Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

siis tää on kyllä aivan mahtava porukka !!!! :hug:
eihän täältä voi minnekään lähtee vaan roikkuu vuositolkulla mukana :LOL: :LOL:
on se vaan kummaa , vaikka olis kuinka monta lasta /raskautta takana niin kaikki on muka aina niin uutta ja erilaista ... siis mm. mitkäs ne alkuraskauden oireet olikaan , missä vaiheessa alkoikaan se pahoinvointi , miten toi ovis tunnistettiinkaan nupukasta ,mitkäs ne oireet olikaan enne tädin tuloa .. minne se kaikki entinen koettu meneekään ? vai tuleeko vauvakuumeen kourissa kaikista blondeja ? :saint: :D :$

no joo .. tuli vaan mieleen ..,.
dreamer78 eikös olekin hassua miten on pakko katsoa yksi ja seuraavakin testi ja turhan tiheään , varmistaa vaan että siihen seuraavaankin tulee toinen viiva :)

Ai niin .. tosta oviksesta .. jotenkin siitä lähtien oli sellainen olo , että nyt tärppäs ... siitä lähtien joka päivä tuli tehtyä yksi testi , ennen kun tuli "viivanpaikka" ja sitten oli pakko testailla turhankin useasti .. huoh .. tää oli nyt toinen mega-clomikierto kp 45(?) tuli eka haamu . clomeja on kaapissa vielä 4 satsia ostettuna ja noita metujakin on .. toiset lääkärit kun on sitä mieltä että lopettaa noi terolutit kun tulee plussa ja toiset että kannattaa jatkaa sinne viikolle 8-12 ... mistä mä löydän tuollaisen enemmän tietävän lääkärin satakunnassa ???

.... Odottaa siltikin vielä tummempaa viivaa ....

neitim
 
Heips!

Tänään kp22 ja viimeinen digitaalinen ovistesti puhdas nega. Alamasu on kipuillut menkkamaisesti jo monta päivää ja lämmöt on 37 paikkeilla. Eli kyllä mä nyt uskon, että se ovis oli ja meni, mutta koska, ei mitään käsitystä. Tässä sitä kehittelee itselleen taas toiveita kun aiemmissa kierroissa ei ovulaation jälkeen ollut mitään tuntemuksia, muuta kuin vilutti kun lämmöt koholla. Sitten vain alkoikin menkat, tosin viime kierrossa juuri ennen vatsaa poltti ja sitten padot aukesi. Siksi nyt kummastuttaa nää masukipuilut...Sitä niin toivoisi, että jotain tuolla masussa tapahtuisi :ashamed: Mutta nyt aion olla maltillinen ja testaan r-testin vasta viikon päästä lauantaina (5.12.) ellei täti ole jo kurvannut kylään (uskon kyllä, että kurvaa).Ihme alakuloinen olo muutenkin, mutta se menkööt marraskuun pimeiden iltojen piikkiin.
Niin ja se mikä on oudointa, että rinnoissa on nyt tuntunut välillä ihme kihelmöintiä, ihan kuin maitoa nousisi... :eek:Mutta tuskin nyt sentään kun imetys loppui jo yli 2kk sitten!!!On kyllä välillä niiiin ruusuista olla nainen... :kieh:

Eipä toiveella taaskaan muuta tällä kertaa... B)
 
neitim Onnittelu:hug:

toive81 Me mennään samoilla kp:llä. Vaikka miten vannoin, etten oireile ennen positiivista raskaustestiä niin kyllähän ne oireet jo alkavat minullakin löytyä. Mahaa nippailee ja rinnoissa maidon nousun tunne. Minulla on imetyksestä jo melkein 5 vuotta, joten ei johtune siitäkään :LOL:

Pistäkääs kanssasisaret meille tämän hetken höyryäjille vähän jäitä hattuun :wave:
 
Sartsa83
Toive81 Voi kuule! Mun kummipojan äiti lopetti imetyksen heti parin kuukauden jälkeen ja nyt poika on vuoden. Hänellä tulee VIELÄKIN silloin tällöin maitoa rinnoista. Että VOIN kertoa että rinnoista voi tulla pitkäänkin maitoa.. joten oireetn saattavat olla sinulla mitättömät kun seuraavan kerran raskaudut, koska olet jo synnyttänyt. ;) ..toivotaan silti parasta. :hug:
 
:heart: PERJANTAI 27.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



nasu-80................yk 8........................................KP 5/27-33
Miuku84................yk 5........Vyöhyket, Homeop..KP 7/27-28
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 17/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 17/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 18/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 22/30
Sartsa83...............yk 23.....Menopur, Pregnyl.....KP 24/31
Nyynyy..................yk 11......................................KP 27/30-32
Siffis......................yk 7........................................KP 32/30
wannabemama.....yk 11......................................KP 36/30-46
Markke..................yk 4.......Terot........................KP 41/
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 48/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi.....KP 18/31-32
Toive81..........yk 3................................................KP 22/29-39
Eltzie..............yk 2................................................KP 43/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini...........yk 10......Clomit..........................KP 22/27-40
Ella-83................yk 12......Homeopat, vyöhyket....KP 54/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 10/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.......yk 1...........PAS........................KP 34





