Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ella kyllä mäkin 2 viivaa näen :) Varovainen onnittelu!

Taas alku kierron olen pitänyt hiljaiseloa palstailun suhteen... jospa taas aktivoituisi loppua kohden. Tässä kuussa en ole ovista tikuttanut enkä sitten aloittanutkaan niitä ja teroja ja gynenkin peruin... tulin vaan sellanen tunne, että katsellaan nyt vielä ja yritetään unohtaa koko juttu. Kierrot on alkaneet löytää oman uransa eli nyt jo monta kuukautta ollut kp 32-33. Ovistakin jo tikuteltu niin monessa kierrossa, että sen ajankohdan tiedän sunnilleen.

meillä välillä tuo seksielämä harvaa, kun mies töistään niin stressaantunut niin ajattelin, että eihän ne clomit yksinään ketään raskaaksi tee jos ei harrasta oikeaan aikaan. Ja jos miestä ei huvita niin ei auta yhtään et sanon "mutku nyt ois ovis"...

Mä annan tän projektin nyt muhia ainakin tonne kesään saakka. Juttelin äitin kanssa ja nekin sano oottaneensa ensimmäisen lapsen kohdalla raskautumista reilusti yli vuoden ja hän oli sitä mieltä, että ei nyt hötkyillä...

Nyt pitäis kyllä saada plussapuhtia tähän ketjuun, kun vaan yks plussa tälle vuodelle!!!!
 
Ella-83:Kyllä minäkin haamun erotan, samanlaisen sain akoinani esikoisesta ja myöskin dpo12...eli onneksi olkoon oikein paljon!Ja puhuihan sun oireet jo puolesta :)

Silent:Voih, sinulla siis jänniä aikoja myös tiedossa.Toivon, todella, etta vauveli saadaan masuun, siirretäänkö sulle yksi vai kaksi?

ON:DPO 10 ja ei minkään moisia fiiliksiä, että olisi tärpännyt. Välillä alamasussa tuntemuksia, mutta todella vähäisiä. Palelukin on hellittänyt ja taas tarkenee :D Eli täti lähestyy...Ja vielä kermana kakun päälle sorruin (oi miksi oi miksi??!!) piruuttaan koittaa mitä ovistesti näyttää niin negaahan tietty...Juu tiiän, ei se ole raskaustesti, mutta näytti se plussaa esikoisestakin niin joteskiin enemmein sellasen tuhlaa kuin r-testin :D Noh, nyt aion mennä alkuperäisellä suunnitelmalla eli ellei täti ole ehtinyt dpo14 paikalle niin sitten se r-testi ja varmat menkat siihen perään :LOL:
 
Ellalle myös täältä varovaiset onnittelut, miunkin silmä erottaa toisesta kuvasta helpostikin haamun! :flower:

Silentille mahdottomasti peukkuja, jotta odotettu plussa tulisi siirron myötä!

ON: Eilen käytiin fertillä ja aloitan tänään piikittämään Menopuria Clomien jatkeeksi. Huomenna alkaa "virallinen" tikuttelu (polin ohje) ja seuraava käynti polille sovittiin tiistaiksi. Jos ot on jo huomenaamuna positiivinen, inssi ois jo maanantaina. Eli ovistestien mukaan nyt elellään.
Aloitin tikuttelun kuitenkin jo eilen (harjoittelen :LOL: ) ja tänään tuli jo jonkin verran vahvempi viiva kuin eilen.

Olo on toiveikas, että alkuviikosta todellakin päästään tositoimiin. :)
 
Ella Kyllä minäkin kaksi viivaa näen. ONNEA! :heart: Kyllä se siitä vahvistuu!

Silent whisper Hurjasti tsemppiä punktioon! Toivottavasti mahdollisimman moni myös sitten hedelmöittyis ja lähtis jakautumaan. :) Itse en ole IVF:ää läpi käynyt, mutta erittäin läheinen sukulainen on, joten jotain tiedän tuosta.

Hlemmur Onnea menkoista. Harvoin sitä niistä saa onnitella. :D

Itelle ei isoja... 10 päivää vielä tuota divinaa ja sitten pian clomit. Jee. :)
 
21.2.2010 SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 52/30-32
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 38/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 30/29-30
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 22/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 21/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 20/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 13/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 12/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 9/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 9/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 7/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 5/26-34
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 25/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 21/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 17/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 14/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 11/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia..............KP 31/24-61
memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 17/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2





PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.





