Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Nyt tullut taas ovislimamaista valkkaria, samoin oli eilen. Monenlaisia tuntemuksia tullut kp 32 olleen vyöhyketerapian jälkeen.
- kp 33 kovia kipuja oikealla muniksessa,
- kp 34 viiltoja ja repäisyjä kummallakin puolella ja yleensä alavatsalla
- kp 35 repäisyjä taas ja runsas valkkari, jossa venyvää ovislimaa. Väsyttää.
-- toivottavasti nämä nyt meinaisi tädin tuloa lähiaikoina tai sitten myöhäistä ovulaatiota. Mulla on FF:n mukaan ollut myöhäisin ovis kp 35, sillon tikku näytti kp 32 plussaa.
 
Eiei, ei mulla ole voinut tärppiä käydä kun tosiaan kp 32 aamusta negasin. Kyllähän ovis voi olla myöhäänkin teoriassa vaikka yleensä pitäs tulla kp 20 paikkeilla viimeistään. Nyt mulla olisi ovis sitten 2 viikkoa myöhemmin mitä mulla on ollut keskimäärin. Teorioin, josko se vyöhyketerapia oisi saanut tapahtumasarjan liikkeelle kun siitä asti on vihlonut..

Äsken tsekattu kn on ylhäällä ja pehmeä, mukaan tarttui selvästi venyvää limaakin.. Mulla tosiaan oli noin vuosi sitten ovis vielä kp 35 ja siitä kierrosta tuli 46 päiväinen. Oviksen vahvisti sekä tikku että lämmöt. olen vaan lukenut palstoilta että myöhäisellä oviksellä ei ole niin hyvät hedelmöitysmahkut, en sitten tiedä onko näin. Voisi kuvitella, etät limakalvo on ainakin ehtinyt kasvaa pitkässä kierrossa.
 
Ella-83:Ennen esikoista raskauduin kaksi kertaa myöhäisistä ovulaatioista, tosin en ihan noin myöhäisistä mutta kp24 ja kp28 tapahtuneista ovulaatioista.Ne raskaudet kestivät rv6+ ja syke ehdittiin nähdä ja kaiken piti olla hyvin. Mun lääkäri oli sitä mieltä ettei keskenmenot johtuneet ainakaan niistä myöhäisistä ovulaatioista.Itseäni kyllä epäilytti...Koska clomikuuri sitten aikaisti oviksen "ihanteelliseksi" ja siitä sitten se raskaus onnistui. Mene ja tiedä sitten oliko kyse vain mun kohdalla huonosta tuurista. Onko sulla Ella ikinä otettu verikoetta mikä kertoisi onko se ovulaatio varmasti tapahtunut? Muistaakseni Silent whisperillä sellanen on otettu kierron lopussa? :attn:
 
toive81, mulla ei ole koskaan kierron lopussa otettu verikoetta. Kerran otettiin kp 23 mutta sekin oli yli 40 päivän kierto sitten.

Pakko oli katsella FF:n kuvagalleriasta myöhäisiä oviksia/pitkiä kiertoja, ja siellä on naisilla ollut oviksia kp 30-40+ jopa vielä kp 65 ja raskaaksi tultu! Joten ei raskaus mahdotonta ole vaikka kierto venyy ja venyy, vaikkakin se yleensä on merkki ovuloimattomuudesta.
 
Ella tuo sinun kiertojen pituus kyllä kuulostaa siltä että aika vaikeeta tosiaan bongata ovista ja tietää jos/ja koska se tarkkaan tapahtuu.. armotonta analysointia! Mutta sä oot kyllä ihanteellisen tarmokas :heart: yrittäjä, ja positiivisin mielin pelailet =) ite oisin jo varmana pyytänyt tarkistuttamaan nuo ovis hommat ja simpat ja tasauttamaan kierrot jne :LOL: kunsen verran malttamaton itse olen...

Oikein positiivista alkuvuotta ihan kaikille!! Ja lisää uusia naamoja kehiin kanssa, jookos!?? B)
 
Jou! Pyyhettä taas heittelen kehiin. Se tais olla siinä taas sen kierron vahtaaminen kun tissit oli joku yön aikana käyny varastamassa. Kiva herätä aamusella ja todeta että jotain on viety.

TOISAALTA olin kyllä melkoisen lämmin aamusella. Selvästi isäntää korkeempi ruumiinlämpö joka toisaalta ei kerro mitään... Ja olihan se nokkakin tukossa ;) Juu ei se nyt kun ei ennenkään. Ja ovistestejä olen tuossa ajoittain tehny ja itseasiassa tänäänkin kyllä ja haalenee vaan se viiva.

