Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Jee, vihdoin mielenkiintoiset kiertopäivät alkaneet, kp 10 tänään ja valkkari vetistä ja lämmöissä pudotus. Pari edeltävää päivää muniksissa on tuntunut jotain. Ovistesti vahvin tähän mennessä mutta silti hailakka. Kokeilen iltapäivällä uudelleen. Tänään tarkoitus pupuilla, jos mies vaan innostuisi. Viimeksi kp 7.
 
Silent onnea tälle päivälle! Ja Ella eikun hommiin vaan, hyvältä kuulostaa sulla selkeesti ovis lähestyy =)

Mites muut? Yrittäjä?? Mikä tilanne? Tosi ihanaa että Titityy jatkoi tuota plussaputkea, se EI nimittäin SAA LOPPUA, koska toivoa on pakko pitää yllä meille kaikille!!!! :heart:

Itellä tosi harmittava tilanne :( menkkakivut alkaneet jo ensi kuuta aijemmin. Pregnyl piikistä tulis tänä keskiviikkona vasta 2 viikkoa, joten mälsää tietää jo nyt että puihin meni taas :'( Sitten seuraava ovis sattunee juuri vuoden vaihteeseen, joten se vasta harmittaakin kun EN halua jättää kiertoa väliin :'( Snif sanon minä....
 
No ne mensut tulee ihan justiinsa.... kaikki merkit on jo taivaalla mutta väri vielä puuttuu...

Ensi kierrossa on jo ajatukset foolihappojen ja muiden apujen kera. Ei tässä muu auta kun nokka ylös ja häntä pystyyn... seuraavaan etappiin vaan
 
Ukko kaadettu pikaisesti ennen töihin lähtöä :D iltapäivän ovistesti ei ollut yhtään tummempi kun aamupäiväinen. Jatkan tikuttamista vaan.. Olen ehkä höhlä, mutta laitoin pupuilun jälkeen kuukupin paikoilleen ja makoilen välillä jalat kattoa kohti. Ajattelin, jos niin saisi mahdollisimman paljon sitä tavaraa sisuksiin.. heheh..
 
:heart: 14.12.MAANANTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 6/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 7/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 9/30
Siffis......................yk 8........................................KP 13/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 14/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 19/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 22/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 24/27-28
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 35/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 65/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 13/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 15/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 50/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 10/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 10/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 27/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 51





TAUSTALLA:

MAM2




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 6,




 
titityy - sylin täydeltä onnea :heart: :heart:

Ilona G - älä nyt hyvä nainen menetä vielä toivoa jos punaista ei ole näköpiirissä ;)

yrittäjä83 - samoin sinne! Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa :)

ON: Aukiolotutkimuksessa käyty ja auki oli johtimet :) Miehen simppatestitulokset ei ollut tullut vielä. Loppuviikosta pitäisi saada nekin. Lääkäri oli sitä mieltä, että vielä ainakin pari kuukautta mennään näillä "kevyillä" hoitokeinoilla, ennen kuin siirrytään pistoshoitoihin ja inssiin.
 
Nooooh... jotenkin on vaikeeta olla optimistinen kun mahassa on ihan täysin mensumaiset oireet ja krampit.... Väri vaan enää tosissaan puuttuu... tissit on liiskanat kuin pannukakut....

Toki edellee pahoinvointi jatkuu jos jotain toiveita haluaa elätellä, mutta ihan turhaa se on itseään huijata sellasilla jutuilla..... pakki solmussa ja siinä kaikki.... huomenna viimeistään tulee kaks punaista viivaa..... paperiin....

SW> Onnittelut hyvistä uutisista ja toivottavasti mieskin saisi puhtaat paperit...

*MUOKS* klo 21 kääntyi kp miljoona myöhässä kp ykköseksi. Piru että jurppii mutta ei enää pudottu korkeelta kun pari piäivää jo varoitteli....
 
