Pääseekö tänne mukaan? Kuumeiluni on johtanut siihen vaiheeseen, että kaipaan kovasti vertaistukea. Mulla on pco, mutta munasarjat todettu kuun alussa normaaleiksi ja follikkelien määrä runsaaksi. Kierto vaihtelee 19-47 päivän välillä ja matkan varrella on tullut 4 tai 5 kemiallista raskautta joista viimeisimmän sain selkeästi testillä kiinni. Aikaisemin olen siis saanut vaan epämääräisiä hailukoita viivoja halpistesteillä, mutta nyt tuli väriä apteekin omaan. Vuoto alkoi sitten seuraavana päivänä. :'(
Ikää on kertynyt 30 vuotta ja toista kuumeillaan. Esikoinen sai alkunsa helposti ja tuolloin kierto olikin säännöllinen. Nyt taitaa olla kp11/19-47 yk11 ja ovulaatio lähestymässä. Aloitan kp15 tienoilla Terolut-kuurin ja jos tärppiä ei kuulu marraskuussa päättyvässä kierrossa, siirrymme lapsettomuuspolin asiakkaiksi.
Myös Metformiinikuuria mulle kokeiltiin painonpudotuksen tueksi, mutta siitä ei näkynyt olevan hyötyä. En edes saanut nostettua annosta määrättyyn neljään, koska vartsa ei kestänyt sitä. Kolmeen tablettiinkin oli vaikea saada siirryttyä saman ongelman vuoksi. Neljä kuukautta ne taisivat minulla olla, joten en tiedä ovatko ne ehtineet vaikuttaa munasarjoihin ja hoitaa helminauhat pois. D-vitamiinia olen popsinut noin 50mikrogrammaa päivässä muistaakseni vuoden alusta lähtien, joten uskon sillä olevan vaikutusta.
Tällä taitaa useammalla olla Teroluteista kokemusta. Kuuri on määrätty minulle säännöllistämään kiertoja ja aloitettavaksi kp15. Onkohan ok, jos aloitan vasta oviksen jälkeen? Ovuloin yleensä kp15-17 niissä kierroissa, kun kierron pituus jää normaaliksi (32-34 päivää). Olen kuullut, että Terolut estää oviksen, jos aloitetaan ennen ovulaation tapahtumista. En haluaisi hukata näitä kiertoja ja sen takia haluaisin siirtää aloitusta muutamalla päivällä. Jos siis haluaa odottaa ovulaation ennen kuurin aloittamista, niin onko dpo1 hyvä päivä aloittaa lääkkeet?
Onko joku kokeillut vyöhyketerapiaa raskautumisen apuna ja millaisia kokemuksia siitä on ollut? Itse olen vyöhyketerapialla itseäni aikaisemmin hoitanut, mutta en raskautumiseen liittyen. Migreeniin ainakin olen kokenut siitä olleen apua samoin kuin henkisten lukkojen avautumiseen. Olen harkinnut hoitojen kokeilemista hormonitoiminnan tasapainottamiseen, jos löydän täältä läheltä koko kehon pisteet käsittelevän vyöhyketerapeutin.
Olen taustalta seuraillut jonkun verran juttujanne, mutta vielä en osaa oikein kommentoida. Lueskelen vähän uudestaan, niin muistan mitä on kirjoiteltu ja ehkä osaan sitten jotain kommentoidakin.
Jos joku päivittää listaa, niin saa lisätä tiedot:
macy gary........yk 11..............terot................... KP 11/19-47(32-34)