Nooooooh... josko nyt kuitenkin ehdin sen pumppuni tutkituttamaan toiseen kertaan ennen paksuuntumista kun uhkaili operaatioillakin.
 
Hei yrittäjä mikäs sun pumpussa on vikana jos saa udella? Mutta jos sulla ei vielä oo täti vieraillut niin hyvähän tuo tilanne on :whistle: meidän ketju taas tarvitsee positiivista energiaa ja plussa - aaltoa!! =) Kuka aloittaisi? =)
 
Tutkittuja lisälyöntejä 26 000/vrk sekä kammio että eteisperäisiä... No juuri kun luulin että on kaik jees kun on kerran tutkittu tyksissä kardiologin ja sisäelinlääkärin toimesta, sanoi toinen alan erikoislääkäri että pitäis tehdä asialle kuitenkin pian jotain kun voi johtaa vajaatoimintaan ja että asia ei olekaan ok. Hoito jota suosittelee on kuitenkin ilmeisen heikolla todennäköisyydellä toimiva ja epämiellyttävä toteuttaa.

En ole halunnut mennä tutkimuksiin enää vaan olen aktiivisesti unohtanut koko homman. Taas kun pahenee pumpun olotila niin pistää mietityttämään josko kuitenkin kokeilis. Nyt kun mensut alkaa varaan heti ajan ja kattotaan ehdinkö paksuuntua ennen kun saan päätöksiä sieltä.

Tänään ei ole ihmeempiä päivän aikana tullut. Pakki pikkasen pingottaa ja nännit pikkusen kipeemmät kuin normisti. Toinen mikä on kipeempi on myös turpeempi... Hmmm....

Edelleenkin ollaan littanammalla varustuksella mutta on sitä liiskempiäkin päiviä nähty. Tällanen perus lauta kun voi tarkkailla tissiensä muutoksia. Helposti huomaa kun kattoo onko se A-kuppi tyhjä vai todella tyhjä :D

Maanatai näyttää ja keskiviikkona testataan jos ei siihen mennessä suostu alkamaan. :)
 
Ohh kuulostaa aika hurjalta. Vaikuttaisiko raskaus tuohon mitenkään? Mulla oli sydänvika ja muutakin vikaa pienenä ja sen takia olen itse ns. "riskiraskaus" ryhmässä vaikka olenkin ihan ok nykyään. Toivottavasti saat kaiken hoidettua hienosti :heart:

Mulla tuli eilen jo menkkajuilintaa :'( mä en tajua miks jo näin aikasin. Oviksesta on viikko ja päivä vasta. Tarkottaako se sitä se juilinta että systeemi jo miettii ihan tosissaan limiksen irrottamista? Jos olisin raskautunut niin justhan se vasta olisi edes kiinnittynyt, joten jotain häikkäähän tässä nyt selkeesti on?! :headwall: Mulla on luget mitkä pitää vuodot poissa. Alan huolestumaan että mulla on joku vialla kun ei näin vielä voi mennä metsään jo kierron tässä vaiheessa :( Oisko kellään tietoa voisko tää olla joku hormoonijuttu? Ite kyllä pelkään että mun munasolut tosiaan on nyt liian huonoja, ja ne vaan tippuu systeemistä (liian) nopeasti läpi, enkä siis ehkä voi enää raskautua :'( Jopas oli sunnuntai aamulle vuodatus..

Plussatuulia yrittäjä!!! :flower: kukas muu on samoissa vaiheissa ja piinailee vielä?
 
Ilona G:Voihan tuo olla myös kiinnittymisestä johtuvaa! Toivotaan niin!!! :wave: Täällä piinaillaan vasta oviksen metsästyksellä...

yrittäjä83:Hihii, mulla sama A-tissi oireilu :D Toivottavasti saat apua pumppuun :hug:

ON:Tänään aletaan sitten kp11 metsästämään testillä ovista.Oireita ei ole juuri nyt minkään moisia. Pidättelen paraikaan pisua rakkoon :D Jotenkin alkanut tympimään koko kuumeilu :ashamed: Tuntuu ettei meillä tule tärppiä vielä pitkiin aikoihin, on vaan sellanen fiilis. Miehellä on työn puolesta aika kova stressi aika ajoittain, keväällä vasta helppaa sen puolesta. Eikös sekin vaikuta simppojen laatuun negasti??? On tää vaan niin kummaa...Esikoista kun toivottiin niin raskauduin todella helposti vaikka aluksi kesken menikin, silloin ei tajunnut kuinka onnekas toisaalta oli:tiesi ainakin tulevansa raskaaksi. Nyt kun kaikki pitäisi olla oikeasti helpompaa, siis tietää, että on kerran jo onnistunut lapsen synnyttämään niin miksei se toinen ota tullakseen???Jotenkin tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja jatkaa keväällä kunhan miehen työ sen sallii, josko sitten ottais tulta alleen...mutta toisaalta...Ei tahtois jättää yrittämättäkään. Mielestäni itse olen ottanut suht lunkisti tämän kuumeilun...Viime kierrossa ainakin Mutta musta tuntuu nyt siltä, että jos/kun ei tästä kierrosta tärppää niin tämä painelee taustailemaan ja palaa sitten huhtikuussa takaisin...Mutta odotan nyt vielä tämän kierron, siihen asti saatte luvan kärsiä mun vuodatuksia!!! :D
 
Heipähei!

Sopiskos joukkoon vielä yks vauvakuumeinen? Elikkäs jätettiin e-pillerit pois n.2,5 vuotta sitten. Mulla ongelmana on että kierrot venyy toisinaan tosi pitkiks ja ovulaatiota ei tahdo oikein tapahtua.. Clomifeniä söin pari kiertoo eka 2tbl/päivä ja sit 3tbl/päivä eikä mitää tapahtunu siltikään.. Nyt sitten alotettiin Puregon/Pregnyl pistoshoito ja jännätään josko nyt alkais se kadoksissa ollut ovulaatiokin löytymään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Nyt tullut taas ovislimamaista valkkaria, samoin oli eilen. Monenlaisia tuntemuksia tullut kp 32 olleen vyöhyketerapian jälkeen.
- kp 33 kovia kipuja oikealla muniksessa,
- kp 34 viiltoja ja repäisyjä kummallakin puolella ja yleensä alavatsalla
- kp 35 repäisyjä taas ja runsas valkkari, jossa venyvää ovislimaa. Väsyttää.
-- toivottavasti nämä nyt meinaisi tädin tuloa lähiaikoina tai sitten myöhäistä ovulaatiota. Mulla on FF:n mukaan ollut myöhäisin ovis kp 35, sillon tikku näytti kp 32 plussaa.
Lainaan tätä ja päivitän..
- kp 35 tosiaan tulis sitten vielä lisää ovislimoja. kp 36 aamulämpö hiukan koholla ja tänään kp 37 vielä eilisestä 0.1 astetta ylempänä. Valkkaria ei tule juurikaan, tosi kuivaa.. Ehkä tässä oli ovis tai sitten taas semmoisen yritys. Selvinnee aikanaan. Kuitenkin nyt taas munis- ja vatsatuntemukset ovat hyvin vähäisiä verrattuna aiempiin päiviin.

 
Miuku :hug: tosi harmi :( yritä uskoa että ensi kierto olisi se sinun kiertosi B)
Perästä tullaan pian. Toive kiitos tsempeistä, mutta mulla on menkkakivut aina enteillyt takuuvarmaa tätiä :( Kiukuttaa jo nyt. Prrrrrhana :headwall:

Yrittäjä mikä on tilanne tänään??

Santtuli tosi kivaa kun tulit mukaan =) B) tervetuloa vaan!!

Sori Ella mä oon aika sekasin sun kierrosta :eek: sä kyllä oon kyllä hyvä tekeen analyysiä =) toivottavasti tilanne selkenee =)
 
Santtuli:Tervetuloa kuumeilemaan :flower:

Ilona G:No höh :(

Eilen kp11 ja tänään kp12 ovistestit puhtaita negatiivisia :headwall: Mutta tänään on se folliultra nyt päivällä. On sellanen fiilis ettei siellä ole kehittynyt mitään munasoluja mitkä vois pomsahtaa ulos :ashamed: Esikoisesta tuntui jo tässä kohtaa hurjasti ovistuntemuksia (olin syönyt clomeja siinä kierrossa) ja ultrassakin näkyi kaksi isoa munasoluehdokasta.Silloin sain pregnylin irroittamaan muniksen kun ovistestit näytti negatiivista vaikka oireet ja ultra kertoi ihan muuta...Oli muuten samoja mammaksi.fi liuskamallisia ovistukkuja...HMMM??? Onko joku muukin kuullut ettei nillä välttämättä saa ovista plussaksi vaikka se olisi??? :attn: Mun mielestä kyllä tossa lokakuussa niillä sain metsästettyä plussan oireidenkin tuettaessa...Nooh, odotan mitä lääkäri sanoo ja jos siellä muka nyt jotain näkyy niin ehkä kipasen samalla aptekin kautta ja törsään cb:n digitaaliseen. Tosin mitään ovisoireilua ei kyllä ole :ashamed: Kyllä sapettaa...
 
ilona> Tuonne loppukiertolaisiin kävinkin jo kirjailemassa että tissit on maksimissaan mikä on ihan uus juttu... Mahassa kyllä tuntuu mensumaisia kipuja mutta väri puuttuu. Huono olo oli eilisen ja pikkusen tuppaa tänäänkin olemaan. Sellanen niinku olis sähköä ja perhosia yhtäaikaa mahassa :D en keksiny parempaakaan vertausta. Siis ihan koko mahassa mahalaukkuun asti.

Valkovuoto on tänään runsastunu paljon mikä ei ole sekään kovin normia tähän kierron aikaan minulla. Kuitenkin ihan mensuja odotellaan kun on nuo hormonit ollu sekaisin tän kierron eikä muutenkaan oo hajuakaan oviksesta... Eikä mitään villiä vuodenvaihdetta seksin suhteen tullut vietettyä :D

Yksi aamu enää ennen testiä... eli maaginen päivä on keskiviikko... toisinsanoen mensut alkaa keskiviikkona siinä klo 10 paikkeilla tunti testin jälkeen.
 
No jopas jotakin yrittäjä B) täysi piinailu siis sulla päällä kun ihan oireitakin alkaa olla =) Eikun antaa palaa vaan ja plussaa testiin :wave:

Toive hyvää ultraretkeä ja onnea matkaan :flower: kaikki kierrot kun osaa olla erilaisia on vaikeaa vertailla ja sanoa juuta tai jaata. Itelläkin usein olo, niinkun tässä kierrossakin, ettei siellä mitään kasva, vaan kasvoikin (tosin mulla meni folli kai liian suureksi) että usko vaan sulla se ovis lähenee =)
 
yrittäjä83:Uih, sullahan kuullostaa lupaavalta, jes!!! :whistle: =)

Ilona G:Noh, ultrassa nyt käyty ja yksi folli siellä köllötti. Arviotu irtoamis päivä voi tapahtua loppuviikosta, se oli nyt 18mm ja kohdun limakalvo oli hyvän paksuinen. Käski testailla keskiviikkona tai torstaina, mutta mä nyt testaan joka päivä samoihin aikoihin niin ei ainakaan luulisi jäävän välistä. Se mikä oli nyt hyvä juttu, että mun ei tarvitse jatkossa mennä ihan heti uudestaan ultraan, koska kehittyi vain yksi ja on epätodennäköistä, että nyt seuraavilla kierroilla irtoisikin monta. Joten tämän kierron jälkeen saan ihan omin päin syödä vielä 3 kuuria ja vasta sitten tarttee ottaa yhteyttä lääkäriin ja ultrataan. Ilmeisesti sitten täytyy jo pitääkin jonkin moinen taukokin clomeista, eller hur? :| Mutta nyt sitten vain pupuilua. Onkohan haittaa jos tässä jyystäis sitten joka päivä, noin niinkuin harjoutukseksikin vai kandeiskohan "säästää" simppoja vaikka joka toinen päivä touhuiluun...? Ehkä se jää joka toiseen päivään, en kyllä millään jaksa joka päivä, paikathan siinä kärsii :D

Mitäs kaikkea muuta ihmiset käyttää kuumeilun tukena, luonnon apuja siis?Täällä juodaan greippimehua, popsitaan raskausvitamiineja, D-vitamiinia ja kalanmaksaöljykapseleita. Luulisi, että näillä+clomeilla se vauva saataisiin joskus alulle... ;)
 
Toive ihanaa siellähän on sulla aivan ideaalinen folli :D no minä en osaa suositella pupuilusta valitettavasti. Ite myllättiin tiuhaan tällä kertaa mutta puihin taas näyttää menevän. Seuraavalla kerralla varmaan niin että 2-3 päivää ennen ovista ei mitään, ja sit kerran päivässä. En tiiä. Miehelle voi antaa kans tota D vitskua ja greippimehua ja sanoa ei alkoholille pupuilupäivinä :whistle:

 
:heart: 11.1.2010 MAANANTAI :heart:



HAAVEISSA ESIKOINEN



Hlemmur................yk 5.......Terot.........................KP 75/?
Markke..................yk 5.......Terot.........................KP 37/27-28
Ansku-82...............yk 13.....IVF:n odotus.............KP 34/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron................KP 29/
nasu-80................yk 9.........................................KP 25/27-33
Miuku84................yk 6.......Vyöhyket, Homeop.....KP 25/27-28
kipinäkenkä...........yk 1 km:n jälk....metut,terot...KP 20/28
wannabemama.....yk 13.......................................KP 14/30-46
Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 11/30-32
Siffis......................yk 9.........................................KP 10/30
Silent whisper.......yk 12.....Aridimex, Pregnyl.......KP 6/30
Miisaliini.................yk 5......Fremarit, IUI



HAAVEISSA TOINEN



Emma2..........yk 7.................................................KP 14/27-36
Toive81..........yk 5...................clomit....................KP 12/27-39




HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83................yk 13....Homeop, vyöhyket....... KP 38/24-61
memmiliini...........yk 12......Clomit...........................KP 11/27-40




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 2.......Fermar, pregnyl.......KP 24/28



HAAVEISSA VIIDES







TAUSTALLA:

MAM2, nordenskjold



PLUSSANNEET: :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010







 
Ilona G - älä vielä heitä pyyhettä kehään! Ajankohtaan nähden voi hyvin olla kiinnittymisestä johtyvaa juilintaa :)

Santtuli - tervetuloa! ja onnea oviksen bongailuun B)

Miuku84 - voi parhana tuhrut :headwall:

yrittäjä83 - kuulostaa tosiaan lupaavalta! Täällä peukut ja varpaat pystyssä b=)d

toive81 - mulle lääkäri sanoi että jos miehen simpat kunnossa, liikaa ei voi pupuilla, mutta liian vähän voi ;)

Viimeinen lääke vedetty tänään naamariin ja torstain folliultraa odotellessa.. Täytyy toivoa että 2 lääkettä/vrk annos toimii!
 
Tervehdys, täällä jo kp 38, mikähän nyt puskee näitä pitkiä kiertoja mulle.. Noh, hyvä asia tosiaan on, että jotain tuntemuksia on ollut ja tosiaan vaikuttas siltä, että valkkarin tulo tyrehtyi la-su. Lämpöjä en joutanut tänään katsomaankaan enkä kyllä muinakaan arkiaamuina ehdi. Oikeassa muniksessa on pientä jomottelua välillä mutta ei lainkaan kipuilevaa mitä se oli loppuviikosta. Jos vaikka ovis olisi ollut kp 35-36 niin se tarkottas mulle 46-48 päivän kiertoa.

Ei nyt ihan satavarmat pms-oireet vielä ole, mutta nännit aristavat vähän ja rinnat ovat turvonneet. Pari uutta finniä puskee myös. Nii ja se jomottelu.


Joo Ilona, tässä osaa jotain jo analysoida kun on luomukiertoja ollut 1v3kk ajan. Erityisesti mua kiinnostaa oikeanpuolen jomottelut kun siellä on vähemmän mitään koskaan tuntunut, ja siellä oli gynen mukaan parempi munis, "lähes normaali".

Luin pco-ketjusta, että joillain ihan terolut-kuurit ovat auttaneet raskautumaan. Vaikka ei suoraan tee ovista mutta kuitenkin kierron aloituksen kautta vauhdittavat kropan toimintaa.
 
Toive: Mä oon joskus tullu siihen käsitykseen et paras systeemi on harrastella seksiä joka toinen päivä, niin niitä simppoja kerkee kehittyä tarpeeks..tiiä sit pitääkö paikkansa :snotty:
Meillä mies alko eilen päivittelee et on se jännä kun viel reilu vuos sitten oltiin vähän että "vauva tulee sitten kun tulee" eli ei viel ollu mitään lääkityksiä menossa, ja nyt sitten on suunnilleen aikataulut et koska tarttee pupuilla :D

Minkäs merkkisiä ovistestejä te ootte muuten tykänny käyttää? Mä en oo kun kerran ostanu paketin niitä liuskatestejä ja menetin hermot kun mun kierrot tosiaan tuppaa venähtää jopa 100 päiväsiks, että yritä siinä nyt sitten bongailla ovista, mitä todennäk. ei ees tapahdu.. :headwall:
 
Silent whisper Mulla kans torstaina ultra, vähän jänskättää kun tää on vast eka kierto pistoshoidolla.. :| Mulla kun follit oli vaan jotain 14mm niissäkin kierroissa kun söin 3tbl/pvä clomifeniä, jospas nyt olis vaikka jo "oikeaa kokoa" =) Minkälainen lääke tuo aridimex on?mulle vähän vieraampi..
 

Yhteistyössä