Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Toive81, mä käytin yhessä kierrossa mammaksin ovistestejä ja ei tullut edes läheskään tasavahvat viivat, mutta samasta näytteestä kotitestien lisuka antoi selvääkin selvemmän plussan. Ymmärtääkseni mammaksin ovistestit ovat herkkyyttä 25mIu/ml ja kotitestin 20mIu/ml.

Olen Kotitestien liskoista pitänyt kyllä, edullisiakin ovat. Selkein kylläkin oli taas Fertest testi, mutta ne on vähän kalliimpia sitten, varsinkin kun tarvii paljon. Prismoista saa ainakin noita.
Digitestillä taas en ole saanut oikeaa plussaa, näytti 2 kertaa positiivista kierrossa jossa en ovuloinut (eikä liuskatestikään ollut positiivinen)..

Ensi kierrossa, jos sinne joskus pääsen, en käytä ovistestejä kun pidän hengähdystaukoa kuumeilusta.

 
:heart: 12.1.2010 TIISTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Hlemmur................yk 5.......Terot.........................KP 76/?
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 38/27-28
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 35/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 30/
nasu-80................yk 9.........................................KP 26/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop.....KP 26/27-28
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 21/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 15/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 12/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 11/30
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 7/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 15/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 13/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 39/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 12/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 25/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010 Kuka on ensimmäinen..? :heart:









 
Mä haluaisin jo ilmottautua ensimmäiseks mut tuskinpa vaan... Sain jo pienet sävärit kun huomasin tuossa listassa kp 30 mutta hah... se olikin ennakointia :D keskiviikkona olis 31/28 kasassa joten VOIS testata jos on enää sitten tarvetta.

31 olis ehkä niinku dpo 13 mulle koska ovuloin tosi myöhään. Ihan hirveeeetä! Nainen on hullu.... Joskin niin on mieskin. Taputtelee mahaa ja koputtelee komentaen pysy siellä. Oikeen kiusaa mua jutuillaan kun tietää että olen vahvasti skeptinen.

Huomista aamua kauhulla odottaen.

Toive Cittarin testejä olen käytellyt ja on näyttänyt minulla ainakin tosi tasasen järkevästi. Lämpimästi suosittelen sitä mitä muutkin konkarit, eli valitset minkä tahansa niin pysy siinä yhdessä merkissä sitten. Kun oppii sen oman merkkisensä tuntemaan niin on helpompi tulkita.
 
Hmph... Taas alko usko loppumaan. Eilen oli vielä ihan sellanen olo että juu juu keskiviikkona plussa. Tänään oli taasen alkanu etuvarustus rapistuu pois joten huomista en odota kovin innolla. Tänään tein ovistestin tavis tapaan aamusella ja ihan identtistä viirua näytti kuin eilenkin. Sanotaanko sellanen 1/4 vahvuus siitä kontrolliviivasta. Tummempi se on kuin peruspäivinä ennen ovista, mutta ei missään nimessä edes puolia siitä mitä pitäis. Ovistestailu on tällasta itsensä hämäämistä vaan jotta pysyy näpit irti noista oikeista r-testeistä. Tarkkamarkka säästää ja käyttää tietty vielä puolikkaita liuskoja niistäkin ;)

Toivottavasti ei nyt ala mullakin kierrot venymään miksikään ihmeellisiksi. Tää huitelee jo luomumenkkojen ennätystä. (lugejen kanssa tietty paaaaljon pidempiäki ollu)
 
hei yrittäjä tsemppiä vaan, tää on kyllä stressaavaa, trillerinomaista suorastaan joskus :hug: raportoi ihmeessä miten menee jos tulee tuntemuksia tai mitään. mä sulle niin sitä plussaa toivon :) jos nuo ovistestit sulle kuiteskin jotain hyvää ennustaisivat!!
ite kierin kuin krokotiili koko yön ihan hermoissani :( kerroin miehelle eilen että taas näyttää peli olevan menetetty ja poloinen oli ollut niin toiveikas... ihan sydäntä riipii kun toinen pitää tiputtaa maan tasalle, vaikka ihan hyvin se taas meni, alkoi sitä inssiä taas ehdottelemaan..ahdistaa kovasti koska inssiä "pitemmälle" me ei varmaan lähdetä hoidoissa, joten se kuulostaisi aika lopulliselta ja siinähän ne paineet vasta kasvaisivatkin jos nekään ei alkaisi onnistumaan. grrrrr... :/
 
IlonaKiitos tsemppauksesta...

Joo toi miehen informoiminen tilanteista on aina se kaikkein tylsin ja toisaalta myös epäreiluin. Ok on varmaan tylsää kun on ns. ulkopuolinen projektissa muutenkin ja saa aina infoa vaan että jaahas... nyt olis ne päivät ja seuraavan kerran sitten että jaahas... ei tärpänny.

