Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Eltzie Mulla venyi kierto vähän sillon ku tehtiin aukiolotutkimus. Mut suuret peukutukset sulle jos vaikka kierto olis vähän pidentyny ja plussa pärähtäis sit kuitenki tikkuun! :heart:

Halit ja tsempit kaikille tasapuolisesti. :)
 
Sartsa83
Ilona No mulla ei kyllä 36 tuntia riittäny... koska mulla ei ollu viimeks sillon inssihetkenä masu yhtää kipee mutta sitten sen jälkeinen päivä ja seuraavat 4 päivää oli tosi kipee. Nyt on ollu pientä nippailua vaikken oo vielä pregnyliäkään pistäny. Ja jos sen tänään pistän niin sitten se ei ehi huomiselle tulee sitä 36 tuntia inssiin et sitte vaan toivoo että pupuillessa sitä simpat jaksais uida kovaa vauhtia. :D Ja mennä vaikka päälteen että ne painovoiman johdosta menis oikeeseen suuntaan nopeemmin. :p

Tsemppiä hei nyt kaikille! :hug: :heart: ++++++++++++++++++ :whistle:
 
Ansku-82 niin mä olen kanssa vähän ajatellut, että se aukiolotutkimus voisi vähän pidentää kiertoa :ashamed: Löytikö sinulla siellä mitään ihmeellistä? Minulla todettiin kaikki olevan ihan normaalia, eikä kiinnikkeitä tms löytynyt.

Tänään siis kp 35/30-31, taas yhdellä päivällä huijattu tätiä.

En tiedä että viitsiikö tässä nyt enää testaillakkaan, kun eilen oli ihan tyylipuhdas nega :/
 
kp 46 ja ei mitään ihmeellistä suuntaan tai toiseen. Sartsalle, joo luomuna menen vielä ainakin. Jos ja kun ei huomennakaan ala menkat niin tämä on pisin kierto vuosiin..
Huomenna meen vyöhyketreapiaan, toivottavasti sillä edes olisi suotuisa vaikutus kropan käynnistämiselle..
 
Täällä mennään kp 40 ja piinailu jatkuu , maha on ollut arka tuosta oletetusta oviksesta lähtien ja on edelleenkin ja nyt sain kiusaksi vielä uudelleen yskän !:( Lämmöt on nousseet ,toivottavasti oviksesta johtuvaa eikä siitä että olen tulossa kipeäksi ... huoh .. mutta ei ainakaan enään ole ollut alilämmön puolella :)

nasu-80
fertilityfriend.com muistaakseni on sivu ja sinne kun rekisteröityy niin saa mm. laitettua lämmöt ylös ja seurailtua kaaviota :)(siis lämpökäyrää) ,sivu on täysin englannin kielinen ja itselläkin kaikki jutut velä hieman hakusessa ,mutta pari lämpökäyrää olen kyllä saanut sinne jo pirrettyä :saint:

neitim
 
Ansku-82 Ahaa, oliko sinulla tuo kovin kivulias toimenpide? Mä en tuntenut kuin pientä kuplintaa, mutta muutaman päivän sen jälkeen sitten vuosinkin rusehtavaa verta, mutta ne sanoivat sen olevan ihan normaalia, tiedä sitten :ashamed:
 
Sartsa83
Oma napa: helvetin munikset ei olleet kasvaneen odotetusti. Isoin oli 15mm, jota nyt vielä kasvatetaan. Mutta enää en pistä itteeni kun pregnylin, irrotuspiikin lauantaina ja maanantaille meni sitten inssikin. Ei tästä tuu taaskaan yhtään mitään. :( ÄRH!
 
Sartsa83
Sain tämmöisen ihanan viestin facebookin jossa pyydettiin lähettää tää vielä 15 henkilölle, mutta koska tekin ootte ihania ihmisiä, niin halusin piristää teitä tällaisella.

Joka ilta joku ajattelee sinua
ennen kuin käy nukkumaan

Ainakin viisitoista ihmistä maailmassa
rakastaa sinua.

Ainoa syy siihen, miksi kukaan ikinä vihaisi
sinua on se, että he haluaisivat olla kuin sinä.

Maailmassa on ainakin kaksi ihmistä
jotka kuolisivat sinun vuoksesi.

Jollekin olet koko maailma.
Joku, jonka olemassa oloa et edes tiedä,
rakastaa sinua.

