Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Jos mulla nyt uusi kierto alkaisi huomenna niin tärppipäivät osuisi joulunpyhille. Minä itse olen aikoinani saanut alkuni joulupäivänä.. :heart: Syyskuun lopussa synnyin, olisi aika hienoa jos historia voisi nyt toistaa itseään tässä asiassa.. :D

Tällä hetkellä ei taas tuhruta mutta päätä särkee ja muniksia sattuu..
Huomenna meen ostamaan taas tyrniomega-kapseleita, ainakin sillon niitä söin kun on ollut hyvät ovislimat ja runsaammat menkat.
 
kp1 tänään!!! B) B) Nyt ei yhtään ketuta tai masenna kun tällä kertaa tätä oli odotettukin. Nyt käynnistyi sitten 13:s luomukierto, tosi hyvässä vaiheessa aloitin nyt homeopaattiset lääkkeet kierron kannalta ja loput vyöhyketerapiat osuu kierron 5. ja 12. päivä joten tosi hyvin munisten aktivoinnin kannalta :whistle:

Koitan nyt syödä terveellisemmin ja liikkua vähän enemmän plus haen noita omega-kapseleita.
Mahdollisesti maistan sitä greippimehuakin. Tavoitteena paksu limis :saint:
 
Hyvä Ella!!! :D

Mä meinasin tulla päivittämään "päiväkirjaani" jotta voin sitten tarkistella joskus taas... Eli meni taas toiveet johonkin romukoppaan kun tissit hävis ennen aikojaan ja mahasta tuli yllättäen taas littana. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole, mutta vielä olis noita viiriäisenmunia ladattava neljänä yönä ainakin...

Testailuun tai mensuihin... ihan miten vaan... on aikaa vielä 4 päivää ainakin... Ei ihan tärppäis laskettu aika omiin synttäreihin kun ne olis syyskuun toisella viikolla kun taas laskettu pärähtäis johonkin 20.8 paikkeille...

Varmuus paksuuntumisesta on sellanen 30% luokkaa... ja vaihtuu päivittäin... :D
 
Hello taasen yritteliäät sisareni! Ja Ellalle onnenpotkut menkoista! Siitä se nyt lähtee, jospa saisit seuraavaksi synttärilahjaksi pienen nyytin! Ja piinailijoille kovasti plussia toivon, on jo teidän vuoronne.

Omaanapaa hieman; loppukierron labratulokset tulivat ja keltarauhashormoniarvot olivat ihan ok. Eli todennäköisesti ovuloin ok, ainakin viime kierrossa. Nyt odottelen alkukierron labratuloksia. Tänään aloitin clomit ja toivon että saisivat säpinää aikaiseksi tuolla muniksissa. Ens vkon pe, kp 11 on sitten luvassa munatorvien aukiolotutkimus (iiks) ja samalla uä, jossa tsekataan clomien vaikutusta. Itsellä jotenkin hyvä olo, kun nyt jotakin ainakin tapahtuu! Eli ihan hyvillä mielin mennään täällä tänään.

Hyvää mieltä siis kaikille tasapuolisesti :)
 
Ella-83:Jahuu! Toivotaan, että tää on sitten vimppa täti siellä vähään aikaan... :p

Nyynyy:Hienoa, että tulokset ok ja tsemppiä tähän kiertoon!!! :hug:

Mä pääsen tänään ulos tuulettumaan, jahuu! Siitä onkin aikaa :D Harmi vaan, että vuodan vieläkin kuin Niagaran putous... |O Mutta mä laskeskelin, että ehkä pääsenkin aloittamaan clomit jo seuraavassa kierrossa elle tule joku sika lyhyt kierto...Mutta seuraavia menkkoja jo odotellen vaikkei edellisetkään ole vielä loppuneet :LOL:
 
Kiitos kaikille, ootte ihania :hug: :D Mä ostin tyrni-omega plus kapseleita ja lisäksi vielä vahvaa E-vitamiinia (268mg/vrk) tosin toi E olisi varmaan jo riittänyt kun itsessään se vitamiini sisältää ainakin omega 3 ja 6 rasvahappoja.
Ravintoaineopas.fi sivulta löytyy mielenkiintoista tietoa vitamiineista, rasvahapoista yms. saantisuosituksineen.

Mä leivon tänään pullaa, miestäkin huvitti että kp1 päiväksi mä oon ihan yli-iloinen :D
 
Sartsa83

http://www.aijaa.com/v.php?i=5375890.jpg

Siinä se nyt on... :heart: EI OLE TODELLISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kp 32/31 Mä en pysty uskoo tätä! Tarvii vielä maanantain aamupissasta VIRALLISENA testipäivänä tehdä toinen testi jonka ostin varmuuden vuoks. :D Siis ei oo todellista. Ei mitenkään. Ei voi olla. EI ei... apuaaa!! IHANAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :heart: :'( :hug: :D
 
Hei kysymys teille ihanaiset: pääseekö simpat uimaan lugemössön läpi?? ällö kysymys, mutta mun käskettiin alottaa luget pregnyl iltana, pupuilun jälkeen ja toistaa sama seuraavat " iltaa, mikä tehtiin. nyt herääkin kauhu että kun tunneli on täynnä sitä mönjää, niin miten siitä on edes simpat päässeet läpi uimaat eilen ja toissa iltoina???!!! :headwall:
nimittäin kun mulla täti tulee, se puskee lugemassaa pois mikä on pakkautunut sinne, Yäk, tiedän :ashamed:

Lämmöt mulla noussut jo tommoseen 37.1-2 joten oletan että se ovis siis tapahtui..
 
Sartsa83:ONNEA!!! Mitäs me sanottiin!!! Jiiiihaaa!!!! Oot niin ansainnut plussan :heart: :hug: :flower: B) :wave:

Ilona G:Mun käskettiin aloittaa silloin aikoinaan Luget vasta 3 päivää oviksesta...Mutta en osaa siis vastata kysymykseesi :ashamed:
 
Ellalle onnittelut uuden kierron alkamisesta ja kovasti peukkuja, että tämä on "se" kierto :whistle:

Muistan ne omatkin ilon tunteet kierron vaihtumisen takia, kyllä se kovasti hymyilyttää kun 50-70 päivää kestäneet kierrot vihdoinkin loppuvat!

Sartsalle mielettömän isot onnittelut plussasta, tulihan se sieltä :flower: =) :heart:

 
Täällä mennään 4/30 tänään. Lääkärissä tällä viikolla käyty ja todennäköisesti "vikaa" on, mutta tutkimukset voidaan aloittaa vasta ensi vuoden alkupuolella, koska kansainvälinen lapsettomuus määritys on yritystä 1 vuosi! ARRGHHHH menee hermo! Jos kerran voi jo kertoman perusteella todeta, että raskautuminen luomusti ei onnistu niin miksi ihmeessä pitää odottaa se vuosi täyteen?!?! :headwall: Mä en vaan tajua... Mutta näillä mennään!
 
Sartsa83
Kiitos kaikille teille ihanille. On ihan epätodellinen olo. :D Elikäs rv 4+3 mennään. Ja ultrassa sit selviää että monennellako virallisesti. :)

Hirmuisesti tsemppiä teille kaikille. Kyllä te loputkin vielä plussailette. Olen VARMA siitä!!! :heart:
 
Onnittelut sartsa!!! Toivottavasti perässä tullaan isolla porukalla ;)

Kävin tänään kuitenkin hakemassa lisää lugeja vaikka niitä on seitsemän laitettu putkeen jo ja tuntuma on niin "ei raskaana" että en aatellu jatkaa... kolme olis siis vielä törkittävänä. Aina naurattaa kun se apteekintäti kysyy montako pakettia otetaan... Noooh... ollaan optimisteja... otetaan vain yksi :LOL:

Jos tähän kiertoon tulis plussa nyt niin allekirjoitan ne utopistiset väitteet siitä oireettomuuden ihmeestä. Eli vaikka nyt on lugeja törkitty menemään on kaikki perus kiusanhenkioireet vieläkin poissa....
 
Sartsa83
yrittäjä kirjotinkin sulle jo tonne loppukierron oirepinoon mutta tännekin sen sanon: ihan varpisti nyt plussaat! Niin samanlainen kuvio kun mullakin! Ja kiitos onnitteluista. Kohta onnittelenkin sua. ;) :heart:
 

Yhteistyössä