LÄSKIN SULATTAJAT vko 7

Kyy
Anouk............166cm.......LP 74kg.....NYT 71,8kg...

Isopyllypupu............169cm......LP 120,0kg...NYT 89,8kg..-1,9kg

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 79,7kg..-3kg


Kanalintu.....166cm.....LP 82kg....NYT 73,6kg....

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74,1kg...-300g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,8kg...-200g


Kyy...................162cm......LP 88,9kg....NYT 87,6kg....+200g

Lania.............169cm.........LP 97,9kg.......NYT 92,9kg.....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 76kg....

Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 92,3kg...*UUSI*

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg............................*UUSI*


MetsäMörrinVaimo.....168cm....LP 71kg.....NYT 75,6kg.. *RASKAANA*

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 118kg...-2kg

Möllykkämaharöllykkä...163cm...LP 89,8kg.....NYT

Pullava.........158cm........LP 77,8kg.........NYT 72,7kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 79,1kg..-700g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 94,7kg...-1kg

Riaana.........158cm...........LP 69,7kg.......NYT 65,1kg....-900g

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,3kg.....-200g


Suden_hetki........163cm......LP 54kg.........................

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 93,3kg...-500g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 68,8kg...-800g

TinttamaRilla...........161cm.......LP 83,9kg....NYT 74,5kg...-400g


tityytikki.................166cm.......LP 74kg.......NYT 72,8kg...

Turkilmas......................175 cm.....LP 110,0kg....NYT 94,0kg...

Äiti kahdelle...........162cm......LP 70kg..........NYT 68,5kg....



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai (tai maanantai tai tiistai) ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Huomenta ( ja tooosi hyvä huomen onki!) Eilen jännitin kauheesti tän aamusta punnitusta. Herkuttelin vielä illasta pähkinöilläki, niin pikkasen epäilytti onko paino pudonnu. Mutta olihan se! Ja vielä PALJON :D tasan 3kiloa lähtenyt! Viime punnitukseen tulleet nesteet lähteny PLUS vielä enemmän! Tainnu kiloklubi tehdä tehtävänsä ku sinne oon nyt viikon verran syömisiäni merkannu. On kyllä tullu aiemmin arvioitua ihan reilusti alakanttiin. Mutta nyt siis paino 79.7! Aivan ihanaa! Oon alle 80kilossa! :D
 
Alle 90 kilon päästin täällä, paino 89,8 eli pudotusta 1,9 kiloa =)
Salille en oo päässy koko viikkona ku flunssa vieläkin päällä ja vaunuilemaankaan ei oo menty ku vauvalla sama tauti :( Mutta josko tästä pian parannuttais niin pääsis liikuntaakin harrastamaan! Kiloklubiin on nyt taas merkannu syömisiä, ihan kivasti pelkällä ruokavaliollakin sain painoa tippumaan.
 
Täällä paino 93,3 kg eli -500g. Tyytyväisiä ollaan juu ! Intoa on taas parin tylsän viikon jälkeen.

Paljon onnea ja haleja hienoista pudotuksista, varsinkin JUTT ja ISOPYLLYPUPU, aivan mieletöntä!! Molemmat päässyt uudelle kymmenluvulle, hienoa!

Kaikille tsemppiä, jatketaan yhdessä eteenpäin!!

ticky
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Mulla on menossa nyt vaa'aton kausi, heitin siis puntarin kaappiin ja lopetan sen tuijottamisen hetkeks. Maaliskuun 1.päivä astun seuraavan kerran vaa'alle. Olisi silti kiva pysyä mukana listoilla...
Heips! Kerkesin sut jo tästä pinosta pudottaa kun ei viime viikolla ollut mitään kuulunut. Lisään takaisin listoille heti kun otat taas vaa'an käyttöön! :D
 
Pieniä epäilyksiä oli aamulla vaa'lle noustuani kun viikolla tosiaan repsahdin muutaman kerran suklaaseen ja eilen söin puoli pussia pähkinöitä,mutta olihan tuota painoa lähtenyt.Eli 118kg näytti vaaka ja pudotusta viime viikkoon se 2kg.
Eli 10kg lähtenyt nyt n.5 viikossa,tänne ilmottauduin tuossa 126kg tienoilla mutta tosiaan sen pari kiloa ehdin pudottaa jo ennen tänne tulemista.
Tänään palkitsin itseni tuosta 10kg:n pudotuksesta kahdella uudella paidalla ja rintaliiveillä,ja jatkossakin ajattelin itseni palkita tasasin väliajoin kun tulosta tulee,lisää sitä motivaatiota =)
 
Maatuska
Heippa!
Pääsiskös vielä yksi äiti-ihminen mukaan? Mulla ei ole tänne rekisteröityä nimimerkkiä (vielä :) ) Joten jos vaan huolitte tällaisen hailakan mukaan niin olisin iloinen!