Vaikka tekisit todella pahan virheen,
niin siitä seuraa aina
jotakin hyvää.

Kun sinusta tuntuu, että maailma on
kääntänyt sinulle selkänsä
niin katso eteenpäin.

Muista aina tervehdykset, jotka saat.
Unohda töykeät huomautukset.



Ihanin on tuo: "Joku, jonka olemassa oloa et edes tiedä,
rakastaa sinua" *snif* :'(

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Ai niin , tuli mieleen että jos haluatte saada tuotteita testattaviksenne ilmaiseksi ja kerrotte sitten tuotteista tutuillenne ja annatte heillekin mahdollisuuden tutustua ilmaiseksi tuotteeseen niin ottakaa yhteyttä yv.llä niin kerron enemmän ja neuvon eteenpäin !
Itse testasin juuri tazza kaakaojuomaa , kylmänä , oli muuten jännä ja miellyttävä makukokemus :) Tosin ei toi kaikkien mielstä vedä vertoja kuumalle tazzalle ;)
Mutta siis tälläisiäkin tuotteita on mahdollista saada ihan ilmaiseksi ... :D


neitim
 
Morot taas,
iso kasa tsemppiä pitkien kiertojen kanssa piinaileville ja tietty teille muillekin. Kiva kuulla Eltzie tosta aukiolotutkimuksesta, muidenkin kokemuksia lukisin mielelläni. Kun se on luvassa itselläkin ens kierrossa ja vähän jänskättää...

ON: Tikutin täydeksi hämmästyksekseni oviksen tänään! =) Ensimmäistä kertaa ever. Olen siis testaillut tähän asti Donnan sylkitestillä ja tätä edellisen kierron Donnalla & virtsatesteillä mutta ei minkäänlaisia plussan näkösiäkään merkkejä ole ollut tähän mennessä. Mutta tänä aamuna, iso plussa pärähti. Kääks! Harmikseni meillä on tänään miehen kanssa ihan ristiin menevät työvuorot mutta varmasti jaksan valvoa ja odottaa... :heart:

Joten myönteistä viikonloppua joka iikalle, nautiskellaan kynttilän valosta ja lohdullisesta hämärähyssystä.

Intopiukeena,
Nyynyy

Muoks; ja siis kp 20 / 30-32, yk 11.
 
Eltzie Mulla aukiolotutkimus sattu ihan saakelisti. Se jouduttiin keskeyttämään kivun ja pahoinvoinnin takia...

Sartsa83 Ihana toi FB juttu... :heart:

Ja nyt omaan napaan... Arvatkaapas tytöt mitä tapahtuu 17 viikon kuluttua?!? Meillä on alkion siirto viikolla 11! :heart: Mä oon siis ainaki hetken raskaana 17 viikon kuluttua. Toivottavasti kiinnittyy ja oon ihan virallisesti raskaana reilun 19 viikon kuluttua. :heart:
 
Moikka!!!

