Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Onnea Plussanneille! :heart:

Soitin tänään OYSin IVf hoitajille ku niissä hoito-ohjeissa käskettiin aloittamaan sumuttelut kierron 23. päivä ja tuon kiertopäivän piti osua tiettyyn aikaväliin. Minulla se ei tule osumaan ja näin ollen rimpauttelin ja kysyin miten tehdään. Hyvällä säkällä pääsen pari viikkoa aikaisemmin hoitoihin. Huonolla säkällä pari viikkoa myöhemmin... Tammikuussa pitää soittaa ku menkat alkaa sit tietää tarkemmin mihin rakoon mä pääsen hoitoon. :)
 
No ei iltapäivänkään ovistesti antanut väriviivaa.. Mun kohdalla ei vahvistu vaan vahvemmat viivat pukkaa sillon tällön esiin mutta sit taas vaalenee, mälsää.. Huomenna kp 13 pitäsi jo olla kunnon viivat mutta tuskinpa on. En tikuttele kyllä yli kp 20. Ehkä ovista ei vaan tuu taaskaan.
 
Hih Ella sä oot niin ihanan tarmokas testailija noiden ovistikkujen kanssa =) kuismoinen kasa sulla niitä oikein on?! ;) Hauskaa miehen kaatoa edelleen :whistle:

Ansku olispa kivaa jossä pääsisit alottamaan hoidot vähän aikasemmin =) toivotaan niin, mutta joka tapauksessa tosi jännää ja hienoa! IVF hoidoissahan on kyllä aika hyvät mahkut :heart:

Omaa napaa nopeesti vaan. Eilen en laittanu enää lugea. Vuotoa ei oo vielä, ei edes lugejen seassa pinkkiä vielä. Mahaa taas jotenki juili hetken aikaa tänään, muttei varsinaista menkkakipua. Siis mitä on tekeillä!? :headwall: :eek:
 
Ilona, viimeksi tilasin 28kpl ovistestejä, aloitin kp 7 vaikka ihan hyvin oisin voinut aloitella myöhemminkin. Aikaisin ovisplussa mulla on tullut kp 13.. Pitäs vaan alussa hillitä kahden testin tekoa päivässä kun ei se viiva mihkään tummu. Mutta sitten kun on kunnon väriviiva, niin myöhemmin iltapäivällä tehty voi ollakin plussaa, näin on joskus ollut. mut tosiaa ku ostaa enemmän niin kappalehinta alenee kivasti.

Vyöhyketerapiassa olin, ja jälleen olo on kevyt ja toiveikas. Vyöhyketerapia on poistanut vauvapuuhan stressiä/paineita ihan selkeesti. Olo on seesteinen. Ja mä oon vähän jo asennoitunut pitämään ensi kierron taukoa kaikesta kuumeilusta. kattoo nyt miten tän kierron kanssa käy. Tänään oli taas pupuilua mutta jäi touhutippa-asteelle..
 
Ella Tosiaan samoilla kiertopäivillä mennään =) Ovista olen tikuttanut jo jokusen päivän mutta vielä sitä ei ole näkynyt. Kuulostaa kivalle tuo vyöhyketerapia, minäkin haluan stressin poistoon! Toivotaan vahvoja viivoja testeihin!

 
memmiliini, mulla välillä on vähän väriä ja sitten taas ei. No nyt äsken tehty ovistesti antoi 10min sisällä vahvimman haamun, mutta ei se ole lähellekään tasavahva vielä. Saatan testata uudestaan. Mietin vaan, että testaanko digillä vai toisella liuskatestillä samasta näytteestä. Iltapäivästä pitäs kuitenkin testata jos tulisi vahvempi viiva..

 
Ella Minulla ei tosiaan vielä yhtään mitään. Limatilannekin varmaan clomien ansiosta on ollut kahden kierron aikana aivan erilainen kuin normisti. Siitäkään ei pysty mitään ennustamaan. Kaipa se on vaan odoteltava ja testailtava kärsivällisesti :D
 
Iltaisempi testaus antoi hailumman viivan, mulla taitaa parhaiten LH:ta olla 10-14 välillä kun tolla välillä testatut ovat yleesä tummempia. No testejä on 14kpl jäljellä eli viikoksi jos 2 krt päivässä testaan mutta ei mun varmaan kannata kuin aamupäivätesti tehdä. onneksi osin reilusti, ja siksi ostinkin että voin testata useamman kerran jos siltä tuntuu.