No höh :hug: Mua taas alamahaan koskee ja eilen mietinkin että mulla on samoja oireita jo alkukierrossa, jotka sitten loppukierrossa tulkitsen r-oireiksi.. Nyt kun tosiaan jo oireet on niin toivottavasti osaan olla tulkitsematta enää miksikään :LOL:

Tänään muniksissa ei ole ollut mitään tuntemuksia. Todella toivon, että tässä kierrossa tulee ovis. En mä meinaa tikuttaa kp 22-23 jälkeen kerta gyne sanoi, että harvemmin enää yli 35 päivän kierroilla ovuloi. Kevättalvella mulla oli yksi ovisplussa kp 21 ja kipuja kp 22 joten siinä varmaan ovuloin. Olikohan se kierto sitte 33 päiväinen.
 
Kiitos onnitteluista, ei tätä vaan itse usko vielä todeksi.
Minulle voi muuten päivittää yrityskuukausiin 8, jäänytkin päivittelemättä nuo kuukaudet.

Vieläkin tuntuu että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, toivottavasti nyt ei kuitenkaan =)
 
Joulun odotus :hug: kaikille ja titityylle vielä onnittelu :hug: lisäksi!

Oviksen tikutus aloitettu mutta vielä toinen viiva on pysynyt hyvin haaleana. Loppuviikolle ovista odottelen. Tammikuulle pitäisi varata aikaa gynelle ja sieltä saisin lähetteen lapsettomuuspolille. Jotenkin sitä toivoo kuitenkin, että näiden clomien avulla raskautuisin eli en vielä aikoja varaile...

++++++++++ :whistle: :xmas: kaikille!
 
Huomenet!
Heräsin yöllä kun mahaa poltteli niin, menkkamaisesti, mutta tosi omituista että yöllä heräsin siihen ja sitten se taas meni ohi. Tosi ikävää kiusaamista. Ei mulla oo ennen yöllä noin poltellut. Aamulla herätessä yleensä alkaa ja siitä sit voimistuu. :/ Vielä ois luget laitettavina tänä ja huomen iltana, en taida viittiä :(
Tämä ketju on muuten aika onnekas mielestäni kun katsoo plussanneita =) joulu :xmas: ja plussa puhuria kaikille+++++ :whistle:
 
Aamupäivän ovistesti vähän voimistunut taas, perään kokeilin toisen testin samsta näytteestä ja se ei antanu ihan yhtä tummaa viivaa :eek: Nyt tuijottelen äsken tehtyä ovistestiä ja sekin vahvenee hiljalleen mutta ei näytä yhtään vahvempaa kuin aamupäiväiset.. Toivottavasti viiva nyt yleensä vahvistuisi päivä päivältä.. Mulla on 2 CB:n digitestiä vielä mutta käytän vasta sitten kun tikkutesti semmoinen etten ole varma onko viivat yhtä tummia vai ei.

Huomenna vyöhyketerapiaan, josko käsittely saisi vaikka oviksen aikaan nyt kun menen sinne kp 12.
 
:heart: 15.12. TIISTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 1/
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 7/30(33)
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 8/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 10/30
Siffis......................yk 8........................................KP 14/30
Nyynyy..................yk 12.....Clomit.......................KP 15/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 20/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 21/27-33
Miuku84................yk 5.......Vyöhyket, Homeop...KP 25/27-28
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI..............KP 66/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 14/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 16/27-36
Eltzie..............yk 2................................................KP 51/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 11/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 11/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold




PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8,




 
yrittäjä83 - voi perhanan täti kun ei pysynyt poissa!!!! :headwall:

titityy80 - päivitetty :) eikä ne menkat sieltä mihinkään ala :D

Ellalle ja memmiliinille ovistuulia puhaltelen +++ :whistle:

Ilona G - Nyt kyllä alkaa kuulostamaan raskausoireilta :kieh: Ei kun testiä ostamaan!!

Täytyy huomenna soittaa klinikalle jos vaikka miehen simppatestin tulokset olisi tullut. Perjantaina menen taas käymään ultrassa ja katsotaan miten munis kehittynyt. Maanantain ultrassa suurin oli 9,5 mm.

 
Heissan!