Mun tarttee varmaan liittyä teidän pinoon kun ootte ihanan aktiivisia kirjoittamaan :) Jos vaan mut tänne jo huolitte...tilanteeni on seuraava:Ollaan 28-vuotias vanhapari, naimisissa. Ihana esikoinen (tyttö ) syntyi tammikuussa 2009 pitkän toiveilun tuloksena.Toiveilu hänestä alkoi jo vappuna 2007 ja matkalla tuli 2 keskenmenoa rv 6+, heti kun ultrassa oli syke nähty niin pienet kuolivat siitä parin päivän päästä :( Nämä raskaudet alkoivat luomusti, mutta TOSI myöhäisistä ovulaatioista (kp24 ja kp28).Kärsin muutenkin epäsäännöllisistä ja pitkistä kierroista johtuen keskenmenoista.
Mentiin sitten yksityiselle tutkimuksiin kun mun kuuppa ei kestänyt enää yhtään mahdollista kolmatta keskenmenoa varsinkin jos olisikin löytynyt jotain vikaa minkä olisi voinut korjata.Noh vikaa ei löynyt ja oli kyse kuulemma vain huonosta tuurista...No esikoinen saikin alkunsa sitten clomifenilla ja ensimmäistä kertaa ovuloisin JO kp13!Alkuraskaus oli kamala, vuosin verta kuin seula ja todennäköisesti olin odottanut aluksi kahta, mutta toinen luovutti heti. Myöhemmin rv27 ultrassa nähtiin vanhaa istukan jäännettä. Mutta onnellisesti lopulta kävi :)
Mutta nytten olisi kova kuume kakkoselle!!!kuume ollut päällä jo tytön syntymästä.Ja jos taas kestää kauan niin parempi aloittaa ajoissa:)Imetys loppui tytön ollessa 8kk ja ilman ehkäisyä menty jo ajat, mutta imetys piti hyvin tehonsa ;) Yritys aloitettiin virallisesti sitten siitä, mutta vielä ei ole tärpännyt :( Yk 3 menossa ja mahdollisuudet luomusti raskautumiseen on vähissä..Nimittäin nyt mulla on ollut ongelmia luteaalivaiheen pituudessa, se on vain 10 päivää oviksesta kun menkat ovat alkaneet. Yksityisellä kävin juuri ultrassa kp11, yksi suurentuva follikkeli näkyi, mutta ovis tulossa varmaan vasta kp19 paikkeilla, kuten viimeksikin.Kirjoitettiin jo clomifen-resepti vaikka voi olla kuulemma mahkuja, että raskaus alkaisi. Itse en tähän usko kun aiemmin raskauduin tosi helposti, vaikka ne 2 kesken menikin.Lugeja mulle ei kirjoitettu vaikka pyysin. Ihmettelin miten sitten voi edes olla mahdollista luomusti raskautua jos ei kerran kropalla mitään mahkuja pitää pientä kyydissä :/
MUTTA, clomit pääsen aloittamaan vasta joulun jälkeen ekasta mahdollisesta kierrosta koska multa löytyy vielä Suomen kodista vanhoja (päivämäärä kuitenkin kunnossa) clomeja niin en viitsi ostaa täältä ulkomailta niitä kun on aika kallis lääke. Eli toki kovasti peittoja heilutellaan, noin niin kuin harjoitukseksi :LOL: mutta tosissaan varmaan voi olla mahkuja vasta sitten noilla clomeilla...
Anteeksi ROMAANI, mutta jos vain mut jo nyt huolitte tänne niin olisin oikein onnellinen :) :heart: Niin, nyt siis litkin greippimehua jos vaikka siitä olis myös taikaa...esikoinen kun sai alkunsa niin silloin join siitä kierrosta ekaa kertaa greippimehua vaikka taika oli ehkä kuitenkin clomeissa, mutta eihän sitä koskaan tiedä... ;)
Ja jos jollain on kertoa kokemuksesta LYHYESTÄ LUTEAALIVAIHEESTA niin mielelläni kuulisin!!!

Eli jos mut lisätään listaan niin tilanne tämä:Toinen toiveissa, kp 15/29-39 ja yk 3. Nyt litikin greippimehua ja tulevaisuudessa clomit tulevat käyttöön.

Terveisin...
Toive81
 
Nyynyy Mä jännitin kovasti sitä operaatiota (netistä luin toisten kauhujuttuja), otin yhden burana 600:sen, mutta en olisi kyllä tarvinnut sitä. En tiedä, että johtuiko siitä, että mulla oli ne johtimet auki vai mistä, mutta mä en tuntenut edes sitä katetrin laittoa. Ainoastaan pienen kuplinnan vasemmassa munasarjassa. Kipuja ei myöskään ollut jälkikäteen, ainoastaan vähäistä vuotoa muutaman päivän. Kannattaa kertoa gynelle heti jos jännittää operaatiota, minulla ainakin oli tosi huomaavainen gyne :)
 
Sartsa83
Nyynyy Juu ei tuo aukiolotutkimus paha ollu mullakaan. Vähä kipristeli jossain vaiheessa, mutta samalta se tuntu kun normaalillakin gyne käynnillä. Ja mun masussa kupli vähän ton tutkimuksen jälkeen. :)
 
kp 47 ja nyt nännit vähän aristaa plus tuli taas ovislimoja muistuttavaa.. Olisipa täti vihdoin tulossa.. Kävin ekassa vyöhyketerapiassa tänään ja oli hyvä kokemus. terapautti uskoi että muutaman kuukauden hoidolla pitäsi kierrot saada kuntoon kun aiemmin olen lääkkeisiin reagoinut nopeasti ja myös homeopatiaan on tullut hyvä vaste. sanoi jopa, että jos 2-3 kk menee kiertojen tasapainottamiseen niin siitä 6kk eteenpäin niin mun pitäs olla raskaana...
Erittäin hyvä mieli tuli tosta =)
 
:heart: PERJANTAI 20.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 10/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 10/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 11/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 15/30
Sartsa83...............yk 23.....Clom, Menop, Preg...KP 17/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 20/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 25/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 25/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 28/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 29/30-46
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 41/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 11/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 15/29-39
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 25/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 36/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 15/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 47/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 3/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 27
neitim..................yk 10-11....Clomit, metut.........KP 41





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3



[/quote]


 
Olin eilen kirjoittanut tänne vaikka kuinka pitkän jutun mutta sitten kone/palsta meni jumiin eikä päästänyt kirjautumaan enään :headwall:

toive 81 - tervetuloa! Täällä sama ongelma :wave: Eli luteaaliaika jää 9-11 vrk ja tuhrut alkaa aina 2-5 vrk ennen menkkoja. Eli jos lasketaan luteaaliaika tuhrujen alkuun, on se huonoimmillaan n. 6 vrk :headwall: Keltarauhashormoniarvot ja muut on mitattu ja ne ovat hyvät, eli ei mitään hajua mistä johtuu!

Ansku - ihanaa kun pääsette hommassa eteenpäin :hug:

Sartsa - mulla oli myös isoin munis torstaina kooltaan 15mm. Huomenna pistän pregnylin ja sitten taas odotellaan :/

Ei ole todellista! Viime kierrossa oviksen aikaan mulla oli virtsatien tulehdus ja nyt ukko on kuumeessa! Voi helvetti! Saas nähdä jaksaako heilutella peittoja kun kuume tuntuu kokoajan vaan nousevan.. Osaatteko muuten arvon ladyt sanoa vaikuttaako kuume simppoihin?
 
Sartsa83
Silent Whisper Kato kappas.. meillä ollu ihan sama tilanne. :D :heart: ..mutta voi kurjimus kun siellä ollaan kipeitä! :( ... tietääkseni kuume ei vaikuta simppoihin, mutta jos on joku tulehdus päällä, niin se vaikuttaa.. näin olen saanut jostakin joskus jotain infoa. Samoin kun toitotan omalle miehelleni että alkoholi vaikuttaa simppoihin. Eilenkin hän otti vähän niin pidin melkein kirjaa vieressä että "nyt ei sitten enempää". Inhottavaa mut mä tahon niiiiiiiiiiiiiiiiiin sen vauvan! Toivotaan siis parasta sinne ja tänne ja joka puolelle!!!
 
Silent Whisper:Mulla ei ole esiintynyt taas yhtään tuhruilua, mikä sekin on kummastuttanut.Ennen esikoista menkat alkoi aina tuhrulla ennen kuin padot aukesi :/ Nyt ovat 2 kertaa alkaneet "aivan puskista" ja kunnon vuodolla...Ymmärsikö oikein, ettei sullakaan ole mitään keltarauhashormonivalmistetta nyt käytössä?
En ole ainakaan kuullut, että simpat kärsisivät jos on kipeä, mutta en tosiaan tiedä onko sillä vaikutusta. Mä tulin todella karseaan kuumeräkäflunssaan oviksen aikaan ja siitä kuitenkin esikoinen sai alkunsa. Pistin muuten silloin myös tuollaisen pregnylin, en ole neulakammoinen, mutta kyllä silloin naista heikotti, oli piikki sen verran paksu :whistle: Kovasti voimia sinne peiton heilutteluun ;)

Anteeksi vielä vaisut kommentit, koitan tutustua teihin tässä ja lueskella mitä olette kirjoittaneet. Aika vain ei riitä millään käymään koko pinoa läpi, mutta enköhän kohta pääse kärryille :)
 
Sartsa - Joo samoissa mennään :) Mutta oliko niin, että sä pistit pregnylin jo tänään? Täytyy toivoa että ei ole tulehdusta. Ja että toi ukkokulta on niin reipas että jaksaa heilutella peittoja kuumeesta huolimatta :/ Äsken oli jo 38,6 astetta..

toive81 - Mullakaan ei ole mitään keltarauhashormonia käytössä koska arvot oli hyvät. Onko sulla mitattu? Kiitos tsempistä :heart:
 

Yhteistyössä