 
Hei, kiitos kiitos mutta mä en vielä usko ennenku nään selvät viivat. Tän aamun One Step näytti ihan samanlaista haamua kuin eilen mutta ovistesti antoi vahvan plussan. Mä haen apteekista lisää testejä. Mahdotontako, ihanaa! :flower:
 
Mahdotontako: Onnittelut myös sinne haamusta, nyt peukut että vahvistuu!!

Miulle vois lisätä omaan riviin viel Menopurin elikäs...
kipinäkenkä..........yk 1,5v...Clomit, Metut, Menopur.. KP 9/28

Eilen pistin ensimmäisen Menopurin, helppo homma mutta se pullon kaulan katkasu. Voi perse mikä homma. :headwall: Mies saa hoitaa sen kyllä ihan suosiolla, mie en siihen koske.
Tuskailen vieläkin ovistestien kanssa; haenko apteekista digit (kun UK:sta tilaamani paketti ei sitten ehtinytkään tulla... :kieh: ) vai luotanko noihin liuskatesteihin.... Menopurin piikitys tulee lopettaa positiiviseen ovistestiin, joten melkein pitäs olla varma, että onko viiva yhtä vahva vai ei.
 
Ella-83: Usko pois, ihan selkeä viiva jo nähtävissä :) Sanohan kun saa siirtää plussanneisiin :heart:

Täällä odotellaan jo tätiä. Lämmin olo vain jatkuu ja palelu jäänyt pois. Kuivaa on ja mikään ei puhu raskauden puolesta. Voi pahkana kun harmittaa niin vietävästi :headwall: Me päätettiin miehen kanssa nyt niin, että EN aloita ensi kierrossa clomeja vaan säästetään 2 kuuria sitten kevääseen kunhan mies tulee Suomeen, eli ns. luomusti mennään ensi kierto...Ja sitä seuraava kierto on täysin taukoa...
 
toive81, mä nyt testaan taas huomenna aamusta ja varmaan haen vielä digitaalisen. Jos siinä lukee "raskaana" niin sitten vasta plussanneisiin. Mutta jos haluat, mut voisi laittaa haamuilijaksi.

Pelottaa, että tämä on vain hipaisu ns. kemiallinen raskaus ja päivän parin päästä alkaa vuoto. Mutta kai tämä edes todistaa että ovuloin luomusti ja kaiketi hedelmöityin kun raskaushormonia tulee pissaan..

Ihmeellistä olla nyt tämmöinen vellihousu enkä usko mihinkään. Nyt siis yk 14 ja kuukausissa 17:s ilman ehkäisyä. Clomifen- ja Terolut- resepti on kaapissa, tehokkaita troppeja :D
 
Ella Mä olin samanlainen sillon kun esikosta plussasin, että en tahtonut millään uskoa että olen oikeasti raskaana ja testejä paloi. Jotenkin se aina helpotti, kun sai uuteen testiin sen kaksi viivaa. :) Kyllä sinä raskaana olet, ONNEA! :heart:

kipinäkenkä Miksi et luottaisi liuskaovistesteihin? Itse olen aina testannut liuskaovistesteillä, netistä tilatuilla ja ovat olleet ainakin minun kohdallani luotettavia.
 
Diinu: Mie en ole saanut niihin ikinä täysin yhtä vahvaa testiviivaa kuin kontrolliviiva, vaikka todistetusti olen ovuloinutkin. "Pelottaa" vaa jos kämmään tän inssin lopettamalla piikityksen vaikka liian aikaisin tai liian myöhään, jos liuskojen tulokset on yhtä epäselviä kuin aiemminkin.

No mutta ongelma ratkesi sillä, ettei apteekissamme digitestejä ollukaan, joten liuskoilla nyt mennään. Laittelen sitten kuvia teidän tulkittavaks :LOL:
 
22.2.2010 MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 53/30-32
Hlemmur................yk 7.......Terot.........................KP 3/
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 23/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 22/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 21/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 14/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 13/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 10/30(33)
kipinäkenkä.....yk 1,5v....Clomit, Metut, Menopur.KP 10/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 8/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 6/26-34
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 1/30
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....
Amf........................................................................................



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 26/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 22/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 18/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 15/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 12/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 18/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2





PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:Ella-83 (yk14)



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.







 

Yhteistyössä