Hakutulokset

  1. R

    Anna hyvän kiertää

    Keittiönoita: just sitä! :flower:
  2. R

    Anna hyvän kiertää

    Voisko joku ystävällinen laittaa mulle sen tunnuksen sinne kerhoon. Olen sen hukannut. :saint: Mulla ois saapasta, kintasta, lapasta, kenkää etsimässä uutta omistajaa.
  3. R

    Mikäs teknorenkutus...?

    Mä luin et teknorusketus. :laugh:
  4. R

    Kukaan pikkuparvea ajatellut hankkia?

    Nonni pistä tietoja tulemaan niin katotaan mihin asia etenee. :hug: Vähä väärä hymiö tuli mut ei kai haittaa jos halaan! =)
  5. R

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 7

    Nyt mustana.. Mietiskelin, että ottaisin punnituspäivän alkuviikolle jos se vähän motivoisi miettimään syömisiä myös viikonloppuna! ...kun tietää joutuvansa totuuden kanssa naamatusten heti kun viikonloppu on ohi! B) Eli tämän aamun paino 65,1kg. Miinusta tullut -900g edellisestä...
  6. R

    Suomen sodista kertovia leffoja!!!???

    Meiltä löytyy Etulinjan edessä, Tali Ihantala 1944, Raja 1918, Äideistä parhain ja Lupaus...pistä viestiä jos kiinnostaa... Muakin on ruennut Suomen historia kiinnostamaan noiden elokuvien kautta. Onhan se hyvä tietää mitä kaikkea on tapahtunut ennen kuin tähän on tultu. Ymmärtää et asiat...
  7. R

    Tänään puistossa:

    Minä kerran kerhossa aikani seurasin lasten mäen laskua ja siinä oli isommat sisarukset jotka eivät pienten antaneet laskea. Aikani kielsin ja komensin mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsa eikä äitiä tainnut paljon kiinnostaa. :kieh: Lopulta komensin nämä kiusaajat pois ja kun ei vieläkään...
  8. R

    Helvetillinen ahdistus

    En taida osata mitenkään auttaa. Mut eikös ne sieltä lomalta pian palaa niin jos sitten helpottaa. :hug: Mulla kans on jonkinlaista ahdistusta kun muu perhe on poissa. Nukkuminen etenkin huonoa ja levotonta. En saa unta ja sitten kun saan, herään vähän väliä. Mielikuvitus laukkaa ja kuuntelen...
  9. R

    Tänään puistossa:

    Ja alkuperäiseen ongelmaan.. Asiasta sanominen ei aina ole helppoa, mutta sitä kannattaa opetella. Joskushan se vain on niin että äidit on niin uppoutunu omiin juttuihinsa etteivät yksinkertaisesti huomaa mitä lapset puuhaa. Yleensä just niiden vähän isompien äidit...kun lasten jokaista askelta...
  10. R

    Tänään puistossa:

    Mä ajattelen ainakin että liukumäki on laskemista varten ja silloin kun siellä on muitakin niin sitä käytetään siihen mihin se on tarkoitettu eli portaita ylös ja mäkeä lasketaan alas. Jos lapsi leikkii siellä yksin niin silloin on sama miten leikkii. Mut siis silloin kun on muitakin käyttäjiä...
  11. R

    minkä miniläppärin omistat? Mikä olisi hyvä?

    Mulla on Acerin joku. Älä kysy mikä B) Tykänny olen!
  12. R

    mies tilasi salaa markan epygtiin !

    Mut siis ap. Oikeesti halus yllättää ja tilas matkan?? Mä ainaki oisin aivan onnessani jos mut mies joskus yllättäs...vaikka vaan pienemmästikin! Mut ei koskaan ei mitään. Ei ees kukkapuskaa tuo pyytämättä. :'(
  13. R

    Pohdintaa ja päätös. *läsnäolosta ja yhteisestä ajasta lasten kanssa*

    Mä pysyin koko päivän pois täältä. :saint: Nyt vasta siis täällä...mut johtunee kai pitkälti siitä et on oltu koko päivä menossa. :whistle: No mut hyvä alku kuitenkin! :xmas:
  14. R

    Onko Oulun edullisimmat lelut Halpahallissa?

    Kai se vähän vaihtelee mikä missäkin on halvinta. Ite en osaa jotain tiettyä paikkaa suositella kun ostelen muiden ostosten lomassa marketeista suurimman osan lahjoista. Mihin HalpaHalliin meinasit? Ite olen käyny vain Toppilassa ja siitä en tykänny yhtään. Mut hyviä hankintoja sulle...
  15. R

    Pohdintaa ja päätös. *läsnäolosta ja yhteisestä ajasta lasten kanssa*

    Todella hyvä päätös. :flower: Taidanpa seurata esimerkkiäsi!
  16. R

    Nythän mä vasta idean keksin! :) Tytön joululahjavaatteisiin. *turhis*

    Ei meillä vaan hennesin hello kityt ole sen venähtäneempiä ku muutkaan hennesit. B) Ja meillä ainaki ne hennesit, lindexit ja halpahallit välttää vallan hyvin käyttövaatteiksi. Ja hello kitty on just nyt niin ihana - niin tytön kuin äidinkin mielestä. :heart:
  17. R

    Mitä mieltä Shiatsu-hieromatuolista?

    Mä tykkään. Kaupassa aina tilaisuuden tullen käyn istumassa. =) Kotoakin meiltä se löytyy mut ei ole niin hyvää tuolia ja asentoa mitä niissä esittelyjutuissa kaupoissa.
  18. R

    Miten saan 2,5-vuotiaan syömään itse?

    Meillä on vähän samanlainen ongelma kuin sinulla ap. Lapsi on 2v9kk. Ja useimmiten sorrun sit lopulta syöttämään. :( Aamupuuro on ainut minkä syö itse ja suht reippaasti yleensä. Olen kyllä ajatellut tuota pöydästä poistamista tietyn ajan kuluttua mutta en ole raaskinut käytäntöön panna...
  19. R

    Kysymys äitipuolen olemassaolosta

    Kyllähän se hyvä olisi jos heillä "suhde" olisi. On aika rankkaa puolin ja toisin jos lapsi tuntee olevansa vain tiellä ja äitipuoli odottaa hetkeä jolloin lapsi lähtee kotiinsa. Nää on niin hirveän vaikeita asioita. Itsekään en voi olla ylpeä siitä miten suhtauduin mieheni tyttäreen mutta...
  20. R

    HEH HEE, noloa, mutta olisiko jollain lainata 5 euroa torstaihin, saa varmasti takaisin :) (osuuspankki)

    Onnistuiko lainaus? Kerrohan ettei meitä tarjoajia enempää ilmaannu. :saint:

Yhteistyössä