Nythän mä vasta idean keksin! :) Tytön joululahjavaatteisiin. *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
Likka 3v. tykkää niin hirveästi Hello Kittystä ja tarkotus oli ostaa Hello Kitty paitoja ym. että olisi neidillä kerrankin vaatteita joiden pukemisesta ei tarvitse joka aamu tapella... Mutta pirulauta kun ovat kalliita! :(

Löysin sitten Hempasta Hello Kitty-paikkoja ja ompelin niitä parin halvemman paidan helmaan ja yksiin sammareihin. Mie oon nero! :D
 
kivoja
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Alkuperäinen kirjoittaja kivoja:
Mie tein sapluunalla ja laitoin kankaasta rusetin.
Ihanaa! Mistä sait sapluunan, tai teitkö ite ja miten? Olisko laittaa kuvaa paidasta, voisin kokeilla =)
Tein itse kalvolle.Siis vain hello kittyn naaman mustalla ja käsin ompelin vanhasta punaisesta paidasta sen rusetin.
Ei tarvinut siis ostaa kuin mustaa kangasväriä.

Toisen paidan tein tusseilla,mut se ei onnistunut:/

Laitan kuvan jos löydän kameran piuhan.
 
ups
Siis ihanko tosissanne te tykkäätte noista tusinatuotteista??? Lapsen vois pukea niin paljon kauniimmin ja persoonallisemmin! Oikeaa lähiökulttuuria! Mutta tyylinsä,tai tyylittömyytensä kullakin...
 
dina
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
jaaha, tusina tuote tai ei mikä ongelma sul on hellokittyn suhteen? inhottaaks muumit sun muut yhtä paljon?
Inhottaa se että noita venähtäneitä,nyppysiä hennesin hello kitty-paitoja vilisee kaikkialla ja niistä ei tyylikkäitä saa tekemälläkään. Muumeja on sekä fiksuja ja hyvälaatuisia että kammottavia - niissä on sentään varaa valita!
 
pöh
Mikä ongelma se kitty on vaikka kammotus onkin, mutta jos lapsi tykkää ja mielellään pukee sen takia ilman tappelua.

Minusta naurettavampia on aikuiset jotka pitää lastaan jonain puettavana muotinukkena jonka voi pukea oman maun mukaan ja sillä pönkittää omaa verratonta tyylitajua.

Pääasia ettei hierrä mistään ja lapsella on mukava olla ja leikkiä.
 
Ei meillä vaan hennesin hello kityt ole sen venähtäneempiä ku muutkaan hennesit. B) Ja meillä ainaki ne hennesit, lindexit ja halpahallit välttää vallan hyvin käyttövaatteiksi. Ja hello kitty on just nyt niin ihana - niin tytön kuin äidinkin mielestä. :heart:
 
kivoja
Alkuperäinen kirjoittaja dina:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
jaaha, tusina tuote tai ei mikä ongelma sul on hellokittyn suhteen? inhottaaks muumit sun muut yhtä paljon?
Inhottaa se että noita venähtäneitä,nyppysiä hennesin hello kitty-paitoja vilisee kaikkialla ja niistä ei tyylikkäitä saa tekemälläkään. Muumeja on sekä fiksuja ja hyvälaatuisia että kammottavia - niissä on sentään varaa valita!
Meillä on aika monenlaista vaatetta.On itse tehtyä,on halppis vaatetta,on kallista,ja laadukasta ja ei niin laadukasta.

Mutta eihän tässä kukaan ollut kuvaa mihinkään hennesin paitaan painamassakaan;)

Kukapa nyt venähtäneitä ja nyppysiä vaatteita tyylikkäinä pitäisikään.

En löytänyt oikeaa piuhaa,taitaa olla vieläkin työpaikalla:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Mikä ongelma se kitty on vaikka kammotus onkin, mutta jos lapsi tykkää ja mielellään pukee sen takia ilman tappelua.

Minusta naurettavampia on aikuiset jotka pitää lastaan jonain puettavana muotinukkena jonka voi pukea oman maun mukaan ja sillä pönkittää omaa verratonta tyylitajua.

Pääasia ettei hierrä mistään ja lapsella on mukava olla ja leikkiä.
Tätä peesaan. Tietysti ostan kamppeita tytölle myös oman makuni mukaan, varsinkin nyt kun tyttö on vasta 2v ja ei kovasti sano mielipidettä vaatteistaan. Mutta minkä ihmeen takia en voisi ostaa tytölle tulevaisuudessa sellaisia vaatteita mitä hän itse haluaa. Ihan kummallista snobbailua.
 

Yhteistyössä