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11




 
Sartsa83:Juu olen kuullut, että maitoa voi tulla myöhemminkin. Oli vaan ekan kerran outoja tuntemuksi "rupsakoissa". Noh, mä nyt tuudittaudun siihen, että mielikuvitus vaan on päässyt valloilleen. Lämmöt huitelee nyt reilu 37 ja kipeä en ole. Ekassa ja tokassa raskaudessa oireilin suurella väsymyksellä, mutta kolmannessa, onnistuneessa, en oikein mitenkään. Oireet tuli silloin vasta rv6 ja aika lievinä...Mutta katsotaan nyt miten käy :)

memmiliini:Kappas, niinpäs mennäänkin :D Koska sulla on ovis ollut tässä kierrossa?Toivotaan, että nää tuntemukset olisi sitä itseään ;) Plussatuulia sinne!!!
 
Lämpöjen mittailusta mä en osaa sanoa juuri mitään, kun en ole sitä itse harrastanut :eek: Eikö se ole niin, että lämmöt nousee oviksen jälkeen ja laskee muutaman päivä ennen menkkoja? Eli lämmöt on menkkoihin asti koholla oli sitä raskaana tai ei.

Täällä dpo 4 menossa.. olen parina viime iltana juonut pienen lasin punkkua ja meinasin jatkaa sitä ainakin dpo 8 asti.. kaikki keinot käyttöön :) Kaverille gyne oli sanonut, että siitä on oikeasti joidenkin tutkimusten mukaan ollut hyötyä. Tiedä sitten :LOL: Jostain syystä on sellainen tunne että tärppiä ei ole käynyt tässäkään kierrossa, vaikka eihän sitä tässä vaiheessa voi vielä tietää.. Valmiiksi masentaa jo viikon päästä aloittaa TAAS kaikki alusta :ashamed:
 
Sartsa83
Silent whisper Älä muuta sano. Sama fiilis täälläkin. Mulla menossa dpo 5 eli näinä päivinä periaatteessa kiinnittymisen pitäis tapahtua, jos tapahtuu, mut pahoin pelkään ettei tässkään kierrossa oo mitää tapahtunu. Onneks oon säästyny näiltä ihme huijausoireilta. Saa nähä säästynkö loppuun asti. Se onkin ollu outoa tässä kierrossa ettei oo oikein mitään oireilua ollu. Enkä usko että ne oireet mitä on ollu, liittyis millään lailla tähän yritykseen/mahdolliseen raskauteen. Mullaki viikon päästä sit alkaa tuhruttelu jos tää kierto menee yhtää samalla tavalla kun edellinenkin. Tätiä siis ootellessa... sieltä se saakelin akka kuitenkin tulee ja lujaa taas paikalla mäkättämään!!! Kerpeles! :kieh:

Tsemppiä ja plussatuulia kuitenkin kaikille.. sinulleki whisper. :heart: :hug: +++++++++ :whistle:
 
Sartsa83 - kiitos :hug: Juuri kävin taas miljoonatta kertaa lueskelemassa että "alkio kiinnittyy kohdun seinään 5-8 päivää hedelmöityksen jälkeen". Mä oon myös säästynyt huijausoireilta, mutta toisaalta ei niitä vielä kuuluisi ollakaan. Vasta mahdollisen kiinnittymisen jälkeen. Gyne muuten kertoi viimekäynnillä, että tutkimusten mukaan yksi viidestä alkiosta kiinnittyy. Eipäs ole kauhean hyvä prosentti se :/ Minkäs pituinen luteaaliaika (menkoista ovikseen) sulla olikaan? Mulla tuhrut alkaa normaalisti jo 7 vrk oviksesta ja hanat aukeaa kunnolla noin 10-11 vrk oviksesta. Niitä siis odotellessa.. :snotty:
 
Sartsa83
Silent whisper :) :hug: .. Juu, mäkin oon lueskellu noita ja tiiän kans että oikeat oireet alkavatkin vasta kiinnittymisen jälkeen. Jep. Ei oo hyvä prosentti ei. Mulleki tuolla polilla jankutetaan sitä että 20% onnistuu inseminaatiolla ja yleensä vasta 2. tai 3. kerralla. Että.. se on niiiiiiin tuurista kiinni. Mulla alko periaatteessa siis tuhruttelu viime kierrossa 7-9vrk inssistä/oviksesta.. koska en tiiä millon ovis mulla oli viime kierrossa. Ja hanat aukes sitten 13 vrk inssistä... et onko se nyt sitten .. jos mulla oli samaan aikaan kun tässä kierrossa ovis eli kp 20 niin sitte se ois ollu 10-11vrk oviksesta. Siispä oottelen tälleki kiertoo samaa settiä. Ja näköjään aikataulut on samaa kun sielläkin. :p ... heh, nimenomaan, niitä sitte odotellessa. :snotty:
 
