Heippa kaikille taas vähään aikaan :wave:
pahoittelut kaikille, joille taas täti tullut luvatta kylään :hug:
Ja varovaiset onnittelut Kipinäkengälle ja kovasti vaan plussan vahvistumista sinne!! :heart:
ON: mulla siis pitkä kierto jatkuu ja aloin viime viikolla taas popsimaan teroja sen 10pvn ajan. Josko se uusi kierto nyt lähtis käyntiin.. Ja tässä toivottavasti pian alkavassa kierrossa aion syödä niitä teroja 2tbl k.15-24pv gynen ohjeen mukaan. Todennäköisesti terot on liian laimea lääke mulle, vaikka 2tbl ottaisinkin. Yhdellä tero-tbl:llahan mulla on aina tullu menkat 15-24kpäivillä, joten en oota ihmeitä noilta teroluteilta tälläkään kertaa..
Mies ei oo vieläkään voinu käydä näytettään antamassa, kun työpäivät poikkeuksetta 10-12h :| Mut jospa tuo työtahti kesäkuussa alkais vähän helpottaan, niin miekkoseni vois lähteä vähän aiemmin töistä ja käydä sen näytteen antamassa.
Itsekään en ole sitä fsh:ta käyny vielä otattamassa, ehkä teen sen ensi viikolla.
Mulla nyt alkanut urakalla satelemaan vauvoja lähipiiriin ja loppukuu/kesä tuovat yht. lähes 20 vauvaa lähipiiriin. Ilm. koko Suomessa on tää kevät/kesä suurta vauvabuumia.
Koska mulla on vasta aluillaan nää lapsettomuushoidot, niin tällä hetkellä kestän kohtuu hyvin jatkuvat vauvaantumiset lähipiirissä. En silti tiedä, miten kestäisin, jos olisi yhtä pitkä taival hoidoissa kuin teillä joillakin on :| Toivon todella paljon teille kaikille plussatuulia ja tsemppiä + kovasti jaksamista hoidoissa tarpomiseen :flower:
-Tiijona-