Päivää!
Merkka:Tervetuloa mukaan =)
Ella-83:No on kyllä pitkä kierto meneillään. Oletko testannut välillä raskauden mahdollisuutta? Jospa ne nännikivut viittaiskin siihen...? :heart:
Sartsa83:Oi, kiva runo
Sulla onkin taitoa! Ootko paljonkin kirjoitellut runoja? Sulla on rimmaus hallussa
ON:Tää nainen on ihan hukassa oireittensa kanssa...Eilenhän juuri mumisin oviksen perään ja ketutti niin paljon etten jaksanut edes miestä houkutella peittojen heilutukseen. Noh, eikös sitten puolilta öin iskenyt ihan jumalattomat menkkakivut ja ihme kuuma aalto kohtaus, olin varma, että täti kurvaa superaikaisin paikalle. Olin jo vähänllä lähtemään testaamaan keskiyöllä ovista
, mutta järki voitti ja kiltisti tuskailin pari tuntia ennen kuin uni voitti.
Tänään sitten kp19 ja ovistesti sanoi negaa (cb:n digi), mutta viiva oli kuitenkin suht tumma. Joko siis ovis on matkalla tai sitten se tosiaan oli yöllä
Testaan huomenna jos tämä masukipuilu jatkuu. Nyt hiukan lieventynyt, mutta sellanen pieni kipuilu jatkuu.Toivottavasti tämän iltapäivän tyttö nukkuu hyvät unet niin ehkä mä kaadan ukon hetkeksi sänkyyn
Ainoo vaan mikä hämää on nää lämmöt...Eilen illalla käväisi (ei taida olla kyllä kovin luotettavaa mittailla sitä miten sattuu ja vielä kainalosta) reilusti alilämmönpuolella ja nyt taas paukuttaa 36,9...Ota näistä selvää! Mä poltan kohta kaikki mittarit ja testit roviolla :kieh: Mies kysys eilen, olenko stressaantunut, mutta enemmänkin olen masentunut kun kroppa elää ihan omiaan.
Onneksi joulu lähenee ja mun matka tytön kanssa Suomeen niin ajatukset väkisinkin joutuu muualle, siellä kun en voi kuumeilla kun ukkokin tulee vasta myöhemmin perässä
Kiitos kun sain purkautua :ashamed: