Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ette usko tätä.. Se mun eilinen ovisplussa osottautu raskaudesta johtuvaks. Testasin eilen illalla Clear Bluella ja Apteekin omalla. Molempiin pärähti heti erittäin vahva plussa! Vaikka eilen oli vasta rv 3+5 ja iltapissasta testasin joka oli vaan hetken rakossa. (kp 27/28-40) Tänäänki clearbluella vahva plussa. Hitto mua jännittää. Voikohan nuo testit kuitenki jotenki narrata? Mitä jos se onki vaan tuulimuna? Ja keskenmenoa pelkää. Tänään olis siis niinku rv 3+6. Neuvolaan sain ajan parin viikon päähän. Mä en usko tätä, en millään. Alavatsa ollu tänään ihan hiton kipee välillä, nännit on hieman arat ja pikkarit märät vähän väliä. siinä mun oireet. Mä oon vielä täällä teidän kans ku en vielä uskalla siirtyä odottajienkaan puolelle. Plussatuulia muillekki puhallan!!!
 
Sartsa83
Oi Jonetta MAHTAVAA!!! Mutta katsos, ei välttämättä ole mitään oireita vielä.. voi olla että sinulle tulee vasta rv 6 tienoilla jos vielä silloinkaan! AIVAN MAHTAVAA!!! Eläkä nyt rupia siellä etukätee pelkäämään. Otat nyt vaan rennosti. :heart:

Toive81 ja muut jotka kerroitte tarinaanne toiveelle: :hug: ja toivottavasti kaikille selviää mikä mättää. Hienoa että lääkäreihin ootte hakeutuneet jo. Mä täällä halin teitä ja puhaltelen plussatuulia. :) ++++++++++++++ :whistle:

ON: Tänää toinen inssi takana ja 2 vko ihmettelyä. Kaikki oli erittäin hyvin. Ovis oli juuri meneillään, limakalvot täydelliset, siittiöiden laatu parasta A-ryhmää. 99% liikkuvia eli 5,5miljoonaa hyvää tavaraa. ;) Toivokaamme parasta. :)
 
Jonetta :D :flower: :heart: ONNEA todella mahtavaa!!!!!!!!!!!

Sartsalla siis ihan ideaali tilanne :heart: tosi onnistuneelta inssiltä kuulostaa =) onko tietoa minkä kokoinen se sun folli oli? =) ja eikun piinailemaan!!

Antsulle onnea ensi vuoden päivämäärän johdosta, todella hieno uutinen teilläkin =) :heart:

Miten Eltzielle kävi tässä kierrossa? Ja Ellakin vielä ihmettelee kiertoaan? Hämmentävää :hug:

Itse kohta luen juttuja enemmän, en oo ehtinyt langoille pahemmin. En ees tiiä mikä kp menossa pitää katsoa Silentin listalta, kiitos muuten kun niin ihanasti päivität sitä, se on UPEA kuvineen kaikkineen :heart: :attn:
 
Sartsa83
Ilona Jäi epäselväks follin koko. Ja yksi ainoahan niitä olikin. Mutta lääkäri vain totesi kun koitin kysyä sitä, et "hyvänkokoinen oli", joten voin epäillä että kokoa ennätti kertyä 19-20mm.. vähimmillään 18mm. Mutta.. piinailut alkakoon. :p :heart:
 
mä olen testaillut r-testillä jo viikon verran eikä pää anna periksi sitä kun ei tuu toista viivaa niin se tuskin näkyisi kunnolla vielä seuraavanakaan päivänä . mut ei pakko testata .. huoh ..
Tänään tuli myös nuo ulkomailta tilatut d-vitamiinit 125mg .... tosin kun innostuin koittamaan että tuleeko ne kunnolla kotiin asti niin tilasin 4 ja luin sitten myöhemmin , et hei , yhdessä purkissa on 360 , siis vuoden tarpeet !!!! Ja parasta ennen 2012 .. joten löytyy muutama ylimääräinen , pitää kaverille kaupata niin ei sen tarvi sitten itse alkaa tilaamaan ulkomailta ..
Jospa nyt sitten tulisi hieman helpotusta tähän cpo:kin ... ja mikä parasta noi on öljykapseleita eli imeityy paljon paremmin ! :)

neitim
 
Onnea Jonetta!

Sartsa83 Peukutukset täältä sinne päin. Piinailemme sitten samoihin aikoihin!

Ella Huh, mikä megakierto! Oletko ajatellut yksityistä lääkäriä? Minäkin olisin päässyt julkiselle puolelle vasta ensi vuoden alussa...

