Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

:heart: SUNNUNTAI 29.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



nasu-80................yk 8........................................KP 7/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 9/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 19/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 19/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 20/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 24/30
Sartsa83...............yk 23.....Menopur, Pregnyl.....KP 26/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 29/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 34/30
wannabemama.....yk 11......................................KP 38/30-46
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 43/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 50/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 20/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 24/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 45/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 24/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 56/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 12/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 36





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11




 
titityy80 - Onnittelut ovisplussasta :)

Ilona G - Sielläkin kaikki keinot käytössä, niin se pitää :LOL: tsemppiä keskiviikon ultraan! Mulle gyne sanoi, että peittoja voi heilutella vaikka joka päivä ;) Kannattaa joka tapauksessa aloitella hyvissä ajoin ennen ovista, niin simppoja on sitten tarpeeksi treffipaikalla odottelemassa!

Nyynyy - No vooi harmi tuhruista :(

Siffis - Jännää!! Nyt vaan testaamaan ++++++++ :whistle:

Mikäs Sartsalla on meininki? Oireita ;) ?

Mulla on tullut tänään valkkaria oikein olan takaa! Paljon enemmän kuin oviksen aikana yhteensä! Mistäköhän se voi johtua?
 
Nyynyy:Voi kökkö :( Mutta jospa se olisi vain viatonta tuhrua...Mä pitelen vielä peukkuja! :wave: :hug:

Siffis:Oi, toivotaan plussaa!!!Hyvin on ainakin jo myöhässä täti ja toitaan ettei mokoma tuliskaan edes paikalle ;)

Kääk, mitäs se Sartsa83 ja Ilona Gjuttelee, että greippimehua kannattaa juodakin yli oviksen? Plaah, mä lopetin litkimisen kun lämmöt kohosi ja oletin oviksen olleen ja menneen :/ Mä jostain luin, että riittää kun sitä litkii ovikseen asti...No aloitin joka tapauksessa sen juonnin vasta kp5 tässä kierrossa niin tuskin siitä oli mulle nyt(tenkään) mitään taikaa, mur. Anteeksi valivali, ärsyttää vaan nää loppukierron piinapäivät! |O Ketuttaa vaan kun en bongannut testiin ovista ja nyt sitten hulluna mittailen lämpöjä koska ne laskee...Vielä paukuttelee 37 ja masu kipuilee välillä, välillä ei mitään.Onneksi kohta pääsee Suomeen niin tulee 2 viikoksi taukoa tähän kaikkeen! En varmaan pääse koneelle silloin kun oleskelen anoppilassa joten palailen sitten joulun jälkeen taas mukaan. Mutta vasta viikon päästä lähden :) Siihen asti joudutte mua kestämään ;)
 
No minä en tiiä voiko se limis ohentua kierron loppua kohden, en kyllä usko, joten jos ovikseen asti on sitä kasvatellut :whistle: se paksuus varmaan kestää kiinnittymiseen asti ja ylikin, tätihän sen vaan sieltä repii mukaansa :headwall: Minäkin alotin greippimehut vasta tiistaina, mutta oikeesti, limoja on jo ollut, ja viime kierrossa ei ollut mitään havaittavissa!

toive missäs päin maailmaa sinä asustelet jos saa tiedustella? :)

silent whisper, valkkis voi olla raskausoire :D nim. kokemusta on.... ;)

Siffis siffis nyt on jännät paikat B)

Nyynyy toivottavasti sun tuhrut olis jotain muuta kun sitä kirottua tätiä :kieh: :heart:
 
kp4 ja yk 12.... taas ehkä katoan ja palailen ehkä taas oviksen jälkeen. Nyt taas tyypillisesti sellanen ihan sama fiilis koko touhun kanssa...

