Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

:heart: 31.12. TORSTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 13......................................KP 3/30-46
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 9/28
nasu-80................yk 9.........................................kp 14/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 14/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 17/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 23/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 24/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 26/30
Siffis......................yk 8........................................KP 30/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 31/30-32
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 2/27-36
Toive81..........yk 4................................................KP 30/27-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 67/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 27/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 27/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 14/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,







 
Arvatkaas mimmit mulla oli ultrassa limis 13.9mm :D ja folli 24mm!!!!!!!! Onko toi liian iso??? Mikä on "liian ison" follin raja? Gulp, ei mulla tommosia ole ennen ollut. Ja toinenkin siellä oli, vajaat 16mm ja lekurin mielestä sielläkin olis kypsä muna.. että sain siis irrotuspiikin, tällä kertaa vaan 5000iu (ennen aina 10,000iu) koska kuulemma uuden tutkimuksen mukaan tuo tupla-annos saattaa olla liikaa tai jotain.. eli ovulaatiota odotellaan perjantai aamulle =)

Oon siis täysin ällistynyt koska pelkäsin ettei siellä olis mitään tarpeeksi hyvää follia edes näkyvissä :p Nyt kun vaan saisin miehen yhtä paljon innostumaan :LOL:
 
Ainiin, ja kaikista hauskinta oli, että kuvaruudussa limis oli semmosessa muodossa kun isot pulskat pusuhuulet, siis jos aattelette miltä semmoset näyttää, lekuri huudahti ja hoitsu yhtä aikaa että katsokaa limikseen on piirtynyt pusuhuulet!!! Sanoivat että mun limis hymyilee.. olin ite ihan pihalla, miten voi olla, mutta näin sen ite, oli kun joku piilokamerajuttu..
 
Moikka!

Nega testattu täälläkin erittäin herkällä tänään, kuten odotinkin :) Eli voin nauttia juhlakuohuvaa illalla :) Tosin dpo on arviolta 10-12 joten ehkei vielä näkyiskään, paitsi esikoisesta näkyi haaletakin haamu dpo12 samalla testillä ja testiajan sisällä. Mutta elän nyt niin etten ole raskaana kuten olen arvellukin eli täti:tervetuloa toiveen housuihin :LOL: Pääsen sitten pian clomien kimppuun :)

Ihanaa uuden vuoden aattoa kaikille ja oikein paljon pulleita vauavamasuja meille kaikille ensi vuonna, eiks jeh?! :heart:
 
Hyvää uuden vuoden aattoa jokaiselle!

Negaa täälläkin testattu (onpa meillä oikein negapuhuri puhaltanut), mutta eipä vieläkään tätiä näy. Elättelen vielä pieniä toiveita, sillä dbo on vasta 9.

Mutta toiveikasta ja masukasta uutta vuotta 2010 meille jokaiselle! :heart:
 
Hei ja OIKEIN HAUSKAA UUTTA VUOTTA!! Mä täällä istuskelen yksin kotona koirien kans ku mies on töissä.. Rauhallinen vuoden vaihto siis tiedossa. Huvikseni tuossa eilen tein ovistestin ku sain kaverilta sellasen ClearBluen digi ovistestin ku se ei niitä enää tarvi. Siitä tuli niin reipas plussa että! Ollaan sitte hyödynnetty ovis ihan vaan varmuuden varalta. Jos meillä kävis joku mieletön mäihis ja saataiski luomu plussa ku toinen tuuba kuitenki vetää jonnin verran... Toivossa on hyvä elää.. :)
 
Iltaa leidit!!!

Ansku-82:Hienoa! Mä pidän oikein paljon peukkuja, että tärppää =) :hug:

ON: Niin siinä kävi, että näin vuoden vaihtumisen kunniaksi täti suvaitsi tulla housuun näin juuri ennen kuin vuosi vaihtuu...kyllä luitte oikein :D Eli kunhan päivittäjä ehtii niin mulle voi laittaa huomenna 1.1.2010 KP 2/27-39, yk 5 ja apuna clomifen :wave: Ja nyt uppoudun olueen ja rukoilen ettei rakas tyttäreni herää rakettien paukuntaan B)
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!!!!! =)

Pahoittelut negoista ja Toiveelle jo tädin ryysimisestä kuokkavieraana paikalle :hug: Onnea Clomikiertoon!!

Ansku tosi kivaa että yritätte edelleen ja hyvältä vaikuttaa :) Nyynyy koska testailet lisää, saisitkos vuoden ekan plussan jookos? :)
Ella pää pystyyn :hug:

Itellä ovistuntemuksia eilis illan, pregnylistä jo noin 24 tunnin päästä. Tuntemuksia tänäkin aamuna, hieman erilaisia. Ollaan heiluteltu peittoja täällä kanssa. Niin kuinkas kauan tätä peuhaamista pitäis jaksaa? ;) En tiiä kaatuuko mies enää vaikka jos yrittäisin vielä..
 
Heippa vaan kaikille, voisin liittyä joukkoonne jos huolitte!

Täällä olisi haaveissa pikkukakkonen, esikoispoika on 1v3kk ja sai alkunsa karvan vajaa 2 vuoden yrittämisen jälkeen. Päästiin kuitenkin suht vähällä, clomit + thyroxin ja jo saatiin vauva alulle. Jos ei olisi siitä kierosta tärpännyt oltaisiin seuraavasta kierrosta lähdetty inssiin. Nyt tilanne se että ei olla käytetty ehkäsyä pojan syntymän jälkeen, yk:ta en osaa sanoa mutta kait sitä voisi sanoa että vuosi ollaan yritetty. Katsellaan vielä hetki näin luomuna ja jos jossain vaiheessa kokeilisi taas clomeja. Meillä vika on minussa, mieheni on jo neljän lapsen isä, joskus muinoin oli pco joka hävisi laihdutuksen myötä. Nyt tuota elopainoa on vaan yli 20kg enempi kun mitä viimeksi raskauden alkaessa joten saapi nähdä onko tuo pirulainen pco-peikko palannut.

Jotenkin tämä tänkertainen yritys tuntuu esikoisen yritystä rankemmalta, toisaalta helpompaa koska tuo pieni vuosikas järjestää äidille jatkuvasti muuta ajateltavaa. Joku saattaapi meikäläisen tunnistaa toiselta palstalta, joten terpat vaan. Niin ja tällä hetkellä menossa kp 34 tai 35/27-38, tänä aamuna pissitty taas tikkuun ja tuloksena TAAS joku hiton ihme haamu. Taidan olla friikki kun viljelen noita haamuja testiin kuin testiin ilman että ne koskaan mitään tarkoittaa (viime kierrossa taisi kylläkin olla ihan km...).

kipinäkengälle suuren suuret tsempitykset tulevaan kiertoon ja voimia toipua rankasta kokemuksesta :hug: .
 
mimskeli: Kiitos, kyllä tää tästä. Ainakin ajoittain. Mielialat vaihtelee, mutta pääsääntösesti kyllä tässä voiton puolella ollaan. Tiistain kontrolli jännittää tosi paljon, toivoisin niin ettei tartteis siihen kaavintaan lähtee. Vuotoa tulee edelleen mutta vähän, onneksi.

Kovasti odotellaan miehen kanssa uutta kiertoa ja toivottavasti lääkäri on samaa mieltä että siihen kiertoon sitten jo jotain tehtäiskin, eikä vaan odoteltaisi. Hyvin ne on kyllä tuolla polilla tän miun tilanteen ymmärtäneet ja johan tässä on 1,5v tahkottu ilman "tulosta". Me jaksetaan luottaa siihen, että raskaaksi pystyn tulemaan suht helposti, mutta sitten se raskaana pysyminen nyt vähän mietityttää. :( Mutta ei kai huono tuuri voi aina jatkua....Eihän?

Miulla on nyt tavoitteena saada painosta pois ainakin se 5 kg ennen kuin ekaan inssiin lähdetään. Se ei ainakaan haittaa tätä raskautumisyritystä. Jääkaapissa odottelee eilen tehty täykkäri mutta saa mies sen syödä :LOL: Hällä kun ei tuota ylimäärästä ole...

Ilona G: Toivottavasti saat miehen kaadettua ;) Tärppionnea sinne :whistle:

toive81: Pahoittelut tädistä mutta parempaa onnea ens kiertoon! Jos tajuaisi jatkossa pysyä poissa!

Ella-83 ja Nyynyy: Pahoittelut negasta. :hug: Toivotaan, että ne oli viimeiset negat mitä testaatte!
 
