Tänään puistossa:

  • Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti
onko sinulla lukihäiriö??
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Aika hurjaa menoa kun on sormetkin irronneet... =) Ei mutta oikeesti, oon ap:n kanssa ihan samaa mieltä, että pitäis vähän seurata oman lapsen tekosia puistossa ja kieltää ihan reippaasti jos muita kiusaa. Ja kyllä 1,5 vuotias saa liukumäkeä laskea! Kunhan nyt kattoo, että sekin laskee niin, että muutkin pääsee välillä laskemaan. Mutta vaikee sanoa, että oisinko itse saanut mitään sanottua tälle toiselle äidille. Ehkä ois voinu ystävällisesti sanoa, että huomaatko että lapsesi tässä koko ajan kiusaa pienempää eikä usko jos kieltää jne. Mutta tosiaan toiset vanhemmat tuntuu pelkäävän lapsen komentamista.
Siinähän luki että tuli alaspäin talloen meidän lapsen sormet ja HANSKA irtosi joka kerta (ei sormet)
 
ap
Parasta tässä on kuitenkin se että äiti kielsi tyttöään silloin kun ei päästänyt oman kaverinsa lasta mäkeen mutta ei silloin kun meidän tyttö yritti kiivetä portaissa..

Sama äiti edellisellä puistoreissulla sanoi omalle tytölle että mene vain ennen meidän tyttöä, että meidän VAUVA ei osaa kiivetä kuitenkaan..
 
Minä kerran kerhossa aikani seurasin lasten mäen laskua ja siinä oli isommat sisarukset jotka eivät pienten antaneet laskea. Aikani kielsin ja komensin mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsa eikä äitiä tainnut paljon kiinnostaa. :kieh: Lopulta komensin nämä kiusaajat pois ja kun ei vieläkään mitään tapahtunut menin ja nostin sen isomman sieltä pois niin jo pienempikin tuli perässä. Yrittivät vielä mennä takaisin mutta asetuin konkreettisesti eteen ja sanoin ettei sinne ole enää asiaa kun eivät osaa nätisti olla. Katsoivat vähän alta kulmien mutta siirtyivät muihin leikkeihin...
 
vieras
Kyllä minä ainakin muistutan isompia lapsiani varomaan pienempiään. Kyllä kaikilla on oikeus laskea liukumäestä! Isommat lapset on nopempia ja leikkivät villisti ja koska ovat vielä lapsia, unohtaavat välillä, että pienemmät eivät pysy perässä. Silloin pitää juuri niiden vanhempien olla paikalla jarruttelemessa, jos liian villiksi äityy. Välinpitämätön muija oli ton muksun äitee!
 

Yhteistyössä