Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Yrittäjälle :hug: :hug: Tiedän niin ton tunteen! Mekin kun jätettiin pillerit pois 2,5 vuotta sitten, että tulee sitten kun tulee, eli mähän olin ihan varma että heti tärppää...Mut eipä vaan tärpännytkään.. Nyt sitten onkin yhtä lääkärissä juoksua, ittensä piikittelyä ja seksin aikataulutusta! Eipä olis sillon aikanaan tullut mieleenkään että tähän tullaan... :/

Kävin tossa eilen lueskelemassa huvikseen noita ketjuja missä on tuttuja nimiä muutaman vuoden takaa 'esikoisesta haaveilevat'- ketjusta, mihin tuli ahkeraan sillon kirjoteltua.. Olipa jännä lueskella kun moni heistäkin jo saanut lapsen, hieno homma toki heille! Ja minä se vaan junnaan paikallaan :headwall: :kieh:

Tervetuloa Kirsikka :flower: !

Ella Sullahan alkaa olla jännät paikat =) Meinasitkos kuinka kauan sinnitellä ennen ku testailet :D ?

Milläs perusteella tuo aukiolotutkimus tehään? Kun mä aikanaan jo motivoiduin että mulle tuo kans tehään (kaveri kertoi kokemuksiaan että teki hänellä pirun kipeetä), mutta eipäs tehtykkään..
 
Santtuli, kyllä mulla on suurena suunnitelmana odottaa menkkojen alkamispäivään dpo13 ennen testiä. Ja tuolloinkin vain jos lämmöt pysyy ylhäällä. Ainakaan ennen dpo 12 en aloita testailuja. Onneksi mulla ei olekaan kun 2 testiä kotona.
Oireita mulla ei ole juurikaan, ehkä se on hyvä juttu. Jos aiemmat raskausoireet eri kierroissa onkin ollut PMS-oireita..

Vaikka fakta on, että olen ovuloinut kp 18 ja tuona päivänä touhuttiin, en silti uskalla lähteä toivomaan tärppiä. Ajallisesti mahdollisuus raskautua ollut jo 17kk ja 14:s kierto menossa niin jotenkin mielessä on, miksi tälläkään kertaa tärppäisi kun ei aiemminkaan.. En haluaisi katsella niitä negatestejä enää yhtäkään, jotenkin turvallisempaa vaan odottaa menkkoja..
 
Ella-83:Mulla niin sama fiilis, ei jaksais enää yhtään negaa. Mulla "vasta" yk 6 menossa, mutta nyt jo tuntuu ikuisuudelta...Toivotaan plussaa!!! :wave:

ON:Dpo 8 ja olen heittänyt kaikki toiveet sanonko minne |O Eilen vihloi oikeaa munista kovaa ja mukamas olin tuntevinani jotain masussa. Ja vaikka mun ei pitänyt, niin kuitenkin koitin lämpöjä illalla niin olivat vain 37 vaikka yleensä mun iltalämmöt ovat kyllä korkeammat jos on ovuloinut...Mun normilämpö siis 36,6. Alkaa kyllä usko mennä koko touhuun! Koitan vaan nyt tunkea tonne pääkoppaani, että kiirettä ei tosiaan ole saada toista alkuun, sehän tässä kuumeilussa alunperinkin oli kyse, että annetaan tulla jos on tullakseen.Esikoinen kuitenkin vielä niin pieni. Mutta mulla se alkaa olla jo pian ahdistusta :ashamed: Ja sehän ei auta kyl asiaa yhtään. :ashamed: Noh, menkat vois alkaa sitten ens ti tai ke niin ehkä koitetaan sitten vielä clomilla, sitten se tauko kun mies jää tänne ja me tytöt palataan kotiin :heart: Toiveilu jatkuu sitten taas huhtikuun lopulla!
 
