Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

ÄÄh, nyt kun tilasin niitä testejä nii joku ääni sisälläni käskee testaamaan mutta järjen ääni ei. Mä en mitenkään voi olla raskaana enää tässä vaiheessa kiertoa. Ovis olisi ollut niin myöhään, että tuskin niin myöhään voi ollakaan.. :LOL:
 
neitim hyvältä kuulostaa! nyt on kyllä sellanen plussa aalto liikkeellä, että saattaa sinua hyvinkin onnistaa...

Me ajoitettiin ovikseen nähden touhuilut paremmin kuin muissa kierroissa, joten toivoa vois olla, mutta... ei oikeen uskalla ajatella asiaa. Mä en kyllä testaile ennen ku menkat tosi myöhässä... mä en vaan haluu kattoo sitä tyhjää tikkua, oottelen mieluummin menkkoja, mutta musta on hauska seurailla teiän muitten testailuja, jotka uskallatte =)

Voi kun me kaikki nyt tästä kierrosta plussattas ja voitas perustaa uusi ketju tonne odotus puolelle :LOL:
 
Sartsa83
sama täällä wannabemama ...en taatusti testaa jos menkat selvästi alkaa, mutta virallisena testipäivänä, jonka lääkäri määräs testaan... etenkin jos menkat ei alakaan, koska siinä vaiheessa menkat on olleet myöhässä kolme päivää kun on testipäivä.

Juuuuu, kaikki ny plussailee pikapikaa nii perustetaan sit oma mammaosasto tonne odotuspuolelle. ;)
 
No mä tein sitten taas negan, miksi en voinut odottaa perjantaille :headwall: :D Ehkä turha enää sillon tuhlata tikkua. Tämä kierto on niin menetetty. Nännikipu on todella kovaa nyt, ihan sattuu vaikkei koskiskaan, todella toivon että tarkoittaa menkkoja pian. Inhottava kipuileva turvonnut olotila.
 
Voi, täällähän on jänniä uutisia! Onnea plussanneille, olen tosi iloinen puolestanne! Piinailijoille mielenrauhaa ** zen ** ja plussia teillekin!

Toive81 tuolla kyseli hieman taustoja; Meillä siis esikoinen kuumeen kohteena. Mie oon 31 v ja mies 37 v. Olemme eläneet viimeiset kaksi vuotta kaameaa stressiruljanssia talon totaaliremontin kanssa, mutta vihdoin ja viimein maali häämöttää. Nyt on jo yksi unelma miltei plakkarissa: iso koti maalla :heart: Siitä sitten seuraavia unelmia kohti... Meillä on kaksi koiraa ja kissa, lisäksi pihapiirissämme asustaa kaksi hevosta.

Mutta jatkamme kuumeilua yhdessä, teidän kanssa tämäkin tie on hieman kevyempi kulkea.

Tässä vielä tiukoissa tilanteissa itseäni lohduttava ajatus:
Usko unelmien pumpulipilviin - usko niihin lujasti.
Anna hauraiden haaveiden kantaa - antaa voimaa sieluusi.
 
Moikkulis taas!

Nyynyylle paljon tsemppiä :) Ihanaa, että remontti jo loppu suoralla!

Ella-83::hug:

wannabemama:Voisitkos heittää tännekin tuota rautaista malttia? :D Mä testaan aina liian aikaisin! Vielä kun saisi mieluisan tuloksenkin testiin ;)

Pahoittelut negan saaneille, tädin riesaksi saaneille :hug: :( Ja uutta tsemppiä uusiin kiertoihin! :whistle:

Tänään kp20 ja cb:n digitaalisella o-testillä eilistäkin haaleampi viiva eli negaa. Menkkamainen kipuilu taas masussa. Varmuudeksi eilen keikistin äijän joten ainakin ollaan koitettu ajoittaa ;) En sitten tiedä onko ovis jo ollut vai ei. Yksi testi vielä jäljellä ja päätin tehdä sen vain jos olo sen vaatii :D Harmittaa vain siksi, että kun ne menkat sieltä taas alkaa niin olisi ollut vaan kiva saada tietää taas toi luteaalipituus... :/ Mielessäni olen laskeskellut (jos mennään sillä 10 päivän luteaalipituudella) koska täti ois tulossa niin eka mahku olisi nyt lauantaina tai sitten ensi viikon keskiviikkona.Mutta tuskinpa se tätin tulo jää huomaamatta :LOL: Taidanpa pakatakin laukkuun jo valmiiksi kasan tamppooneja ja kipulääkettä :p
 
Neitim Toivottavasti viiva alkaa vahvistumaan, peukutuksia siis täältä! Tulethan kertomaan kuulumisia!

