Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ilona G - eiköhän se ovisvuotoa ollut :)

Pahoittelut tädin yllättämille :headwall:

ON: Tuhrut alkoivat taas jo monta päivää sitten, eli ei ole toiveita raskaudesta tässäkään kierrossa.. Alkaa kyllä tosiaan mennä toivo tähän hommaan.. Mulla myös ellan tavoin luteaaliaika on pisimmillään ollut 12 vrk, eli menkat alkaa kunnolla tod. näk. viimeistään keskiviikona.
 
Voi harmi, Silent... Mä en tajua. Tähän asti ollut nii varma ettei oo tärpännyt, mutta tänään taas jostain saanut ajatuksia jos ovuloinkin kp 20 ja sillo oli pupuiluakin niin..Voi voi, ei pitäisi itseään innostaa turhaan..
 
Isot halit Silent, Siffis, ja Memmiliini :hug: miten tämä vuosi nyt näin alkaa!? :headwall:
Ella hyvä asenne, luovuttaa ei saa, josko se plussa sulle tuliskin ihan yllärinä, sepäs vasta jotain olisi ;)
Oireileeko kukaan?? =)
 
Moikka vaan. Aamulla testasin negan taas, ihan vaan siksi että vyöhyketerapeutti uskalsi sitten tehdä kovemman käsittelyn, tarkoitus saada menkat sitten tulemaan. Ja tässä tunnin sisään alkoikin mahakivut, että jotain terapia taas selvästi sai aikaan.

Seuraavat hoidot pitäsisikin ajoittaa alkukiertoihin mutta epäsäännöllisellä kierrolla vähän vaikeeta, mutta arvioin silleen jos nyt viikon sisään alkas ja sitten taas noin 5 viikon kierto olisi, niin viikolla 6 on seuraava hoito. Rahallisestikin hyvä, että käynnit harventuvat.. Vyöhyketerapautti oli jälleen hyvin positiivinen hoidon suhteen, kun mulla näitä tuntemuksia on aina joka kerran jälkeen ollut.

Kyllä epätoivo mua vaivaa silti, joskin taas käsittelyn jälkeen tuli parempi olo, rentoutus minkä terapautti lopuksi tekee, on taivallinen. pää vaan tyhjenee kaikesta. =) Sitten taas jaksaa eteenpäin. Mulla on homeopaattiset lääkkeet vielä parin viikon ajan vyöhyketerapian lisänä. Sitten jatkan pelkällä vyöhyketerapialla.

Helmikuun alussa mulla on viisaudenhampaiden poisto ja sitten vedän taas viikon Buranaa, joten ei ainakaan siinä main kauheesti pupuilla sitten. Muutenkin mulla on ajatus että seuraavassa kierrossa en tekisi raskautumisen suhteen kummempia.
 
:heart: 6.1.2010 KESKIVIIKKO :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 32/27-28
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 24/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 23/
nasu-80................yk 9.........................................kp 20/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 20/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 29/30
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 15/28
wannabemama.....yk 13......................................KP 9/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit.......................KP 6/30-32
Siffis......................yk 9........................................KP 5/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 9/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 4/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 33/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit.........................KP 6/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 20/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,









 
Hei, päivittelin ja älkäähän pelästykö, vaihdoin kp-listan niin päin että isoimmat ovat kärkipäässä, tästä sitten tippuu listan alas kun uusi kierto alkaa. Helpompi seurata kenellä jänät paikat kun katsoo listan kärkipäätä..
 
Saisikos tänne tulla yksi uusi vauvakuumeilija? Minä olen ollut muutaman kuukauden jo tuolla lähes kolmikymppisten ekakertalaisten ketjussa, mutta ajattelin että jos tulisin tähänkin ketjuun. Jos vaan sopii :)

Eli olen 27 v, haaveilen ensimmäisestä lapsukaisesta ja kärsin PCO:sta. Menossa on yk 5, kp 70/? (kysymysmerkki siksi koska kiertoni ovat täysin epäsäännölliset). Ja Terot on apuna.

Tässä kierrossa ei ole mitään ovulaatiota tapahtunut ja kierto on venynyt järjettömän pitkäksi. Aloitin terokuurin tuossa pari päivää sitten. Odottelen tätiä kylään ensi viikolla. Ensi kierrossa olen menossa verikokeisiin ja ultrattavaksi. Tosiaan PCO diagnoosin sain ihan vasta ja nyt tälle asialle aletaan tehdä jotain. On mahdollisesti tulossa muitakin hoitoja kuin nämä Terot. Riippuu mitä siellä tutkimuksissa ilmenee.
 
Hlemmur - tervetuloa mukaan :wave: ja hienoa, että pääsitte hoitoihin!

