Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Kiitos tsempistä Aavee, kipinäkenkä, ella, Calypso, siffis ja toive :heart: :heart:

Yksi (kuulemma) erinomainen alkio siirrettiin tänään aamupäivällä ja muut kuusi laitettiin pakkaseen :) Pelottaa että se pieni tippuu tuolta, mutta eikai se ole mahdollista.. :kieh:

AaVee - tsemppiä piikittelyyn! Kyllä siihen tottuu ja se tuntuu kokoajan helpommalta :)

kipinäkenkä - joo kyllä tuolla coctaililla pitäisi saada raskaus alkamaan :LOL: nyt vaan peittoja heiluttelemaan!!

Calypsolle ja Siffikselle plussatuulia puhaltelen ++++++++ :whistle: tsemppiä piinaviikkoon!!

Nallekarkki - no voi harmi! toivotaan että neljän päivän takaiset simpat riittää! Meinaatteko tänään vielä varmistella?

toive81 - hmmm... jos se olisikin kiinnittymisvuotoa? Peukutan sille d:)b
 
Silent:Paaaljon tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart: :hug: Mä olen täällä ihan ymmälläni, ikinä ei ole tällasta ollut :eek: Raskautumiseen on toiveet aika nollissa, ovisplussakin kun tuli jo kp13 ja vaikka munis ois irronnut kp15 niin ei enää silloin heiluteltu peittoja. Ja luulisi herkän testin jo jotain näyttävän...Ovistesti oli negaa, viiva siihen tuli, mutta ei positiivinen (mulla loppu r-testit).Nyt ei ole enää aamun jälkeen tullut mitään, ei paperiin eikä pikkuhousun suojaan. Kipuja on välillä. No tää on niin mun tuuria :D Menkat ois kuulunut alkaa eilen jos olisi mielinyt vielä tässä kierrossa koittaa tärppiä, mutta muutan Suomeen tasan 2 viikon päästä ja se on siinä ja siinä ehtiikö luomuovis tulla, epäilen, mutta jää nähtäväksi ;) Sorry taas romaani!

MUOKS:No niin great...kävin googlettamassa ja lueskelin, että aika monella clomit ovat tehneet niin, ettei menkat tulekaan |O Ne voi jollain jopa ohentaa limakalvoja ja menkat joko jää tulematta tai ovat kovin niukat, kivaa...Esikoisesta kun ehdin syödä vain yhden kuurin kun tärppäs, nyt oli toinen kuuri. Kuinkakohan kauan täs sit pitää menkkoja odotella? Ei kyl yhtään huvittais soitella ruottalaiseen gynikseen...Mut pakko se kai on jos ei ala kuulumaan ja testit huutaa negaa, HUOKAUS! :(
 
mä sain sen ekan r-testihaamuni dpo 12 ja sillon ovistestiin tuli vahva viiva mutta ei positiivinen.
Aamusta dpo13 ovistesti antoi vahvan plussan ja r-testit erottuvamman haamun. Eikä mulla vielä dpo14 ollut tasavahvat viivat r-testissä mutta digitesti kun sanoi että raskaana, niin lopetin testaamiset.
 
Eilen iltapäivästä alko tuntumaan kummallista lievää jomotuksen ja vihlonnan tunnetta alavatsassa. Vessassa ei tarvinu ravata, mutta ilmaa kyllä tuli ulos :/ Tänään sitten ku aamulla heräsin ja meni vessaan, niin tuli se inhottava tunne, ku tuntuu ettei saa kaikkea virtsattua vaan joutuu ihan tosissaan keskittymään ja "pinnistelemään". Myöskin lievää hiivatulehduksen tapaista kutinaa emättimessä, ulkopuolella siis. (Hiivatulehduksista kärsin n. pari kertaa vuodessa). Voisko olla jotain pissatulehdusta? Sitä mulla ei koskaan ole ollut, niin en tiedä, että mitä oireita siinä on... Vai voiko liittyä ovikseen tms. Nyt kp 16/28. Pupuiltiin kp:nä 11,12 ja 13.

Onnea Ella plussasta! :flower:
 
25.2.2010 TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 26/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 25/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 24/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 17/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 16/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 13/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 13/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 11/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 9/26-34
Hlemmur................yk 7.......Terot.........................KP 6/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 4/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....
Amf........................................................................................



