Mä haluan marsuja...

Ihanat vauvat Huuhkajattarella!

Miten kuikutus voi olla huono puoli? Marsut on ihania, niistä on seuraa, niille saa nauraa. Ja joo, ne haisee :D. Mutta eivät omasta tahdostaan, häkki vaan pitää siivota riittävän usein.

Halusit kuvia, saamasi pitää...

Herrat Virtanen & Müller



Naku-Aatami




Müllerin pepsodent :D.



 
keijo
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
:D
Voisitteko sanoa että siinä ei ole mitään järkeä. Kertokaa 101 syytä miks mun ei kannata ottaa marsuja.
Ovathan ne herkkua, mutta tosi työläitä laittaa ja melkoisen tyyriitäkin kun pitää eläinkaupasta ostaa. Toista se on eteläisessä amerikassa, torilta saa tuoretta ja valmiiksi nyljettyä halpaan hintaan.
 
Meillä on viisi. Viikon päästä seitsemän. Aikuista. Yksi (todistettavasti) kantava, poikii hetkellä millä hyvänsä... :D

Ne SOTKEE. Niissä ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että ne sotkee perkeleesti. PERKELEESTI.

Lataanpa pari kuvaa, hetki pieni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Karsee homma siivota häkkiä ja kantaa sitä purua kaupasta |O
Marsut kiekuu yöllä niin, että menee hermot :ashamed:

Ei koskaan, koskaan enää!!!!!!!!!!!!!!
Meillä ei olla koskaan kiljuttu öisin, paitsi ihan ekana yönä toi pörröpää karas ympäri häkkiä ja kiljui. Sittemmin se on ollut ihan kunnon kansalainen :D
 
Sitten ne vielä oppii kuka tuo herkkuja, ja huutaa heti kun kuulevat tämän äänen. Noi kolme kerkeää heittää mulle kui-kuit aamuisin ennen kuin mies edes kerkeää sanomaan huomenta. Minusta tuntuu että ne tuntee mun askeleetkin, ja miten avaan ulko-oven.
Lisäksi ne on kuin lapset: kuuluu joku kovempi ääni häkeistä ja kysyn mitä touhuavat, takaisin tulee sellainen "ei me mitään"-kui-kui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. marsut on rumia
2. ne sotke
3. ne haisee
4. ne ääntelee ärsyttävästi
5. ne purut on joka paikassa
Ne ei kylläkään haise jos asumukset siivoaa asianmukaisesti ja tarpeeksi usein :) Heinät kyllä "haisee" ja purut. Heinältä ja purulta :saint:
meillä on jo 4 kania,eli hajua ei juurikaan voi tulla lisää ja tosiaan käytän sitä pellettiä,ni se ei leviä niinkui muhat,eikä se haisekkaan niin pahalle.
 

Yhteistyössä