Mitä mieltä Shiatsu-hieromatuolista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ammattilainen
Musta se on karmee. Liian "kovakourainen" ja "rikkoo" lihakset niin että ne kipeytyy entisestään. Joku toinen voi olla toista mieltä. Mä oon kokeillu 3 erilaista useamman kerran.
 
hieroja
ei oo shiatsua nähnytkään se vempula, mutta kyllä siitä osa tykkää, siitä tärinästä ja nylkytyksestä. Ei voita kyllä ihmistä tuollaiset tuolit, minä ostaisin itse mielummin lahjakortin hierontaan (esim 10 hierontakertaa). Lopputulos paljon parempi kuin tuollaisella "tuolilla" joka on ehkä ihan kiva aluksi ja sitten siihen kyllästyy (no kait se mahtuu hyvin sängynalle piiloon).
 
miina
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Musta se on karmee. Liian "kovakourainen" ja "rikkoo" lihakset niin että ne kipeytyy entisestään. Joku toinen voi olla toista mieltä. Mä oon kokeillu 3 erilaista useamman kerran.
Samaa mieltä ja itse olen 160cm ja mulle ei osu oikeaan paikkaan ne "hierojat", joten yhtä tyhjän kanssa koko kone.
 
joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Aah, mä istun aina kaupassa sellaseen muutamaksi minuutiksi jos malli esillä :heart: Omaa en oo vielä raskinut ostaa. Voisin kyllä maksaa siitä sen 180e, mutta vaadin tohon hintaan jo tuolin mukaan :whistle:
peesi
 
ap
Kiitos kokemuksistanne! Mä ajattelin itse että hieroo liian hiljaa, toisin sanoen ei siis teho riitä kunnolla.
Miehellä on jatkuvia selvä- ja hartiakipuja ja ajattelin että tuo voisi olla hyvä lahja, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan hintansa arvoinen :( Höh, no mitäs mä sit keksin... :/
 
tykkään
Meillä tuoli on kovassa käytössä, samoin monella tutullani. Aivan loistava apu väsymyksestä/rasituksesta kipeisiin lihaksiin. Tosin minun on vaikea löytää oikeaa asentoa hartioiden hierontaan (meillä OB Nordican malli, jossa erillinen hartiahierontaosa), ei hiero kaikkia kipeitä ja hierontaa kaipaavia kohtia, kun ei ylety niihin kaikkiin.

Nimenomaan on hyvä, kun hieroo riittävän kovaa! Pitää vaan pitää huoli, että hieroo lihasten kohdalta, ei luiden.

Paras tuoli alustaksi on korkeaselkänojainen työtuoli, mutta meillä on käytetty myös lepoasennossa olevassa nojatuolissa sekä ruokapöydän tuoleissa.
 

Yhteistyössä