Samoissa puuhissa ollaan, kun ella eli oviksen metsästyksessä ja miehen kaatoyrityksissä. Se on harmi ettei ovista voi ajoittaa, olisi paljon helpompaa tuo kellistys viikonloppuisin. Tänään jo vähän tummempi viiva kuin muina päivinä muttei testiviivan kanssa kyllä samaa luokkaa vieläkään... Jos tänään onnistuis touhuilut ja sitten ainakin torstaina... Sitten onkin taas lauantai jolloin hommille yleensä enemmän aikaa.

Tänään kirpparilla hypistelin vauvanvaatteita, mutta periaatteesta en mitään osta ennen kuin jotain oikeesti tapahtuu raskautumisen suhteen.

Lisää plussia kehiin kiitos!!!
 
Hei mimmit en mä oo testaamassa olleskaan. Tänään tuli taas täti kipuja, joten en laita enää lugejakaan ollenkaan vaikka 2 iltaa siis olis ohjeiden mukaan. Haluan että kp1 alkaa pian että pääsen vielä ennen uutta vuotta ovistelemaan!! ;) Siis en todellakaan oo onnellinen ettei tärpännyt :LOL: mutta realistinen ja yritän väkisin olla positiivisella (huom. pakotetulla ;) ) mielellä että jos vaikka meille kävisi se onnen vuoro Tammikuussa =)
 
Lusia
MAHTAVAA, titityy80!! :heart: B)
Arvasin etta jossain vaiheessa, ennemmin tai myohemmin, se plussa napsahtaa plakkariin:). Onnea onnea viela tatakin kautta. Nyt koetetaan taalla laittaa pokkoa pesaan ja kehitella se plussa jossain vaiheessa myos tanne. Tossa boyfriend sanoi asken etta 6 lasta ois hyva luku--tuntuu kylla tosin etta yksi riittais nain alkuun oikein hyvin... :LOL: .

Eipa muuta kuin hauskoja ekoja odotuspaivia ja ollaan pian yhteyksissa!! :wave: :flower:
 
Ukko kellistetty eilen. Raukka teki 14h työpäivän ja sitte vielä ahdistelin sen sänkyyn. Mä sanoinkin sille, että vähän huono omatunto, kun tää hommailu on menny aina tähän aikaan kuuta tälläseks, mutta kyllähän se onneks (vielä ainakin) ymmärtää. Emmäkään haluais tälleen ajotella seksiä, tosi perseestä... ei sitä aina itekkään jaksais, mutta sitten vaan on jaksettava tai muuten menee ne pienetkin mahkut taas hamaan tulevaisuuteen. On kyllä vähän taas sellanen luovutusfiilis, tuskin tästäkään kierrosta mitään tulee kun ei viimeksikään vaikka jo vähän luulin niin. Mä halusin et mullekin kävis niin kun monille, että vaikka on menkat ollukkin niin huomais hups vaan, että oho mä oonkin jo viikolla 10 tai jotain... blaah...

Titityy osasitko yhtään aavistaa, että odottaisit?

Sartsa mitkä voinnit?
 
Huomenta. Aamulämmöt tipahti vähän ja olisi ovistasolla nyt (tosin näin oli toissapäivänäkin ja eilen normitasolla), illalla kohdunnapukka oli ylhäällä ja pehmeä. Ovislimoja ei kuitenkaan ole tullut, jos greippimehu ei mulla toimi ja tekeekin päinvastaista niikun joillakin...

muoks. ovistestiin vain viivanpaikka.. Ehkä pitää kokeilla iltapäivällä taas.
yleensä testaan klo 11-14 välillä ja nyt tein vähän ennen klo 10.
 
wannabemama no en sitten yhtään! Olin jo menettäny toivoni koko kierrosta kun ovis oli vasta kp 19 ja normaali kierto minulla on 28 päivää... aattelin ettei se ehdi kuitenkaan kiinnittyä ennen menkkoja. Ja tosiaan koko ajan vaan tuntu että menkat alkaa millon hyvänsä, ei siis mitään omituisia raskausoireita, muuta kun väsymys, mutta se nyt voi liittyä niin moneen muuhunkin asiaan.

Lusialle nyt kovasti plussatuulia, oispas hauskaa olla samaan aikaan raskaana =)
 

Yhteistyössä