Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Sartsa83 hirmuisesti onnea plussasta!!! :heart: :flower:

ON: täällä vihdoin alkoi uusi kierto ja tänään siis kp1/27-28. Teroilla mennään ainakin vielä kuukausi tai kaksi eteenpäin ja katsellaan josko tää oma hormonitoiminta tästä horroksestaan heräilis ja sais yrityksen kunnolla alkuun.. :) :whistle:
 
Ja jännitys tiivistyy vaan latistuakseen taas ihan liiskaksi.....

HUOMENNA olis mahis testata.... mut en tiiä uskallanko... Tänään ainakaan ei ovistestiin tullu pienenpientä haamua enempää... Aina innolla odottaa koska pääsis testaamaan ja kun se päivä tulee alkaakin jänistämään. Nyt olis huomenna dpo 11 tai jotain.... Lauantaina olis paljon järkevämpää testata.... ehkä mä huijaan itseäni ja testaan ovistestillä uskotellen että se on r-testi :D Niitä tuolla kaapissa riittää nimittäin....

sitten....

Sarjassamme kiusallisia kysymyksiä joita et kehtaa kavereilta livenä kysyä:
Kun olette uimassa ja nousette altaasta.... käykö teillä niin että sitä vettä on mennyt syövereihin syviin ja se sitten tulee sieltä omia aikojaan jossain vaiheessa melko vauhikkaasti pois. Siis toisinaan ihan siellä hallissa jo ja toisinaan vasta vaatteet päällä vaikka autossa... Ihan vaan siksi kysyn kun mulla on ollu aina niin.... No nyt kun olen näitä kohdunnapukka hommia ja muita mietiskelly niin päädyin siihen että se vesi menee sinne ehkä kohtuunkin asti kun hole on avoin.... ja tulee sieltä silleen hörähtämällä niinkuin tulee mensutkin kun ne on runsaat..... No nyt ollaan ihan kierron lopussa ja jos niin käy, niin sehän tarkottaa sitä että melkoinen huuhteluhan siellä kävi, joten tuskin ainakaan voi mitään kasvamassa olla....

Huoh..... on ihmisellä ihmeteltävää ja kiusallisia kysymyksiä.... Galluppiin jos joku vastaa niin kiinnostunut olen :whistle:
 
Kiitos kaikille lohdutuksista! Ihania olette!

Kummasti sieltä pohjalta pikkuhiljaa vaan noustaan. Ihmeelliset menkat kyllä oli: kipuja ei yhtään vaikka normaalisti 2 päivää täytyy syödä buranaa ja menkat kestikin vain 3 päivää kun normisti väh 5. Huomenna taas clomien popsiminen alkaa ja jouluna pupuillaan :)

Minä olen kertonut yrityksestä yhdelle ystävälleni, joka varmaan säikähti eikä osaa millään tavalla kommentoida tilannetta. Niinpä päätin, etten turhaan säikyttele ihmisiä pois luotani. Ihanaa siis, että on olemassa tällainen paikka, jossa on samassa tilanteessa olevia ihmisiä!

Halituksia niitä kaipaaville ja iso +++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
ja siis tosta sun kysymyksestä, en kyllä usko että ihan niin syvälle sulla se vesi voi mennä...että se siis mahdollista raskautta haittaisi..... mullakin on alkanut lorahtelemaan jotain, lugenen piikkiin laitan. mutta siis varmaan monella meillä lurahtelee joskus ihan yhtäkkiä ja sen määrä vaikuttaa varmaan enemmältä kun mitä todellisuudessa onkaan. .


kivaa memmiliini että pääsette laittamaan vauvaa alulle jouluna =) :xmas:
 
^^ Ei se vesi minnekää kohtuun asti voi mennä kun muutenhan olisi aina tulehdusriski. Varmaankin vesi on ihan emättimessä ja sitten siitä tulee pois..

Ostin Valion greippimehua ja se on niin pahaa etten tosiaan kerralla voi lasillista juoda. Puolikkaan voin juoda laimennettuna. Nyt jos/kun homeopaattiset lääkkeet jo saa aikaan limakalvon kasvua niin ehkä tää nyt on turha keino mutta kokeilen silti..
 
mulle tuli suuhun pari rakkulaa ja mietin että voiko olla happamasta greippimehusta??! tosin poskeen tuli iso finni viime viikolla kans, joten voi olla hormooneista johtuvaa... :/


yrittäjä et todellakaan oo mikään friikki :heart: meillä kaikilla on jotain hieman enemmistön rakenteesta poikkeavaa :)

ite näin taas unta repäisykivuista ja olin tuntevinani unessani jotain mahassa, ei nyt ehka ihan repäisyjä mutta mukamas "jotain" :LOL:
 
Sartsa83
Ilona Mahdollisesti greippimehusta tuo rakkula... ja hormoonit jyllää kun finnejä tulee. ;)

Tässä sulle Ilona tää runo.. siis muillekin, mutta Ilona pyysit tätä.

Runo raskaudesta ja plussaamisesta:

Sain vihdoin nähdä kaksi viivaa,
josta tiesin sinun olevan kohdussani.
Sut vihdoin tuntea saan sisälläni.
Palan halusta saada seurata kehitystäsi,
kasvuasi kohdussani.
Olet toivotuin lapsi päällä maan,
ja siitä taivaan isää kiittää saan.
Vihdoin onnistui hoidot nää,
kohti perhe-elämää vie tie tää.
Minä äiti olen sinulle,
sinä rakas lapsi minulle.


Ei kovin kummonen.. kattoo miten tuolta alkaa runoa pukkaamaan kun paremmin vauhtiin pääsee. :heart:
 
Heips jälleen kaiffat,

lämmin tervetulotoivotus Emmalle, tässä ketjussa on tosi kivaa populaa! Lohtuhalaukset memmiliinille, silentille ja toiveelle :hug: Ja plussapuhureita pian testailijoille!

Wannabemama tuolla ylempänä kyseli ihmisille kertomisesta. Itse olen kertonut hyville ystävilleni, joihin voin 100% luottaa. Myös isosiskoni tietää tilanteestamme. Hänelle kertominen tuntui itsestä tärkeältä, koska hän on itse elänyt samantyyppisiä tilanteita läpi. Niinkuin teidänkin kanssa, asiasta on helpompi jutella ihmisen kanssa, joka edes hieman ymmärtää, mistä puhutaan. Juu nou! Omalle äidilleni emmekä miehen vanhemmille ole vielä kertoneet, ei vaan vielä ole siltä tuntunut.

ON: Clomeja on nyt napsittu 4 päivää eikä suuria tuntemuksia ole. Vähän jotakin fiiliksiä tuolla muniksien suunnalla on, mutta ei kummempia. Hiki haisee muutes ihan järkylle ( :ashamed: ), tiedä sitten voiko Clomit tehdä tällaista vaiko ihan stressihikeä. Perjantaina on sitten se uä ja aukiolotutkimus, se vähän jänskättää. Noo, selviääpä ees jotakin. Oon kuullut kyllä legendoja, että tuo aukiolotutkimuksen jälkeen olisi moni raskautunut, joten toiveissa on hyvä elää!
 
Sartsa, onko mitä oireita nyt päällä? =) Greippimehusta, onko se rybb&deckerin mehu kylmässä vai ihan kuivahyllyssä? Mä nyt etsin vaan kylmästä ja näin ton Valion ainoastaan. Jotkut on Lidlin mehua kehuneet kanssa. Mut ton saan alas jos laimennan puolet vedellä ja sit joudun pari lasii juomaan. Vois ton sekottaa varmaa appelsiinimehuunkin. Sama kai miten sen ottaa kunhan yhteensä menee greippimehua se lasillinen..

Mutta siis ovikseen asti juodaan? Voisi kai juoda pidemmällekin vai onkohan siitä hyöytyä, tuskin haittaakaan..?

Kuulin että tänne tulis kaksi toimea auki, minne voisin hakea. Oishan se kiva saada eka vakituinen työ, mutta toki mietuytyyää äippälomalle jäänti. Toisaalta jos paikan saan, niin ei se mihkään katoa. Ei työ ole mulle elämän tärkein olleskaan..
 
:heart: 8.12.TIISTAI :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 1/27-28
Silent whisper.......yk 11.....Aridimex, Pregnyl......KP 3/30
Siffis......................yk 7........................................KP 7/30
Nyynyy..................yk 12......................................KP 8/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 13/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 16/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 18/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 28/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 28/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 29/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 59/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 7/27-29
Emma2..........yk 6.................................................KP 9/27-36
MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 29/31-32
Eltzie..............yk 2................................................KP 44/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 11......Clomit.........................KP 4/27-40
Ella-83................yk 13......Homeopat, vyöhyket...KP 4/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 21/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 45





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuussa: Sartsa83 yk 23,



[/quote]

 
Kiitos kaikille tsempistä! Eikai tässä auta kun suunnata katse seuraavaan kiertoon.

Täällä on näköjään keskusteltu greippimehusta! Hain sitä itsekin tähän kiertoon :) Kuinkas paljon ja kauan sitä kannattaa juoda?

Sartsa - Kaunis runo taas :heart:

Raskaustoiveista kertomisesta - Mä ehdin sen yhdeksän viikon aikana, jonka ehdin olla raskaana tuossa huhti-toukokuussa, kertoa muutamille ystäville raskaudesta. Ja he tietävät nyt myös uudesta yrityksestä.

Markelle tsempit tähän kiertoon!
 
Sartsa tosi ihana runo! Sinulla tuo runo suoni tosiaan kukkii :flower:

Tuosta kertomisesta vielä: minulta tietysti odotetaan ja kysellään raskautta aina välillä koska ollaan vasta menty naimisiin, mutta alan nyt opiskelemaan ja niiden parissa ainakin pari vuotta menee ellen nyt sitten tässä raskaudu, niin olen vedonnut siihen, että katsotaan nyt koska tehdään vauvoja, kun on noita opiskeluja... Ei tosiaan huvita olla ihmisten silmätikkuna, kun on tälläisestä asiasta kyse. Ja tosiaan sellaiset ihmiset tuskin ymmärtää, jotka vaan pamahtaa paksuiksi tuosta vain. Mutta sen tiedän ainakin, että meille kaikille palstailijoille vauva on varmasti tervetullut ja harkittu!! Kiitos teille, kun saa purkaa tuntojaan ja saa ymmärrystä ihmisiltä, jotka on samassa tilanteessa. Muuten olis jo varmaan ihan bimbo =)

Tulehan vauveli jo... Facebookin testi kertoi, että plussaan joulukuussa ja facebookhan tietää aina kaiken. Plussaa odotellessa siis :LOL:
 
Sartsa83
Ella Se löytyy kuivahyllystä ja ite join sitä pitkälle yli oviksenkin... koska se autto pitää limoja yli oviksen. :) Suosittelen kyllä lämpimästi. Vielä kun siihen yhdistää foolihappovalmisteen niin avot! :D ... ja mitäs tässä... hienon hienoista pahoinvointia, muniksien nippailuja ja tissikipuilua. Tänään mennään rv 5+4 :)

Silent Kiitos. :heart:
 
Sartsa83
wannabemama aww kiitos. :heart: Juu samma här oli toi tilanne tossa yhessä vaiheessa ja nyt kun sitten yks vanhempi perhetuttu mies kyseli että "no, joko joko joko" niin karjasin sille, et "vittu ollaa yritetty kaks vuotta ilman tulosta!!!!!!!!!!!" ..Johan oli hiljaa sen jälkee. :LOL: Hihihihi.. juu facebook tietää kaiken. :p ... mä sen mukaan oisin raskautunu lokakuun 10:s... kummasti meni iha mönkää. :p ..tosin ei kauheen pitkästi. ;)
 
Hihhh mäkin taisin tehä sen Facebook testin ja mullekkin tuli tuo samainen Lokakuun 10. mutta tein sen testin vaan paria päivää ennen tuota päivämäärää joten en uskonut siihen :LOL: vaan aattelin että oraakkelilla vähän heittää muttei toivottavasti paljoa :kieh:

Mäkin viel juon greippimehua ja otan foolihappoa päivittäin kans. Mun massu on ihan pallo turvonnut, ihan naurettava. Toivottavasti laantuu huomiselle kun anoppi heti muuten käy utelemaan. Mekään ei kerrottu kun ihan yhelle kahelle kaverille vaan, eikä niillekkään mitään yksityiskohtia. Ne jotka ei itse tieda hoidoista, voi käsittää sen väärällä tavalla ja mä en halunnut sit alkaa mitään kauheen syvällisiä alkaa kertomaan meidänkään taipaleesta. Te ootte vaan niin ihanaa porukkaa :heart: ei tätä polkua kyllä yksin helposti tallaisi!!!!!!!! :wave:
 

Yhteistyössä