Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Kävin äskettäin kurkistelemassa teitä ja täällä taas...
nyt naiset tietämystä tännepäin (nim.ummikko), eli mieheni kävi siemennesteanalyysissä ja klinikalta tulikin järkytyksenä tulos että 99% täysin kelvottomia , se mikä tässä on lohduttavaa on että 1% hedelmöityskykyisiä, mutta lääkäri sanoi ettei noilla prosenteilla luonnollisesti kyllä raskauduta ja tarvitsisimme koeputkihedelmöitystä.
nämä on täysin vieraita asioita minulle!!! eli miten käytännössä? mitä maksaa? miten nopeasti? imen mielelläni kaiken tiedon ja kokemuksen mitä teiltä löytyy!
 
Pahoitteluni leiska teitä kohdanneesta tylsästä löydöstä, mutta hyvä on että löytyi onkelma ja vielä kun sen pystyy ohittamaankin... Viisaammat kertokoot aiheesta lisää...

Tulin vaan päivittämään testiaamun tuloksen: Negaahan se mutta EI tyylipuhdasta. Samasta purkista sekä testi että ovistesti ja ovistestit nyt kolmen päivän seurannan mukaan tummenevat asteittain ja se raskaustestikin näytti roskishaamujen haamuhaamun, jonka kyllä raskaustestejä näkemätön mieskin osasi paikantaa.... Hmmmmm.... Jännitys tuppaa nyt vaan tiivistymään tiivistymistään...

Huonoja merkkejä on se että tissit litisty kasaan ja aamulla mahakin oli taas ihan liiskana joten ollaan taas siinä perusmuodossa ennen menkkoja.... lauantai näyttäkööt.... tai huominen... tai ylihuominen... JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄÄ!!!!
 
Moi muruset!

Tulin nyt sitten toivottamaan kaikille jo etukäteen IHANAA JOULUA!!! :xmas: :heart: Mun appivanhemmat tulee tänään tänne ja en viitsi tulla kirjoittelemaan tänne ettei jäädä kiinni toisen kuumeilusta :D Huomenna alkaa matka kohti koti Suomea, ihanaa. Me tullaan takaisin tänne Ruotsiin jo 26.12. joten todennäköisesti hyökkään heti lukemaan toivottavasti MONIA uusia plussauutisia :heart: Meillä ei ole toivoa tässä kierrossa juurikaan yhtään, sillä mies tulee Suomeen vasta 19.12.ellei mulla ole sitten myöhään taas ovis ;) Mutta luomusti tuskin nyt onnistuu...En ois uskonut sanovani, mutta odotan vaan jo seuraavia menkkoja ja se, että saa nähdä tuottaisko sitten clomit meille toivotun tuloksen, mutta nyt hiljennyn. Voikaahan kaikki hyvin ja PLUSSATKAA!!! :whistle: Kaikille iso :hug:
 
Yrittäjä hei saako onnitella jo???? ;) Voit vitsit kyl sä nyt plussaat =) :heart:

ON: maha on järkky pallo edelleen enkä edes saa sitä vedettyy sisään kun se on joko vaikeeta tai niin pinkee että sattuu/epämukavaa yrittää imee tota palloa. Joskus ilkeesti sattuu tiettyyn kohtaan tossa vasemmalla. En todellakaan usko tärppiin, mutta jotain voi olla häikkää, en tiiä. Plussatuulia ++++++ :whistle:
 
Ilona> Ei todellakaan kannata onnitella. Tuossa lueskelin kuinka prismantesteillä on taipumusta näytellä haamuja. Ihan pöllö ihminen kyllä on.... joka vessareissulla on pakko toljottaa sitä tikkua ja päässä pyörii minkä testin uskaltais tehdä seuraavaks ja millon...

Huomenna jo tekis mieli testata ja toisaalta olishan sitä muutakin asiaa tänään vielä kauppaan.... hmmmmmm.... :D

Perjataina varmaan vasta päästään selvyyteen... ehkä... köhkä...
 
Sartsa83
yrittäjä hihi.. hassu olet.. toivotaan että plussaa silti pukkais. ;) :)

Ilona puuuh puuuh puuuh... +++++++++++ :whistle:

Ansku Olikos tää kp 1/30 odotettukin juttu kun tuollee hymyilet? Että pahotellaanko vaiko onnitellaanko vaiko täh? :D halit kuiteskin. :hug:
 
Sartsa Ihan odotettuhan se on ja ku kierto oli pari päivää normaalia lyhyempi niin sehän vaan passaa. Mullehan se plussa toivon mukaan pärähtää sitten huhtikuun alussa kun IVF on maaliskuun puolen välin kieppeillä. :) Ei tarvi pahoitella eikä onnitella. :LOL:
 
Moikka! Menkat kesti 3½ päivää mutta vielä kp 6 aamusta oli tuhrua. Niukathan noi oli, mutta ei edes nii niukat mitä joskus on ollut. Ovistestailut voisi lyhimmän kierron mukaan aloittaa jo tänään mutta musta siinä ei ole järkeä. Useimmiten kuitenkin testailut jatkuu oletettua pidemmälle. kp 10 aloitin testailut siinä kierrossa, missä kai viimeksi ovuloin ja kp 13-14 oli plussaa..

