Hakutulokset

  1. Develly

    Helmivauvat 2010

    Pitkästä aikaa taas muistan kirjoitella... Oli aika paljon luettavaa kertynyt sitten viimekerran :ashamed: Meidän neiti ei vielä(kään??) käänny selältä vatsalleen, ikää on nyt 4,5kk. Yrittää kyllä - menee kyljelleen ja vähän siitä kääntää, mutta sitten luovuttaa ja kääntyy takaisin...
  2. Develly

    Helmivauvat 2010

    Jospa sitä vähän päivittäisi kuulumisia taas... :whistle: Lukemassa olen kyllä käynyt päivittäin, mutta kirjoittelu meinaa vaan vähän jäädä aina... :ashamed: Täällä ei vielä käännytä (tässä kohtaa tyttö heräsi ;)) selältä vatsalleen, mutta yritys on kova. Leluja kyllä katsellaan kovasti ja...
  3. Develly

    Arvatkaa kuka ei kuulunut joukkoon...?

    Joo en minäkään joukkoon kuulunut keskiviikkona, kun esikoinen oli tutustumassa kouluun ;) Että tervetuloa kerhoon vaan :hug:
  4. Develly

    Helmivauvat 2010

    Hengissä ollaan vielä :wave: En vaan ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään - olen käynyt kyllä lukemassa kuulumisianne pari kertaa viikossa. Netin käyttö on muutenkin vähentynyt aika paljon. Täällä voidaan ja kasvetaan hyvin :heart: Perjantaina oli 3kk neuvola (tyttö tosin oli tuolloin jo...
  5. Develly

    Vatsatauti kuukauden välein?!

    Vähän alkaa huumorintaju loppua, kun sairastettiin rs-virus, noro ja vesirokko ja tähän meni 5-6 viikkoa :headwall: :headwall: No ei auta kun odotella sitten vaan koska itsellä alkaa... :x :x
  6. Develly

    Vatsatauti kuukauden välein?!

    Oikeasti... Poika sairasti vatsataudin 27.-28.3. ja nyt taas aloitti eilen illalla oksentamaan ja oksentaa edelleen :x Voiko nää oikeasti tulla alle 4 viikon välein? |O |O Just ehdittiin olla 2 vko terveenä niin taas tää kierre alkaa uudelleen :'( :'( :'( :'(
  7. Develly

    Perunan syöttäminen pikkuvauvalle aiheuttaa hyvät ihmiset korvatulehduksia

    Ja meillä eka korvatulehdus 3 viikon ikäisenä :kieh:
  8. Develly

    Mä haluan marsuja...

  9. Develly

    Naapureita FarmVilleen?!?!

    :attn:
  10. Develly

    Naapureita FarmVilleen?!?!

    :attn:
  11. Develly

    Naapureita FarmVilleen?!?!

    :attn:
  12. Develly

    Naapureita FarmVilleen?!?!

    Omat kaverit eivät tykkää ilmeisesti pelata, joten olisin vailla kavereita :attn: Sama juttu CafeWorld :in suhteen :ashamed:
  13. Develly

    Helmivauvat 2010

    ikuisuus Olethan kokeillut jättää ruokavaliostasi pois kaiken mikä voi vauvalle vatsavaivoja aiheuttaa? Meinaan meidän poika reagoi juuri noin. Varmaan oletkin, mutta näitä ruoka-aineita on todella monta - yllättäviäkin ruoka-aineita... kannattaa googlata enemmän tietoa ;) Meillä oli mm...
  14. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Kyseessähän ei siis ole varsinaiset häät vaan pelkkä avioliiton siunaaminen ennen kastetta. Sen jälkeen on pienimuotoinen kahvitilaisuus. Ns. hääkuvat otetaan kuitenkin vasta 2 vkon päästä eli ne viralliset kuvat tulee olemaan jo varmaankin suht normaalilla naamalla ;) Jokainen vieras voi...
  15. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Meillä on vauvalle lääkeet jo valmiiksi odottamassa :/
  16. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Pukuja on erikokoisia - varsinkin itsetehdyissä. Meidän poika oli 3660g/52cm ja puku meni juuri ja juuri 6 vko vanhana kiinni. Ylin nappi auki. En usko, että tuo meidän perintöpuku todellakaan menee enää kuukauden päästä missään määrin vauvan päälle.
  17. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Mä voin vaikuttaa aika pikkumaiselta ihmiseltä, mutta mulle henk.koht. nämä asiat on todella tärkeitä :ashamed: :ashamed: Joidenkin muiden mielestä asiat vois ottaa vähän rennommin, mutta mä en halua ottaa. Toki jos on sairas niin on sairas - minkäs sille voi. Juttelin juuri tuossa äitini...
  18. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Kirkkoa PLUS SEN YHDEYDESSÄ OLEVAA JUHLATILAA! Kirkkoa saa varattua vaikka kuinka monta kertaa päivässä, mutta sitä juhlatilaa ei. Eikä mitään niistä juhlatiloista. Mm. Vanhassa Kirkossa tässä juhlatilassa on sunnuntaisin jotain tilaisuuksia 14-16 eli koko päivä on varattu vaikka tilaisuus...
  19. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Esitin asian ehkä vähän epäselvästi noiden vaatteiden suhteen :ashamed: MULLE on siis katsottuna 3 eri pukua joita oli tarkoitus mennä sovittamaan ensiviikolla tiistaina. Vauvalle puuttuu mekko, koska tästä kaupungista ei sellaista löydy, mutta muualta kyllä eli sen suhteen uskalsin jättää...
  20. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Kahdet ristiäiset tässä kaupungissa pitäneenä OLETIN TYHMÄNÄ, että tiloja on vapaana, kuten muinakin kertoina oli. Olin kuitenkin 5 vko etuajassa.

Yhteistyössä