mies tilasi salaa markan epygtiin !

  • Viestiketjun aloittaja ärsytääääääää!!!!
  • Ensimmäinen viesti
lisko harmaana
Mutta saathan sen taudin täällä Suomessakin, ei se Egyptissä ole sen tarttuvampi. Ehsit kotiin sairastamaan, jos siellä saat tartunnan. Itämisaika on kuitenkin useita päiviä. Mä kyllä lähtisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä kai sitten tein salaa matkan johonkin epyktiin, itekkää nhuomannu, mutta yhtenä aamuna vain oli HINI!!!!
Mäki olen sitten käynyt!!!! Onko muita markalla matkustajia?
Mun molemmat lapset kävi markalla epyktissä! Tyttö ekana, poika pari päivää myöhemmin. Mutta mä ja mies ei epyktiin päästy.
 
siis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
ja HINI on se terndinimitys sikainflunssalle.
Missä on EPYGTI?
NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.
Tasan tarkkaan sellaista karttaa EI ole olemassakaan, mistä löytyisi Epygti-niminen valtio. Sori vaan.
Vähän nuiva huumori sulla, kun ei ton paremmin lohkea...
Kummalla? Mun mielestä tuossa ei kyllä lohkee kummallakaan.
No mun mielestä toi ap on tosissaan lukihäiriöinen tms. Teenlitku sellainen joka haluais olla naseva, mut ei vaan osaa. Tasan tarkkaan, sori vaan. Jep. Hupaisaa.
 
**
tästä tuli mieleen kun mun ajatuksissani se on hini, siis jos vaikka luen siitä. Sit kun mä koitin sanoo sitä miehelle ääneen oikein että hoo yks... nii sanoin hii iks iniks :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
No mun mielestä toi ap on tosissaan lukihäiriöinen tms.
Mä taas oon satavarma, että tää on taidokas provo, tyyliin kuivuneet levälleen jääneet tussut, pilluriiviöt ja Linquistin hihvi :)
ai hitto se linquistin hihvi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: lintataan kuisti ja paistetaan se :LOL: :LOL: :LOL:

ei saa, ei SAA! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
ja HINI on se terndinimitys sikainflunssalle.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Apua, nyt mä tukehdun... liian haukaa :kieh: :kieh: :kieh:
HAUKAAA .... # menee nukkumaan#
Tämä ketju on yks vuoden PARAISTA !!!
 
;D
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Yleensä en kauheasti reagoi kirjoitusVIHREISIIN.. Mutta NYT meni kyllä niin yli että :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:
EPYGTI
HINI
TERNIDINIMITYS
MARKKA jne...

:flower: :xmas:
Hahaa tulee ihan mieleen se lindströmmin pihvi ketju...
 
Mut siis ap. Oikeesti halus yllättää ja tilas matkan?? Mä ainaki oisin aivan onnessani jos mut mies joskus yllättäs...vaikka vaan pienemmästikin! Mut ei koskaan ei mitään. Ei ees kukkapuskaa tuo pyytämättä. :'(
 
vieras
Jos teillä on naurunaihetta ettinnässä niin tuossa lapsen sormien jääminen oven väliin on loppuyölle hirnumista, on yhtä pitkä ku näläkävuosi, niin ei lopu keskenkään.
 
vieras
Mullakin tuli mieleen, että onkohan ap sama tyyppi joka silloin joskus kyseli ohjeita lingvistin hihviin... :D

Mutta ihan asiasta pitää sanoa sen verran, että en minäkään tykkäisi jos salaa menis varaamaan meille matkan Egyptiin tai minnekään muuallekaan. Minusta on osa matkan hauskuutta päästä suunnittelemaan matkaa ja valikoimaan kohdetta, sitä paitsi joku Egypti on minulle henkilökohtaisesti vähemmän kiinnostava matkakohde kuin moni muu. Eli siis ymmärrän ap:ta hyvin.
 

Yhteistyössä