Toivotan onnea teile muille =)

Palailen taas, kun on edes mahdollisuus johonkin vauvaan.
 
silent whisper Joo , tuo valkkari voi olla raskausoire :)
Mä ihmettelin tässä kierrossa viimekiertoon verraten ,että miksi tuon oviksen jälkeen ei tullut kunnon kuivaa kautta vaan päin vastoin alkoi valkkaria tulemaan .... ja sainkin plussan ? :saint:

Nyynyy toisinaan tuhruttelu voi tarkoittaa , et menkojen pitäisi alkaa , mutta jääkin siihen tuhrutteluun :hug:

Muille piinailijoille :hug: :flower: ja kierron alkaneille onnea uuteen , seuraavaan kiertoon ..
minä roikun edelleenkin mukana ... Makeaa , sitä tekee ihan älyttämästi mieli ja koko aika .. ja painoa on muutenkin nyt vielä paljon ylimääräsitä :headwall:

neitim
 
Sartsa83
Ihan eka: Silent Whisper kiinnittymineeeeen kiinnittymineeeeeen.. sillonki tulee valkkariiii aika tavallaaaaa. *lauleskelee* ;) :heart: toivotaan ainakin. :) :hug: ..ja mua on tänää taas nipannu aina yhtäkkiä oikeelta puolelta, housut.. lähes kaikki housut puristanu mahan seudulta vaikken oo hirveesti syönykään mitää tänään.. jotenki semmonen "täys" olo alavattassa. Ja sitte tänään tuli ekaa kertaa pitkästä aikaa päivällä ällötysolo. Se ei kestäny hirveen kauaa mutta tulipahan kuitenki. Se toki mahtoi johtua nälästä mutta toki toivon että kyseessä olisi kiinnittymiseen liittyvä ällötysolo. :p ;) Saapi nährä. Mitää en kuitenkaa jaksa uskoo ennenkun löydän tikusta ne kaksi viivaa joita on metsästetty turhan kauan jo!

Toive Äläs rupee ny. Joi sitä greippimehuu vähän tai paljon niin vaikutusta sillä on! Mäki aloin kuule juomaan sitä vasta joskus kp 10 vai oliko peräti 12-15 ja silti mun limakalvo kasvo, koska vetelen lisäks vitamiineja. Mutta se greippis pitää sen limakalvon yllä kyllä oviksen jälkeenkin ja limakalvoahan tarvii olla kiinnittymisessä. :) Haepa vaa sitä mehuu lisää. :) ..juu muaki kiinnostais missäpäin sä sitten asusteletkaan?

Ilona Ke iltaan saakka. Ei yhtää aiemmin.. paitsi öö.. tänään kannattaa ja sitte seuraavan kerran ke iltana, koska sitten tulee se 3vrk.. ;)

Nyynyy Hus täti hus.. painu muille maille kiusaa ihmisiä, älä tuu nyynyylle yhtää! :attn: :kieh:

Siffis Oiiii kuulostaa raskausoireille ja kun jo kolme päivää myöhässäkin! Voi että Siffis. Ja EIKÄ ole noloa mennä lääkärin juttusille, vaikka oisitkin raskautunut.. se vaan kertoo siitä, että tuuri on käynyt vihdoin teillä ja näin on nyt tarkoitettu. :) Testaileppa pian niin asia varmistuu. :heart: Oon nyt jotenkin aivan varma tästä!

wannabemama I know your feeling.. :( :hug:

neitim On se vaan niin mahtavaa että jotkut ees plussaa. :) :heart: hih, voin vaan kuvitella miten alkaa jotain tiettyä asiaa himoita. :D ... voiiii kumpa nyt tärppäis itse kullekin muullekin.
 
Ilona G ja Sartsa83:Hihii, no asustelen niinkin eksoottisessa maassa kuin Ruotsissa :D Mies työskentelee täällä ja vakikotitalo siis Suomessa johon palataan sitten taas takaisin keväällä :heart: Oltiin täällä samassa pikkukäpykylässä viime vuonnakin. Koti ikävä on ihan hirmuinen! Onneksi pääsen täältä kohta sinne käymään :) Nooh, ehkä mä aloitan greipin sitten ensi kierrosta heti alussa, tehostan punkulla(koskas se pitikään tehdä?)ja nappaan clomeja sitten sitä seuraavassa kierrossa :D Ja Sartsa, sullahan kuullostaa kyllä oikein lupaavilta nuo oireet, voi kun nyt oisi tärpännyt, peukkuja siis!!! :wave:

wannabemama:Ou F! :kieh: |O :hug:

Hyvää yötä murut!
 