Neitim Riittää sitten vitamiinia pidemmäksi aikaa :D

Ja vielä kaikille ++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hei!

Mahtuuko tänne yksi apuja tarvitseva kuumeiliija mukaan?

Oon 27 vuotias ja mieheni 26v ja esikoisesta kuumeilemme. Apuna on nyt yhden kierron ajan ollut terot kun pillereiden lopetuksen jälkeen tuli kahdet menkat ja sitten kierto kerkes venyy 115 päivään ennenkuin teroilla sitten käynnisteltiin.. nyt odotellaan josko uusi kierto alkais luomusti, mut huonolta näyttää kun mennään jo kp38 eikä oo ollut eikä ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. Ensi viikolla soitan sitten lekurille joka lupaili clomit ja terot avuksi jos ei homma käynnisty.. Eikä siis näytä käynnistyvän! :|

jonetta : onnea plussasta sulle!

Sartsa83 sulle kovasti peukkuja ja plussa tuulia ja toivotaan et nyt tärppää!! :heart: :)
 
Sartsa83
Toive Kiitos.. toivotaan parasta. :heart:

memmiliini aijaa?! No mutta sehän onki kiva että joku piinailee samoihin aikoihin. :) Toivottavasti ois tärpänny sielläki suunnalla. :heart:

Markke Heissan :wave: ja kiitos paljon sulle peukuista. :) :heart: Toivon että siellä tilanne selkiintyisi ja saisitte sun kiertoosi tasaseksi, jotta pääsisitte urakalla yrityksen makuun. :heart: Mulla pistos hoidot on tehonneet odotetulla tavalla ja siks seuraavasta yrityksestä sitte jätetään pois clomit jos semmoseen vielä joudutaan. Mutta kuten iteki sanoit, niin toivotaan et nyt ois tärpänny! :) :hug:
 
Sartsa83
Apua! Joku pyys multa jossain pinossa inssi runoa kun oon käyny toisessa inssissä. Nyt en kuolemaksenikaan muista kuka se oli ja missä pinossa, joten laitetaa kaikkiin pinoihin runo. :D

Nyt takana on toinen inssi
toivon että siitä syntyi pieni linssi
Mahassani nyt kuplii
muttei kuitenkaan tuplii
vain yksi pienen pieni munis
josta sitten vauva tulis
Toivon niin kovin että nyt tärppää
ettei tarvi enää lähtee metsästää kärppää


Tää on nyt ihan ykskaks keksitty.. ja nyt ei kyllä onnistunu... ei tuo runosuoni oikei lähteny kukkii kun muistin vasta nytte et piti kirjottaa joku runo jollekkin. :D
 
memmiilini, joo yksityiselle tietty pääsis mut mä nyt odottelen vielä josko täti tulisi, nyt ainakin on oireita siihen suuntaan. Muutenkin ajattelin, että ensin käyn vyöhyketerapiajakson ja vasta sit meen gynelle. Nyt nännit on taas kipeemmmät kuin eilen, joten kyllä se täti matkalla jo on :)
 
Sartsa kiitos runosta, minähän se semmosta ainakin pyysin :D oli oikein hieno ja sai hymyilemään, näistä asioista on kiva tehdä vähän "kevyempiä" keinolla millä hyvänsä =) :attn: Piinailu siis päällä ja sun folli oli varmasti ideaalinen!!!

Tervetuloa uusille :heart:

Mulla ei laisinkaan semmosia tuntemuksia kun viime kierrossa tabuja napsiessa. Munasarjat ei kipunoi eikä siis tunnu että siellä mitään tapahtuisi :headwall: mutta toivoa pitää. Joskus joku siellä tuntuu, mutta ehkä mun systeemi tottui jo näihin uusiin tabuihin. Edes sitä järkkyä päänsärkyä ei ole tullut :eek: Reilun viikon päästä ultra ja ovis TOIVOTTAVASTI..
=)

Kuka siis testailee ja on seuraava pinossa, neitim?? =)
 
Päivää!

Merkka:Tervetuloa mukaan =)

Ella-83:No on kyllä pitkä kierto meneillään. Oletko testannut välillä raskauden mahdollisuutta? Jospa ne nännikivut viittaiskin siihen...? :heart:

Sartsa83:Oi, kiva runo :D Sulla onkin taitoa! Ootko paljonkin kirjoitellut runoja? Sulla on rimmaus hallussa :)

ON:Tää nainen on ihan hukassa oireittensa kanssa...Eilenhän juuri mumisin oviksen perään ja ketutti niin paljon etten jaksanut edes miestä houkutella peittojen heilutukseen. Noh, eikös sitten puolilta öin iskenyt ihan jumalattomat menkkakivut ja ihme kuuma aalto kohtaus, olin varma, että täti kurvaa superaikaisin paikalle. Olin jo vähänllä lähtemään testaamaan keskiyöllä ovista :LOL: , mutta järki voitti ja kiltisti tuskailin pari tuntia ennen kuin uni voitti.
Tänään sitten kp19 ja ovistesti sanoi negaa (cb:n digi), mutta viiva oli kuitenkin suht tumma. Joko siis ovis on matkalla tai sitten se tosiaan oli yöllä :eek: Testaan huomenna jos tämä masukipuilu jatkuu. Nyt hiukan lieventynyt, mutta sellanen pieni kipuilu jatkuu.Toivottavasti tämän iltapäivän tyttö nukkuu hyvät unet niin ehkä mä kaadan ukon hetkeksi sänkyyn :LOL:
Ainoo vaan mikä hämää on nää lämmöt...Eilen illalla käväisi (ei taida olla kyllä kovin luotettavaa mittailla sitä miten sattuu ja vielä kainalosta) reilusti alilämmönpuolella ja nyt taas paukuttaa 36,9...Ota näistä selvää! Mä poltan kohta kaikki mittarit ja testit roviolla :kieh: Mies kysys eilen, olenko stressaantunut, mutta enemmänkin olen masentunut kun kroppa elää ihan omiaan.
Onneksi joulu lähenee ja mun matka tytön kanssa Suomeen niin ajatukset väkisinkin joutuu muualle, siellä kun en voi kuumeilla kun ukkokin tulee vasta myöhemmin perässä :p
Kiitos kun sain purkautua :ashamed:
 
Sartsa83
Ilona :) Kiitos. Niinhän se olikii että sinä sitä runoa pyysit. :) Juu, parempi on huumorilla hoitaa näitä hommia, ettei ihan suremiset menis tää yrittäminen. ;) .. eiköhä se folli joo ollu ihan hyvä... toivottavasti ainaki! :D

Toive Kiitti :hug: Hih... noooh, jos nyt jokusen runon joskus kirjottanu + tarinoita + biisejä. :) ..must taas tuntuu ettei toi rimmaus toimi ikänä ku aina miettii päänsä puhki mikä sopii minkäkin sanan kanssa. Väkiste ei ikänä synny mitää ja siks tuoki tuommonen raakile kun sen vaan tänne kirjottaessa puristin itestäni. ;) :p Tuo on niiiiiin tuttua että kroppa elää omiaan! Mulla tekee ihan samaa.. tai TEKI ennen näitä hoitoja. Nyt alkaa olee jokseenkin normiolo tässä hormoonimyrkyssä. :D .... kuulostaisi siltä, että sulla on joko ollut se ovis jo eilen ja yöllä sitte oviskipuilut.. koska ovishan kestää 48tuntia eli kaksi vuorokautta. Joten siinä vaiheessa kun testit näyttää plussaa, niin ovis on joko juuri alkanut tai sitten ollut meneillään jonkin aikaa. Voi myöskin kuules toive olla, että sulla on vielä tuloillaan se ovis kuten iteki mietit, koska mulla ainakin oli nyt kp 20 mun ovis kun tehtiin toi inseminaatio. Eli edelleenki mitä luultavammin päällä.. tarvii tänään pistellä ukon kanssa lisää siittiöitä matkaan. ;) ... juu ja lämmöt vetää omaa settiään myöskin. Tosin mulla oli viime viikolla 36,4 lähes joka päivä ja kuumia aaltoja oli ihan tautisesti ja eilen sitten yhtäkkiä lämmöt illalla oli jo 36,9. Että.. ei nuista lämmöistä voi mennä takuuseen. ;)
 
toive81, juu minä oon testaillut kyllä usemman kerran tässä kierrossa ja viimeisin nega oli kp 48. Mulla nännikipu liittyy enemmin menkkoihin. Ekassa raskaudessa ihan alussa nännit olivat oireettomat, mikä oli mulla se merkki ettei täti tullutkaan.. Ei mulla varmasti ovista ole ollut. Digiovistesti plussaa kp 20 ja kp 40. JOS ovis olisi voinut olla vielä kp41 mitä en usko, niin silti pitäsi menkat alkaa kp 53-54 koska mulla luteaalivaihe on 11-12 päivää. Raskauden todennäköisyys hyvin pieni kyllä loppukierrossa kun ei ole peittoja huvittanut heilutella "turhan" takia..

muoks. edellinen pupuilu ollut kp 42 niin siitä nyt hyvin pienet teoreettiset mahikset olisi mutta enpä jaksa uskoa. Mä nyt kuitenkin pe kp 54 testaan tarvittaessa, koska oon viikonloppureissuun lähdössä..
 
ainiin, lämpöjä olen taas muutamana päivänä ottanut ja ovat niin alhaisia että.. Alemmalla tasolla siis kun mun peruslämpö. Ilmeisesti tohon vaikuttaa se, että mun päivärytmi on mennyt sekaisemmaksi, että voiko noistakaan mitään päätellä..
 
