Hakutulokset

  1. Develly

    Vauva sairaalassa

    Onko tosiaan niin, että kaikilla muilla on mahdollisuus automaattisesti jäädä vauvan kanssa sairaalaan 24/7? :( :( Yksinhuoltajienkin? Tai jos vauva joutuu esim. tehohoitoon niin eihän sielläkään voi olla koko aikaa?! Keskosten kohdalla?? Musta tuntuu kokoajan siltä, että mua katsotaan...
  2. Develly

    Vauva sairaalassa

    Onko tosiaan niin, että kaikilla muilla on mahdollisuus automaattisesti jäädä vauvan kanssa sairaalaan 24/7? :o Yksinhuoltajienkin? Musta tuntuu kokoajan siltä, että mua katsotaan pahalla silmällä ja halveksutaan, koska en pysty olemaan sairaalassa koko aikaa :( Hoitajakin sanoi, että...
  3. Develly

    Vauva sairaalassa

    No siis kai nyt teoriassa vois jotain saikkua kirjoittaa, mutta kyse on periaatteesta siinä suhteessa, että se on vähän moraalitonta hakea sairauslomaa ilman oikeaa syytä. Onhan miehellä sitten vapaatakin ti ja ke-illat, että pääsen sairaalaan yöksi, joten... Eihän vauvalla sairaalassa ole...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Vauva on todella huonossa kunnossa :ashamed: Sattuu niin *piip* paljon, kun en voi olla yötä sairaalassa, mutta ei auta ei. Vasta tiistaina ja keskiviikkona pystyn jäämään yöksi vauvan kanssa :'( :'(
  5. Develly

    Vauva sairaalassa

    Aina näitä vittuilijoita löytyy... Tilanne on vaan se, että mulla ei ole kahdelle vanhemmalle hoitajaa ÖIKSI, joten mun on pakko olla niiden kanssa kotona. Päivällä ovat hoidossa ja silloin olen tietenkin sairaalassa. Mies kun tekee yötöitä 18-06 niin se vaan on niin, että näinä päivinä mä...
  6. Develly

    Vauva sairaalassa

    Meillä lisäksi muita lapsia sekä miehen yötyö, joten en pysty olemaan yötä sairaalassa vaikka siihen olisikin mahdollisuus (patjalla lattialla) :ashamed: Mulla on NIIN huono omatunto siitä, että en pysty olemaan vauvan luona kun aamusta iltapäivään - sitten onkn pakko tulla kotiin...

Yhteistyössä