Mulla lähtöpainoa oli hurjat 99,8 (pituus 176 cm) ja aloitin tämän elämäntaparemonttini 4.1.2010
Terveydellisistä syistä. Ja toki tietty myös ulkonäöllisistä ;)

Nyt siis eilen kävin vaa`alla ja se näytti 92,3 kg. Eli 7,5 kg olis jo pudonnut.
Mulla on tavoitteena sellainen maltillinen tiputustahti, jotta tulokset olis tälläkertaa pysyviä. Kiloklubi on minun apuvälineeni. Tosin en ihan sen suosittamaa kalorimäärää syö, mutta MELKEIN.

Tsemppistä kaikille!!
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Maatuska:
Heippa!
Pääsiskös vielä yksi äiti-ihminen mukaan? Mulla ei ole tänne rekisteröityä nimimerkkiä (vielä :) ) Joten jos vaan huolitte tällaisen hailakan mukaan niin olisin iloinen!

Mulla lähtöpainoa oli hurjat 99,8 (pituus 176 cm) ja aloitin tämän elämäntaparemonttini 4.1.2010
Terveydellisistä syistä. Ja toki tietty myös ulkonäöllisistä ;)

Nyt siis eilen kävin vaa`alla ja se näytti 92,3 kg. Eli 7,5 kg olis jo pudonnut.
Mulla on tavoitteena sellainen maltillinen tiputustahti, jotta tulokset olis tälläkertaa pysyviä. Kiloklubi on minun apuvälineeni. Tosin en ihan sen suosittamaa kalorimäärää syö, mutta MELKEIN.

Tsemppistä kaikille!!
Tervetuloa mukaan! Hienosti oot saanu pudotettua. :flower: :D
 
Kiitos ticky :flower: Eilisen oon ollu kipee enkä sitte oikeen ruokaa saanu alas, kokista lipitin varmaa litran verran (onneks lightia ;) ) ja nukuin lähes tulkoon koko päivän. Onneks oli miehellä vapaata, kahestaan en olis kyllä ton pikkusen kanssa pärjänny. Tänään ajattelin ehkäpä retkahtaa ja leipoa laskiaspullia. Josko yhen sellasen vois syödä :p en oo kyllä aiemmin tehny että saapi nährä mitä tulee..

Niin ja kyy voisitko vaihtaa painoni oikeaksi, eli siis 79.7kg ei 89.7kg kiitos :)
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
Kiitos ticky :flower: Eilisen oon ollu kipee enkä sitte oikeen ruokaa saanu alas, kokista lipitin varmaa litran verran (onneks lightia ;) ) ja nukuin lähes tulkoon koko päivän. Onneks oli miehellä vapaata, kahestaan en olis kyllä ton pikkusen kanssa pärjänny. Tänään ajattelin ehkäpä retkahtaa ja leipoa laskiaspullia. Josko yhen sellasen vois syödä :p en oo kyllä aiemmin tehny että saapi nährä mitä tulee..

Niin ja kyy voisitko vaihtaa painoni oikeaksi, eli siis 79.7kg ei 89.7kg kiitos :)
HUPS, Anteeksi väärä paino! Oon keskittyny muokkaan noita viimeisä numeroita, niin en oo huomannu et kymmenlukukin on vaihtunut! ONNEA! :flower:
 
vaakapäivä. 92,3 eli - 200g. No oli kyl odotettavissa, kun viikko mennyt aika tiuhaan herkutellessa ja sohvalla löffätessä.
Ensiviikon punnitus jääkin väliin, kun olen reissussa maailman laidalla. Toivotaan, et siel ei kauheesti tuu lisäpainoa
 
Nyt mustana..

Mietiskelin, että ottaisin punnituspäivän alkuviikolle jos se vähän motivoisi miettimään syömisiä myös viikonloppuna! ...kun tietää joutuvansa totuuden kanssa naamatusten heti kun viikonloppu on ohi! B)

Eli tämän aamun paino 65,1kg. Miinusta tullut -900g edellisestä.

Tsemppiä meille kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä