Oottete kyllä ihania :heart: Mä taidan ottaa tän kuumeilun ihan liian tosissaan ja käy jo sääliksi mies parkaa...niin sovittiin, että nyt mennään tjot meiningillä ja mitä vielä! Ämmä istuu täällä päivät pitkät mittari kainalossa (mikä sekin väärin ja eikös se aamulämpö ennen nousua ole luotettavin?!), KAIKKI kropan nipistykset ja kolotukset sun muut oireet/oireettomuudet kerrotaan heti miehelle, pissii tikkuihin metsästäen ovista, kertoo mikä yk ja kp menossa, pissii vielä r-testeihinkin anellen siihen toista viivaa kaveriksi...
Ei hitsit sentään...pitäisköhän multa katkaista ensinnäkin nää nettipiuhat? Mutta täältä saa sitä ihaninta vertaiskuumeilua niin säästyy mies pahimmalta ryöpytykseltä
Mutta oikeesti ladyt...tekee kyllä mun kuupalle van hyvää päästä hetkeksi Suomeen rakkaiden ja lähimpien pariin jotka ei onnekseen tiedä mitään mun kuumeilusta! Voin sitten alkaa reissun jälkeen ehkä hieman rauhallisemmin (niin varmaan juu)mielin kuumeilemaan kun saa ne clomit suuhun...
Mutta menkat ei ainakaan vielä ole alkaneet, mutta alamasu on toooosi pipi ja tuntuu hyvinkin tutuilta nuo vääneet. Lämmöt enää aavistuksen koholla, joten kyllä se pirulainen sieltä nyt vaan tulee.
Ella-83:En nyt tahtoisi toivoa kellekään tätiä, mutta ehkä siellä on nyt hyvä se sinne saada niin pääsee uuteen kiertoon! :hug:
memmiliini:Eläpäs vielä luovuta muru, hyvinkin voi se plussa sieltä tulla! :wave: :hug: :heart:
Uusille tervetuloa mukaan!!! :wave: