Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Toive81 onnittelut plussasta, toivottavasti meistä jokainen seuraa sinua sinne paremmalle puolelle! :flower:

SW: Onko siulla rinnat selvästi arat Pregnylin jäljiltä? Mie oon koittanut tunnustella kroppaani ja näköjään mitkään aineet (Menopur, Pregnyl, Luget) ei heilauta suuntaan eikä toiseen. Tulee sellanen epäonnistuja olo tässäkin, mikään ei tunnu missään :LOL:

ON: Päivät kuluu kyllä nyt niin hitaasti. Ajatukset pyörii yhdessä ja samassa asiassa. Voi plääh.

Kipinäkenkä dpo 2
 
toive81 - mä oon ymmärtänyt että siirron jälkeen kiinnittyisi vähän nopeammin kuin normaalisti, koska on tosiaan jo valmiiksi kohdussa.

kipinäkenkä - joo on turvonneet ja kipeät! Olen myös kaksi kertaa aiemmin pistänyt Pregnyliä, mutta silloin ei ollut mitään tissituntemuksia. Mistä lie johtuu? En kuitenkaan millään usko, että turvotus voisi johtua raskaudesta, koska siirto oli vasta keskiviikkona.. ja tissituntemukset alkoi viimeistään silloin samana iltana. Eikai raskausoireet voi niin nopeasti alkaa :LOL:

Plussatuulia sinne ++++++ :whistle:
 
Huonolta näyttää... Apteekin testi tänään haamua aamupissasta ja nyt sen ois jo pitänyt olla kyllä kunnon plussa, dpo18 jo menossa ja perjantaina sain kunnon plussan Aconin testillä. Taitaa varhainen keskenmeno tulla ja lämmötkin on palanut normaaliin. :'( Harmi kun paketissa ei kerrottu herkkyyttä, mutta oli mikä herkkyys vain niin kyllä sen kaiken järjen mukaan ois pitänyt olla jo vahva. Ja mä valitettavasti tiedän vielä liiankin hyvin nää jutut niin vaisto kertoo ettei hyvältä näytä :/

Pitäkää mulle peukkuja, että vuoto alkaa spontaanisti koska muutan hetkeksi kaksistaan tytön kanssa Suomeen ja en millään haluais kerto anopille :( Ei tarttis lääkkeillä tyhjentää tai pahimmilla joutua vielä perään kaavintaan kuten kävi toisessa keskenmenossa ennen esikoista. Siinä ei paljon lasta hoidella :ashamed:

Harmi kun ultrassakaan ei vielä voi näkyä mitään, vasta rv6 ois luotettavampi, mutta silloin oon jo Suomessa. Luulis ettei tää satu kun on jo toi yksi lapsi, mutta kyllä tää aina tuntuu yhtä kurjalta vaikka menetys tapahtuukin näin aikaisessa vaiheessa. :/

Mä pidän teille hurjasti peukuja plussien puolesta ja parempaa onnea, kerron teille miten tää juttu nyt kehkeytyy, eli ilmoitan milloin mut voi siirtää taustailemaan sillä toiveilu jatkuu vasta huhtikuun puolessa välissä. Testaan nyt vielä viikolla ellei vuoto ole alkanut niin mammaksin testeillä josko vaikka kohta tulisivat. Tiedän ettei eri merkeillä kannata testailla, mutta kyllä niiden kaikkien pitäis jo kunnon viivaa näyttää joten huonolta näyttää...

MUOKS:Googletin ja selvis, että tosiaan apteekin herkkyys onkin 25 ja Aconin 10 joten pieni toivo kait on, lämmöt taas nousi 37, mutta koitan nyt olla innostumatta. Ehkä järkevintä ois käydä ostamassa samanlainen apteekin testi ja testata vaikka ylihuomenna ja jos edelleen haamua niin sitten tiedän varautua pahimpaan...
 
Hei, olinkin just sanomassa, että Apteekin testi on 25. Mulle se antoi hyvin haalean haamun samaan aikaan kun muissa testeissä oli vahvempi. Ja muista, että hCg tuplaantuu vaan joka toinen, tai jopa kolmas päivä eli voi parikin päivää näyttää samaa haamua.

Tsemppiä ja luottamusta! Onko sulla vuotoja tai kipuja?
 
Tulipas kauan odotettu tieto alkuviikosta! Perjantaina päästään lapsetomuuspolille. Hoitaja soitti maanantaina, että päästäisiinkö tulevana perjantaina kun heillä on peruutusaika silloin. Ja tokihan me päästään! Nyt vaan jännätään, että mitä tuolla tapahtuu. Onko jollain kokemuksia? Onko käynti pelkkää juttelua ja suunnittelua vai tapahtuuko jotain että ultrataanko tms... Kamala kun jännittää!!
 

Yhteistyössä