Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Sartsa83
Siffis Äkkii äkkii kertoo mitä se näytti!!! :heart:

Silent whisper Joo. Tuskimpa ovat r-oireita. Kuha taas kroppa kiusaa. Perjantain menkkoja "odotellessa". Ens ma ois testipäivä. Mahtaako sinne saakka ees päästä.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta... On se tosiaan rasittava ämmä tuo täti, mutta minkäs sille mahtaa. Joskus vielä annan sille nenille =)

Aika loistava plussasaldo kuitenkin marraskuulle vai mitä?

Joku ehtis vielä tänään marraskuun plussaajiin.

 
Siffis:Voi ei :hug: Jospa ovis ois ollut myöhemmin ja ei vielä näy testeissä? Pidän vielä peukkuja! :wave:

ON:Voi p...a mä sanon...Lämmöt tippunut, ei paleltele vaan hikoiluttaa ja vatsa todella menkkakipeä, ihan kuin viime kierrossakin kävi eli taidanpa kohta saada, ellen jopa jo huomenna, ilmoittaa jälleen tädin saapuneen |O Että nyt korpeaa, mutta olihan tää niin odotettavissa taas! No onneksi pääsen lauantaina oikein kunnolla irroittelemaan pitkästä aikaa! :D Vaikka mä kyllä mieluiten olisin seuraavan vuoden täysin raitis B)
 
Mulla nyt taas tuntu kohdunnapukka olevan alhaalla ja hieman raollaan, mut näin oon tuntenut jo yli viikko sitten ja napukka taas siirtynyt ylemmäs, eli ihan menee nyt miten sattuu. Alavatsatuntemuksia on myös kuten ennen menkkoja mutta tässä alkaa mennä usko vuodon alkamiseen itsestään.. Toive81, kunpa sulle ei tulisi täti niin mä voisin sen nyt kylään ottaa..
 
olen pyörinyt tuolla keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavien puolella..nyt tulin kurkistelemaan tänne. Eli yritys aloitettu 4/09, oli hormoonikierukka aijemmin 3v. itselläni aijemmasta liitosta 00, 01 ja 04 lapset, vanhinta ja nuorinta sai odotella toistavuotta, mutta keskimmäinen ilmoitti tulostaan hyvinkin pian. minulla on ollut ongelmana kiinnittyminen. mieheni kävi testeissä ja häneltä löytyi 7/20milj. veijarista, eli alentunut on muttei mahdoton kuitenkaan. Nyt odotellaan vastauksia vielä tarkemmista tutkimuksista, toivottavasti niissä ei ilmene enään mitään. odottavan aika on pitkä :kieh:
 
Toive :hug: Mulla ihan samanlaiset tunnelmat. Olen niin varma, että täti saapuu parin päivän sisään. Tässä kierrossa toiveet olivat pitkästä aikaa korkealla ja nyt masentaa aika rajusti.

Siffikselle ja Ellalle voima :hug:

+++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Oottete kyllä ihania :heart: Mä taidan ottaa tän kuumeilun ihan liian tosissaan ja käy jo sääliksi mies parkaa...niin sovittiin, että nyt mennään tjot meiningillä ja mitä vielä! Ämmä istuu täällä päivät pitkät mittari kainalossa (mikä sekin väärin ja eikös se aamulämpö ennen nousua ole luotettavin?!), KAIKKI kropan nipistykset ja kolotukset sun muut oireet/oireettomuudet kerrotaan heti miehelle, pissii tikkuihin metsästäen ovista, kertoo mikä yk ja kp menossa, pissii vielä r-testeihinkin anellen siihen toista viivaa kaveriksi... :LOL: Ei hitsit sentään...pitäisköhän multa katkaista ensinnäkin nää nettipiuhat? Mutta täältä saa sitä ihaninta vertaiskuumeilua niin säästyy mies pahimmalta ryöpytykseltä :D Mutta oikeesti ladyt...tekee kyllä mun kuupalle van hyvää päästä hetkeksi Suomeen rakkaiden ja lähimpien pariin jotka ei onnekseen tiedä mitään mun kuumeilusta! Voin sitten alkaa reissun jälkeen ehkä hieman rauhallisemmin (niin varmaan juu)mielin kuumeilemaan kun saa ne clomit suuhun...
Mutta menkat ei ainakaan vielä ole alkaneet, mutta alamasu on toooosi pipi ja tuntuu hyvinkin tutuilta nuo vääneet. Lämmöt enää aavistuksen koholla, joten kyllä se pirulainen sieltä nyt vaan tulee.

Ella-83:En nyt tahtoisi toivoa kellekään tätiä, mutta ehkä siellä on nyt hyvä se sinne saada niin pääsee uuteen kiertoon! :hug:

memmiliini:Eläpäs vielä luovuta muru, hyvinkin voi se plussa sieltä tulla! :wave: :hug: :heart:

Uusille tervetuloa mukaan!!! :wave:
 




HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 12......................................KP 6/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 9/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 11/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 21/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 21/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 22/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 26/30
Sartsa83...............yk 23.....Menopur, Pregnyl.....KP 28/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 31/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 36/30
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 45/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 52/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 22/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 26/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 47/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 26/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 58/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 14/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 38





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11




 
Siffis - No voi voi itkujen itkut :hug:

toive81 ja memmeliini - Älkää hyvät naiset vielä luovuttako! Niin kauan on toivoa kun täti kurvaa paikalle :kieh:

ON: Valkkari lorisee edelleen, olen käynyt muutaman kerran jo tarkastamassa näkyykö punaista mutta vielä ei ole näkynyt. Viimekierrossa tuhrut alkoivat huomenna, eli eiköhän ne sieltä taas tule! Kauhea nälkä on kokoajan, mutta se todennäköisesti johtuu tädin lähestymisestä!

Mites Sartsa?? Onko ilmaantunut lisää lupaavia oireita ;) ?
 
Sartsa83
Ei vi*** sanon minä! Oon nyt ihan varma että täti tulee ja kovaa vauhtia. Vielä ei näy ees tuhruttelua mutta ei mene aikaakaan kun sitäki alkaa sieltä näkymään. Semmoset juilinnat meinaan nyt ollu tuolla muniksissa oikeelle puolella. Tosin oon koko päivän puistatellu kun on palellu ja lämmöt on edelleen 37,1, mutta muuten on olo kun täti kolkuttelis jo ovella! Samperi soikoon kun ottaa aivoon! Jos täti tulee, pääsee kans ite lauantaina pitkästä aikaa vetää pään täytee ja itkee tätä saatanan kohtaloa.....

Toive Kumpa tuon toisen viivan ilmestyminen onnistuiski toivomalla ja manaamalla ja pyytämällä ja käskemällä. Ois tullu viivat jo aikaa sitte. ;) :p .. mutta kun ei niin ei. Ja totta, tääl saa vertaistukee kyl aivan mahtavasti mutta samaan aikaan sitä miettii et pitäisköhän sitä olla hetki pois täältä.

Silent whisper Laskin sitte taaski väärin tätä kiertooni. Siis mullahan periaatteessa ois tänään tätipäivä kun viime kierrossa mulla alko sitä tuhruttelua kp 28 mut kroppa ei antanu tädin tulla. Sit täti tuli kp 31 jonka sairaanhoitaja päättäväisesti laski kp 1:ksi, mutta periaatteessa siis mun kierto on 28 päivää ollu tässä muutaman kierron kun tossa kattelin noita aiempia merkintöjäni kalenterissa. Mutta tänään ei oo ainakaan tuhruttelua alkanu, mutta piankos seki tuolta tulee.. ellei jopa sitte ala vuoto kuin niagaran putouksesta. Prkl. :kieh:

Noh, suunnittelen lauantain sen mukaan et oisin lähdössä ryyppäämään ja jos vaikka lähtis pitkästä aikaa Tampereen yöelämään dansaileen yökerhoihin. ;)
 
Sartsa83 - Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Menkkajuilinnat voi hyvin tarkoittaa jotain paljon parempaa kuin tädin tulo :heart: Meillä on kyllä yllättävän samanlainen kierto. Mulla alkoi viimekierrossa meinaan tuhruttelu kp 27 ja menkat kp 31 joka sitten muuttuui kp1:ksi. Ja luteaaliaikakin taitaa molemmilla olla aika saman mittainen :) Hassua!
 
Sartsa83
Silent whisper No niimpä. Oon kans naureskellu miten voikaan olla niin samanlainen kierto. Meillä on samanlainen kropan toiminta. Onkohan meillä sitte sama ongelma? Meijän munikset hylkii siittiöitä eikä taho hedelmöittyä? :( ... siis tää on vaan mun epäilys koska kaikki on meillä menny valtavan hienosti eikä missää pitäis olla mitää etteikö raskauduttas mutta ei nii ei. Kyllä tässä vaiheessa tulee olo ettei tästä tule mitää kun on ihan olo että menkat tulee. Ihanaa kun te muut toivotte mun puolesta ettei tätiä tulis. :heart: se auttaa jaksamaan ja saa pienen toivon pilkkeen itelleki. :hug:
 
Mä oon ottanut tänään kahdesti vahvemman annoksen homeopaattista lääkettä ja huomenna aamulla vielä kerran. Jos menkat ei ala perjantaihin mennessä, meen homeopaatilta hakemaan lisää apuja. Seuraavaksi saisin keltarauhashormonia. Torstaina on myös vyöhyketerapia niin toivottavasti näillä avuilla kroppa heräisi ja tulisi menkat vaiks viikonloppuna..
 
Heippa kuumeilijat!