Wannabemama Minäkin päätin, että testaan (jos on tarvis) vasta kun täti on kunnolla myöhässä. Katotaan miten oikeasti käy kun on tosi kyseessä. Jotenkin on 'kivempi' pettyä kuukautisten alkamisella kuin negatiivisella testillä.

Ellalle iso :hug:

Minulla pitäisi alkaa menkat itsenäisyyspäivän tienoilla eli piinailu jatkuu....

+++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hei!

Tasapuolisesti onnen potkuja kaikille ja haleja niille ketä on niiden tarpeessa.

On oikeesti tosi siistiä ku nyt just hokasin, et mulla ei oo mitään tietoa mikä kp on menossa ja näin ollen en oo kerenny ees stressaamaan koko lapsenteko asian kanssa. Eilen lueskelin IVF hoidoista ja olo tuntui erittäin levolliselle. Toivottavasti ne hoidot vaan puree sit kans koska jos ei niin sit tiputaan ja helkkarin korkeelta ja kovaa...
 
Hhe, on tää kuumeilu kyllä aikamoista. Lueskelin päiväkirjaani ja viimeisen vuoden melkein jokaiseen kirjoitukseen ovat liittyneet kp:t oviksen bongaus ja loppukierrossa oireiden etsiminen.. Huomasinpa, että mulla melkein joka loppukierrossa oireina ovat: nänniarkuus, kamala väsymys, itkuherkkyys ja tihentynyt pissaamistarve. <-- näin ollen mun ei kannata edes kuvitella omalla kohdallani noiden perusteellla raskautta vaan odotella tätiä..

Ovista oon tikuttanut noin joka toisessa kierrossa, välillä on tullut plussia välillä ei. Välillä tullut plussa useammin kuin kerran kierron aikana. Sylkitestin hankin loppukesästä, sillon yksi kierto näytti sillä hedelmällisintä samaan aikaan kuin ovistesti oli plussalla. Ainoa kierto jossa olivat samaa aikaa samaa mieltä, ja sillon oli ovislimatkin..

Mä ovuloin joskus itse ja jos hyvin käy luteaalivaihe on 11-12 päivää. Joissain kierroissa mahdollisesti ovuloin ja luteaalivaihe oli vain 8-9 päivää. Ei sinällään mikään ihme, että yrittämiseen menee näin kauan jos ensinnäkään en ovuloi, jos ovuloin niin hedelmöitynkö ees, jos hedelmöityn, riittääkö luteaalivaihe.. Ja tuonkin jälkeen vielä, pääseekö alkio kiinnittymään.

Informatiivinen aika ollut tietysti olla ilman ehkäisyä reilu vuosi, tässä on oppinut kroppaansa tulkitsemaan jossain määrin ja huomaamaan eroavaisuudet kiertojen välillä. Nyt toivon, että vyöhyketerapia ja homeopatia auttaisivat kroppaa löytämään normaalin kierron, jotta luomutärppiin olisi paremmat mahkut. Onneksi vyöhyketerapautti oli tosi rohkaiseva kun juteltiin...
 
Toive enpä tiedä niistä rautaisista hermoista... oon vaan samoilla linjoilla memmiliinin kanssa, että kestän mieluummin mekkojen alkamisen kuin sen negatesti =)

ON: edelleen tissit turpeat ja kosketusarat, erilaiset kuin normi tuntemukset ennen menkkoja, nyt jotenkin voimakkaammat tuntemukset. Alavatsanippailuja ollut säännöllisesti jo oviksesta asti... Jotenkin ollut tosi hyvä fiilis tästä kierrosta, mutta aika näyttää. lakin just että viime menkat alko dpo 13 ja nyt meneillään dpo 12 eli huomenna soi ainakin yks totuuden torvi... Se oliskin sitä kohtalon ivaa (tosin mieluista sellaista) jos nyt oon raskaana, kun just sain tietää päässeeni kouluun opiskelemaan, johon oon jo kolme kertaa hakenut ja koulu alkais tammikuussa, joten toki tuun nyt raskaaksi :LOL:

Ella oon miettinyt ihan samaa tässä, että eipä oo tullu koskaan ennen tällä tavalla tutkittua itseään ja oireitaan, kuin tämän vuoden aikana. En koskaan miettinyt mitään pillereitä käyttäessäni =)
 