Lämmöistä koitan jotain miettiä mutta ei siitäkään kauheesti irti saa. Monesti dpo11 on korkea lämpö, ehkä korkein ja sitten dpo12 tullaan alaspäin ja dpo13 lisää alas ja menkat.
Toisaalta on kiertoja, jossa lämpö nouseekin vielä dpo 12-13 ja vasta jossain kp 2-3 laskee alas.. Eli tämäkin voi vaihdella. Testaamisen kannalta pitäsi katsoa, pysyykö lämmöt ylhäällä dpo12 eteenpäin ja viisainta olisi kai odotella odotetun menkkapäivän ohi. Siinä kun voi käydä niin, että aamulla testaa negan ja illalla alkaakin vuoto.

Onnellinen olen siitä, että nyt tuli toinen ovuloitu kierto peräkkäin luomusti. Kunpa kertoisi nyt kropan heräämisestä kunnolla. Jos menkat alkaa dpo 13 se meinaa 30 päivän kiertoa, joka on mulle lyhyt. Kohta siitäkin on 6kk kun viimeksi oli alle 30:n päivän kierto. Vaikka ei tärppäisi niin jos menkat alkavat aikataulussaan niin voin tuulettaa silti lyhyen ja ovuloidun kierron puolesta, pääsee taas nopeammin uuteen kierrokseen.
 
19.2.2010 PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 50/30-32
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 36/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 27/29
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 20/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 19/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 18/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 11/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 10/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 7/30(33)
kipinäkenkä.......................Clomit, Metut..............KP 7/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 5/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 3/26-34
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 23/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 19/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 15/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 12/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit.....................KP 9/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia...............KP 29/24-61
memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 15/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2





PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.





 
Pidetään peukkuja Mahdotontako =)

Itellä alkaa taas olla käsillä hetket, jollon ovis toivonmukaan tapahtuu. Mitenkähän sitä sais vähän vaihtelua ja piristystä tuohon sängyssä ahertamiseen, ku menny niin suorittamiseksi koko homma tässä kuukausien saatossa? :ashamed: Maiseman vaihtokaan ei nyt tällä hetkellä onnistu.

Mutta mutta, helmikuuta vielä jokunen päivä jäljellä. Toivottavasti saadaan lisättyä jonku nimimerkki plussanneisiin! Mun kohdalta sai tosiaan poistaa tuon vyöhyketerapian, kun en ole siellä jaksanut käydä enään pitkään aikaan.
 
En kyllä tiedä nyt yhtään mitään.. Suuta ja huulia kuivaa, rintoja ei arista, valkkaria hulahtelee. Nyt närästää, joka aika harvinaista mulle. MUTTA lämmöt tulleet 0.2 astetta alaspäin, eikä sylkitesti näyttänyt plussaa enää tänään. Nyt munistakin on vihlonut muutaman kerran. Menkat varmaan tulossa kuitenkin..
 
Minulle kuuluu huonoa. Oikeassa munasarjassani on iso kysta, ultrattu toissapäivänä. Sen takia täti viipyy (vaikka söin terot) enkä saakaan aloittaa clomeja ensi kierrossa. Nyt vaan ahdistuneena odotan että tuleeko kysta itse pois ja milloin. Siihen voi mennä aikaa. Vauvaprojekti on aikalailla pysähtyneessä tilassa nyt tuon kystan takia.
 
Hlemmur :hug:
Kaupasta meinasin ostaa r-testejä mutta päädyinkin siteisiin ja nenäliinoihin :LOL:
Siis nyt mua närästää! Johtuuko aamun ruisleivästä vaiko kalaöljykapselista, joita kyllä olen syönyt jo parisen viikkoa ilman mitään..
 
Närästys ja suun kuivuminen jatkuneet koko päivän. Lisäksi mulla on nälkä tiuhemmin. Nytkin laitan ruokaa mutta odottaessa piti syödä leipä ettei alkaisi heikottomaan. Voiko mielikuvitus tehdä näin paljon kepposta kun toivoo vauvaa.. tosin joskus ennen menkkojain mulla on ruokahimoja.
 
Jooh, mä katon huomisen aamulämmön perusteella, lähdenkö testailailmaan huomenna dpo 12. Toisaalta sitten jo voisi odottaa päivän lisääkin. Negaa kun ei haluttaisi nähdä sitten yhtään. Tuntuukin, että ennenmmin täti kuin negatesti.. Huomenna ollaankin reissussa niin saa ajan kulumaan muissa merkeissä :)
 
20.2.2010 LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Nyynyy..................yk 13.....Clomit........................KP 51/30-32
Hlemmur................yk 6.......Terot.........................KP 37/
Mahdotontako.......yk..........Clomit...(1. yht).........KP 29/29-30
wannabemama.....yk 14.....Terot..........................KP 21/30-46
Santtuli.................yk 2,5v...Puregon, Pregnyl.......KP 20/30
Siffis......................yk 10.......................................KP 19/30
Silent whisper.......yk 13.....IVF/ICSI.....................KP 12/30
Miuku84................yk 8........Vyöhyket, Homeop....KP 11/27-28
AaVee...............yk 15.....IVF:n odotus..................KP 8/30(33)
kipinäkenkä.......................Clomit, Metut..............KP 8/28
yrittäjä83..............yk...........Lugesteron...............KP 6/28
Nasu-80.................yk 11......................................KP 4/26-34
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI
enkuliini.................yk 1v....



HAAVEISSA TOINEN



Toive81..........yk 6...................clomit....................KP 24/27-30
Calypso.........yli vuosi..............clomit....................KP 20/29
minime...........yk 1....................terot.....................KP 16/30
Nallekarkki.....yk 2.................................................KP 13/
vaahtokarkkiunelma...yk8........clomit....................KP 10/
Diinu............. .yk



HAAVEISSA KOLMAS



Ella-83..........vyöhyketerapia, homeopatia..............KP 30/24-61
memmiliini...........yk 13......Clomit.............................KP 16/27-40



TAUSTALLA
markke
Emma2





PLUSSANNEET :heart:

2009

Lokakuu: Jeyn yk 10

Marraskuu: kipinäkenkä yk 5 (km), Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3, Jonetta yk 4, neitim yk 10-11

Joulukuu: Sartsa83 yk 23, titityy80 yk 8

2010

Tammikuu: Ilona G (yk 2 Fermar pregnyl),

Helmikuu:



_____________________________________________________
Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja guote lopusta.



 
Mahdotontako pidän peukkuja sulle =) !

Hlemmur pahoittelut :hug: Noi on aina ikäviä tuollaset uutiset, varsinkin kun muuta ei voi tehdä kun odottaa.. Toivotaan että se kysta tulis itekseen pois ja saisitte jatkaa vauvaprojektia.. Jaksamisia :hug:

Ella Voi vitsit, jännää :D Kyllä se viiva siitä vielä tummuu, täytyyhän jonkun jo helmikuun plussatilikin avata :D :D

Täällä ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen... :/ Paitti et nokka täys räkää, mutta se nyt ei varmaa oleellinen tieto täällä oo :snotty: :D Ei oo ees tissit kipeet, mitä ne yleensä on jo 2 vkoa ennen menkkojen alkua...Varmaan taas sitten kierto venyy tai jotain.. :kieh:
 
Ella kaks viivaa näkyy, erehtyä ei voi, ou jea :) Ja sulla vasta dpo 12, eli hyvältä näyttää!

Täällä dpo 4, eli vielä pitäis jaksaa odotella tovi... luget on melkosta mönjää, mut ei se mitään jos niistä kerran saattaa olla jotain apua. Flunssa jatkuu.
 
Ella: mäkin nään kaks viivaa, ihanaa! Onnea onnea onnea!

Mä alotin terolut-kuurin eilen (2tabl/pv, 7 päivän ajan). Osaako kukaan teistä teroja käyttäneistä sanoa, alkaako tolla annostuksella vuoto samalla lailla, kun jos ottaisi 1 tabl/10 pv ajan (näin mulla kerran annostus aiemmin). Eli vuoto alkaa n. 3 päivän kuluttua? Yksilöllisiä eroja tietysti on...
 
Onnea ella haamusta :heart: kyllä se näkyy!!

Täällä on jännittävät hetket menossa. Punktio on maanantaina!!! HUI että jännittää! Torstain ultrassa näkyi 14 munista kooltaan 12-15 mm. Siirto olisi sitten jo keskiviikkona, jos sinne asti päästään. Toivottavasti päästään ja saisi vielä muutaman pakkaseenkin.. :)
 

Yhteistyössä