Kuka haluais korkata joulukuun plussatilin? =)

Oltiin viikonloppuna kylpylässä ja mullahan oli se v***n täti käymässä just silloin. Mulla on käytössä q-kuppi, niin vähän mua nauratti kun tulin allasosastolta ja sen jälkeen tyhjensin sen niin se oli täynnä vettä :LOL:
mutta se oli siis pitänyt myös menkkikset sisällään... oli vaan hieman laihaa tavaraa.

 
Nyynyy: :hug: Samassa veneessä ollaan muru. Mä pääsen aloittamaan clomit vasta ensi kierrossa...kunhan saan ne ensin kotoota...Puhtia uuteen kiertoon!

:headwall: KP 1 ja yk 4 sitten kurvasi tänne PRKL! Mulle voisi laittaan kierron pituudeksi nyt sitten 27-29, kiitos. Luteaalivaihe oli nyt sitten vain 9 päivää jos luotan kehon tuntemuksiin oviksesta(testeihin en ehtinyt saada sitä kiinni)ja lämpöihin. Masentaa kympillä. Mutta jos jotain positiivista niin pääsinpä taas jälleen uuteen kiertoon nopsaan. Mulla ei ole ikinä ennen ollut näin lyhyitä kiertoja!!! :D Mutta eipä pitkälle lohduta kun ei kroppa toimi. Tietääkö joku muuten, että jos syö clomfenkuurin niin vaikuttaako se mahdollisesti luteaalipituuteen? Eli kun yleensä ovuloin vasta kp19 paikkeilla niin clomeilla sen sais ehkä tapahtuvan jo kp13-14 kieppeillä(kuten kävi esikoisesta) niin josko se kierto sitten ois normaali eli jollei tärppää niin menis se 12-14 vrk ennen kuin täti tulee...Anteeksi sekava sepustus. Täytyy soittaa tänään sille lääkärille kun kerran käski, mutta on niin vaikeaa kysellä tällä kielipäällä näistä asioista...voi syvä huokaus! |O

Se mikä tässä on oudointa niin mulle lämmöt pomppas eilen takaisin 37 ja äsken vielä mittasin niin lämmöt 37,1.Vuodon määrä normaali runsas ilman tuhruja. En siis nyt usko mitään feikkimenkkoihin...Kaippa mulle joku flunssakin vielä sitten änkeen samaan syssyyn...Mulle siis ainakin päti se, että maanantaina lämmöt "romahti" ja nyt tuli täti, mutta miksi ne taas on noussut, ääh.Ehkä mä en nyt enää mittaile lämpöjä kun en kerran osaa oikein niitä mitata.:ashamed:

Mutta nyt niitä joulukuun plussia tänne ja sassiin kiitos, teillä muilla on vielä toivoa!!! Sartsalla ja Silentillä oli ainakin lupaavia tuntemuksia!!!Siis kaikille plussia, puuuuuuh +++++++ :whistle: :wave: :heart:
 
Sartsa83
VOI PERKELEEN TÄTI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: Oon pahoillani Nyynyy ja Toive :hug: mutta toivotaan että clomit teillä auttaa. :heart: ... mulla ei Toive ainakaan yksinään clomeilla ollu suurta vaikutusta enkä oo huomannu että luteaaliaika ois pidentyny. :)

Enpä nyt tiedä kannattaako tässä laskea ainakaan mun varaani joulukuun plussaamista... katotaan vaan niin ne tädit on kohta täälläki. Niin se on vaan menny. Mihkä se muuttus tässä? Kumma siis on jos ei oo tärpänny kun niin hyvin meni kaikki, mutta epäilempä. Eilen ois pitäny periaatteessa alkaa tuhruttelu mut mitää ei oo näkyny. Ei minkäänlaista punasta paperissa niinkun viime kierrolla. Perjantaina odottelen tätiä kuitenki saapuvaksi punasella paholaisellaan.

Sileeeeeeeent, plussaathan hanitus ainaki sinä?!? :heart: :heart: :heart: :heart: :hug:
 
Ensi viikolle olikin niin vähän aikoja mitkä mulle kävisi niin varasin ajan perjantaille. Olisi aika ironista että menkat nyt sit alkaisi enkä voisi mennä gynelle. No sit siirtäisin sen jonnekin kp 14 tienoille jos niin käy mutta apua. Onko teillä kokemusta, onko minkähintaisia hormoniverikokeet yksityisellä?
 
2.12. KESKIVIIKKO :heart: :heart:





HAAVEISSA ESIKOINEN



Nyynyy..................yk 12......................................KP 2/30-32
wannabemama.....yk 12......................................KP 7/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 10/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 12/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 22/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 22/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 23/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 27/30
Sartsa83...............yk 23.....Menopur, Pregnyl.....KP 29/31
Siffis......................yk 7........................................KP 37/30
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 46/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 53/29-30



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 4................................................KP 1/27-29
MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 23/31-32
Eltzie..............yk 2................................................KP 48/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 27/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 59/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 15/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 39





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11




 

Yhteistyössä