Greippimehua olen pari päivää juonut irvistellen, ihan kamalaa. Ostan ens kerralla sitä Rybb&Deckerin jos ois parempaa.. E-vitaminiinia otan reiluilla annoksilla, lisäksi foolihappo ja tyrniomega-kapselit. Niin ja menee sitten homeopaattiset lääkkeet mm.kilpirauhasta aktivoiva ja sitte keltarauhashormoni. Apuja löytyy :whistle:

Eilen oli miehen kaa tyhmä riitä, lähti siitä ku se suuttu jostai ja alko hermoilla. Näinmeidän riidat meneeki ylkeesä, mä ku sanoin ettei nyt tosta pitäs hermoilla, ni suuttuu lisää. Sit tosiaa mietii kestääkö miehen hermot itkevää vauvaa esim. Luonteeltaan mies on äkkipikainen, jos joku ottaa päähän nii tuo sen heti ilmi usein huutaen, eikä voi itseään hillitä eka niikun mä taas teen. Siitä se riita sit tulee ku mies ei tykkää ku kerron, kuinka mä osaan hillitä itseni nii senki pitäs.. Joo..

 
Eilen oli 3. vyöhyketerapia. nyt ei jaloissa tuntunut niin kipua kuin paikka paikoin niissä mun ongelma-alueissa. Nyt oli niin rentouttavaa koko käsittely, lopuksi vielä käsitteli päätä ja siihen meinasi oikeasti nukahtaa. Jännä tunne kun päästä katoaa kaikki kiire ja ajatukset ja on jossain taivaassa :D Tuo hoito olisi kaikille ihmisille hyväksi kyllä, kun nykyaikana pää on niin kuormittunut. Kevein jaloin ja mielin taas lähdin pois ja tuli taas hyvä mileli että tässä kierrossa voisi plussa tulla. Ensi viikolla on vielä käynti ja sen jälkeen ne harvenevat 3-4 viikon välein kun on saatu kroppaan alkusysäys.
 
Ella-83 mä oon kanssa mietiskellyt tota vyöhyketerapiaa tähän mun kierrottomuuteeni. Josko siitä ois apua. Mut oon vaan miettinyt kuinka kallista tuo touhu on? Eli minkä hintaisia noi sinun hoidot nyt suurinpiirtein on? :)

ON: täällä menkat riehuu nyt kolmatta päivää ja odotettavissa on et vielä muutaman päivän kestävät. Sitten pääsen vihdoin tarkastelemaan itseäni ja omia oireita, josko se ovis sieltä vaikka tulis ja päästäs tosissaan yrittämään sitä raskautta.. :whistle:
 
Markke, eka kannattaa selvittää että vyöhyketerapeutilla on asianmukainen koulutus. Esim. terapeuttirekisterissä on päteviä. Tämä missä minä käyn maksaa 40e kerta ja aika on 1-1,5h pituinen. Pitää kotonaan vastaanottoa. Toisessa paikassa mitä katselin niin 45min maksaisi 60e.
 
Mä ajattelin niin, että mieluummin maksan enemmän siitä että kroppa korjaantuisi pysyvästi kuin sitten nopeesti hankin lääkkeet, joka eivät poista perimmäistä ongelmaa..

Terapeutillani oli 20-vuotias nainen asiakkaana, jolla ei ollut kuukautiset edes alkaneet. Hoitojakson jälkeen menkat alkoivat ja puolen vuoden jälkeen säännöllistyivätkin. Voin suositella kuten myös homeopatiaakin, jolla mun migreeni hoidettiin ja kierrot toimi kanssa.
 
ansku :hug: ja eikun plussaa kohti vaan B)

ite oon ihan taas sekasinn. en jaksa koko hommaa. todella raivo mielialalla :'(
mahaa kirpasee joskus vasemmalta joskus oikeelta. iltasin nousee "kuume" tosin koholla oviksesta asti. en jaksa olo :ashamed: jotenki mee taas yli ja kauhee masis :'( ei tuu onnaamaan ei :headwall: :'(
 
piti viel sanoo et oon itkeny ihan tyhmii juttuja ja nukuttaa, tosin riehuin konsertissa eilen ;)
musta tuntuu et jotain ois vialla kun "tunnen" masussa jotain, semmosta minkä paikan voisin sormella osottaa, niin tarkasti. mitä se voi olla!?! ärsyttää. joku hirvee endo pallo siel kasvaa taas... :'(
 
Loppukierron jännäilyä ja uutta kiertoa ilmassa näköjään monella. Tsemppiä!