Sartsa83
Toive Punkkua sitten oviksen jälkeen, koska punaviini laittaa kohdun supistelemaan niin sen pitäis edesauttaa kiinnittymiseen. Näin eräs lääkäri mulle sen ilmaisi ja mainosti että ennen vanhaan kun ei ollu tämmösiä hienoja hoitoja niin punaviini oli yksi jolla hoidettiin ns. "lapsettomuutta". :D .. keinot ne on ollu sillonkin. :) Oh! Du talar svenska också! ;) .. hehee.. oon nii surkee ruottissa mutta sukulaisia ois sielläki nii ois hyvä jollain lailla pitää taitoa yllä. ;) :D Uskon että ikävä on kotiin! Mutta onhan ruotsissa vähä lämpimämpää ku täällä.. ja kevät tulee aiemmin. :) Kiitos :hug: ... ehkä oon, ehkä en. Sen näkee ens viikon loppu puolella että alkaako perus tuhruttelu ennen kunnon menkkoja vai ei. Hope not!!

Hyviä öitä täältäkin! :)
 
Iso :hug: kaikille tädin kohtaamille ja peukutukset jännittäjille!

Toive Minulla oli ovis kp 16-17 (kai?) ja tämän mukaan odotan tätiä saapuvaksi ensi viikonloppuna. Mulla oli jo eilen sellaista menkkajomotusta mahassa ja selkäkipuja, että tätiä odottelen mahd. jo vähän aiemmin kuin viikonloppuna. Mitähän vaikutusta clomeilla on kierron pituuteen? Eli toiveet raskautumisesta ensimmäisessä clomikierrossa alkavat pikkuhiljaa karista.
 
Wannabemama :hug:

Täällä ei kummempaa. Viikonloppuna oli ovis. Aivan tolkuttomat limat enkä oo ees greippimehua juonu! Kyllähän se ovis hyödynnettiin vaikka siitä ei meidän tapauksessa ei mitään hyötyä vauvan teon kannalta olekaan. :LOL:

Ei muutaku oikein hauskaa alkavaa joulukuuta. Kai te kaikki ootte joulukalenterit ostanu?
 
Tervehdys taas! Viikonloppureissu teki hyvää, vauvakuume unohtui samoin kp:t. No täti ei sitten kuitenkaan tullut viikonloppuna, mitä epäilin vahvasti eli nyt mennään jo kp 57/24-46.
Tällä viikolla to on taas vyöhyketerapia. Ekan terapian jälkeen huomasin että viikonlopun muniksia nippaili ja sillon kipeytyi nännit, joista laskin että menisi viikko menkkoihin mutta ei..

Tällä hetkellä nänniaristus on taas hyvin minimaalista lähes olematonta. Viimeksi testasin muistaakseni kp 51 sillon olisi ollut dpo 10 digiovisplussan kp 40 perusteella. Nyt olisi jo dpo 16 sitten mutta en kyllä usko oviksen olleen. Mitään uutta oireiluakaan nyt ei ole. Voisihan sitä toki vielä testata mutta tulen yhdestä viivasta niin pahalle tuulelle, että enpä tiedä..

Limakalvoista ootte jutellut, mulla on viime ja tässä kierrossa tullut paljon vetistä mutta paksua valkkaria, ja olenkin siihen jo ihan kyllästynyt. Välillä käy tulehdus mielessä mutta ei ole hajuja eikä kirvelyitä. Ilmeisesti tämä nyt mulla liittyy vaan ovuloimattoman kierron estrogeenitoimintaan.
 