Mulla ei ole mitään tuntemuksia muniksissa/alavastalla. viimeksi viikonloppuna nippaili. Aiemmin joka vyöhyketerapian jälkeen on ollut tuntemuksia, mutta ei nyt.. Finnejä on, mutta niitä tulee tässä vaiheessa ovuloimattomassakin kierrossa ja oon suklaatakin syönyt liikaa :ashamed:
Mä join greippimehua kp 4-12 ja sen loputtua en sitten uutta ostanut. Nyt ei ole mitään hyviä limoja edes näkynyt, ja aiemmin ovuloimattomissakin mulla tässä vaiheessa olisi ekat limat, että veikö greippi multa limat pois kokonaan vaikka tarkoitus oli toinen.. :|
 
Mulla on alkamassa uusi kierto huomenna kaiken logiikan mukaan... nyt sit pitää sitä piinailla ehtiiks munis kasvaa kp 14 vuoden viimeseen päivään mennessä tarpeeksi suureksi irrotettavaksi, jos ei niin menee ihan puihin kun klinikka on kiinni sen viikonlopun. Onko kellään tietoa miten käy jos munis kasvaa ja kasvaa eikä irrotuspiikkiä saa oikeaan aikaan? Mulla siis pco, etten mitenkään välttämättä itse ovuloisi sitä liikkeelle... Sitä vaan että jos mulla kp14 on munis vielä liian pieni, mutta josse olisi kp 15 tai kp 16 sopiva, mutta klinikka on kiinni..

Mukavia ovisaikoja Ella ja Memmiliini =) toivottavasti ukon kaadot saatte ajoitettua oviksen, sen ikuisen mysteerin ;) kanssa hienosti =)
 
Jaahas... Täällä ei ole sitten enää plussaputki jatkunut.... Tsemppiä ovislaisille ja toivon kovasti että ilona pääsee oikeaan aikaan oikeaan paikkaan oikeilla munispäivillä :D

Tää täällä ihmettelee miksi menkat vaan pienenee ja pienenee kierto kierrolta. Teinivuosina vuosin kuin seula. Sain pilleritkin vaan vuotoa ja kipua vähentämään alle 15v. Pillereiden ja renkaiden kassa vuodin ihan kunnolla kans ja nyt kun pillerit jätin pois niin ihan normi ihmisen verran ehkä.... Vaan mites tässä yrittäessä on sitten käynyt. IHAN oikeesti selviäisin yhdellä siteellä koko päivän (jos ei alkais tietty hajuhaitat tulemaan) Nyt tulin tarkistelemaan täältä että koska mä oikein väitin mensujen alkaneen kun ne nyt jo vetää viimeisiään parin päivän jälkeen. Ihan käsittämätöntä... Ala-asteella muistan kuinka ennen ruokailua oli jo ihan järkyttävä ylivuotovaara ja katastrofi oli valmis jos oli siteet jääneet kotiin.

Näköjään se on kp3 meneillään ja kattellaan taas josko se maaginen kp 18 olis ovispäivänä... siihen on siis vielä aikaa.....
 
kp 14 ja ovistesti hailumpi kuin eileinen, sylkitestissä taas hedelmällistä kuviointi, mutta sitä nyt tuntuu olevan enemmän ja vähemmän koko ajan.. Valkkari on nyt vetistä, jos se alkaisi enteillä kananmunalimoha sitten..
 
Yrittäjä83 Mulle kävi ihan samoin. Teininä vuodin niin paljon, et mikään side ei riittäny. Ja nyt viimeiset puoli vuotta on menny niin etten tarvi ku pikkuhousunsuojan. Sen tiimoiltahan silloin menin alunperinkin gynelle (->lapsettomuushoitoihin). Ilmeisesti madaltunut estrogenituotanto oli ajanu menkat melkein nolliin meikäläisen osalta. Sain lekurilta estrogenikuurin yhden kierron ajaksi ja nyt mulla on jopa puoli toista päivää kirkasta vuotoa. :LOL:
 
En osaa kyllä yhtään sanoa tuliko tää ovis hyödynnettyä... tuskin ainakaan niin hyvin ku ois voinu mut täytyy luotta et ne simpat ois elellyt siellä sisuksissa oikeeseen aikaa. Viimesen ja vahvimman ovisviivan sain tikkuun keskiviikkona ja tiistaina viimeks harrastettu lapsentekoa. Eli jos ovis ois ollu eilen niin toivon et simpat on siellä vielä uiskennellut... Ke iltana oli kyllä jomotuksia, että kuinkahan kauan ovis kivuista menee itse ovikseen??