Täällä kp 11, eikä tunnu missään. Ei siis niin mitään merkkejä oviksesta, en ole edes viitsinyt vielä testata. Huomenna olisi se lääkäri ja jännittää kyllä aikalailla. Kertokaahan nyt viisaammat mitä sitä oikein kannattaisi muistaa kysyä? Aikaa kun on vain se 20min tutkimuksineen. Sen olen ainakin päättänyt selvittää onko minulla se PCO vai ei, se vaikuttaa kuitenkin moneen juttuu näiden lapsihaaveiden ulkopuolellakin. Ja millaisia tutkimuksia kannattaisi yrittää toivoa, jos siihen voi itse vaikuttaa?
 
heips emma mä en anteeksi tiedä sun taustoja, mutta ite kysyisin onko pco tai endo (itellä molemmat :headwall: ) ja simppatesti varmaan...ja etta irtooko folli vai onko mahollisesti niin ett tarttis irrotuspiikkiä... ja etta onko tuubit sulla auki? näitä kysymyksia ja seikkoja vois siis olla varmaan vaikka mitä.... mutta tossa nyt muutama "idea"... tsemppiä, sulla toivottavasti on kaikki hyvin :heart: =)
 
Kiitos Ilona kommenteista. Olen taustoista kertonut tuossa pari sivua sitten tarkemmin, sieltä voi kurkata jos kiinnostaa. En viitsi uudestaan tähän laittaa, kun on aika pitkä tarina...

Mutta siis PCO:ta on epäilty ennen esikoisen syntymää ja itseasiassa endoakin joskus vuosia sitten ihan perusvuositarkastuksesssa gynellä. Mitään tarkempia selvittelyjä ei sitten olekaan tehty, pelkkä ultra vain. Millä näitä follin irtoamisasioita oikein voidaan tutkia? Itsellä on jotenkin sellainen kutina, että hormooniarvot menee päin seiniä.. ainakin olo tuntuu pitkin kiertoa siltä. Ehkä jotain verikokeita siis? Mites tuo endo muuten oireilee? Ennen oli tosi kovatkin kuukautiskivut, mutta nyt esikoisen synnytyksen jälkeen ne ei ole niin koviksi yltyneet. Tilalle on tullut pitkin kiertoa ilmeneviä alavatsakipuja, jotka ei onneksi ihan tuntikaupalla kestä ja kyllä ne nyt sietää, ei siis mitään erityisen hankalaa. Viimeeksi tänään vietin puoli tuntia sohvalla makuuasennossa, kun sattui aivan kuin menkkojen aikana ja siitä ei todellakaan voinut olla kyse. Meni kyllä sitten pikkuhiljaa ohi, mikä lienee viirotus.

Mitä todennäköisimmin tulen huomenna kertomaan että kaikki on aivan kunnossa ja olen vain kuvitellut kaiken :LOL:

Onpas mukavaa, kun tämä ketju on niin aktiivinen!
 
Mihis se plussa-aalto nyt tyssäs... PLUSSAILKAAAAA :D Mä kärvistelen edelleen kun tänään aamulla ei tullu edes haamujen haamua. Heräsin tänään pahoinvoivana mutta toisaalta olen kyllä ollut mahankanssa viimeaikoina eri mieltä toimimisesta. Napukka on kiivennyt kurkkuun asti mitä se ei kyllä ole ennen tainnu tehdä :D oikeesti toooooosi korkeella ja kova. Outo mahatuntemus edelleen mutta eiköhän ne mensut parin päivän päästä ala... jos ei ala lauantai iltaan mennessä niin su aamulla uskaltaudun tekemään seuraavan testin.
 
yrittäjä hei sun plussaa nyt ootellaan itseasiassa varmaan seuraavaksi... B) toivottavasti saisit sen :heart: niin toivon sulle plussaa =) todella piina sulla menossa!! :hug:

emma verikoe joo paljastaa ovis jutut...
kyl sul varmaan hei asiat on kunnossa :heart: ite oon vaan vauhko sielu ... :ashamed: et en halunnut pelotella sua vaan :hug:

hei mun naamaa kuumottelee inhasti ajoittain kanssa niin ku ois iho jotenki herkistynyt :kieh: joku hormoonipaholainen kimpussa taas :LOL:
 

Yhteistyössä