HEH HEE, noloa, mutta olisiko jollain lainata 5 euroa torstaihin, saa varmasti takaisin :) (osuuspankki)

  • Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti
ballo
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
eikö leipää kananta leipoa ite. Kai sulla nyt jauhoja ja öljyä ja sokeria löytyy. hiiva ei maksa paljoa
nii ja jos on just synnyttäny nii maidotki vois lypsää, tai jos omistaa kanoja ja lampaan nii vois tehdä lammasmunakasta!
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ballo:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
eikö leipää kananta leipoa ite. Kai sulla nyt jauhoja ja öljyä ja sokeria löytyy. hiiva ei maksa paljoa
nii ja jos on just synnyttäny nii maidotki vois lypsää, tai jos omistaa kanoja ja lampaan nii vois tehdä lammasmunakasta!
kyllä mä ainkin leivon aina silloin kun rahat on vähissä. ja mun sämpylöissä on muutkin kuin pelkkää venhäjauhoa, esim sipulia, kaurahoiutaleita, porkkanaa jne
 
ballo
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja ballo:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
eikö leipää kananta leipoa ite. Kai sulla nyt jauhoja ja öljyä ja sokeria löytyy. hiiva ei maksa paljoa
nii ja jos on just synnyttäny nii maidotki vois lypsää, tai jos omistaa kanoja ja lampaan nii vois tehdä lammasmunakasta!
kyllä mä ainkin leivon aina silloin kun rahat on vähissä. ja mun sämpylöissä on muutkin kuin pelkkää venhäjauhoa, esim sipulia, kaurahoiutaleita, porkkanaa jne
mäpä leivon vaikka rahat ei ois vähissä. siks kai en olekkaan köyhä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Jos joka on ollut täällä jo kauan ja luoetttava joka olisi pyytänyt sen mustana,niin olisi toinen asia,mutta miks pitää harmaana pyytä,miksi pitää nolostella sellasita?
No jos nyt ei vaan halua mustana.Ja näkeehän nikin sitten kun yksäri tulee.
Sittenkin voi vielä kieltäytyä jos haluaa.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Jos joka on ollut täällä jo kauan ja luoetttava joka olisi pyytänyt sen mustana,niin olisi toinen asia,mutta miks pitää harmaana pyytä,miksi pitää nolostella sellasita?
ihan just tän rääpimisen yms takia.
 
hyvää Joulun odotusta teille
Ootte te kyllä väliin aika suloisia ja herttaisia, hyväsydämisiä kun lainaatte toiselle. Täytyy pitää mielessä jos joskus itsellä tarvis, on mulla musta nikki. Kerran tätä kautta löysin samasta kaupungista ja kaupunginosasta avustettavan jolle annoin ison läjän poikien vaatteita, omalle pieneksi menneitä Aikamoista sattumaan.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä harmaana:
Uskallan mäkin nyt pyytää kun tällainen aloitus tuli,on ollut mielessä saman tekeminen.:ashamed:Eli torstaihin asti tarvisin lainaa,mutta vitonen ei ihan riitä kun kaappi on tosiaan tyhjä.Jos joku Nordeasta on linjoilla ja luottaisi,niin laittaisin yksäriä.Olen ennenkin lainannut täältä ja maksanut takaisin heti kun lapsilisä on tullut tilille.Jos jollakin olisi suuri sydän ja auttamisen halua,niin vinkkaa viestiini.Kiitos. :heart:
Mikäs sulla on hakemasi summa jos kerta 5e ei riitä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä harmaana:
Uskallan mäkin nyt pyytää kun tällainen aloitus tuli,on ollut mielessä saman tekeminen.:ashamed:Eli torstaihin asti tarvisin lainaa,mutta vitonen ei ihan riitä kun kaappi on tosiaan tyhjä.Jos joku Nordeasta on linjoilla ja luottaisi,niin laittaisin yksäriä.Olen ennenkin lainannut täältä ja maksanut takaisin heti kun lapsilisä on tullut tilille.Jos jollakin olisi suuri sydän ja auttamisen halua,niin vinkkaa viestiini.Kiitos. :heart:
Mikäs sulla on hakemasi summa jos kerta 5e ei riitä?
varmaan 100? vähintään ja laittais oman ketjun eikä kerjää täällä!! tämän ketjun aloittaja oli asiallinen, kun 5 ? pyysieikä mitään että 5? ei riitä!!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko että päätön kertoisi eikä kai tarvitsekaan.
Niin no, miusta tää ei sitten kuulukaan kenellekään. Kun saatiin jo tieto että raha on päässy tarvitsevalle niin mitä hyötyä siitä ois kenellekään tietää kuka sitä tarvis?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko että päätön kertoisi eikä kai tarvitsekaan.
Niin no, miusta tää ei sitten kuulukaan kenellekään. Kun saatiin jo tieto että raha on päässy tarvitsevalle niin mitä hyötyä siitä ois kenellekään tietää kuka sitä tarvis?
Ei minustakaan.

 

Yhteistyössä