ON: pitäisiköhän varailla aikaa neuvolaanniin saisi sen ennen joulua , jos mennään edellisen menkojen alun mukaan niin pääsisin 3 viikkoa ennakkoon np ultraan , jossa siis varmistuttaisiin että kaikki ok ja sitten 3 viikkoa sen jälkeen vasta viralliseen np ultraan :) Halvempi tuo on ku yksityinen ! En ole lopettanut vielä metuja enkä varannut aikaa lääkärillekään vielä ... katsotaan nyt varaanko ajan vai syönkö omin luvin noita metuja ainakin tuonne viikolle 8 asti , ettei toi lihominen alkaisi ihan heti .. huoh ..
koitan saada lisättyä vielä kuvan tikuista :saint:
Olen poistanut välistä nuo mitkä ovat näyttäneet samaa vahvuutta , eli minulla on ollut tuo hormonin nousu parinpäivän välein ,iltaisin ! :D
Mutta jos joku siis noista saisi apua kuinka haaleasta täällä on lähdetty ja miten samoilla testeillä huomaa hormonimäärän nousun ja koska saa vasta "kunnon" plussan , siis sellaisen että erottaa jo kunnolla värinkin vaikka olisi vielä vaaleampi kun kotrolliviiva :)
mistä h.... saikaan liitettyä ton kuvan .. huoh .. palaan asiaan kohta
:headwall:

neitim
 
Onnittelut neitim! Mä laitoin s-postia homeopaatilleni, josko taas otettaisi joku lääkitys. Mulla ei ole nyt ollut varsinaisesti säännöllistä lääkitystä päällä mutta menkkoja koitettiin käynnistella lyhytkuurilla joskus kp 30 tienoilla. Vähän tylsää tämä että ensin kesällä kroppa käynnistyi ja toimi hyvin lääkityksen aikana mutta kun lääkitys loppui, kierrot taas venyivät. Syksyllä sitten kokeiltiin vahvempaa lääkettä mutta ilmeisesti se ei mulle sitten ollutkaan niin hyvä kuin se kesäinen lääke. Ehkä palaan siihen sitten..

Onneksi mulla nyt on vyöhyketerapiaa sovittuna 3 kertaa viikon välein. Harmi vain että ekan ja tokan käynnin väliin tulee 2 viikkoa kun terapautilla ei vaan ollut aikoja antaa. Semmosta mietiskelin että menköön tämä loppuvuosi tästä sitten omalla painollaan ja tammikuusta voisin kävästä eka tk-lääkärin juttusilla. Ei paljoa enää joulukuussa kannata kun en ole tänä vuonna maksanut tk-vuosimaksua kun en ole siellä asioinut. Samalla annan vielä aikaa noille luontaishoidoille. Tokihan noita voi jatkaa tukihoitona rinnalla vaikka hormonihoidot alotettaskin.
 
Sartsa83
neitim Onnea vieläkin tuosta viivan tummentumisesta. :) :heart: ..suosittelen sua ottamaan selvää niitten metujen kanssa, koska rv 6-12 on ne riskiviikot, ettei sitte oo haittaa sikiölle. Ennen rv 6:tta ei ole mitään ongelmia, mutta että voiko sit sen jälkeen.

Ella Hitto kun sun oireet kuulostaa aivan raskausoireilta. Ja olet nyt aivan varma ettet ole raskaana? Ootko sä siellä verikokeissa käyny? Kaikilla kun ei näy tikuissa viivoja mut verestä ovat saaneet positiivisen raskaustestin. Ei sillä, en halua uskotella sulle että olisit, jottet pettyisi, mutta kun tuo valkkari jota sulta tulee ja nuo nänniaristukset ja nippailut... tai kannattaisko muutenki mennä jutteleen että jos et ole raskaana että saisivat sulle menkat teroluteilla tms. keltarauhashormoonilääkityksellä?

ON: Tänää aamulämpö tasan 37 ja alaselkää kuumotti oudosti istuessa. Samoin vasen tissi ollu eilisestä asti semmonen "paineenalasen" tuntunen. En jaksais uskoo näitä raskausoireiksi, mutta tottakai pieni toivonkipinä on että vois olla. Samoin niitä nivuksen repäsyjä on tullu aina välillä ja muniksia on nippaillu sillon tällön. Eilen oli ekaa kertaa oikeesti todella paha olo ja tänään aamulla heräsin ekan kerran puol 6 vessaan niin oksetti aivan tautisesti, mut kun lepäsin vielä tunnin niin sit se oli poissa. Nää voi johtua ihan muistakin jutuista, mutta tottakai sitä toivois et ois kiinnittymiseen liittyviä ja ennakko raskausoireita.
 
