Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Sartsa83
Voi Silent :hug: :heart: Toivotaan parasta että tuleva inssi toisi sen halutun tuloksen ettei pidemmälle tarttis lähtee. Pidän peukkuja! Ihunaa ja rentouttavaa reissua. Nauttikaa!!!! :heart:
 
Onnea memmiliini oviksesta! :D Mulla taas tänään tuli paljon hailumpi viiva kuin eilinen joten ovista odottelen yhä. Eilen vähän nippaili muniksessa ja päätä on hieman särkenyt, mutta voi johtua ihan mistä vaan muustakin. Huomenna on sen verran kiire päivä etten ehdi testailemaan normaaliaikaan niin jätän välistä huomisen todennäköisesti ja keskityn odottelemaan ovista jonnekin kp 21-22 tienoille. Noilla main ovis on ollut 33-34 päivän kierroissa joskus.
 
:heart: 20.12. SUNNUNTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 6/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 12/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 13/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 15/30
Siffis......................yk 8........................................KP 19/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 20/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 25/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 26/27-33
Miuku84................yk 5.......Vyöhyket, Homeop...KP 30/27-28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI..............KP 71/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 19/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 21/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 56/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 16/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 16/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 3/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,







 
Olen tota Fertility Friendiä käyttänyt ja katselin tilastotietoja kierroistani. Keskiarvo-ovispäivä olisi kp 23.

Gyne sanoi ettei ovis yleensä tapahdu yli 35 päivän kierroilla, mutta 46 päivän kierrossa oon saanut ovisplussan kp 32 ja FF laski lämmöistä ovispäiväksi kp 35, mikä nyt mulla olisi myöhäisin havaittu ovispäivä. Myös 43 päivän kierrossa ovisplussa tuli kp 34-35 ja lämmöistä FF laski ovispäiväksi kp 34. Tossa tosin luteaalivaihe jäi vain 9:ään.

Ovistestien, limojen ja FF:n mukaan "varmoja" ovispäiviä on ollut kolme kertaa: kp 23/35, 21/33 ja kp 14/26 ja sitten noi kaksi pitkää kiertoa ehkä kp 34/43 ja 35/46. Mulla näyttäisi menevän niin että hyvän kierron perään tulee toinenkin hyvä ja sitten huonon kierron perään toinen huono..

Tilastojen valossa nyt tän kierron pitäsi taas olla "hyvä" kierto. Mutta ilmeisesti yli 30 päiväinen tästä tulee melko varmana. Se tässä nyt on hyvää, että tähän asti lämmöt olleet melko tasaisia eikä ole kauheata siksakkia ollut niikun yleensä ovuloimattomissa on. Ovistikuissa vaihtelevan sävyisiä haamuja mutta parissa viime kierrossa en saanut niitäkään tässä vaiheessa kiertoa joten ehkä nyt olisi parempi hormonitoiminta, tai niin voin uskotella.

 
Kauheasti plussaonnea kaikille! Hengailen täällä ketjussa lukemassa näitä teidän kirjoituksia, en uskalla vielä tuonne plussanneiden ketjuun liittyä, jos sitten varhaisultran jälkeen... Kun sais vaan varmistuksen ettei ole tuulimuna tai kohdunulkoinen tms.
 
Sunnuntaiehtoota sisaret,

ärsyyntyneenä omaanapaa: Hemmetin ovista ei vieläkään :kieh: Perjantaina käväsin kontrolliuässä, jossa oli yli 20 mm folli odottelemassa mutta pah, se mihkään ole lähtenyt. Ärrrsyttäää! Kismittää! Haluan ovulaation ja haluan hedelmöittyä ja haluan vauvan. Niih!

Sorry purkaus! Halit haikeilijoille ja plussatuulia jokaikiselle!
 
Nyynyy> Sun pitää nyt vana poksauttaa se pallura ja sillä selvä ;) Helppoa kuin heinänteko?

Mä olen kai lopullisesti sekoamassa. Mulla mensut tuli ja meni ihan oudosti ja vuoto oli kirkkaampaa kuin normisti. Ei ruskeeta alussa eikä lopussakaan. Nyt sitten jäi kalvamaan mitkäs mensut ne tollaset muka oli. Teinpä piruuttani tuossa ovistestinkin, mutta ihan tyylipuhdas nega sekin oli.

Kai se vaan on uskottava että ne oli mensut ja eka viikko uutta kiertoa pian takana. Uudenvuoden kinttaalla sitä kai sitten ovista olis tarjolla. Normisti kp 18 olis maaginen lukema, mutta eipä tää nyt näytä kovin normaalilta ajanjaksolta muiltakaan osin niin jatketaan ihmettelyä.
 
Kiitos Ella. Kivaa saada edes ovistikkuun kaksi viivaa :D Ensimmäistä kertaa tulos oli selkeä, kun aiemmin on saanut arpoa, että onkohan tämä + vai ei. Ja sit viivan haalenemisesta olen päätellyt, että plussa se olisi ollut. Oliskohan vihdoin clomeilla vaikutusta?

Plussia ovis- ja raskaustesteihin! +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Moi muruset!

Pääsin nyt salaa koneelle kun anoppi töissä :D Siis pääsenhän mä muutenkin, mutta en uskalla tulla tänne ku sitten jään kiinni vauvakuumeesta ;) Puhaltelen paljon plussia niin ovistesteihin kuin raskaustesteihinkin!!! :whistle: Ja omat navat vielä...

Mä sain äijäkullan tänne lauantaina ja päästiin yhdessä illalla pitkästä aikaan baanalle :) Ja saatiin rauhassa nukkua saunakamarissa ja se olikin sitten tän kierron ainoa peiton heilutus...Tosin ovis tainnut olla tossa kp17 kieppeillä joten ehkä ihan pieni mahdollisuus ois, mutta en jaksa kyllä uskoa. Aiemmissa kierroissa kun tulee paukuteltua melkein joka toinen päivä tasaseen tahtiin ja ei ole tärpännyt niin tuskinpa nyt yhdestä kerrasta meille se siunaantuisi. Mutta jee, pääsen siis kohta aloittamaan clomit. Kaippa se täti sieltä joulun pyhinä kylään kurvaa, ajoissa kuten yleensä! Ovista en siis ole pystynyt täällä testailemaan joten varma en siitä ole. Greippiä juonut ja limat bongattu+mahanippailut tossa yks yö.Todnäk luteaalivaihe jää jälleen tyngäksi, mutta juon nyt huvikseni tota mehua tädin alkuun asti.
Mitäs vielä...ai juu. Kävin ennustajalla ja se lupas meille toista vauvelia tammi-toukokuussa 2011...Oon ollut samalla ennustajalla 2 vuotta sitten ja se näki mun aiemmat keskenmenot ja muutenkin on lähes kaikki ennustukset toteutuneet...Ainoa kurja ennustus oli se, että mulle taitaa vielä keskenmeno tulla ennen vauvelia...Mutta en nyt himosti tähän aio uskoa, mutta kiva oli käydä kurkkaamassa tulevaisuuteen! :)

Niin ja hyvät joulut vielä kaikille!!! :heart: :xmas:
 
Mulla käy ovisviivojen kanssa niin, että kun olen saanut vahvimman viivan niin seuraavana päivän en saa enää ollenkaan viivaa eli hormoni tasot romahtaa heti. Mulla ei siis vaalene se viiva enää... Kummallinen tämä naisen keho kyllä.

Lainasin kirjastosta pari lapsettomuutta käsittelevää kirjaa joista toinen oli ihan masentava ja toinen erittäin toivoa antava. Siinä ekassa kirjassa oli siis pelkästään totaalilapsettomia, että ne ei ees hoidoilla koskaan saanu lasta (haikara lentää ohi) ja siinä toisessa taas kaikki melkeen lopulta jollain konstilla saanut lapsen (lapsettomuus; 30 tositarinaa). Toisaalta se eka kirja oli tosi vanha, 80-luvulta ja mua ärsytti hirveesti se tyyli miten se oli kirjotettu...

 
Ai niin tosiaan omasta navasta vielä sen verran, että valkkaria edelleen runsaasti vaikka oletetusta oviksesta jo vajaa viikko... Jossain netissä luki, että kun ovis mennyt niin valkovuotoa ei enää tule... siis mulla ainakin tulee jatkuvasti, toki koostumus muuttuu... mutta nyt edelleen "munanvalkuaista"...?

Tule vauva jouluinen :heart:
 
:heart: 21.12. MAANANTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 7/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 13/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 14/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 16/30
Siffis......................yk 8........................................KP 20/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 21/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 26/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 27/27-33
Miuku84................yk 5.......Vyöhyket, Homeop...KP 31/27-28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI.............KP 72/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 20/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 22/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 57/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 17/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 17/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 4/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,









 
kp 17 ja eilen särki päätä ja oli kuumeinen olo illan ilman kuumetta. Näin joskus ollut ovisaikaan. Lisäksi eilen ja tänään nippaillut muniksia ja aamulämpö putosi tänään aiemmista, vetistä valkkaria tulee. Ainakin voisi olla kyseessä ovikseen valmistautuminen, ovistesti antoi taas tummemman mutta ei silti edes yhtä vahvat viivat. Päätä särkee kyllä nytkin.

digitestikin negaa. Viime kierrossa, tosin ovuloimaton, digitesti anto plussaa vaikka tikkutesti ei ollut plussa mutta vahva viiva oli, siksi nyt kokeilin.
Nyt tulee kananmunalimaakin. Oisko ovis sitten vaikka yön aikana tulossa kun lämmöt oli jo niin alhaiset tänään.. Miestä en saa tänää hommiin kun se on töiden jälkeen väsynyt. Huomenna pitää yrittää.. Edellinen kerta lauantaina, onhan siinä vielä mahiksia.
 
heips ilmaannun taas kuvioihin.. =) nyynyy sulla ei oo irrotuspiikkiä siis???
kääk, luuletko että olis sittenkin irronnut?

kiva lukea teidän ovis piinailuista ja analyyseistä =)

silent tsemppiä kanssa sulle ja eikun eteenpäin vaan!! :heart:

wannabe tuohan voisi olla oire.... :whistle: ++++++ =)

 
ite alotin taas tabut eilen. oon aikas raivona kun klinikka pakottaa mut ultraan kp 13, mikä on siis ihan liian aikaisin, ei mulla vielä noin aikasin oo folli valmis irrotettavaksi :kieh: ja sanoivat vaan että pistän ite sit sen irrotuspiikin kun on aika. siis sokkona, ilman toista ultraa... :headwall: noooh, kai sitä saa olla kiitollinen ettei kierto kokonaan jää välttämättä välistä, jos se munis nyt vaan kasvaisi. alotin greippimehun tänään :p yrittäjä meilläkin ovis sattunee siihen uuden vuoden tienoille :wave: mutta mies ei oo sen ajoituksesta kaikkein ilahtunein kun muistutin että alkoholin kulutus voisi olla aika nollalinjaa just sitä edeltäen :x mutta eilen mun mies ehdotti mulle että miten olis inssi ensi kierrossa..... siis arvatkaa kuka sai shokin =) en nimittäin olis uskonut että ukko siihen olis enää lähtenyt mutta tahtoo kuulemma tuloksia ja nopsaan ;) !!! jee jee :heart: oli kuulemma lukenut että endolaisilla se endo kuulemma hylkii simppoja tai jotain!!?? en oo ite tästä tietonen ollenkaan... mutta siis ite oikein tyytyväinen jos mekin päästäis inssiin ensi vuonna :D
 
Ilona vois kai se olla, mutta joka kierrossahan noista oireita riittää, joten katostaan nyt reilu viikko vielä... Kiva, kun miehesi on noin aktiivinen ja ottaa myös selvää asioista ja ehdottelee inssejä =) Eikö siellä sitten ollut aikoja vai miks ihmeessä sinne ultraan pitää mennä niin ajoissa, jos tietää ettei ovis oo vielä lähelläkään...?

Tytöt kuulkaas, mä en voi kun ihmetellä noitten teroluttien vahvuutta, kun mun kierto on selvästi lyhentynyt ja tasoittunut sen jälkeen kun hain ne tonne kaappiin seisomaan :LOL:

Ella onnea oviksen bongailuun ja miehen kaatoon!