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 29/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 25/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 21/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 18/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 15/
Diinu...............yk



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 21/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2
Nyynyy




PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:Ella-83 (yk14)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.












 
Mä oon niin helisemässä täällä :kieh: Tulis jo se pirun täti, mitään r-oireita ei ole ja tuhrutkin loppui, eilen ei siis aamun jälkeen ole tullut yhtään mitään, ei valkkariakaan. Miten ihmeessä voi nyt näin käydä? Soitan sittenkin maanantaina ruotsin gyneen ja pyydän jotkut lääkkeet mitkä aloittaa menkat. Sitten kun ne menkat sieltä suvaitsee tulla, tämä tyttö jää taustalle ja palaa takaisin tarinoimaan sitten kun mies palaa kans kotiin eli huhtikuun puolessa välissä :heart: Eli joku muu saa hoitaa tätä listan päivitystä sen jälkeen, voin sitä hoitaa siis siihen asti kunnes täti kurvaa kylään! :attn: :wave:

Seuraan kyllä teidän muiden tilanteita ja puhaltelen plussia kaikille! Ja jos nyt jotain maata kaatavaa kerrottavaa sattuisi tulemaan niin sitten turistaan :D
 
Tein aamupäivällä taas huvikseni ovistestin joka oli melkein plus. Marssin apteekkiin, ostin Clearbluen testin ja pidätin pisua 2,5h. Haamuplussa tuli heti ja mieskin sen näkee. Oon ihan sekaisin ja en usko tulosta! Eilen mammaksi liuskalla selkeä nega ja testi oli herkkä. Tosin pisu oli ollut vain tunnin rakossa. Tässä todella heikkolaatuinen kuva, mun kamera ei näemmä tarkentanut hyvin. Pakko testata kyl uudestaan huomenna, josko ne mammaksin testit nyt vaan tulis! Oon todella epäuskoinen. Lämmöt pompannut takaisin 37...

 
Toive81, voi kyllä siinä jotain pystyviivaa erottuu, vaikka utuinen kuva onkin! :heart:
Paljos sulla on dpot? Eihän ne munkaan viivat dpo12-13 vahvoja olleet, eikä apteekin testillä vielä dpo14 tullut selvää viivaa. Kuitenkin First Signal antoi samasta varman haamun ja digitesti "raskaana" tuloksen (mä purin sen digitestin eikä siinäkään tasavahvat viivat liuskassa olleet).
 
Ella-83:Dpo on tänään joko 14 tai 15 riippuen muniksen irtoamisesta. KP on 29...ja tosiaan se haamu tuli heti. En kyllä usko tätä ennen kuin saan testattua toisella merkillä plussan, lämmöt oli äsken 37,4 eli pompannut reippaasti ylös, menkkakivut jatkuu... :eek:
 
toive Oho, haamu näkyy minusta ihan selvästi!! :flower: Mahtavaa jos clomit ovat toimineet teillä toistamiseen! Tässä alkaa itseäkin jänskättämään ihan toisella tavalla.

Silent Onnittelut hyvin menneestä siirrosta! Sulla on jännät pari viikkoa edessä, eli sitkeyttä odotteluun :)

ON: nyt menossa dpo9, ja ihmeempiä oireita ei (vieläkään) ole, ainoastaan samoja vanhoja lugejen aikaansaamina tuntemuksia. Oireita/testipäivää odotellessa :headwall:

Muokkaus mun piti vielä kommentoida miuku84:n kysymystä, kun mulla on ollut noita pissatulehduksia (ei tosin enää pariin vuoteen). Oireina mulla oli aina ilkeä kirvely, tunne ettei tyhjene kunnolla ja alavatsan jomottelu. Ekana tuli yleensä tuo kirvely, mikä oli oireista kurjin. Jos epäilet tulehdusta niin juo oikein paljon ja jotain hapanta kuten karpalomehua, mut tietty jos oireet vaan jatkuu ja pahenee niin tarvitaan järeämpää hoitoa ja lääkärikäyntiä. Mutta voihan olla että sulla ei ole kysymys pissatulehduksesta laisinkaan.
 