Emäntä itte kiemurtelee kiukuissaan eri vaiheissa ja kyttää kuin haukka omia fiiliksiään ja peilaa niitä ulospäin puhtaammin kuin yksikään kuvastin. Ihmekös se jos joskus ukoilla menee hermo yrittämiseen kun ei tulosta synny mutta mielipahaa senkin edestä.

Mulla on tällanen tarttis tarttis päivä meneillään. Tarttis tehdä friman juttuja, tarttis mennä siskoo auttamaan, tarttis varata lääkäriaika, tarttis käydä hammaslääkärissä, tarttis saada ittsetään jotain irti! Ei vaan saa... Joko on niin täpinöissään kun vois olla plussa tulossa tai niin maissa kun ei sitä plussaa tule. Korjaamolle TARTTIS tämä ämmä heittää. :D
 
Ella-83:No mä pysyttelen ainakin tämän kierron näissä testeissä.Löytyy ovis tahi ei. Vois kyllä sitten tilata ensi kiertoon niitä kotitestejä, jos ne vaan toimittaa tänne Ruotsiin niitä... :eek:

yrittäjä83:Kovasti täällä puhalletaan plussaa sinne myös toiseen testiin, jännittää sun puolesta!!! :wave:

Ilona G:Elä vielä luovuta! Kovasti sinnekin tsemppiä!!! :hug:

ON:Hei kysymys:Jos saan sen ovistestin plussaksi niin koska oikeesti on sitten se dpo1? Onko se seuraavana päivänä eli että se plussatesti ois dpo0? Vai miten se menee? Olen tainnut laskea aiemmin ihan väärin. Mulla on tainnut olla se LH-pituus totuutta lyhyempikin! :whistle:
 
yrittäjä joo onhan se analysointi raastavaa kun koko ajan on ihan varpaisillaan ja reagoi jokaiseen juttuun pala (paniikki) kurkussa :headwall: piinailu on ihan hirvittävää mun mielestä :(
miehelle ei edes suurinpiirtein uskalla tunnustaa että täälläkin tulee roikuttua kun varmaan luulis että oon menettänyt vähintään järkeni :kieh: muttakun joka kuukausi pää alkaa pehmetä kierron loppua kohti.... ja sit kaikki kipuilut pistää mielen ihan sekasin ja epätoivo alkaa iskemään oikeen urakalla :ashamed: mutta kiitos tsempeistä toive kanssa vaan taitaa kyllä tosiaan olla niin että uutta kiertoa kohti täällä mennään vauhdilla. mahaa turvottaa niin ettei voi legginsejä pitää muuten kun rullattuina mahan alla :/ ja sitä ahdistavaa painetta ja "kunnon kivut pamahtaa päälle ihan just" tunnetta on ilmassa liiankin paljon :headwall:
näin kamalia unia missä oli miehen vanha ex..... ja sit yksi vanha kaveri oli siinä ison mahan kanssa ja utelin vauvan tulevaa nimeä.. :whistle: että kyllä nää raskausjutut uniin eksyy kun mieli niin jyllää. siinä unessa sitten tapahtu jotain tosi raivostuttavaa toistoa että itse pyrin johonkin eteenpäin mutta aina saavuin samaan paikkaan.. että se ehkä sit kuvasti tätä piinailua ja kiertojen epäonnistumista :| mutta joo nyt haihdun taustalle voihkimaan!!!

onnea teille muille ihanaiset kierroissanne :heart: =)
 
ToiveMinä olen asian näin laskenut ja lääkärikin samaan suuntaan ohjeisti, eli siitä kun ovistesti näyttää plussaa on noin 24-48h ovulaatioon. Pyysi uskomaan että se ovulaatio tapahtuu seuraavana päpivänä jolloin ENSIMMÄINEN PÄIVÄ OVULAATION JÄLKEEN on se seuraava... Eli ovis plussa jos tulee 6.päivä niin 7. on ovis ja 8. on sitten dpo1 Korjatkees jos jollain on eriäviä mielipiteitä
 
yrittäjä83:Ahaa, okei! Olen siis laskenut LH-vaiheet aina ihan päin honkia :headwall: Mutta tuossa on kyllä järkeä :D Mulla siis on ollut se LH-pituus vaan sellasta 7-8 päivää oikeasti |O Ei ihme, ettei oikein luomusti tahdo tärpätä!
 
Hui, nyt aamulämpö oli 36.60 eli selvä nousu nyt viimeistään havaittavissa. Millonkas mä kirjottelin nii oli 36.47 joka myös oli jo nousemaan päin. olisipa nyt oviksesta johtuva nousu eikä mikään tauti iskemässä tai mittarissa vikaa. muniksia jomottelee.

muoks. kp 36 lämmöissä alkoi noususuunta. Kp 37 ja nyt kp 39 kierron korkeimmat lämmöt, 0.3 astetta perustasosta ainakin. Pitääkin kontrolloida lämpö samaan aikaan huomenna aamusta.
 