Sartsa83
Heheheee... tuttu juttu wannabemama: kaikki tapahtuu sillon kun vähiten "toivoo" sen tapahtuvan.. vaikka raskautta toivookin mutta että jos hakee just kouluun jo kolmatta kertaa niin sinne taatusti pääsee ja varmasti on sitten raskaana. :D .... mulla ei käyny ihan niin. :/ ... mutta katsotaan niin jos tulee vastaavanlainen tilanne, niin varmasti käy niin. :D
 
:heart: KESKIVIIKKO 25.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



nasu-80................yk 8........................................KP 3/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 5/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 15/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 15/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 16/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 20/30
Sartsa83...............yk 23.....Clom, Menop, Preg...KP 22/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 25/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 30/30
wannabemama.....yk 11......................................KP 34/30-46
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 39
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 46/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 16/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 20/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 41/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 20/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 52/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 8/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 32
neitim..................yk 10-11....Clomit, metut.........KP 46





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4





[/quote]

 
neitim - waude! varovaiset onnittelut täältäkin suunnalta :)

wannabemama - samaa mieltä! eli nyt kaikki plussataan +++++ :whistle:

toive81 - joo valitettavasti se tädin tulo ei kovin helposti jää huomaamatta :headwall: Mutta toivottavasti siellä tajuaa pysyä poissa!!

Sartsa83 - Meillä on nyt siis melkeimpä sama jännäilypäivä :) Mä joudun testaamaan jo ensi perjantaina, koska sillon on duunin pikkujoulut joita ei kestä selvinpäin :LOL: Mutta jos/kun historia toistaa itseään, menkkoja enteilevät tuhrut alkaa jo päiviä ennen sitä :ashamed:
 
Onnea plussanneille ja haleja tädin riivaamille ja yllättämille!

Valmiiksi jo anteeksi että tulee pelkkää omaa napaa seuraavaksi..

ON: Noniin.. en sitten jaksanut odottaa ensi viikkoon, joten käväisin tänään lekurilla joka kirjoitti nyt teroja 3kk:n kuurin. Nyt sitten tikutellaan ovista ja jos ei rupee löytyy niin sitten mietitään jotain muuta keinoa. Ajattelin nyt rauhallisesti ottaa ja katotaan josko se kierto siitä lähtis tasaantumaan ja jos vaikka se oviskin sitten löytäis tänne meille! B)

Eipäs tässä auta hätkyillä ja stressata kun ei se ainakaan asiaa auta.. Eli josko sitä yrittäis elää normaalia elämää ja keskittyä myös muihin kun vauva juttuihin ja pitää tää "kuumeilu" kurissa ja salaa hiljalleen toivoa että plussa sieltä jossain vaiheessa tulis.. :saint:

Nyt vielä on edessä muutto toiselle paikkakunnalle ja uuden työn etsintä joten mikään pakko raskautumiselle ei juuri nyt ole.. Josko tällä ajattelulla sais sen plussan, eli kun sitä ei niin kovasti toivo niin sit se onnistuukin helpommin..! :whistle:

Eli näillä eteenpäin täällä! :)
 
Oon käynyt muutaman päivän lukemassa viestit mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa . :ashamed:

Eilen sain hieman tummemman toisen viivan r-testiin ja testailin vielä pitkin päivääkin että vahvistuuko lainkaan onneksi hieman tuntuu olevan vahvistumaan päin . On vain niin varovainen olo , kun mulla on herkästi näyttäneet testit haamua ja haaleaa ja siihen se sitten on jäänyt , on tullut hienman vahvempaakin viivaa enkä ole edes ollut raskaana tai sitten on tullut positiivinen tulos mikä on jäänyt haaleaksi viivaksi kunnes on alkanut vuoto .'
kuulostaa varmaan psykoottiselta , mutta juuri tuosta syystä olen tastannut varmaan 20 testiä nyt näinä kolmena päivänä eriaikaan ... Tänään on tullut tuo haalea , mutta jo selkeämpi toinen viiva ja myöskin päivällä muutaman tunnin rakossa olleesta pisusta joten nyt olen jo toiveikkaalla mielellä , tosin odotan sitä testiä johon alkaa piirtymään toinenkin viiva heti värin noustessa ylöspäin .... miehelle en ole vielä kertonut , sille täytyy näkyä kunnon toinen viiva ennen kun tajuaa ja uskoo .. ei siten kun me katsomme että haalea viiva . Tosin mulla on aina näkynyt todella aikaisin plussa , mutta myös hitaasti noussut hormoni määrä , eli kunnon tummempi toinen viiva saattaa tulla vasta parin viikon päästä , mutta en mä niin pitkän kyllä odota että kerron tuolle miehellekin ....
Roikun vielä mukana ja varmistelen tuonne kunnon plussaan asti ... :saint:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille ja paljon .
ai niin , tein laskelman noin oviksen ajankohdasta .. siis aikaisintaan... eka todella haalea tuskin huomattava viiva tuli ti eli n. rv 3+4 max ! eli siis todella aikaisin näkyy mun plussat ...