Mä oon yrittänyt nyt lisätä vihannesten ja hedelmien syöntiä kauheesti. Greippimehu on niin pahaa, että se ei oikeen uppoo. Mä en oo oikeen koskaan vitamiineihin uskonu ellei oo mitään puutetta/tarvetta, mutta kaipa raskauden odotus on tarve, pitäsköhän hakee purkki raskausvitskuja...? Liikuntaa harrastan ihan säännöllisesti, mutten liian aktiivisesti. Mitähän vielä tässä keksis raskauden alkua edistämään.

Plussia nyt vielä tälle kuulle jookos? Mun testailut, jos niitä ees tarvii, niin menee kyl ens vuoteen.

:heart:
 
:heart: 22.12. TIISTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop... KP 5/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 8/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 14/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 15/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 17/30
Siffis......................yk 8........................................KP 21/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 22/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 27/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 28/27-33
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI.............KP 73/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 21/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 23/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 58/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 18/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 18/24-61



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 5/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,










 
Mites teillä joilla on miehetkin tutkittu... Oletteko menneet ihan omaehtoisesti sitä tutkimusta pyytämään vai onko vasta kun vuosi on tullut täyteen niin rutiini tarkastuksissa tullu eteen.

Meillä miestä rassaa tämä hänen epätietoisuutensa ja kyseinen paine on ollut puheena jo aikoinaan ensimmäisen seurusteluvuoden aikana. Nyt kun tuppaa tökkimään tää paksuuntuminen niin hän tietysti stressailee siitä omasta "kunnostaan". Enkä tietysti voi minäkään sanoa ettäkö ei kiinnostaisi. Kuitenkin tässä on jyystetty jo hyvä tovi ilman tulosta ja tuo olisi helpohko asia tutkia.

Suomeksi: Paljonko on tullut maksamaan ja tehdäänkö vain pyynnöstä? Luulis että yksityisellä tehdään?
 
Yrittäjä Meillä meni niin, et lääkäri sanoi mun gyne reissun yhteydessä halusta tsekata miehen simppojen kunto. Ei oltu keretty vielä siinä vaiheessa vuotta yritetty mut ku mun hedelmöittymiskykyä testattiin niin siinä samalla mies. Meillä se tutkimus tehtiin yksityisellä ja maksoi muistaakseni 40 euroa. Ei siis kallista.
 
Kp 5/27-28, yk 6 siis pyörähtänyt käyntiin. Jäänyt ihan taka-alalle tämä ketjun lukeminen ja ehkä vauvakuumekin hieman laantunu, kun on tajunnut, ettei se raskautuminen ihan noin vain tapahdukkaan. Nooo, hyvillä mielin lähtään uuteen kiertoon ja vuoteen :) Onnea kaikille plussanneille!!!! :flower: Ja Hyvää Joulua kaikille! :xmas:
 
Päivitin Miukun tilanteen. Eilen oli olevinaan ovisoireita mutta en saanut miestä kaadettua. Tänäänkin on jännästi repinyt toista kylkeä mutta en tiedä sitten. Ovistesti taas haalea niikun tässä ny vuoropäivin tullut tummempi ja haaleampi. Lämmöt mulla on edelleen matalalla, oiskohan vika ihan mun mittauksissa/mittarissa. No mutta ainakaan ei ole oviksen jälkeistä nousua tapahtunut.. Pitäisi edelleen ovista odotella ja tasaseen harjoitella mutta kun mies on tommonen mikä on niin eihän tästä mitään tule. Toivottavasti ees ovisplussan aikaan saan kaadettua sitten, jos plussaa saan.. Mut niiku aiemmin sanoin, ulla on ollut oviksia melko varmaan vielä kp 21-23 välillä joten sinne asti voi elätellä toiveita sen tapahtumisesta..
 
Ehtoota siskot,

rauhaisaa joulunalusta jokaiselle!

Yrittäjä tuolla kyseli miehen tutkimuksista, mehän mentiin suorilta yksityiselle puolelle (kunnallisella sanoivat että voisi 4 kk päästä yrittää varata aikaa...) ja heillä ihan perustsekkaukseen kuului miehen simppanäyte. Muistaakseni se kustansi joku 60 ?.

ON: Ovisplussa tänään. Tänään olis luvassa stressivapaata ja hubaa pupuilua... Yea right B) . Onneksi enää huominen töitä ja sitten olisi joulunpyhät vapaata.

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä