HEH HEE, noloa, mutta olisiko jollain lainata 5 euroa torstaihin, saa varmasti takaisin :) (osuuspankki)

  • Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko päätön yksäriä tuli?
Sehän ei meille kenellekään kuulu!
No musta se on justiinsa ihan fiksua kommentoida tähän, jos joku on tuon rahasumman laittanut, koska hyvinkin joku voisi yrittää hyötyä tällaisessa asiassa ja ottaa sen 5? useammaltakin. Se nyt ei tietenkään kenelle kuulu, mikä ap:n oikea musta nikki on. En nyt tarkoita mitään pahaa, mutta kyllähän niitä väärinkäyttäjiäkin löytyy, en tarkoita juuri tätä ap:ta syyttää huijariksi. Tuli vaan mieleen.
Enkä minä vaan nikkiä kysellytkään vaan juuri siksi onko asia kunnossa.

:eek: No olenko mä jossain väittänyt sun kyselleen hänen nikkiään? No en, kunhan sanoin, että se on asia joka ei kenellekään kuulu, mutta se on mun mielestä OK kyllä sanoa, jos joku rahan hänelle lähettää. Kun "v" oli sitä mieltä, ettei se kuulu kenellekään. Hänelle siis oli tuo lainaamasi kommentti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko päätön yksäriä tuli?
Sehän ei meille kenellekään kuulu!
No musta se on justiinsa ihan fiksua kommentoida tähän, jos joku on tuon rahasumman laittanut, koska hyvinkin joku voisi yrittää hyötyä tällaisessa asiassa ja ottaa sen 5? useammaltakin. Se nyt ei tietenkään kenelle kuulu, mikä ap:n oikea musta nikki on. En nyt tarkoita mitään pahaa, mutta kyllähän niitä väärinkäyttäjiäkin löytyy, en tarkoita juuri tätä ap:ta syyttää huijariksi. Tuli vaan mieleen.
Enkä minä vaan nikkiä kysellytkään vaan juuri siksi onko asia kunnossa.

:eek: No olenko mä jossain väittänyt sun kyselleen hänen nikkiään? No en, kunhan sanoin, että se on asia joka ei kenellekään kuulu, mutta se on mun mielestä OK kyllä sanoa, jos joku rahan hänelle lähettää. Kun "v" oli sitä mieltä, ettei se kuulu kenellekään. Hänelle siis oli tuo lainaamasi kommentti.
Vastasinkin tuolle v:lle.Siksi tummensinkin oleellisen jutun.
 
maama
eipä tämän toteaminen ap:n asiaa auta, mutta en voi muuta kuin ihmetellä että rahat loppuu totaalisesti ennen seuraavaa rahapäivää...ei mullakaan ole satasia säästössä, mutta kyllä aina on rahaa seuraavaan rahapäivään asti, joskus käy että pari päivää ennen esim. lapsilisiä on vain muutama kymppi mutta kumminkin jotain, ja siis tulot muodostuu työmarkkinatuesta, elareista ja lapsilisistä, eli ei mitkään päätähuimaavat tulot mullakaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja jsutsdt:
bannukakku, kaikki ei ole alkoholisteja niinkun sun miehes, eli ei niitä pulloja jokaisesta kaapista löydy
Voi kulta sua :hug: juu mun mies on virvoitusjuomaholisti. Jos pahaa mieli on,mee kulta pieni nukkumaan,mä teen aina niin jos jotain hermostutta,vai oletko niin ylikieroksella?
 
mulle on ihan sama jos aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
että tällä palstalla osataan tämä taito.(syyttäminen huijauksesta)

Tiedättekö kuinka moni jättää tällasen takia laittamatta viestiä esim tohon jouluketjuun? :/
No mun mielestä on ihan normaalia varovaisuutta, että tajuaa, että joku voi pyytää moneltakin tuota summaa. Itsekin voisin kyllä ap:lle sen lainata, tai vaikka antaa, mutta mulla on ihan eri pankki ja sen rahan kulkeutumiseen menisi päiviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle on ihan sama vaikka aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
Hyvin tehty päätön! =) :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle on ihan sama vaikka aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
Hienoa =)
Itsekin teki mieli tehdä sama juttu kun oli vaan vitosesta kyse.


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle on ihan sama jos aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
Tuli mieleen että saiko kysyjä nyt tietää sun nimen?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle on ihan sama jos aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
Tuli mieleen että saiko kysyjä nyt tietää sun nimen?
sai tietää mutta ei siitä kukaan mitenkään hyötymään pääse :attn:
ja tiedän minäkin nyt aapeen nimen ja asuinpaikkakunnan :D
 
Vielä harmaana
Uskallan mäkin nyt pyytää kun tällainen aloitus tuli,on ollut mielessä saman tekeminen.:ashamed:Eli torstaihin asti tarvisin lainaa,mutta vitonen ei ihan riitä kun kaappi on tosiaan tyhjä.Jos joku Nordeasta on linjoilla ja luottaisi,niin laittaisin yksäriä.Olen ennenkin lainannut täältä ja maksanut takaisin heti kun lapsilisä on tullut tilille.Jos jollakin olisi suuri sydän ja auttamisen halua,niin vinkkaa viestiini.Kiitos. :heart:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja maama:
eipä tämän toteaminen ap:n asiaa auta, mutta en voi muuta kuin ihmetellä että rahat loppuu totaalisesti ennen seuraavaa rahapäivää...ei mullakaan ole satasia säästössä, mutta kyllä aina on rahaa seuraavaan rahapäivään asti, joskus käy että pari päivää ennen esim. lapsilisiä on vain muutama kymppi mutta kumminkin jotain, ja siis tulot muodostuu työmarkkinatuesta, elareista ja lapsilisistä, eli ei mitkään päätähuimaavat tulot mullakaan
no mulla ei oikeastaan ole mitään säästössä. toki on ollut joskus, mutta äkilliset sairastelut yms on tyhjentäny mun säästölippaan :)

hetkellisesti olen toimeentulotuella, ja joskus päätöksen tulo kestää tolkuttoman kauan, silloin rahat voi olla totaalisen loppu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle on ihan sama jos aapee nyt olis menny vaikka kaljaa ostamaan. mä kuvittelen kuitenki itekseni täällä että sai nyt haettua syömistä itelleen. :attn:
sitäpaitsi olen aika varma että saan rahani takaisin :wave:
Tuli mieleen että saiko kysyjä nyt tietää sun nimen?
sai tietää mutta ei siitä kukaan mitenkään hyötymään pääse :attn:
ja tiedän minäkin nyt aapeen nimen ja asuinpaikkakunnan :D
Totta tuokin =)
Ja näkeehän sen nikistäkin onko yhtään tuttu palstalta.

 

Yhteistyössä