä sitten luulis kestävän loppuun asti kun kerran näin tehokkaasti "ovuloidaan" :LOL:
Mahtavaa viikonloppua kaikille, toive palailee sitten parin viikon päästä kertomaan testi tuloksia ellei kerkeä täti puskemaan lääkkeiden läpi :D
 
Kierrot vaan täällä viuhuu...Nyt taitaa olla jo kp4 jos oikein lasken... Ei minkäänmoisia haaveitakaan enää että tärppi kävis. Olen onnistunut sulkemaan koko homman mielestäni melkoisen hyvin. Ehkä pistän paperit menemään josko päästäis julkiselle puolelle hoitoihin sitten joskus.

Järkyttävää mahaokketautia podetaan miehen kanssa joten kaik on tosi reerassa. Hemmetti...
 
Teto Voi ei! :( :hug:

Calypsolle tosiaan iloisia hetkiä peitonalle. :D

ON: Kp 27/30-35. Lopuillaan alkaa olla kierto. Ihmeen rauhallisin mielin olen, vaikka toisaalta pelottaa että täti kurvaa paikalle. Flunssankin pukkasi eilen, joten tosi kiva. :( Mitään mainittavia oireita ei ole, enkä niitä halua edes ajatella. Valkovuoto on vetistynyt ja tuntee miten sitä välillä ihan valuu. :eek: Oon muutaman kerran jo säikähtäny, että menkat on alkanu. Eipä tässä auta taas kun katsella miten käy.
 
Teto Tulipa paha mieli sun puolesta :ashamed: :hug:

kp 26, mitään ei tapahdu.

Tuskalla odotan huomista työpäivään... Saa nähdä taas "parvittain" onnellisia mammoja...

jospa sitä lähtis vaan omaksi iloksi heilutteleen peittoja ukon kans :ashamed:
 
Aloin tässä miettimään että mun oletetusta ovulaatiosta on nyt n. viikko (vähän alle tai vähän yli) niin voiko tässä vaiheessa tulla jo kiinnittymisvuotoa..? :whistle: Käväsin vessassa ja paperiin tuli tosi vähän semmosta rusehtavaa tuhrua.... Ja sitten vattaa on nippailut tänään (tai oikeastaan eilen kun kelloa katsoo) aika lailla välillä.. Anteeksi tyhmä kysymykseni.. :ashamed:
 
Monella näyttää olevan jo kierto pitkällä, paljon plussatuulia Diinu, Christie ja muut piinailijat :whistle:
sasuma toivottavasti kysymys on kiinnittymisvuodosta!
ON: Ovis oli vissiin eilen, eli kp 14. Kp 13 oli ovisplussa ja tänään kp 15 on kaikki ovisoireet poissa. Kp 13-14 oli pupuilut ja nyt sit vain odotellaan tulosta, taas kerran. Oli sentään hauskaa, välillä kun on mennyt pakkopullan puolelle koko touhu.
 
Himpun verran vaaleampaa viivaa on näyttänyt jo 5 päivää, koko ajan tummumaan päin.. Joskos ois huomenna sitten se plussa? Jännä, että clomit venyttää plussan saamista.. ;)

Naamassa kamalat hormoninäpyt ja nyt juilii "kivasti" munasarjoissa.

Alhaalla ehti jo olla limaisempaakin, mutta nyt kuin saharassa-- aiheuttaako clomit muilla limakalvojen kuivumista/rikki menoa tuolla alhaalla? Seksiäkään ei tee mieli...

Plussatuulia kaikille piinailijoille.. :whistle:

Mukawaa päivää kaikille! :)
 
Kiitos teille kaikille tuestanne :heart: Eilinen päivä meni kyllä niin itkiessä... Poika lohdutteli miuta, toi paperia ja halisteli. Voi pientä ressua, toinen on alle 6 vuotias ja yritti keksiä millä saisi äidin taas hymyilemään :'( Mies jäi kotiin kun lähdin pojan kanssa katsomaan mummiani, niin hän oli koneelta katsellut kuvia pojusta ja meidän kuolleesta tyttärestä ihan pikkuisina, hänkin oli itkenyt urakalla...

Vaan illalla sitten juteltiin oikein pitkän kaavan mukaan. Ja alettiin miettiä, josko sittenkin jätettäisiin ehkäisy pois, ja annettaisiin vauvan tulla omilla soluilla, jos on tullakseen, nyt kesän aikana. Meillä olisi sitten 75% mahdollisuus saada terve lapsi... Hirvittäähän se toinen mahdollisuus, mutta tuntuu, että pitää vain koittaa uskoa siihen että elämä kantaa, ja että meillekin olisi vielä jotain ihanaa edessä odotettavana, eikä vaan surua ja tuskaa... Ei kai sitä voi elää elämäänsä ajatelleen koko ajan pahinta vaihtoehtoa, ilman iloa. Yllätyttiin molemmat, kun kumpikin oli itsekseen pyöritellyt jo pidempään ajatusta että jos sittenkin uskallettaisiin kokeilla omilla.

Olen kyllä todella pettynyt näihin insseihin, kuvittelin että ne olisi tuottaneet tulosta, ja niin epäili lääkärikin joka kerta, olosuhteet olivat niin otolliset, vaan kun ei... Tuntuu kuin olisi heittänyt hirveät määrät rahaa kaivoon, mitään ei saatu vastineeksi... Saa nyt nähdä miten käy jos nyt omilla soluilla aletaan, tärppääkö... Poika ja tyttö saivat alkunsa helposti, vaan onhan tuosta jo 5 vuotta aikaa kun tyttöä aloin odottaa...

Onneksi meillä kuitenkin on tuo meidän elämän aurinko, joka aamulla seitsemältä heräsi äidille koristelemaan kakkua ja väsäämään aamupalaa, minun rakas, olen hänestä niin kiitollinen, kuten myös olen kiitollinen siitä ajasta minkä sain viettää pienen tyttäreni kanssa :heart:

Oikein paljon plussapuhureita kaikille :whistle: ja kiitos kun olitte tukenani tässä lyhyessä taipaleessa lapsettomuushoidoissa :flower:
 
10.5.2010 MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tiijona.................yk 1........................................KP 64
neulainen............yk 3........terot..........................KP 40/53-90
wannabemama...yk 16.......terot.........................KP 36/32-33
Miuku84.............yk 10......vyöhyket, homeop.....KP 34/27-28
Hlemmur............yk 9........clomit........................KP 31/26-28
E2vm86.............yk 2..........................................KP 30/27-35
niuku.................yk 8...........terot.........................KP 27
Nasu-80.............yk 13........................................KP 26/26-34
Santtuli...............yk 2,5v.....................................KP 26/31-42
kipinäkenkä.......yk 1,5v..clomit, menopur, luget...KP 26/PP12
sasuma..............yk 15........................................KP 25/36
Jessie82............yk 14.........................................KP 21
Krizze.................yk 2v........................................KP 16/21-27
Siffis...................yk 12/13...................................KP 15/30
yrittäjä83...........yk 1v.......lugesteron..................KP 6/28
Kirsikka09....... ...yk 4........clomit.........................KP 4/30
TaCa..................yk...........koti inssi, clomit...........KP
Miisaliini..............yk 5........fremarit, IUI
RemppaEmppa...yk 1v
Haaveileva-85.....yk 01/09
Leanu.................yk 8
tanza
Adalmis
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Diinu....................yk 2..............clomit.................KP 29/30-35
toive81................yk 7..........clomit, luget............KP 23/28-30
Calypso...............yli vuosi........clomit, luget.........KP 16/29
dindei



HAAVEISSA KOLMAS



Dora2010............yk 8.................terot................KP 54
memmiliini...........01/09......................................KP 32/28-40
Christie................yk 3..................clomit, inssi.....KP 24/23-28
Teto....................yk 4....inssi syksyllä, Luget........KP 3


HAAVEISSA NELJÄS



MiiJane...............yk 2v.................clomit...............KP 17




TAUSTALLA / MYÖHEMMIN PLUSSAAVAT:
markke, Emma2





:heart: PLUSSANNEET :heart:



2009

Lokakuussa: Jeyn (yk 10)

Marraskuussa: Laura-vm86 (yk 8), ärrieri (yk 3), Jonetta (yk 4), neitim (yk 10-11)

Joulukuussa: Sartsa83 (yk 23), titityy80 (yk 8)


2010

Tammikuussa: Ilona G (yk 2)

Helmikuussa: Ella-83 (yk 14)

Maaliskuussa: Silent whisper (yk 13), vaahtokarkkiunelma (yk 8), AaVee (yk 15), Nallekarkki (yk 2 )

Huhtikuussa: minime (yk 2)






_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, päivitetään tiedot ja sen jälkeen poistellaan viime päivittäjän nimi alusta ja guote lopusta.




 
Toivottavasti listan päivitys meni edes vähän sinne päin, edellisestä kun oli jo aikaa. Meiän mokkula ei ole toiminuy viime päivinä juuri lainkaan joten vähäistä on ollu netin käyttö. Jos vaan joku viitsii, niin saa listaa päivittää!

Tetolle pahoittelut. :hug: Oon niin pahoillani. Oisin niin toivonut teille onnistumista.

ON: testailu on alkanut eilen, pp11 ja RFSU:n testiin tuli heikko haamu iltapissasta. Aamulla vähän voimakkaampi, mutta todellakin ihan haamunhaamu vielä. En tiedä mitä ajatella, jotenkin sitä ajattelisi että pitäis jo selvempi viiva tulla tässä vaiheessa...?
Nega se ei kyllä voi olla, jotain siinä väkisinkin on ja ihan väriä, ei mikään viivanpaikka. Noilla testeillä vaan tuntuu olevan aika huono maine, antavat vääriä plussia kuulemma ja vaikka sun mitä. Aiemmin kun olen noilla testannut, niin puhtaita negoja ovat kyllä olleet...
Keskiviikkoon asti yritän malttaa ja sitten testaan Clearbluella.
 

Yhteistyössä