neitim
 
Sartsa83
Silent whisper Samma här. :/ Toivotaan ettei kummallakaa nyt alkais. Kaverini oli kans tehny sillee testin että sen oli pitäny lähtee juopottelee mutta sit oliki plussannu. Että niinki voi käydä... ;) .. mutta mutta... tiiän ton tunteen kun mulla on tässä ollu nyt ihan samanlainen fiilis. :( ..voit muute poistaa multa sit ton clomin tuolta. Sitä ei enää tän jälkeen kokeilla, koska se ei tuottanu niin hyvää tulosta ku menopur niin sit jos joutuu vielä kokeilee kolmatta inseminaatiota niin pistelen vaan itteeni. Ja se alotetaan jo sit kierron 5. päivä.

Markke Kyl se ovis taatusti sinne pärähtää ja kohta jo huutelet plussaaneesi. ;) :heart:

Voi sua neitim!!! Oot kyllä hassu! Sie oot niiiin raskaana etkä meinaa uskoo sitä. :D ... oot ihuna. :heart: :hug:
 
:LOL: :LOL: :wave:
täällä toinen epäuskoinen - 5. päivä testaten ja testaus jatkuu... :whistle:
(sori kun änkeän pinoonne, mutta oon sitä silloin tällöin seurannut tämän melkein kahden vuoden ajan.)

PALJON PLUSSIA TOIVON! :heart:
 
Sartsa83
dreamer nassu kiinni! Et sä mitää häirii!!! Tervetuloo vaan. Ja ookkos sä niinkö jo plussannu jonkin moisen viivan vai täh? Pitääks sulleki huuella täällä että uso ny, sie oot raskaana! ;) :D
 
Sartsa83 joo toivotaan et näin kävis.. Jos salaa kuumeilee ja väittää ettei kuumeile ollenkaan ni eiks se sit oo melkein sama kun ottas ihan rennosti ja ajattelin et tulee jos on tullakseen eikä silloin lainkaa stressaa ovuloimattomuutta, menkkojen hukkumista jonnekin jne...? :LOL: ;)

neitim etköhän säkin nyt raskaana ole. On se varmaan vaikeaa uskoa mut jos me sua kovasti uskotellaan niin uskotko sitten meitä? Eli oot sä niin raskaana!! :heart: :D

Ja sama juttu sulle dreamer78, jos siihen testiin tulee kaksi viivaa niin eiks se yleensä tarkota et on raskaana? Ja jos nyt oot saanut jo 5 jonkimoista positiivista niin ei ne nyt kaikki voi valehdella tai näyttää "väärää" plussaa..! Eli varovaiset onnittelut myös minun puolestani! :)
 
Tulin sanomaan teille heipat, huomenna aamusta lähden kaverin luokse ja palaan vasta su illalla. Pää pääsee tuulettumaan, ei miestä, ei lapsia mukana :D

Kokeilin napukkaa ja nyt se on alhaalla ja hieman auki, tuo puhuisi tädin puolesta niikun viikon jatkunut nännikipukin. Sinänsä nyt reissuun ei tätiä tarvittaisikaan mutta useinhan se sitten tulee sillon.. No kunhan pääsis uuteen kiertoon. Menkkojen aikaan mulla nousee myös alkoholi paremmin päähän :saint:

Jos menkat nyt alkaisi huomenna, sillon viimeisen ovisplussan perusteella luteaalivaihe olisi mun normaali 12 päivää. Tuossa sit oliskin pähkäilemistä, että oliko ovisplussa kp 40 vielä mahdollinen, vai sattumaltako täti tuli samaan aikaan kun venynythän tää kierto jo on...
No mä en nyt jaksa murehtia vaan pidän hauskan viikonlopun tädin kanssa tai ilman! :wave:
 

Yhteistyössä