En ookkaan taas ehtinyt kirjottamaan aikoihin vaikka käyn lukemassa joka päivä... täytyy vissiin ryhdistäytyä =)

Onnea Jonetta, olen tosi iloinen sun puolesta!

Mullakin piinapäivät meneillään, kun nyt 11dpo meneillään. Alamahanippailuja on, tissit turpeat, aristavat, jatkuva jano on ja tänään huomasin, että hiki haisee voimakkaammin (en mielestäni yleensä haise miltään), myös pissa voimakkaan tuoksuista ja pissalla saa käydä usein tosin voi olla juomisestakin johtuvaa. Mutta, mutta nuo kaikki oireethan voivat liittyä myös siihen toiseen juttuun mitä en edes viitsi mainita.

Sartsa toivon parasta sinulle! tosi ideaalilta ainakin tilanteesi kuulostaa =)

Ella toivottavasti joku ratkaisu nyt löytyy pulmaasi, joko plussa tai menkat.
 
:heart: TIISTAI 24.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



nasu-80................yk 8........................................KP 2/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 4/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 14/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 14/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 15/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 19/30
Sartsa83...............yk 23.....Clom, Menop, Preg...KP 21/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 24/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 29/30
wannabemama.....yk 11......................................KP 33/30-46
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 38
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 45/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 15/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 19/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 40/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 19/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 51/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 7/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 31
neitim..................yk 10-11....Clomit, metut.........KP 45





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4





 
Jonetta - ONNEA!!!! Aivan ihana juttu :heart:

Sartsa83 - kuulostaa lupaavalta! Täällä peukut ja varpaat pystyssä että nyt tärppää d:)b

nasu-80 - voi harmi tädistä :(

Markke - tervetuloa mukaan Markke :wave:

wannabemama - kuulostaa aivan raskausoireilta +++++++ :whistle:

ON: Täällä myös piinaviikot alkaneet! Su iltana pistin pregnylin ja tänään aamulla oli kipuja oikean munasarjan kohdalla. Peittoja on heiluteltu pe-ti päivittäin, eli yrityksen puutteesta ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni :kieh:
 
Sartsa83
Silent whisper Kiiiitus hani :hug: :heart: Kyllä nyt sielläkin on pakko tärpätä. Sulla on tänään meneillään ovis. 36 tuntia on se irrotusaika ja sen jälkee lasketaan se 48 tuntia mitä ovis kestää. ;) Jee jee.. hyvält kuulostaa sielläki! :heart:
 
Ilona G Vai veikkasit mua seuraavaksi :flower: B)
Tänään koin jotain mitä ennen ei ole tullut , eli tuohon ulkomaiseen testiin en oo edes viivan paikkaa saanu ja tänään siinä oli vento tuskin havaittava väri ?! Tein muutaman testin pitkin päivää uudelleen ja pariin sainkin hennon viivan , ja ihan testiajajn sisään , mutta vielä todellakin tuskin havaittava .. herkkyyskin tosin on tuo n. 20 ja ostin s-kaupan r-testinkin sitten tänään ja hento viiva siihenkin tuli ja muistaakseni tuokin on 20 luokkaa ??? Kaikki oireet ovat kadonneet .. paitsi nyt sitten tänään päivällä on muutaman kerran vihlaissut rintaa oikein kunnolla... Vielä varovaisin mielin ,mutta toiveita ilmassa :) Ainakin on jotain koittanut tapahtua .. koko liki vuoden aikana en ole edes haamua saanut !!!!
Ai niin noista d-vitamiinesta.. joo taitaa muutamaksi vuodeksi olla :headwall: :D
Ja nyt kun mietin asiaa .. liekö sattumaa vai ei .. tuo ovis oli niihin aikoihin kun olin muutaman päivän ajan ottanut d-vitamiinin 100mg !!
Onnea plussanneille ja voimia kanssa piinaaville !

neitim :hug:
 

Yhteistyössä