Silent hienoa että siirto sujui hyvin, nyt vaan rutkasti vauvaliimaa että pikkunen pysyy kyydissä :heart: !!

Toive toivotaan, että se viiva siitä vielä vahvistuu, pidän peukkuja :) !

ON: Musta alkanu tuntumaan, että tää kierto tulee taas venymään, kun ei oo tässä kierrossa ollu mitään droppeja käytössä.. :/ Yleensä jos menkat olis alkamassa, on tissit kipeenä aika tarkkaan sen pari vkoa ennen menkkojen alkamista.. Nyt ei oo minkäänmoisia oireita tisseissä eikä muutenkaan. Kunhan nyt ei kovin pitkäks venyis :kieh:

Niin ja Miuku: mulla aina pissatulehdus alkanu ihan yhtäkkiä, just sellasella inhottavalla jomotuksella alavatsassa, siis todella epämiellyttävä tunne! Sitten muka on pissahätä koko ajan, mutta juuri mitään ei saa ulos tiristeltyä.. Kannattaa kipasta käymään lekurissa jos oireet ei helpota!
 
26.2.2010 PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 27/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 26/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 25/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 18/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 17/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 14/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 14/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 12/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 10/26-34
Hlemmur................yk 7.......Terot.........................KP 7/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 5/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....
Amf........................................................................................



HAAVEISSA TOINEN



Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 26/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 22/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 19/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 16/
Diinu...............yk



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 22/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2
Nyynyy




PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:Ella-83 (yk14), Toive81 (yk 6)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.













 
Kiitos murut tsempistä! Ootte kyllä ihana tuki ja turva :heart: Ootte ainoita keille voi näistä puhua kun kukaan muu ei tiedä näistä mitään... :heart:

ON:Mä mitään malttanut odottaa postia vaan taas marssin apteekkiin tuhlaamaan pennosiani ja ostin 2 eri merkkistä testiä, apteekin oman ja Acon. Tein äsken ton Acon testin 2h olleesta pisusta (aamulla en pystynyt pidättelemään) ja tulos tuli heti:haalea plussa...MUTTA eilen illalla tuli taas limansekaista tuhrua joten saas nähdä onko tuolla kyytiläinen tarrautunut tiukasti mukaan. Mutta elän nyt sitten sen mukaan, että ainakin tällä hetkellä elimistössä on hcg:tä. Mun historian tuntien, voi tapahtua mitä vain, mutta etukäteen koitan olla pelkäämättä. Ei sille sitten mitään voi jos käy huonosti. Ainakin tiedän, että jotain positiivista ylipäätään on tuolla tapahtunut :heart: Säästän ton apteekin testin tuonnemmaksi, josko vaikka sunnuntaina antaisi jo vahvemman plussan.

Puhkun paaaaljon plussatuulia ja otan ison riskin ja menen tuonne odotuspuolelle ihmettelään :/

Muoks:pistin tonne kuvia plussista pinoon uuden kuvan, ei koin hyvänlaatuinen mutta mielestäni jo parempi kuin eilen?
 
Kyllä siinä vahvempi viiva on. Tosin eri merkkisten viivoja ei vois suoraan verrata. Mullakin tuli eri asteisia haamuja eti merkkeihin. Voisinkin omat kuvat laittaa kanssa tuonne kuvapinoon.

Testasin dpo14 vielä First signalilla ja Apteekin omalla, mutta niitä en kuvannut sitten kun kuvasin ton digin :D Apteekin oma antoi hailakan viivan mutta First Signal antoi kaikista haamuista tummimman.

Yhteensä dpo 12-14 välillä tein 6 raskaustestiä ja 2 ovistestiä :ashamed: :LOL:
 
Kävin tänään antamassa virtsanäytteen tk:ssa ja pikatesti näytti puhdasta eli ei siis virtsaputkentulehdusta. Oli näköjään parantunut ihan veden, karpalokapseleiden ja c-vitamiinin ansiosta, sillä niitä vetelin eilisen illan samalla kun melkeen kyyneleet silmissä istuin pöntöllä. Paheni nimittäin se kirvely ihan älyttömästi ja aivan yhtäkkiä. Myöski verta oli hieman virtassa. Mutta siis, huomenna vielä soittelen viljelyn tuloksista. Tuskin tässä mitään antibiooteja saa. Eikä tänään etes oireita juuri enään ole ollut :)