Mä oon siirtyny nyt odottajien puolelle elokuista odottaviin.. tervetuloa kaikki perässä sinne..puhallan plussatuulia!!! pahoin pelkään vaan et vielä siirryn tänne takas. Nyt olis menkoista laskettuna rv 4+5 mutta ne pienimmätki oireet loppunu ihan kokonaan eli olo on täysin normaali. vaikea uskoa et raskaana on vaikka usea testi vahvasti niin näyttikin. Kiitos kaikille!
 
ON: Tänä aamuna pärähti digitestiin ovisplussa, nyt siis vaan miehen kimppuun :D
Saa nyt nähdä kuinka käy, menossa siis jo kp19... olin jo luopunut toivosta että tässä kuussa ovuloin ollenkaan vaikka on noi clomit tupla-annoksella.
 
Heippa vaan, täälläkin ovispäivät lähenee =) ja oon juonut greippimehua tässä kierrossa ja on ihan armottomat limailut menossa :LOL: *toivoo että limakalvot kasvaa*
Juu nuo onnistumis prosentit voisivat olla isompia, mutta kaikkien vuoro tulee ihan kohta :wave: niin se vaan on :attn: Kivaa kun kaikki yrittää maksimoida mahiksia kuitenkin, itekkin meinaan sitä punkkua ottaa sitten mahdollisina kiinnittymispäivinä :p jahka nyt sinne asti päästään ensin! Ultra mulla on keskiviikkona, kp15, mikä on just sillon hyvään aikaan *toivoooooo* ja sitten jos nappiin menee niin saan pregnylin heti sillon ja to-pe on sitten se odotettu ovis!! =)

Plussatuulia kaikille+++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Sartsa83
Onnea hirrrrmuisesti kaikille ovislaisille!!!!!!!!!! Nyt ne pikkusintit sitte liikkeelle kohti muniksia. Ilona kyllä se limakalvo siellä kasvaa... se liman määrä nimittäin kertoo juuri siitä. ;) Siks mäkin oon greippimehua kitannu oviksenki jälkeen et limakalvo pysyis hyvänä ja mahdollinen kiinnittyminen vois tapahtua.

Epäilempä vain, että...... ettei vieläkään ole.... :( Jonetta Mä tuun enemmän kuin mielelläni sinne pinoon JOS vain plussaisin. *huokaa*.. mikä on aika epätodennäiköistä, koska millon minä nyt plussaisin? En varmaan ikänä! :'(
 
Sartsa83
Ilona Hih, oot ihana. :heart: :hug: kiitos. Koitetaan pysyä. :) Noh, totaaaa... limis ilman mehua oli korkeintaan 8-10mm oviksen/inssin aikoihin ja nyt se oli greippimehun kanssa jotai 15mm luokkaa... ja lääkäri nauro tehdessään inssiä että "kylläpäs täältä tätä limaa tuleekin. Valuu kuin niagaran putous" xD .. että.. taitaapi olla mehulla vaikutusta. :p ... ja het huomaa kun ei juo sitä, ettei irtookaan niin paljon limaa paperiin.. siinä vaiheessa se isoin paniikki iskee. Mut jotenki.. en tiiä. On vaan semmoset pelonsekaset tunteet ettei oo viäkään natsannu.

Ja vaikka miä sanoin Jonetalle että menisin enemmän kun mielelläni odottavien pinoon niin en taho teitä jättää!!! Tahon tsempata teitä edelleen jos satun plussaa teitä ennen. :heart:
 
No wau miten muhkee limis sulla on! Kuis paljon mehua menee että noihin lukemiin pääsee?? =) Mulla oli viime kierrossa limis muistaakseni 8 tai 9mm, ja sehän on ihan tarpeeksi, vaan nyt pyrin kasvattaan sitä silti, maximointi maximointi kaikessa mitä vaan voi yrittää ;)

Niin kyllä me kaikki sinne odottajien pinoon päästään, yksi kerrallaan. Mulla on hyvä hytinä sun osalta koska sulla meni inssi niin nappiin kaikin puolin, erittäin ideaalinen tilanne mielestäni :heart:

Ja sit kysymys kaikille: ootteko ollut pihejä simppojen kanssa ENNEN ovista ja sit lähettäneet priimaa tavaraa matkaan, siis kuin kauan ennen ovista kandee pidättäytyä ja odotella? Tajuuko tätä kukaan edes :LOL: siis ite ajattelen että jos alkaa montaa päivää ennen ovista pupuileen niin sitten oviksen aikaan on vaan ihan nolot simppa jämät hollilla :kieh: elikkä kannattaako KOSKA aloittaa pupuilu?
 
Sartsa83
Ilona Oot vaan niin ihana. :) Toivottavasti sun hytinäs on oikeessa. ;) ... mä muuten löysin mun KOHDUNNAPUKAN!!! Vitsit mikä ahaa elämys oli vessassa. Hihiii.. ja se tuntu tooooodella kovalle ja oli ihan ylhäällä. :eek: En kyllä sitte tiiä, kun toiset sanoo että se on kans merkki siitä että on hedelmöittyny ja toiset sanoo että ei sillä oo mitää tekoo sen kanssa. Noh, mä join kaiken kaikkiaan vaan litran verran sitä ja eilen ostin toisen litran joka jäi äipälle. Prkl. :LOL: ..tarvii käydä ostaa lisää sitä. ;) ...juu, ideaalinen tilannepa hyvinkin, mutta ei se silti sano että ois tärpänny kun se on niin tuurista kiinni ja sehä tässä sapettaaki kun koskaa ei voi tietää onko tuuri ollu matkassa.

Lääkäreiden mukaan ideaalinen pidättäytymisaika ennen ovista simppojen suhteen ois 3,5 vrk. Eli 2-5 vuorokautta kun on pidättäytyneenä seksistä niin on aika priimaa tavaraa. ;) Meijän ukko oli justii tuon 3,5vrk iliman ja siellähä sitä inssissä oli sitte 5,5miljoonaa 99%:sti eteenpäinliikkuvia simppoja. Eli parasta A-luokan tavaraa. ;) ..Ja pupuilu kannattaa ajottaa niin että oviksen aikaan ja siitä sitten joka toinen päivä testauspäivään saakka... eli: oviksesta kaks viikkoo, joka toinen päivä pupuilua. ;)
 
Säkin oot ihana =) te kaikki ootte =)

Ahh kiitos Sartsa, kiva että sain jo vastauksen ja vieläpä näin perusteellisen! Noniin elikkäs siis meillä näin, eilen aamulla pupuiltiin. Ke iltasella on ultra ja pregnyl. Ovis siis pe aamuna.
Lekuri käskee alottaa pupuilun ke iltana heti, sitten to ilta ja pe ilta, se kuulemma riittää..
Niin siis sen mukaan pupuilu alotetaan pregnyl iltana, eikä ovispäivänä, siitä sit se ovis sen 36 tunnin jälkeen. Kauheen tarkkaa hommaa!?!?!!!! :headwall: Elikkäs kannattaiskos meidän pupuilla tänä iltana tai huomen iltana, vai antaa nyt vaan olla ke iltaan saakka? :LOL:
Onneks mies ei lue näitä juttuja.... :saint: :whistle:
 
Plussatuulia kaikille :whistle: ++++++++++++++++++ , niin ovuloijille kuin sitä odottaville. Pupuilu naisen tiellä pitää!
Kyllä me vielä kaikki siirrytään tästä pinosta poies ja hiljennetään koko pino, eikös ?

Oma (.); aloitin eilen (kp 29 / 30-32) lievän turhuttelun, joten tätiä pelätään kurvaavan paikalle täällä :( Nooh, ens kiertoon sitten clomien avulla ja täyellä etiäpäin!
 
Täällä jännätään, kun mennään jo 33/30 eikä mitään oireita menkkojen suhteen. Pieni ajatus takaraivossa oli täsäs kierrossa että josko olisi jopa ovuloinnut. Olen menossa ensi viikolla lääkärin juttusille ja sitä ennen on pakko testailla. Pikkusen noloa mennä sanomaan että ei ovuloi eikä tule raskaaksi jos juuri tästä kierrosta olisikin niin käynnyt... :) En kyllä vielä usko mitään ja en jaksa edes toivoa. Tämäkin selvinnee joko huomenna tai tiistaina tai keskiviikkona. Olen saanut nyt pidäteltyä enkä ole testannut vaikka mieli on kovasti tehnyt. Olen itse huomannut outoja oireita itsessäni joita ei ole aiemmin ollut: nippailuja, selkäkipuja, "väristyksiä" alavatsassa, virtsaamisen yhteydessä jännää "nykinää" alavatsassa jne. Kaikki täysin uutta minulle! Viime kiertoina tätikin on kyllä tehnyt ihan juuri kuin on itse halunnut, eli nämä kaikki voi olla täysin siihenkin liittyviä!!! Meikäläisen tädistä ei nykyisin voi ennustaa yhtään mitään! :headwall:
 

Yhteistyössä