Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ja taas oli korkeampi aamulämpö kuin eilen. Väsyttää kamalasti.. En kyllä ajatellut uskoa, että tässä kierrossa olisi voinut tärpätä mutta munisvihlonnat jatkuu, välillä selkääkin jomottelee. Ja lämmöt tosiaan kp 36 alkaen noususuunnassa. Viikonloppuna voisin testailla jos lämmöt pysyvät ylhäällä.

muoks. syötin lämmöt FF:n niin se antoi ovispäiväksi kp 36. Sen mukaan nyt olisi dpo4. En mittaillut lämpöjä kp 35 ja itse epäilin oireista että se olisi voinut olla The Day. Jos oli kp 35 niin enpä tiedä ehtikö simpat kun vasta kp 36 myöhäisillassa pupuiltiin. Edellisestä taas oli jo yli 5 päivää..

Mikäli mulla ovis on tosiaan ollut kp 35-36 niin kyllä olen oireetkin sitten oikein bongannut :D
 
On mulla muuten kylmäkin, vaikka paukkupakkaset laantuivat. Jos mä nyt sitten elän ton FF:n ehdottaman päivän mukaan ja ekaa testiä voisin miettiä dpo 10 joka olisi tiistaina (kp 46). Noh pitää nyt vielä pari aamua tarkistaa lämmöt, että pysyvät ylhäällä. Sitten voin uskoa, että oon ovuloinut.
 
:heart: 14.1.2010 TORSTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Hlemmur................yk 5.......Terot.........................KP 78/?
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 40/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 32/
nasu-80................yk 9.........................................KP 28/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop.....KP 28/27-28
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 23/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 17/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 14/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 13/30
Santtuli.................yk 2,5v....................................KP 12/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 9/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 3/30(33)
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 16/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 15/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 41/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 14/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 27/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010 Kuka on ensimmäinen..? :heart:













 
Tää on täällä vieläkin testaamattomana. Tänäänkin meinasin mennä ostamaan testin vaan oli kukkaro väärässä paikassa eikä latin latia taskuissa. Jännitysnäytelmä siis jatkuu.... Oireita... Aaltoileva heikotus ja todella paha vilutus. Valkovuoto on epätavallisen runsasta ja kuitenkin on vaan sellanen olo että ne mensut pian alkaa... Outoa on myös suupielen aukeaminen (yleensä stressi saa sen ärtymään ja kun stressi lakkaa niin lakkaa suupielen ongelmatkin ihan heti)

Oletan siis että nyt on meneillään hormonaalinen heilahdus tai stressireaktio... En usko paksuuntumiseen kun aamun ovistestikin oli edellisiä paljon haaleampi.

Onks täällä joku joka olis saanu vaan r-testiin plussan muuta ei ovistestiin?
 
Mä oon tältä palstalta lukenut tommosista, että vaan r-testi näyttäny plussaa.

Mua viluttaa, väsyttää ja koko ajan nippailee munikseen.. Lämmöt epätavallisen korkealla. Valkkari paksua runsasta, mitä se voi olla ennen menkkojakin...
 
Iltoja!
Voisinkos kanssa päästä tohon listaan :wave: ? Tällä hetkellä ois kp 11/? ja yk:t on kyllä vähän vaikea laskea.. 2,5 vuotta yritystä, mut kun kierrot on saattanu olla jopa 3kk pitkiä niin öö... :snotty:
Huomenna sitten selviäis ultrassa onko noista pistoksista ollu mitää apua..vähän jänskättää.. :/
Mutta nyt hyvää yötä kaikille =) !
 
Voiko kiinnittyminen aiheuttaa koviakin kipuja? Herätessäni alavatsaa ja emätin-peräsuolialuetta vihloi terävästi, kunnon kipuja kun piti ottaa särkylääke! :eek:
Nyt vointi jo parempi mutta turvotus häiritsee ja kuiva suu on uusi oire.


Jos olisikin kiinnittymisestä johtuvaa, sillon nyt ei voisi olla dpo5 vaan pitäsi olla pidemmällä siinä dpo7-10.. Aamulämpö eilisellä korkealla tasolla, nyt taidan uskoa ovuloineeni. :saint:
 
Noniin, nyt kurvas täti paikalle :) Vähän mahtavaa! :) Pääsee taas alottaan alusta. Ajattelin tännekin tulla ilmoittelemaan, kun täällä apuja kyselin. Eli tasan viikko meni terolit kuurista, kun menkat alkoi.

Plussatuulia puhaltelen teille :whistle:
 
Vieläkin mulle paikkaa pidetään tuolla 2010 keulilla... Tänään käyn sen testin hakemassa. Aamulla menin kämppää ympäri seinistä pidellen. NIIN PALJON pyörrytti että luulin pumppuni hajonneen lopullisesti. Asia voi toki johtua siitä että eilinen ruokavalio oli melko surkea ja kevyt :D

Tänäänkin ovistesti näytti puhdasta negaa joten en itse usko paksuuntumiseen järjellä ajateltuna, mutta toki tämä kroppa yrittää nyt capsit päällä ja isoilla huutomerkeillä minulle jotain kertoa.

