Helvetillinen ahdistus

  • Viestiketjun aloittaja voi elämä
  • Ensimmäinen viesti
voi elämä
Oon ollut nyt viikon yksin kun perhe on lomamatkalla. Siis töissä oon käynyt. Mut en saa nukuttua ja nyt kun oon nukkunut huonosti niin tuntuu etten muista kaikkea mitä mun pitäis tehdä töissä ja kotona ja mua ahdistaa ahdistaa ahdistaa... :( SIt mä oon hävittänyt mun naapurin vara-avaimen ja mun pää hajoo kun en löydä sitä ja etsin etsin etsin...
 
jaa
Mua ainakin kiinnosti. Mä en tiedä onko sulla psyyketaustaa vaiko ihan tervettä ahdistusta. JOs tervettä, sellaista pystyt kyllä itse hallitsemaan. Kaikki menee ok. Kyllä sä sen avaimen löydät jostain. Ja eiköhän ne kohta tule siletä matkaltakin jo? Jos et oikeasti saa nukuttua yhtään, käy lääkärissä.
 
Keittiönoita
Ahdistaako sua se yksin oleminen vai se, että perheelle reissussa sattuisi jotain? Jos jälkimmäinen, niin täällä kohtalotoveri :wave: Mun yli kuukauden piinani alkaa huomenna.
 
ap
Kun oon yksin, en saa nukuttua ja musta alkaa tuntua että mä häviän maailmasta kun kukaan ei ole mun seurassa. Masennukseen mulla on lääkitys mut silti tuntuu tulevan ahdistus nyt kun jäin yksin pidemmäksi aikaa. En saa mitään tehtyä ja ajatukset saa ihmeellisiä mittasuhteita. Niinkun nyt vaikka toi avain - eihän se maailmaa kaada mut just nyt musta tuntuu että mun maailma kaatuu. Ja kun oon nyt nukkunut niin huonosti niin en saa ajatuksia selkeiksi täällä töissäkään ja pelottaa että mokaan jotenkin pahasti.
 
En taida osata mitenkään auttaa. Mut eikös ne sieltä lomalta pian palaa niin jos sitten helpottaa. :hug:
Mulla kans on jonkinlaista ahdistusta kun muu perhe on poissa. Nukkuminen etenkin huonoa ja levotonta. En saa unta ja sitten kun saan, herään vähän väliä. Mielikuvitus laukkaa ja kuuntelen ja kuulen kaikenlaisia outoja ääniä (jotka varmaan on ihan normaaleja kolahduksia ja rasahduksia mut se mielikuvitus). Ja aamulla olo on kaamea. Mutta onneksi tarvii vaan harvoin olla ihan yksin... B)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Riaana:
En taida osata mitenkään auttaa. Mut eikös ne sieltä lomalta pian palaa niin jos sitten helpottaa. :hug:
Mulla kans on jonkinlaista ahdistusta kun muu perhe on poissa. Nukkuminen etenkin huonoa ja levotonta. En saa unta ja sitten kun saan, herään vähän väliä. Mielikuvitus laukkaa ja kuuntelen ja kuulen kaikenlaisia outoja ääniä (jotka varmaan on ihan normaaleja kolahduksia ja rasahduksia mut se mielikuvitus). Ja aamulla olo on kaamea. Mutta onneksi tarvii vaan harvoin olla ihan yksin... B)
Mäkään en oo joutunut oleen näin kauaa ihan yksin varmaan moneen vuoteen... En edes muistanut miten ikävää tää on. Ja just se unenpuute sit aiheuttaa päiväsaikaan ahdistuksen kun ajatukset ei pysy kunnolla kasassa ja on ihan hajamielinen olo :( Olispa jo äkkiä keskiviikko ja perhe koossa taas!! Mulla on NIIN IKÄVÄ. Poika ei edes suostu puhuun puhelimessa kun vissiin kanssa ikävöi niin kovasti.
 

Yhteistyössä