Miten te muuten laskette dpo:t? Onko viimenen ovisviivapäivä jo dpo1 (niin kuin menkkojen eka on kierron eka) vai ensimmäinen viivan jälkeinen päivä vai vasta sitä seuraava? Onko jossain ohje tästä?

Ilona onnea ensi kiertoon!

Onkos kukaan nyt piinapäivillä?
 
^^ Oviksen lasken niin että jos tänään saisin plussan testiin niin ovis olisi huomenna dpo0 ja yksi päivä oviksen jälkeen olisi dpo1.

Testasin taas iltapäivälläkin ja ihan hailu viiva vaan.. Ei tästä ainakaan mallikasta kiertoa tule :( Lämmöt kolmatta päivää ihmeen alhaalla, vaikuttaakohan pakkaset ruumiinlämpöönkin laskevasti
:eek:
 
:heart: 18.12. PERJANTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 4/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 10/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 11/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 13/30
Siffis......................yk 8........................................KP 17/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 18/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 23/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 24/27-33
Miuku84................yk 5.......Vyöhyket, Homeop...KP 28/27-28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI..............KP 69/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 17/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 19/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 54/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 14/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 14/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 1/28



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,




 
Kiitos pahoitteluista kaikille :hug: ja eikun Lokakuun alun vauvaa kohti, hui niin pitkälle ensi vuodessa se taitaisi mennä jos alkavassa kierrossa vaikka onni tulisi vastaan tässä jutussa, no mutta loka-vauvahan kuulostaisi kyllä erittäin hyvältä =)
 
Oviksen etsiminen jatkuu, mitään kananmunalimoja ei ole tullut, syytän siitä nyt greippiä, koska aina ennen mulla tässä vaiheessa tuli limoja vaikka ovi jäänyt tulematta..

Noh nyt kp 15 ovistesti näyttää samansuuntasta kuin toissapäiväinen, haalea väriviiva. Vähän tummempi kyllä. Miten mulla tuntuu, että joka toinen päivä tummuu ja sitten seuraavana taas haalistuu.. Noh on toivottava parasta. Tämä aamu alkoi mukavalla tavalla joka tapauksessa, että seuraavat pari päivää voi ottaa rennosti :whistle:
mitenkäs memmiliinin testailut etenee?
 
Ilona - tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

ella - mulla myös usein tummuu ja vaalenee ja sitten yhtäkkiä päräyttää plussan tauluun :) eli ei auta kun odotella ja jatkaa testailua.

Saatiin miehen simppatestien tulokset. Määrä ja laatu ovat hyvällä tasolla, mutta rakenteessa on kuulemma vähän "huomauttamista", niinkuin gyne asian ilmaisi. Oli kuitenkin sitä mieltä, että kyllä tuolla tavaralla pitäisi raskaus saada alkamaan jos on alkaakseen. Mutta siis hedelmöittämiskyky oli lievästi laskenut.

Gynen mielestä vielä tämä ja ensi kierto mennään samaa rataa, eli Aridimex lääkkeen avulla. Sen jälkeen hän jättäisi kokonaan inssin välistä ja siirtyisi suoraan koeputkihedelmöitykseen :eek: Inssi ei kuulemma todennäköisesti toisi kummempia tuloksia, koska siittiöiden määrässä tai liikkuvuudessa ei ollut vikaa. Täytyy siis toivoa että tässä tai ensi kierrossa tärppää, niin ei tarvitsisi mennä niin pitkälle.. :x
 
:heart: 19.12. LAUANTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 5/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 11/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 12/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 14/30
Siffis......................yk 8........................................KP 18/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 19/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 24/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 25/27-33
Miuku84................yk 5.......Vyöhyket, Homeop...KP 29/27-28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI..............KP 70/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 18/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 20/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 55/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 15/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 15/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 2/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,





 
Hauskaa ja rentouttavaa kylpyläreissua!

ON: Ihanan oireeton olo nyt, ei turvota eikä ole muutenkaan mitään outoja tuntemuksia. Toisaalta mietin, ettei sitä ovista ole tulossa nytkään toisaalta taas tuntuu jos nyt kroppa toimisi kun on muut hoidon hyvällä mallilla. Ei voi tietää..

Jotenkin tuntuu että askel kohti voittoa olisi edes saada se kunnon ovisplussa kehiin, vaikka sittenhän on aina mahis ettei kummiskaan itse ovis tapahdu vaikka ois kaikki oireet yms. Mutta ainakin testi kertoisi sen, että ovikselle olisi nyt edellytykset tapahtua.
 

Yhteistyössä