Hei! anteeksi kun täältä kyselen, mutta ajattelin, että Teillä on enemän viisautta terolutien käytöstä, kuin itselläni. Kiitos jo etukäteen, jos viitsitte vastailla :) Eli. Sait terot vuodon aloittamiseen (10päivän kuuri) Terot loppui kp 63/30-35. Tällähetkelä menossa kp 68/30-35 (eli 6päivää ilman teroluteja). Olisinkin kysynyt, että kuinka kauan teillä,joilla terot ob käytössä on mennyt vuodon alkamiseen? Ja onko teillä terolutit aiheuttaneet rintojen suurenemista, alavatssassa menkka kramppeja ilman menkkoja 5päivää, tänään vähemmän ja vääristänyt sylkiovistestiä (siis väärä positiivinen tulos) (jos sellanen käytössä)? Ja milloin kannattaisi soittaa lääkärille, jos tätiä ei kuulu? oilisko kaksi viikoa hyvä? Tässä tätiä nyt odottelen :) Tuli nyt plajon kysymyksiä :ashamed: :xmas:
 
hei hyvä piupula ootko tehnyt raskaustestiä vielä?? =) mulla aikoinaan terojen lopetuksen jälkeen meni yleensä viikko jos sitäkään, lyheni sit muistaakseni niin että lopulta alko aika nopeestikkin terokuurin jälkeen. oireista en muista.. sori, mutta sulla siis on positiivinen ovistesti ymmärsinko näin oikein? onko sulla todettu pco'ta tai mitään?
 
Kiitos vastauksista! :) :heart:

ilona anteeksi tuli hieman epäselvä, yritin mahd. lyhyesti kertoa, ettei liian pitkää tule :whistle: jep, ovistesti on ollut kaksi päivää positiivinen ( en ole katsonutkaan kun eilen ja tänään ) En ole vielä r-testiä tehnyt, kun oon tehnyt niitä niin paljon turhaan ja tässä vasta pari päivää käynyt ajatus mielessä, mutta laittanut raskautumis mahdollisuuden mielestä syrjään ja odottanuty tätiä kylään :D (nyt kyl tosin huonolla menestyksellä :ashamed: ) Kaikki tuolla kellarissa on kakden gynen mukaan täysin kunnossa (ultrattu viimeksi tarkasti kun pyysin, kun siskolta löytyi kasvain munasarjan vierestä ), sain vaan kamalalla stressillä kropan ihan sekaisin ja samalla kierronkin.. :whistle: :headwall: [Toivottavasti sait selvää]
 
jees kandee piupula odotella vielä ja r-testiä sitten perään jossei täti vieläkään koputtele ovelle. noista pitkistä kierroista on täälläkin ainakin Ellalla kokemusta ja siitä että ovis voisi tulla pitkässä kierrossa myöhäänkin. jää meidän ketjuun ihan ronskisti vaan piinailemaan jos haluat =)
 
Piupula, Teroluteista kyselit. Mulla oli sillon ku viimeksi niiä käytin nii ohje ottaa kp 15-24 ja sitten kp 27 alkoi menkat eli teroilla kierto oli 26 päivää. Sitten kun menkkoja ei tärppikierrossa näkynyt, testasin kp 28 haamun ja kp 29 kunnon plussan.

Mä meen maanantaina labraan otattamaan kilpirauhaskokeet. Epäsäännöllisen kierron lisäksi mulla olisi muitakin vajaatoimintaan sopivia oireita. Tulee nyt ainakin tsekattua ne nyt tk:n puolella. Nyt oon ihan törkeen väsynyt taas, mikä useimmiten liittyy loppukiertoon plus taas valkkaria tulee. Lämpöjen selvä nousu nyt elättelee toiveita oviksen olleen sillon kun oirehdinkin.
 
Ella Kiitos :heart: hmm.. joskos sitä sitten vaikka testailis tossa seuraavalla viikolla :) hmm.. en nyt tiedä sanoa mihinkään suuntaan, mutta vähän saman moista mulla oli nyt, ihme kyllä tänään on vaan sen kerran sattunut, kun 5päivää putkeen sattui aika kovastikkin ja olin varma, että nyt vihdoin ne menkat tulee, mutta ei.. Ei tästä varmaan mitään apua sulle ole, mutta mainitsinpa kuitenkin.. :D
 
:heart: 13.1.2010 KESKIVIIKKO :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Hlemmur................yk 5.......Terot.........................KP 77/?
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 39/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 31/
nasu-80................yk 9.........................................KP 27/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop.....KP 27/27-28
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 22/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 16/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 13/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 12/30
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 8/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 2/30(33)
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 16/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 14/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 40/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 13/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 26/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010 Kuka on ensimmäinen..? :heart:











 
No niin.. Hoitoajat on nyt lyöty lopullisesti lukkoon. Viikolla 10 on punktio ja istutus. Onkohan tuo istutus nyt ihan oikee termi asialle, mut kyl te tiiätte mitä tarkotan. :) Jos ja KUN tämä hoito onnistuu niin la on heti joulukuun alussa. :heart:
 

Yhteistyössä