Moikka!!!
Mun tarttee varmaan liittyä teidän pinoon kun ootte ihanan aktiivisia kirjoittamaan
Jos vaan mut tänne jo huolitte...tilanteeni on seuraava:Ollaan 28-vuotias vanhapari, naimisissa. Ihana esikoinen (tyttö ) syntyi tammikuussa 2009 pitkän toiveilun tuloksena.Toiveilu hänestä alkoi jo vappuna 2007 ja matkalla tuli 2 keskenmenoa rv 6+, heti kun ultrassa oli syke nähty niin pienet kuolivat siitä parin päivän päästä
Nämä raskaudet alkoivat luomusti, mutta TOSI myöhäisistä ovulaatioista (kp24 ja kp28).Kärsin muutenkin epäsäännöllisistä ja pitkistä kierroista johtuen keskenmenoista.
Mentiin sitten yksityiselle tutkimuksiin kun mun kuuppa ei kestänyt enää yhtään mahdollista kolmatta keskenmenoa varsinkin jos olisikin löytynyt jotain vikaa minkä olisi voinut korjata.Noh vikaa ei löynyt ja oli kyse kuulemma vain huonosta tuurista...No esikoinen saikin alkunsa sitten clomifenilla ja ensimmäistä kertaa ovuloisin JO kp13!Alkuraskaus oli kamala, vuosin verta kuin seula ja todennäköisesti olin odottanut aluksi kahta, mutta toinen luovutti heti. Myöhemmin rv27 ultrassa nähtiin vanhaa istukan jäännettä. Mutta onnellisesti lopulta kävi
Mutta nytten olisi kova kuume kakkoselle!!!kuume ollut päällä jo tytön syntymästä.Ja jos taas kestää kauan niin parempi aloittaa ajoissa
Imetys loppui tytön ollessa 8kk ja ilman ehkäisyä menty jo ajat, mutta imetys piti hyvin tehonsa
Yritys aloitettiin virallisesti sitten siitä, mutta vielä ei ole tärpännyt
Yk 3 menossa ja mahdollisuudet luomusti raskautumiseen on vähissä..Nimittäin nyt mulla on ollut ongelmia
luteaalivaiheen pituudessa, se on vain 10 päivää oviksesta kun menkat ovat alkaneet. Yksityisellä kävin juuri ultrassa kp11, yksi suurentuva follikkeli näkyi, mutta ovis tulossa varmaan vasta kp19 paikkeilla, kuten viimeksikin.Kirjoitettiin jo clomifen-resepti vaikka voi olla kuulemma mahkuja, että raskaus alkaisi. Itse en tähän usko kun aiemmin raskauduin tosi helposti, vaikka ne 2 kesken menikin.Lugeja mulle ei kirjoitettu vaikka pyysin. Ihmettelin miten sitten voi edes olla mahdollista luomusti raskautua jos ei kerran kropalla mitään mahkuja pitää pientä kyydissä :/
MUTTA, clomit pääsen aloittamaan vasta joulun jälkeen ekasta mahdollisesta kierrosta koska multa löytyy vielä Suomen kodista vanhoja (päivämäärä kuitenkin kunnossa) clomeja niin en viitsi ostaa täältä ulkomailta niitä kun on aika kallis lääke. Eli toki kovasti peittoja heilutellaan, noin niin kuin harjoitukseksi
mutta tosissaan varmaan voi olla mahkuja vasta sitten noilla clomeilla...
Anteeksi ROMAANI, mutta jos vain mut jo nyt huolitte tänne niin olisin oikein onnellinen
:heart: Niin, nyt siis litkin greippimehua jos vaikka siitä olis myös taikaa...esikoinen kun sai alkunsa niin silloin join siitä kierrosta ekaa kertaa greippimehua vaikka taika oli ehkä kuitenkin clomeissa, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Ja jos jollain on kertoa kokemuksesta LYHYESTÄ LUTEAALIVAIHEESTA niin mielelläni kuulisin!!!
Eli jos mut lisätään listaan niin tilanne tämä:Toinen toiveissa, kp 15/29-39 ja yk 3. Nyt litikin greippimehua ja tulevaisuudessa clomit tulevat käyttöön.
Terveisin...
Toive81