Sartsa83, unohdin mainita äskeiseen, että parisen tuntia sitten negasin jälleen. Mä luulen että mun pco- tyyppisyys tekee noi nippailut, valkkari taas voi tulla siksi kun kroppa puskee estrogeenia että saisi oviksen mutta ei vaan saa. On tässä vuoden aikana ollut jos jonkinmoisia "raskausoireita" mutta yhtään plussaa ei ole tullut, täti tosin joka kerta. Lämpöjä kun viime viikolla mittailin niin olivat ihan alhaiset.

Jos tässä tän viikon vielä odottelis, ihan vaikka sen takia että mun edelliset menkat alkoivat 5.10. ja näyttäs "paremmalta" että ohittuu tuo 5.12. vielä. Ainakin voi sanoa että menkat oisi sitten kuukauden myöhässä (jos oisi kierto normaalipituinen).

 
neitim sulla on HIENOT testit ja onnea vielä vahvistuneesta plussasta, upeaa :heart: :heart:

omaa napaa nopeasti: tänään kp 13, ja aamulla munasarjoja särki niin etten voinut edes sängyllä istua ja laittaa housuja jalkaan kunnolla kun sattu niin istumisasentokin... siitä sitten aamun mittaan mietin että hitto kun ei jomotus lopu, oli aika rankkaa... ja aloin miettiin että hitto vie eihän mulla vielä voi olla ovis!!! mies oli sit onneksi kotona, ja pääsin sen kimppuun, vaikka olis varmaan pitänyt säästää simppoja siihen oletettuun ovulaatioon loppuviikosta!! :LOL: aaarrgghhhh :headwall: muttakun iski paniikki! ke iltana vasta mun eka ultra ja pregnyl. oon ihan sekasin ny :headwall: ei sen jälkeen oo ollut mitään jomotusta taas, varmaan systeemi huijas mua, taas kerran :/ mutta ei voi mitään, keskiviikkoa kohti vaan ja toivon etten vielä ovuloinut! :|
 
wannabemama - ihme akka tuo täti kun ei sitten millään osaa pysyä poissa!!

Sartsa83 - Sielläkin alkanut oireita ilmaantua vaikka kuinka yrittää laittaa jäitä hattuun :) Kuulostaa kyllä lupaavalta +++++++ :whistle:

memmiliini - mulla ei ole kokemusta clomeista niin en osaa sanoa miten ne vaikuttaa kierron pituuteen. Mutta eikö menkkojen pitäisi NORMAALISTI tulla 12-16 vrk oviksen jälkeen. Itse en siis lukeudu näihin normaaleihin, vaan menkat tulee jo noin 10 vrk oviksesta
:headwall:

Ella-83 - toivottavasti saat ensi kiertoon sinulla toimivat lääkkeet ja saat kierron takaisin uomiinsa! Vähän turhan pitkä alkaa kyllä olla tuo yli 50 vrk.

Omaan napaan ei uutta.. Tänään on ollut alavatsa todella kipeä, mutta se taitaa olla suolistopohjaista.. en usko että liittyy mitenkään tähän raskautumistoiveeseen. Tuhrut alkaa varmaankin huomenna tai ylihuomenna viimeistään..
 
Tämä laittaa miehen reissuun kohta ja kaivaa esille viimeisen testin joka kotoa löytyy. Hitsi vie että osaakin pientä ihmistä jännittää, pakko tänään vielä illalla testata! Tätiä ei kuulu eikä näy, mutta ehkä pientä päänsärkyä ollut havaittavissa, voinee johtua työstressistä tai sitten jostain muusta. Kuullaan ehkä tänään vielä mitäpä se testi näytti... ;)
 
:heart: MAANANTAI 30.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



wannabemama.....yk 12......................................KP 5/30-46
nasu-80................yk 8........................................KP 8/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 10/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 20/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 20/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 21/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 25/30
Sartsa83...............yk 23.....Menopur, Pregnyl.....KP 27/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 30/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 35/30
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 44/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 51/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 21/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 25/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 46/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 25/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 57/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 13/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 37





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11



 

Yhteistyössä