Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ei mulla taas tänään ole nipistellyt tai mitää. Ainoa on se, että aamulämmöt on koholla edelleen. Ehkä dpo6 tänään, eilen tein sen negan lähinnä varmistaakseni etten ole sitten paljoa aiemmin ovuloinut.

Eka saa jännätä, tuleeko edes ovista. Nyt kun lämmöt selvästi vahvistaneet oviksen, saan miettiä tärppäskö + mikä tulee tulee luteaalivaiheen kestoksi... Välillä ollut vaan 8-9 päivää, useimmiten 11-12.
 
Mä vielä negankin jälkeen täällä taas pohdiskelen josko kuitenkin? Köhkä ehkä... Olis mulla nyt menossa dpo 15 joten kyllä pitäis testissä näkyä... Toisaalta..... Äh... mä odotan viikon ja jos ei toimi niin sitten teen ton toisen testin... tai sanotaanko nyt vaikka että maanantai aamulla teen jos ei oo sitä ennen alkanu... :D

Onnittelut niille jotka ovat odottelun jälkeen mensunsa saaneet ja pahoittelut niille jotka eivät niitä ole odottaneet.... Kattotaas mistä mulle saatais sellaset..
 
Mä sekoan kyllä. Lueskelin juttuja kiinnittymisestä ja eri lähteiden mukaan se tapahtuisi n.6vrk tai 7-10vrk ovulaation jälkeen.. Kiva hajonta..

No eilen aamusta mulla oli siis kipukohtaus, jollaista ei ole ennen ollut ja tarvin särkylääkkeen, että selvisin töihin. Kipu oli selvästi alavatsalla/alapäässä tuntuvaa joten sopisi hyvin kohdun kivuksi. Eilen olisi ollut dpo5 FF:n mukaan. Tämä kierto on ollut siinäkin mielessä erilainen että kp 32 vyöhyketerapian jälkeen alkoivat erilaiset munisnippailut, lähinnä oikealla (joka gynen mukaan on se parempi puoli, ja jossa harvemmin oon mitään tuntenut..)

Mietin, miten ihmessä ekan raskauden kohdalla testasinkin vasta dpo 15 ekan kerran. dpo14 olisi pitänyt vuoto alkaa, teroja kun söin. Odotin vielä yhden täyden päivän siis ennen testaamista!! dpo16 tuli sitten selvä plussa, varmistin "haamun" mutta mm. tän palstan haamuja nähteenä se mun haamu oli jo plussa..

Ekassa raskaudessa dpo10 paikkeilla kirjoittelin päiväkirjaan, että väsyttää ja heräsin yöllä vessaan. Uskoin, etten ole raskaana koska nännit olivat vähemmän arat mitä edellisessä kierrossa. Olin niin tyyni silloin ja jaksoin odotella menkkojen poisjääntiä.

Nyt olen ihan sekopää ja pohdiskelen todennäköisyyksiä tärpille. Kp 35 illasta touhutippoja ja kp 36 illasta koko setti laitettu :D Ristiriita on siinä että kp 35 oli vikat ovislimat ja 36 aamusta lämmöt olivat jo noususuuntaiset. Itse oon uskonut että kp 35 oli ovis ja se olisi siis täysin touhutippojen varassa, edeltävästä kerrasta jo 6 päivää.. Mahdollinen kiinnittymiskipu taas puoltaisi tärppiä, eihän sitä tunnu jos ei tärppiä olisi.

Anteeksi omanapaisuuteni :ashamed:
 
Hei mulle vois laittaa vaikka noi kiertopäivän pituudet sittenkin 27-30. Toi 39 päivää on vähän harhaan johtava kun olin lopettanut siinä kierrossa imetyksen niin siksi se venähti.Kiitos jos joku viitsii, mä en osaa kopsata oikein listaa... :ashamed:
 
:heart: 16.1.2010 LAUANTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 42/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 36/28
nasu-80................yk 9.........................................KP 30/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 25/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 19/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 16/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 15/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 14/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 11/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 5/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 2/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 2/?
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 18/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 17/27-30




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 43/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 16/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 29/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

:heart: Tammikuu :heart:

Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28









 
Iltaa! Piti nyt tulla vielä tulla kertomaan että mä oon täysin shokissa.... mä plussasin äsken!!! =) =) =) =) Tää tuli siis IHAN puun takaa, täysi ylläri. Juttelin aijemmin tänä iltana mun lekurin kanssa ja sovittiin inssi uuteen kiertoon ja pisti jo lääkereseptinkin mulle postiin. Sitten kuitenkin ajoin lähikauppaan ja hain testin ja kädet täristen pidin CB tikkua kädessä kun selkeä plussa piirtyi ruutuun :heart:

Sorry tää oli pelkkää omaa juttua vaan, palailen huomenna. En oo ehtinyt lueskella viestejä joten pitää ottaa niissä kiinni, anteeksi etten ole pahemmin kommentoinut muiden uutisia :heart:
 
Paljon onnea Ilona =) !!!

Hlemmur hyvä että teroista oli apua :) ite tiiän kuinka turhauttavia on noi kierrot mitkä vaan venyy ja venyy.. :headwall:

Ella-83 Mulle voi laittaa tohon listaan sen puregon/pregnyl

Tänään olis ohjelmassa naistenilta, saunomista+hyvää ruokaa ja ehkä vähän juomaakin :D Tekee ihan hyvää saada muuta ajateltavaa, sitten alkuviikosta kun on taas stressausta tiedossa... :/
 
Ilona G:Mitäs me sanottiin!!! :D Jee onnea paljon ja hienoa, nyt on plussatili avattu tältä vuodelta :heart:

Täällä taas illalla tiedossa vieläkin jumppaa ja huomenna ihan varuiksi vielä ;) Hei olin vähän hölmö, mutta tein myös eilen ovistestin joka edelleen selkeä plus, kuinka kauan ne voi oikein plussaa näyttää? Eikö se piikki ole vain tyyliin hetken? Outoa...Tekis mieli vielä tänään tehdä, mutta eiköhän jo pitäis uskoa, että ovis on... :ashamed:

Niin ja sekin vielä, etä miten nyt sitten lasken sen dpo jutun? Ekasta ovisplussasta eli tänään olisi sitten dpo1 (ovistesti ekan kerran plussa edellispäivänä siis)...Kiitos jos joku viitsii jelppiä :)
 
ONNEA ILONA :D Sä sait sen ykköspaikan sitten :D

Mulla ei edelleenkään näy mensuja. Nyt on kyllä pakko olla jo lähellä kun ei oo yhtään tissejä enää jäljellä. (tai no sanotaan että niitä oli enempikin tuossa välillä) Ilmavoimat ovat tehneet tänään hyökkäyksen mahaan joka sekin indikoi mensuja... Ja eilen bonjasin jotain ehkä aavistuksen ruskeaan viittaavaa valkovuodon seasta.

Kyllä nyt on hankala päästä uuteen kiertoon. Ei meinaa millään päästä vanhasta eroon :D Olis tänään 36/28kp. Ihan hyvin näyttää plussia satelevan tällä foorumilla :D
 
Mun ekan raskauden tunnelmia ennen ja heti plussan saamisen:
- dpo 5 huomasin että onpas lämmöt koholla
- dpo 10 öisin pissattaa useasti, lämmöt koholla, omituisia tuntemuksia alavatsalla, nännit hieman arat
- dpo 14 menkkojen piti alkaa..
- dpo 15 haamuplussa, nälkä, väsyttää, rinnat hieman arat, reisiin pieniä arpia
- dpo 16 selvääkin selvempi plussa Apteekin testillä!
 
Tää väsymys on ihan mahdotonta.. Koko päivän väsyttänyt enemmän ja vähemmän ja iltaa kohti vaan pahenee... Valkkaria lorahtelee. Jos mulla ei olisi ollut sitä kipuilua dpo5 en uskoisi yhtään tärppiin, mutta kun se oli ja sitä kipua ei voi kuvitella.. Ja se sopisi kiinnittymiskipuiluksi..
Todellakin piinapäivät menossa.
 
:heart: 17.1.2010 SUNNUNTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 43/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 37/28
nasu-80................yk 9.........................................KP 31/27-33
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 26/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 20/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 17/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 16/30
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 15/?
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 12/30
Ansku-82...............yk 14.....IVF:n odotus.............KP 6/30(33)
Miuku84................yk 7.......Vyöhyket, Homeop.....KP 3/27-28
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 3/?
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7....................terot.....................KP 19/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 18/27-30




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket.........KP 44/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 17/27-40




TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



:heart: PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10
Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11
Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu

Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28








 
dpo 8 ja lämmöt laskusuunnassa, eilen oli jo alempi ja tänään siitäkin matalampi tulos... Pelottaa niin, että tämä nyt tarkoittaa menkkojen alkua parissa päivässä. Sitten luteaalivaihe jäisi liian lyhyeksi... Toisaalta puhutaan myös "implantaatio-dipistä" jolloin lämmöissä voi olla pudotus siinä dpo 7-dpo 10 jonka jälkeen taas nousevat...

Valkkaria tulee ja on semmoinen olo, että joko ne nyt alkoivat.. Mä todella petyn jos kierto loppuu oviksen kannalta liian lyhyeen.. Viimeksi ovuloitu kierto oli elokuun alusta 26 päiväinen. Sitten tuli tosiaan 37:n ja 61:n päivän ovuloimattomat. Aikaa mennyt hukkaan 3kk noiden takia..
 
Heippa taas ystäväiset!
Halit yrittäjä ja Ella negoista :hug: mutta sen voin sanoa että vaikka peli ehkä näyttääkin olevan "menetetty" se ei ihan aina niin ole ;)
Paljon onnea ovislaisille!! Ite pidin jalkoja ylhäällä :whistle: ja jäin aina makoilemaan ainakin tuota tuota... 30 minsaa vissiin, makoilin ja luin lehtiä. Jalkoja pidin ylhäällä vaan muutaman minuutin, eihän semmosta kauaa jaksa ellei ole joku akrobaatti :LOL: mutta juu ite halusin maksimoida kaikki keinot =)

Täytyy kyllä sanoa että itse arvuuttelin raskausoireita ihan väärin. Mullahan mylläs mahassa viikko ja päivä ovulaatiosta tasan ja hakkasin päätä seinään pieleen menneestä kierrosta. TE ihanaiset sanoitte että se voisi olla kiinnittymiskipua! =) KIITOS siis tsempeistä!! Mulla sitten mahaa juili enemmän ja vähemmän pitkin viikkoa. Siksi heitin kirveen kaivoon. Aijemmissa raskauksissa mulla ei ole ollut vastaavaa, ja tumpelona "odotin" vanhoja oireita, mitä mulla ei koskaan ollut, aijemmin alkoi siis ihan oireettomasti. Näin on joka raskaus erilainen siis tietysti. Pelkään ite vaan kun vieläkin jomottelee ja pikkasen juilii. Kai tää normaalia on, mutta pelottaa silti... :/
Oon nyt sit jälkeenpäin miettinyt muita oireita ja olihan niitäkin, mutten kiinnittänyt niihin paljoa huomiota vatsajomotuksien takia. Mua on alkanut jo etomaankin :D

Mä en uskalla enkä vielä halua siirtyä muille palstoille, jos teille vaan sopii. Ootte ihanaa porukkaa :heart: :heart: :heart:
 
Olisipa mullakin dpo5 ollut kiinnittymiskipua kun alavatsaa poltteli tuskaisasti.. Nyt semmonen outous, että menin huilimaan niin nukahdin tunniksi. Mä en yleensä nukahtele päivisin muuten kuin sairaana. Mua vaivaa se, että mihin kaikki nipistelyt ja jomotukset hävisivät ton kipukohtauspäivän jälkeen. Nyt kropassa aavemaisen hiljaista, heh.
 
Heippa Ella mulla oli se ovis vissiin perjantaina ja seuraavana keskiviikkona sängyssä maatessa liikahdin ja massua viilsi terävästi. Se olis ollut kait 5 päivää oviksesta suurinpiirtein. Mut sit samana lauantaina alko jomottelut. Kait ne kaikki jotenkin tähän liittyi, mitä tahansa siellä oli tekeillä. Mä perjantaina otin päikkärit myos ekaa kertaa sitten viime raskauden ja ihmettelin miten mä voin noin helposti päivällä nukahtaa! Koskas testailet taas?
 