).( Koko aamun ollut menkkamaisia tunteita mahassa.. alkaisi nyt vihdoin yli viikon tuhruttelun jälkeen! Ensi kierrossa otan kierron 2.-6. päivinä Aridimexia 2kpl/pv, jos se saisi vaikka saisi oviksen tulemaan aikaisemmin. Yhdestä lääkkeestä kun ei mun tapauksessa ole ollut mitään hyötyä. Täytyy perjantaina soitella gynelle ja varata aika, johon mieheni tulee mukaan. Mennään keskustelemaan miten tästä eteenpäin. :ashamed:
 
6.1.2010 KESKIVIIKKO



HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 32/27-28
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 24/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 23/
nasu-80................yk 9.........................................kp 20/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 20/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 29/30
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 15/28
wannabemama.....yk 13......................................KP 9/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit.......................KP 6/30-32
Siffis......................yk 9........................................KP 5/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 9/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 7/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 33/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit.........................KP 6/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 20/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,



 
:heart: 6.1.2010 KESKIVIIKKO :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 28/30(33)
Hlemmur................yk 5.........terot.......................kp 70/?
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 32/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 32/30
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 24/
nasu-80................yk 9.........................................kp 20/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 20/27-28
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 15/28
wannabemama.....yk 13......................................KP 9/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit.......................KP 6/30-32
Siffis......................yk 9........................................KP 5/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 9/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 7/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 33/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit.........................KP 6/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 20/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,



 
Hmm. Mulla tosiaan vyöhyketerapian jälkeen koski alavatsaa menkkamaisesti ja nyt aamupäivästä tullut paksua valkkaria, olispa se merkki tädin tulosta. Olen muuten huomannut, että ennen menkkoja mulla voi tulla uudestaan ovislimamaista valkkaria.
 
Joo, hupsista.. Mä päivitin eilen 3 päivää eteenpäin niin siinä sitten sattui ajatusvirheitä varmaan matkalla. Toivottavasti nyt kp.t itse kullakin oisi kohillaan.. Helpompi olisi jos joka päivä ehtisi listaa päivittelemään. Ensi viikolla oon töissä niin en varmaan ehdi päivitellä.

ON: valkkaria tulee ja päätä särkee, joskus vatsatuntemuksia (pliis tule täti nyt pian ettei veny kierto taas liikaa..)
 
Kp näyttäis olevan kohillaan ja yllätyin ihan itekki, kun jo kp 20 menossa. Niin se aika vaan kuluu. Näinä päivinä pitäis alkaa tiputteluvuoto, jos on alkaakseen. Valkovuoto on vaan ollu tosi runsasta ja paksua... Mistähän sekin johtuu? Vyöhyketerapiassa en oo käyny pariin kuukauteen, mutta jos ei nyt tässä kierrossa tärppää, niin sitten pitää kyllä taas varata aika sinnekki. En osaa sanoa, että ovuiloinko tässä kierrossa ollenkaan, mutta jännittää saa taas... ;) Seksiä on kyllä harastettu oletetun oviksen aikoihin.

Onnea kaikille plussanneille ja muillekki, hyvää onnea! Sitä kun tuntuu tarvivan :D
 
Ella > No jos ihan tarkkoja ollaan niin 24 meneillään täälläkin ;) Mut ei haittaa... päivä sinne tai tänne. Oli ihan pakko mennä tarkistamaan jotta tietää milloin olis juoksuja odotettavissa.

Näköjään vaan tää viikko kärvisteltävänä enää ja taas rättikauppaa olis tarjolla. Noilla lugesteroneilla venähti kierrot aina reiluun 30 päivään mutta nyt kun ei niitä tähän kiertoon kerinny niin taitaapi tulla maanantaina taas iloisesti kaksi punaista viivaa.... Taaskin vaan paperiin mutta silti.
 
Eli eilinen päivitys on mennyt mönkään sitten kunnolla kun useammalla näyttäny väärin, joku ajatuskatko ollut.. No päivitellään sitä mukaa kun hihkaisette oikeat kp:t..

Mulla on vielä kp 33 ja tän illan oikeaa munista on sattunut kovaa. Mietin voisiko vielä olla ovulaatio vai onko tämä menkkoihin liittyvää, välillä alavatsaakin jomottelee. Oikea puoli oli uä.ssä se normaalimman näköinen ja harvemmin olen sillä puolella mitään tuntenut..

No miestä yritin vihjailla varmuuden vuoksi, niin sitä ei huvita. Ei tämä nyt ole niin huvittamisesta kiinni, tällä kropalla pitäsi kaikki mahikset huomioida.
 

Yhteistyössä