:heart: 2.1.2010 LAUANTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN




Nyynyy..................yk 13.....Clomit.......................KP 2/30-32
wannabemama.....yk 13......................................KP 5/30-46
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 11/28
nasu-80................yk 9.........................................kp 16/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 16/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 19/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 25/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 26/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 28/30
Siffis......................yk 8........................................KP 33/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 5/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 3/27-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 69/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 29/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 29/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 16/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,






 
Pahoittelut Nynyy ja toive81 tädistä :hug: , mutta onneksi pääsitte uuteen kiertoon taas. Mulla kp 29 eikä ihmeempiä. Finnejä tullut ja aamulla oli lähes ovismaista valkkaria taas, tuntuu että ovuloimaton tää kuitenkin on. Jos taas ovis olisikin ollut kp 20 niin vuodon pitäsi alkaa kp 32-33.
Testiä en edes harkitse.

Onpas monella nyt yk 13 menossa :eek:
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille ja saa tätä listaa muutkin päivitellä tarvittaessa. Itse aion vähentää palstailuja jos se lieventäisi vauvakuumetta ja sitä turhautumista, kun ei onnista.

Ansku-82 onnea ovisplussasta! Mulla meni vähän usko tohon digitestiin kun viime kierrossa tuli kp 20 ja 40 ovisplussa sillä, vaikka tavistikku näytti negaa. Eikä sitä ovista ollut lainkaan ko. kierrossa.
 
Nyynyy:Voi pee... :hug: :(

Täällä ei kummempaa...aloitettu nyt clomit, greippimehun litkintä ja uudenvuoden lupaus:kuntoilu! Tahtoo takaisin kadotetut vatsalihakset, kiinetämmät reidet ja timmin pyllyn :D Painoon olen tyytyväinen, ennen esikoista olin tosi riuku (ja imetyksen aikana), vaivaset 46kg (oon 160cm), mutta nyt paino on pysytellyt 50-51kg paikkeilla. Lisäksi lupaan koittaa raskautua oikein pian, annan ihan kaikkeni joka kiertoon :D Mitäs muut ovat lupailleet??? :attn: :wave:
 
Nyynyy voi ei :( :hug:

Mimskeli tervetuloa joukkoon :heart: :D :flower:

Toive, munkin lupaus on tulla raskaaksi pian ;) :whistle: :wave: heh eipä muuta kun sen toteuttaminenkin jo tuottaa vaikeuksia :headwall: että aattelin keskittyä siihen vain :p

Ella mullakin on toi pco enkä siksi ite voi/viitsi testailla ovistikkujen kanssa kun se voi kuulemma näyttää pcon takia vääriä plussia tai jotain semmosta :/
Ite en oviksesta tajua yhtään mitään :headwall: , kaiken järjen mukaan ite eilen ovuloin. Tänään lämmot nousseet. Sitten nyt illalla pyyhkiessä tuli liman seassa jotain hyvin hyvin lievän pinkkiä vuotoa, siis limoissa oli jotain väriä :headwall: mitä peetä!!????? Joko vuodot alkaa jo nyt, en oo edes lugeja ehtinyt alottaa!!!! :( Ja miks edes tuli mitään, ovulaatiota pitäisi seurata kuiva kausi!?? :eek: En tajuu, en tajuu :'(
 
Tää tuli taas tänne norkoomaan. Onnittelut plussanneille ja taitaa olla taas meneillään enempi tää ovisten bongailu ja parin viikon päästä vasta kaikki jännää :)

Itselläni ei ole hajun kappalaa mikä on kp nyt eikä pienintäkään hajua oliko ovis ja jos niin koska... Eikä mitään käryä koska ne monsuunit olis tulossa :D

Viime mensut meni kolmessa päivässä ja tuppas tiputtelemaan sitten pari viikkoa jälkeenpäin. Olin bongailevinani limat viimevuoden puolella ja sain testattua ovistestiä vasta eka päivä ja ihan normi negaa näytteli. Eli ei pahemmin jännitä :D Nyt ei siis voi noita lugejakaan laittaa kun ei tiedä koska alkais. Parin viikon sisään vuotoa odottelen....
 
Ilona, joskus ovulaatio eli munarakkulan puhkeaminen voi aiheutta pientä verenvuotoa ja siksi joskus oviksen aikaan bongata veriviirun. itse kerran tämän ilmiön oon todistanut.
kp on 30 ja tiistaina on vyöhyketerapia, jos sillä saisi jotain vauhtia taas kropan toimintaan.
Periaatteessa olisi hyvä testata ennen terapiaa, koska terapeutti sanoi ettei voi käsitellä samanlailla jos on epäily raskaudesta. Toisaalta eipä tunnu, että testaamiseen olisi mitään tarvetta.

Mulla ovistikut ovat myös toimineetkin. Mulla ei ole koko ajan plussaa niikun toisilla pco:laisilla. Itse oon järkeillyt niin, että niin kauaa kun ei tule plussaa, ovista ei ole edes luvassa, ja sitten jos saa ovisplussan niin ovikseen olisi edes mahdollisuus. Mutta näinhän on käynyt ettei ovista ole oireita ja plussasta huolimatta tapahtunutkaan.

Nyt loppukierrossa, kun ajatellut että tää kierto on menetetty niin yllättäen seksi sujuu taas ja miestäkin huvittaa. Itse kun yritin alkukiertoon panostaa kunnolla mutta siitä tuli vaan stressiä. Ehkä paras olisi vaan mennä omalla painollaan, mutta sitten haluaisi antaa uudelle kierrolle parhaat mahdollisuudet..
 
:heart: 3.1.2010 SUNNUNTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN




Nyynyy..................yk 13.....Clomit.......................KP 3/30-32
wannabemama.....yk 13......................................KP 6/30-46
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...kp 12/28
nasu-80................yk 9.........................................kp 17/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 17/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 20/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 21/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 27/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 29/30
Siffis......................yk 8........................................KP 34/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 6/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 4/27-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 70/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 30/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket..KP 30/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 17/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,








 
Niin joo, jos mulla ovis olisi ollut kp 20 niin nythän olisikin vasta dpo 10, eikä ihme, kun testasin dpo7 niin mitään ei näkynyt. Mutta ovisplussaa en saanut, tikku oli tummin kp 19-20.
Tiistaina on sitten dpo 12 tolla perusteella niin herkällä voisi testata ennen vyöhyketerapiaa.

Homeopatian avulla kesällä kierrot lyhenivät 24-26 päivään ja nytkin kierron alusta on avut olleet käytössä. Toki tämä on nyt sitten pisin homeopatiakierto kun nyt kp 30 eikä menkkaoireita. Vielä kun lisänä on vyöhyketerapia niin ihmettelen kierron pitkittymistä "turhan takia" joten pakko takertua tohon ovis-oljenkorteen, sillon menkat eivät ole vielä myöhässäkään.

Luteaalivaihe on mulla max. 12 päivää eli kp 33 pitäs alkaa vuoto. Keväällä mulla oli 3 kiertoa peräkkäin 33-35 päivää joista kahdessa varmaan ovuloin (kp 21 ja 23), joten ehkä toivo ei ole ihan kokonaan menetetty.
 
Jees mun tosi vaalee pinkki vuoto jäi siihen, koputtaa puuta.. joten toivottavasti oli vaan tosiaan jotain ovisvuotoa missä kesti vähäsen tulla systeemin läpi ulos..
Mä oon ihan jäässä!!!! Siis todella kylmissäni. Luin että lämmöt nousee yleensä päivä oviksen jälkeen. Oviskivuista luin että niitä voi tulla ennen, sen aikana ja sen jälkeen joten
tarkkaa ovulaation ajankohtaa on vaikea sanoa. Itellä pregnyl ja lekuri sanoi että mun ovis olisi (nyt menneenä) perjantaina klo 7 - 14.00 eli tuo olis vissiin sit 36+ tuntia piikistä.. mutta tosiaan oviskivut alkoivat jo torstai iltasella. Mietin sellastakin että josse pienempikin folli olisi ovuloinut mutta hieman eri aikaan, vai irtoaako multifollit aina ihan yhtä aikaa tasan!? Mun mies sais kyllä slaagin jos tulis toiset kaksoset :x vaan ite aattelin niin että kahella follilla (joskin toinen oli aika pieni) olis kaksinkertanen mahis tulla raskaaksi..
Tässä mun aprikointeja ja höpinöitä taas!! Ihan kauhea vauvakuume!!!!!!!!!!!! :LOL:
 

Yhteistyössä