Hakutulokset

  1. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Hei! Mä en osaa edes sukkia kutoa. Vois ehkä ehtiä valmiiksi sitten lapsenlapselle :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  2. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Mistähän mä keksin isomman kastepuvun? Meillä on tuollainen "perintöpuku" joka on ollut jo mun mummolla aikoinaan :/ Se ei enää mene parin kk päästä päälle, joten tarvitaan sekin uusi ja nehän on ihan älyttömän kalliita?? Olen ymmärtänyt, että jotain 50-100 euroa?
  3. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Kai niitä on sitten vaan pakko siirtää. Saa nähdä miten ihmiset sitten enää pääsee tulemaan, kun ovat nyt tämän päivämäärän mukaan asiat järjestäneet. Ja se tila tulee olemaan todella iso ongelma, koska tässä kaupungissa on vaan kaksi kirkkoa missä on ns. juhlatila samassa - muissa pitää...
  4. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Ei haluta mitään ilta-aikoja, koska juhliin on tulossa lapsia. Enkä myöskään halua muuhun kaupunkiin. Ehkä olen vähän hankala tuon tila-asian suhteen, mutta meille tuollaiset juhlat on todella tärkeitä ja en ole juurikaan valmis tuosta asiasta tinkimään :ashamed: :ashamed: Me on kuitenkin...
  5. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Kuten tuossa jo kirjoitin niin tiloja varatessani ne olivat varattu MYÖS PÄÄSIÄISESTÄ ETEENPÄIN viikoiksi. Tämä tila oli PERUUTUS.
  6. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Onko tämä nyt olennainen kysymys? Jos me halutaan, että avioliitto siunataan kirkossa niin silloin se siunataan kirkossa! Ehkä se ei joillekin ole niin tärkeää, mutta meille on. Ja kotona EI VOI MITÄÄN JÄRJESTÄÄ, koska tänne ei mahdu. Ei mitenkään missään tilanteessa. Ja kyselin jo aiemmin...
  7. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Periaatteessa niitä vois siirtää, mutta esim. juhlatilan saaminen oli äärimmäisen vaikeaa vaikka varasin sen jo 5 vko etukäteen. Lähes kaikki seurakunnan tilat oli varattu jo silloin moneksi viikoksi eteenpäin. Ja kotona juhlia EI VOI pitää, koska on se avioliiton siunaus ja ihmisiä tulossa 30...
  8. Develly

    Ristiäiset pilalla :( ...hyvin todennäköisesti...

    Meillä pitäis olla vauvan ristiäiset ja avioliiton siunaus 4.4. eli ensviikon sunnuntaina. Mulle puhkesi vesirokko keskiviikkona ja edelleen näppylöitä tulee vaan lisää ja lisää :'( Kasvot on ihan täynnä näppylöitä, samoin rinnat ja kaula :'( :'( Kasvoissa on varmaan kymmeniä - ellei...
  9. Develly

    Helmivauvat 2010

    Mä olen ihan täysin pudonnut teidän jutuista :ashamed: :ashamed: Tuntuu, että täällä ei enää ehdi tai muista käydä ollenkaan lukemassa kuulumisia... Meidän neidillä menossa nyt toinen antibioottikuuri - se sairaalassa aloitettu ei purrut tuohon korvatulehdukseen. Ja minä olen...
  10. Develly

    Helmivauvat 2010

    Nemu Meidän tytöllä oli rs-virus ja hän oli 10 päivää sairaalassa hoidossa. Pahimmillaan vauva oli kaksi päivää pelkällä tipalla, kun ei jaksanut syödä. Kannattaa siis olla tarkkana :attn: :attn: Meidän neiti oli siis 2 vko kun joutui sairaalaan. Voisin kai minäkin tulla mukaan - ainakin...
  11. Develly

    Vesirokko ja lasten sairastuminen (itämisajasta)

    Tämän olen lukenut. Kysyin lähinnä käytännön kokemuksia :/
  12. Develly

    Vesirokko ja lasten sairastuminen (itämisajasta)

    En ole raskaana, mutta en ole sairastanut tautia (testit otettu). Huomenna lääkäriin hakemaan sitä lääkettä, jota ilmeisesti suositellaan kaikille yli 13-vuotiaille :whistle:
  13. Develly

    Vesirokko ja lasten sairastuminen (itämisajasta)

    Kuinka pitkä väli teillä on ollut lasten sairastumisten välissä? Tytöllä tuli ekat näppylät viimeviikon keskiviikkona joten koska voin odottaa tautia itselleni ja pojalle?? Kiitos vastauksista :flower:
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Syntyneet päivitetty - jos joku puuttuu niin laittakaa yv:ä hetimiten :attn: :attn:
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Päivitän syntyneet huomenna paremmalla ajalla - päästiin tänään kotiin :heart: :heart:
  16. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Ainakin osa kuvista on tullut hyväksyttäväksi :o En sitten tiedä miksi sinun kuva ei sinne "löydä" :ashamed:
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Vauva edelleen todella kurjassa kunnossa :'( Viimeyönä hän meinasi taas tukehtua limaiseen oksennukseen ja tippa jouduttiin laittamaan, koska neiti ei jaksa syödä enää oikeastaan mitään. Ennen syömistä tehtävä hoidot (spira ja imu sekä vaipan- ja anturinvaihto) veivät vauvan kaikki voimat...
  18. Develly

    Vauva sairaalassa

    Vauva saa MUN MAITOA, MUTTA PULLOSTA (tällä hetkellä siis kun en pysty olemaan läsnä sairaalassa). Olen imettänyt, kun olen ollut sairaalassa. Meillä ei ole ketään joka tänne tulisi lapsia vahtimaan - arvostelijoita kyllä on ollut enemmän kuin tarpeeksi, mutta sitten kun olen kysynyt apua...
  19. Develly

    Vauva sairaalassa

    On tämä kyllä yks paskasaavi koko palsta :headwall: Nyt mua kehoitettiin jo jättämään mun mies, koska hän on niin itsekäs, että menee tällaisessa tilanteessa töihin. Samassa vuodatuksessa sain myös neuvon antamaan vauvan sellaiselle vanhemmalle, joka jaksaa välittää :o :o Siis joo...
  20. Develly

    Vauva sairaalassa

    Kerrotko viisaampana että mihin laitan yöksi isommat lapset?

Yhteistyössä