Pidetään peukkuja Toive, että ois se pieni salamatkusta menossa mukana! :heart:
 
Mä olin vielä niin hätäinen ja otin kuvan heti kun viiva tuli. Se tummeni siitä sitten lähes yhtä tummaksi kuin kontrolliviivakin ennen ajan umpeutumista :heart: Niin ja tuhrua ei ole tullut eilisillan jälkeen, mutta kyllä koko ajan tekee mieli tarkastella :D
 
Ensin; onnittelut plussista ja haamuista :flower:
Omaa napaa: ovis siis oli tod.näk. TI ja pupuiltiin ed. viikon PE ja seuraavan kerran KE illalla eli ovis meni ohi (tein MA-aamuna ovistestin ja oli positiivinen, TI oli enää haalea viiva joten epäilen että ovis tapahtui MA-iltana tai TI-aamuna) :kieh: No eipä tarvii piinailla kahta viikkoa... vaan odotella kuukausi seuraavaa. Eka kierto mutta kyllä ärsyttää kun ei tullut edes yritettyä käyttää tilaisuutta hyväksi. Ja pelottaa että ovis ei tule muissa kierroissa tai että kierrot taas venyy....
 
toive81 - tervemenoa paremmalle puolelle :) Käythän meitä kuitenkin välillä moikkaamassa :wave:

Miuku84 - tosin hyvä juttu ettei ollu virtsistä kuitenkaan! Mistäköhän lie kirvely johtunut?

Nallekarkki - harmi että ovis jäi hyödyntämättä :( No ensi seuraavassa kierrossa sitten kovempi yritys! Jos ei tule yllätysplussaa.. :heart:

Omaan napaan ei muuta kun että päivät menee pirun hitaasti.. tissit on turvonneet ja kipeät, mutta niin ne oli jo heti pregnylin laiton jälkeen, eli enpä usko että johtuu raskaudesta.. muuten ei ole mitään oireita, mutta eikai niitä tässä vaiheessa vielä olekaan.. Monentenakohan päivänä alkio kiinnittyy siirron jälkeen?

SW pp 3
 
26.2.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 14.....terot...........................KP 28/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...puregon, pregnyl.......KP 27/30
Siffis......................yk 10........................................KP 26/30
Silent whisper.......yk 13......IVF/ICSI.....................KP 19/30
Miuku84................yk 8........vyöhyket, homeop.....KP 18/27-28
AaVee...................yk 15......IVF.............................KP 15/30(33)
kipinäkenkä...........yk 1,5v...clom, metut, menop...KP 15/28
yrittäjä83..............yk...........lugesteron.................KP 13/28
Nasu-80.................yk 11.......................................KP 11/26-34
Hlemmur................yk 7........terot..........................KP 8/
Mahdotontako.......yk...........clomit...(1. yht)..........KP 6/30
Miisaliini.................yk 5........fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v
Amf



HAAVEISSA TOINEN



Calypso.......................yli vuosi........clomit..........KP 27/29
minime.........................yk 1..............terot...........KP 23/30
Nallekarkki...................yk 2.................................KP 20/
vaahtokarkkiunelma....yk 8..............clomit..........KP 17/
Diinu



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13...............clomit..............KP 23/27-40




TAUSTALLA
markke, Emma2, Nyynyy




PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),
Helmikuu: Ella-83 (yk14), Toive81 (yk 6)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.
 
Silent:Siis mähän käyn kyllä kurkkimassa teidän kuulumisia päivittäinen :) Kiinnittymisestä...Meneeköhän se samalla tavalla kuin ns. luomukiinnittyminen eli kun munis on hedelmöittynyt niin siitä menee se jopa viikko-10vrk (viisaammat korjatkaa!) kunnes hedelmöittynyt munis löytää sopivan kiinnittymispaikan. Mutta en tiedä voisko se kiinnittyä sitten nopeammin siirrossa jos se laitetaan suoraan kohtuun eikä ole sitä matkaa munanjohtimista kohtuun kuljettavana... :eek: jotenkin luulis kiinnittymisenkin tapahtuvan kyl nopeammin...Mä pidän hurjasti peukuja :heart:
 

Yhteistyössä