Että kattotaas illalla josko jo olis jotain kerrottavaa.... :D
 
Moikka moi!

yrittäjä83:lle kuiteskii paljon plussaa. Muistetaan nyt ettei se ovistesti ole kuitenkaan raskaustesti... ;)

Piupula:Onnea tädistä (jos nyt voi näin sanoa) ja toivotaan ettei tule uudestaan! =)

Ella-83:Mulla kiinnittyminen tuntui (tai ainakin oletin sen olevan sitä ) esikoisesta kohdunseudun ajoittaisella nipistykseltä. Hei millattis sä mittailet noita aamulämpöjä? Niin ja mistä? :wave:

ON:Eilen kp14 ja ovistesti edelleen negaa :( Mä oon jo varma, ettei mun ainoa ruppana munis irtoa ollenkaan |O Voi pahkana miksen mä tajunnut pyytää pregnyliä? En kyl kehtaa enää ottaa yhteyttä. Josko sitten kun olen Suomessa ja mies on myös kotiutunut niin sitten vois mennä tutulle lääkärille Väestöliittoon ja sieltä sitten kysellä...Mutta pidätellään taas pisua ja tehdään testi. Eilen nippaili oikeaa munasarjaa, tänäänkin välillä mutta ei muuta. Yleensä tunnen kyllä aika selkeästi kun jotain tapahtuu siksi näyttää aika huonolta :(
 
Kuulumisia kirjoittelen. Omalla gynellä käyty ja tuloksena terolutit loppukiertoa tukemaan (10pv kuuri joka kierrossa tästä eteenpäin). Eilen ja toissapäivänä oli jotain ovistuntemuksia jopa ja testi näytti melkein tasavahvoja viivoja molempina päivinä. Tänään (kp 16) taas ei tunnu missään... enkä ole vielä testannut. Sovittiin, että aloitan terot tänään tai huomenna, jos tuo vaikka olikin ovis. Ei katottu ultralla, joten varma ei toki voi olla. Jatkossa sitten kp15-24. Toiveissa olisi, että nämä auttaisi kierron säännöllistymisessä sekä erityisesti niihin tiputteluvuotoihin. Ja jos ei tärppiä kevään aikana tule, niin sitten clomit ja lähete eteenpäin. Tuli kyllä jotenkin tosi paljon parempi mieli, kun aivan odotetusti tämä lääkäri kuunteli kunnolla missä mennään ja otti todesta oman ahdistukseni. Pco:ta ei nyt sitten edelleenkään enempää tutkita, mikä tosin vähän harmittaa. Mutta hän asennoitui tähän nyt ihan eri tavalla, todeten että voi olla että kärsin PCO:sta, eikä hän lähtisi asiaa kiistämään kun kaikkia tutkimuksia ei ole tehty. Mutta yritetään nyt pehmein keinoin alkuun ja katsotaan sitten eteenpäin. Juttelimme myös siitä, miten huomaan vointini olevan kokonaisuudessaan parempi pilleireiden aikana ja hän totesi ihanasti, että "No sittenhän homma on varsinaisen selvä. Pitäisi saada sinut nopasti raskaaksi ja imetyksen loputtua sitten heti vaan pillerit käyttöön." Ja ymmärsi kertomattakin siis myös sen, että myös tämä asia lisää omaa ahdistustani tässä tilanteessa, itseasiassa juurikin niin päin että tämä vointi on se pahempi juttu, raskautta voisin muuten vielä hyvin odotellakin.

Tuonne listaan voisi korjata että ...terot.... kp16/27-36
 
Noniin ultrassa käyty...täytyy jatkaa viel v-lopun yli pistoksia, eli "kypsytellä" vielä.. :/ jospa sitten maanantaina sais jo pistää sen irroituspiikin ja pääsis tositoimiin :D

Toive toivotaan että sieltä vielä plussa pärähtää ovistestiin :)
 
No niin, sopi marmattaa asiasta kun äsken kp 15 sain viimein ovistestin plussaksi, jahuu! :D Mahtaakohan peiton heilutus riittää, jos tänä iltana, ehkä aamulla tai sitten vielä huomenna illalla...? Meillä miehen työntakia vähän erikoiset harrastamisajat ;) Ja tietty toi pikku-mimmi verottaa myös mahiksia...Eli jos nyt oikein ymmärrän niin ehkä huomenna munis vois irrota ja viimeistään siis lauantaina? Ja ylihuomenna ois sitten niin kuin se dpo 1? Eller hur? :wave:

Muoks: Niin ja vielä kysymys, kuinka kauan simpat yleensä elää siellä? Ja toinen, kukas täällä harrastaa sellasta, että heittää jalatkin vielä ylös peuhun jälkeen? :D Ja kuinka kauan ootte sillai makoillut? =) Mä päätin nyt meinaan maksimoida tämän ovulaation hyväksikäytön :LOL:
 
toive81, joo jos kp 15 ovisplussa niin kp 17 on dpo1. Simpat elää yleensä 2-3 vrk, enintään 5 vrk hyvissä olosuhteissa. Mä joskus oon makoillut jalat kattoa kohti mutta yleensä en.

Aamulämmöistä kysyit, digimittarilla mittaan suusta kielen alta, aina samasta paikasta ja mahdollisimman samaan aikaan heräämisen jälkeen.

ON: tänään on pissattanut usein, töiden jälkeen piti sitten testata One Stepillä ja negahan se on. Typerä viivanpaikka vaan tuli esiin vajaa 10min kohdalla. Näillä testeillä oon jopa aavistuksen väriä saanut yli 5 minsan jälkeen joskus joten eipä meinaa mitään.
Lähinnä varmistin etten ainakaan ole ovuloinut paljon aiemmin mitä FF antaa olettaa.
Edellinen nega tuli kp 32, 9 päivää sitten.

 
Hei tytöt!

Kuulin eilen, että meidän suvun naisilla ollut ovulaatiohäiriöitä, joihin ainakin serkullani auttoivat clomit, raskautui niillä toisella yrittämällä. Nytpä taidan tilata gyne ajan ja pyydän niitä!

Huomenna alan tikuttelemaan ovista, tosin vaan 5 tikkua jäljellä, että toivottavasti riittävät.

Mä en mittaile lämpöjä ollenkaan vuorotyön takia, en pystyis kuitenkaan niitä samaan aikaan mittaamaan eikä mussa oo sellasta pitkäjänteisyyttä, että joka päivä jaksaisin/muistaisin.

Ukon kiireitten takia seksikin minimissä niin ei kauheesti toiveita tän prokkiksen suhteen nyt taas tällä erää... Lupasi tuo onneksi ainakin testeihin lähteä, kun sanoin, että gyne sitä varmaan ehdottaa, jos taas menen sinne lapsettomuusasioissa.

Mä en yleensä oo paikoillani kuin jonkun 5min seksin jälkeen ennen kuin lähen pesulle enkä kyllä juuri oo koipiakaan nostellut taivaisiin. Oon luottanut et sinne jää tarpeeksi, kun saattaa vielä seuraavanakin päivänä valua vaikka kuinka paljon pois sitä.

Plussia nyt todella kaivattais...
 
:heart: 15.1.2010 PERJANTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 41/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 33/
nasu-80................yk 9.........................................KP 29/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 24/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 18/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 15/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 14/30
Santtuli.................yk 2,5v....................................KP 13/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 10/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 4/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 1/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 1/?
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 17/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 16/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 42/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 15/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010 Kuka on ensimmäinen..? :heart:







 
Ilona, joo olenhan mä sitä koittanut havannoida mutta ei siitä enää oviksen jälkeen tunnu hyötyä olevan. Toiset sanoo, että jos on raskaana kn ois kova mutta FF sanoo, ettei kn voi kertoa muuta kuin onko hedelmällinen vai ei-hedelmällinen. Ilmeisesti tuo vaihtelee sitten yksilöittäin. Mites Ilona sulla tilanne, kierto ihan lopussaan..?

Alavatsaa nippailee ja vihloo, turvottaa.. Tutkailin päiväkirjaani niin jossain muussakin kierrossa on kipuiluja ollut, ja sitten tuli menkat. Mutta samanlaista kipukohtausta, mikä mulla aamulla oli ei kyllä koskaan ole ollut.
 
apua täällä on ihan hervottomasti uutta tekstiä en tahdo pysyä perässä! mutta siis yrittäjä ja ella piinaavat, onko muita?

pahoittelut tädin uhreille :hug: ja ovislaisille paljon onnea matkaan!!! =)

mulla itse oviksesta tänään 2 viikkoa. yritän junailla INSSIä ensi kiertoon, josko onnistuisi. kauheen vaikeeta lugeilla yrittää (vielä siis laitan niitä) saada kiertopäivät niin ettei ovis menisi viikonlopulle, miten mulla on viimeisissä kierroissa ollut, koska sit inssiä ei voisi edes tehdä. että täällä vaan ootellaan ja katsotaan miten käy :wave:
 
Miuku84:Pahoittelut tädistä :(

Hei minkälaisia oireita teillä muilla tulee ovulaatiosta jos niitä tunnette?Eilen siis testi tuli plussaksi ja kp14 ja eilen(kp15) tuntui munasarjassa (oikeassa missä se yksi folli oli)nipistelyä ja aika ajoittaista jomotusta, lievää masukipua. Mutta tänään ei mitään, ihan "normaali" olo. Aiemmissa kierroissa on ollut todella kovat jomotuskivut kokonaisvalataisesti vatsassa. Vaikuttaakohan nää clomit nyt tällai, että ei olekaan niin kovia kipuja, ettei kropan tartte "taistella" munista irti? Ymmärsiköhän ketään mitä nyt selittelen :D Noh, eilen illalla peitto heilui, tänä aamuna ei jaksettu kun esikoinen viihdytti puolilta öin ja koitti tehokkaasti estää senkin lemmen hetken joten pakko tyytyä vielä tänä iltana ja huomenna lemmen roihuihin, sekin illalla. Näillä mennään ja toivotaan parasta :heart:
 

Yhteistyössä