Voooooi ihanaa Ilona!!! Paljon paljon onnea plussasta :heart:

Ella-83 - sinne myös plussatuulia puhaltelen +++++++ :whistle:

wannabemama - kiva kun sait gynen varattua. Menetkö yksityiselle vai julkiselle puolelle?

Omaan napaan ei muuta kun huomisen folliultran odottelua. Toivon niiiiin paljon, että munis on kasvanut hyvää vauhtia ja ovis tulisi tällä kertaa aikaisemmin!
 
Ilona, tiistaina olisi dpo10 ehkä silloin. Edellinen testi olikin liian varhain, mutta tein varuiksi jos vaikka ovis olisi ollut aiemmin. Mulla vaan fiilikset menee ristiin rastiin.. Aamulla tosiaan pelkäsin että vuoto alkaa kun lämmöt alhaalla mutta päikkärien jälkeen mittasin taas korkeira lukemia ja lisäksi paleltaa.

Koko mun "oirekuvio" alkoi tulevasta oviksesta, vyöhyketerapian jälkeen kp 32 alkoi nipistelyt muniksessa ja sitä jatkui muutaman päivän. Kp 35 bongasin ovislimat. Tämän jälkeen munista nyppi edelleen mutta erilailla. kp 39-40 oli kivuliaitakin juilimisia ja sitten kp 41 aamusta niin kipeä alavatsa/munis että mun oli vaikea tehdä aamutoimia, otin sitten Panadolia, jotta selviän lähtemään. Tämä oli niin uutta ja erilaista, ajallisesti sitten dpo5. Samana iltana vähän tuntemuksia mutta sen jälkeen ei mitään nyppisiä yms ole ollut....

Väsymys, sitähän on loppukierroissa ollut mutta nyt lisäksi olen niin voimaton ja aloitekyvytön. Ei jaksa keskittyä. Vetinen, paksuhko valkkari sitä on tullut useamman päivän ja kipukohtauksen jälkeen olen kuvitellut tädin tulevan etuajassa.

Mä odotan varmaan sitä, että alan ravaamaan vessassa öisin. Ennen ekaa raskautta en käynyt öisin vessassa. Synnytyksen jälkeen huomasin, että tää jäi päälle ja olenkin vaihtelevasti heräillyt 0-2 kertaa yössä vessaan. Joten sitähän en voi huomata jos raskaus alkaisi pissattamaan kun muutenkin heräilen.

Otin varmuudeksi homeopaattista keltaruhashormonia tänään lisäannoksen, muuten otan sitä kerran viikossa. Tuosta ei ainakaan ole haittaa, eikä kyllä hyötyäkään jos kroppa ei sitä tarvitse mutta jotenkin mielenrauhani vuoksi halusin avittaa luteaalivaihetta :LOL:
 
Kiitos todella paljon kaikille onnitteluista :heart: :D :heart: :D :heart: :D en osaa itse sisäistää tätä OLLENKAAN. Oon jotenkin ihan shokissa, huumassa, en tajuu, en voi uskoa että tämä olisi todellakin totta.... =) =) =) Mutta siis iso kiitos teille kaikille tsempeistä ja onnitteluista ja seuratkaa perässä kiitos!! :D

SW onnea huomiseen ultraan!! :heart:

Ella mäkin käyn veskissa kesken unien joskus joten sitä en edes ajatellut että lukisin oireeksi eikä siinä oikeestaan oo muutosta yhtään. Mullakin oli kyllä todellakin "uusia ja erilaisia" oireita tällä kertaa, ja olinkin siinä uskossa että tämä vainoharhainen vain itse kuvitteli ne vaikka ne siis oli oikeita. Jotenkin sisäinen usko se vaan on aika vahva. Sulle paljon plussaonnea Ella! Analysointi on kyllä kovaa hommaa mutta sinä olet hommassa se kuningatar :LOL: :heart:
 

Yhteistyössä